Keresés

Részletes keresés

Syracusa Creative Commons License 2018.02.12 0 0 92927

Egy alig látható erdősáv kitakarja a tűzgömb egy részét, azért fura.

Előzmény: Lexes (92923)
XANTIi Creative Commons License 2018.02.12 0 1 92926

Jó a cikk, nem kijelent 1 nappal a szerencsétlenség után. Próbál több oldalról tájékozódni.

Előzmény: trizs77 (92924)
Anne Duffield Creative Commons License 2018.02.12 0 0 92925

ŤУстановлено, что в момент падения воздушное судно находилось в целостности, без возгорания, взрыв возник после падения самолетаť, — сказала Петренко в понедельник ŤИнтерфаксуť.

 

A földet éréskor robbant fel a gép, a levegőben egyben volt és nem égett. -- mondta Szvetlána Petrenko a vizsgálóbizottság hivatalos szóvívője.

trizs77 Creative Commons License 2018.02.12 0 0 92924

Nem furcsa.

 

Ha vmi 45 fokos szögben ér földet és robban, akkor a többi része 45 fokos szögben távolodik a földtől, majd pontosan 90 fokos robbanási szöget hozva létre.

 

------------------------

 

más

 

bőbeszédű cikk

 

http://iho.hu/hir/moszkvai-legikatasztrofa-a-kapitany-nem-kert-jegtelenitest-180212

 

 

Előzmény: Lexes (92923)
Lexes Creative Commons License 2018.02.12 0 0 92923

Furcsa az a "derékszögű robbanás"...

Előzmény: Ízirájder (92922)
Ízirájder Creative Commons License 2018.02.12 0 0 92922
Anne Duffield Creative Commons License 2018.02.12 0 0 92921

Úgy tűnik, meg  van a másik fekete doboz is!

martinaxe7 Creative Commons License 2018.02.11 0 1 92920

A postának nincs helikoptere

henteskeee Creative Commons License 2018.02.11 0 0 92919

Köszi .

akkor várom a további híreket 

Előzmény: V.Gy. (92918)
V.Gy. Creative Commons License 2018.02.11 0 0 92918

Az a helikopter akkor ott lehetett valóban ?

 

Akár ott is lehetett, de egyelőre annyit tudni, hogy az orosz Posta tagadta, hogy érintett lenne helikoptere a dologban.

Előzmény: henteskeee (92917)
henteskeee Creative Commons License 2018.02.11 0 0 92917

Az a helikopter akkor ott lehetett valóban ?

F1racingteam Creative Commons License 2018.02.11 0 0 92916

Sajnos a képbeszúrás nekem nem nagyon megy, de itt egy szerintem hasznos infó összevetve a tegnapi repülési profillal:

 

https://pbs.twimg.com/media/DVwzVcKWkAAKGNF.jpg

Anne Duffield Creative Commons License 2018.02.11 0 0 92915

Az egyik fekete dobozt már megtalálták.

Roltii Creative Commons License 2018.02.11 0 0 92914

mintha nem is nagyon emelkedett volna...sebesség nőtt, de a FR24 szerint a csúcsmagasság nem volt sokkal 6000 láb felett..

Előzmény: martinaxe7 (92910)
martinaxe7 Creative Commons License 2018.02.11 0 0 92913

Bieux Creative Commons License 2018.02.11 0 0 92912
martinaxe7 Creative Commons License 2018.02.11 0 0 92911
martinaxe7 Creative Commons License 2018.02.11 0 0 92910
martinaxe7 Creative Commons License 2018.02.11 0 0 92909

XANTIi Creative Commons License 2018.02.11 0 1 92908
elemes Creative Commons License 2018.02.08 0 0 92907

mindenki a saját hibájából tanul a legtöbbet. ha nagyon okos, a máséből is.

Előzmény: Trog_Air (92905)
Hammer Creative Commons License 2018.02.07 0 0 92906
Trog_Air Creative Commons License 2018.02.07 0 0 92905

2.5 eve, egy szep juniusi napon, egyik repuloterunkon ketkormanyos oktatas kozben a novendek elpattant. Megesett ez maskor is a vilagtortenelemben, nem egy nagy ugy, vagy ujra kilebegtetsz, vagy jo nagy gaz, es atstart. Mindenesetre semmikeppen se nyomj bele a botba.

Itt pont ez tortent, a novendek elpattant, a rutinos nagy tapasztalatu (ezt a KBSZ irta le a jelentesben) oktato atvette a gep vezeteset, es f.szan orrfutora szallt. Orrfuto kitorott, a gep orra bukott, es szerencsere senkinek nem esett baja, viszont az egesz repter rajtuk rohogott. (Persze a hatuk mogott, mert udvariassag is van a vilagon.)

 

Retorzio? Vademeles? 

 

Ja, nem. Az oktatot felvette a Wizz Air... lassan kapitany lesz. :)

Előzmény: etomcat (92896)
VéPeti Creative Commons License 2018.02.05 0 0 92904

Oktatónak felelősségbiztosítása? Részemről komoly respekt, ha valaki itt leírja, hogy nekem van ilyenem.

Előzmény: dezso (92903)
dezso Creative Commons License 2018.02.05 0 0 92903

Nyilvan nem tudom, ki kivel van pontosan, de ha a gep nem az oktatoe (emi azert valoszinu), neki is lehet felelossegbiztositasa ilyen esetekre.  (Itt Nemetorszagban sokaknak van ilyesmi, es ha mondjuk a gyereke behorpaszt egy autot, fizet a biztosito.)

Előzmény: Surda39 (92899)
XANTIi Creative Commons License 2018.02.05 -1 0 92902

Persze így tiszta. Csak valaki bekevert egy 2016-os Nagyvas eseményt és a 2,8 millát. Itt a C310-re az elején is 6 millát említettek kárértéknek.

Elvileg lehetne casco a gépre, de Magyarországon nem sok ilyen van. A kötelező is durva.

Előzmény: VéPeti (92901)
VéPeti Creative Commons License 2018.02.05 0 0 92901

Ja, nagy a kavarodás. A C310, magyar nevén HA-EAB esemény 10.06.-án LHPP-n történt. Ugyanezzel a géppel 07.15-én szintén hasraszálltak, csak Érsekcsanádon, és akkor műszaki hiba miatt. 2016-ban ezzel a géppel sztem nem történt esemény. Akkor most már egyről beszélünk?

Előzmény: XANTIi (92900)
XANTIi Creative Commons License 2018.02.05 0 0 92900

Bocsánat! Nincs itt kavarás? A Cessna 310 az Nagyvas? 2016 az 2017? Betonra vagy fűre szálltak 2017-ben Pogányon? És 2016-ban? Az egyikre 2,8 milla a másikra 6 milláról szóltak a hírek.

Hány éves a kapitány? Esetleg mindkét esetben azonos az oktató?

Surda39 Creative Commons License 2018.02.05 0 0 92899

Bocsáss meg kedves Peti, én csak a "felelősségbiztosításra" reagáltam, ami ugye kötelező - de ez csak a harmadik félnek okozott kárra vonatkozik, például a pázsitra...

Előzmény: VéPeti (92898)
VéPeti Creative Commons License 2018.02.05 0 0 92898

Ez a 2.8M, hasraszállásnál sztem teljesen baráti ár. Én sokkal többre gondolnék, mondjuk akár gazdasági totálkárra is. Csak a két légcsavar darabja 1 misi, és akkor hol van még a főtengely, motor revizió, esetleg csere, a szerkezeti sérülések, stb? Gyanús ez nekem. Ráadásul 1 éven belül ez a 2. hasraszállása.

Biztosítás meg ugye van, ne is tételezzünk fel mást, mert akkor a gépbe be sem ülhettek volna. A biztosítókat pedig ismerjük, ilyenkor kábé több mint 90%-ra azt saccolom, hogy azt nyilatkozzák, hogy ez nem biztosítási esemény (hasonló esetet sajnos már sikerült végigkövetnem). Haveroktól és kitartástól függően a tulaj kontra biztosító közti per előtt a biztosító fel fog ajánlani egy 0-70% közötti kárenyhítést. Ezt pedig 100%-ra sajnos az oktató-növendék kombónak kell kipótolnia a tulaj számára. Persze ezen is lehet pereskedni, de akkor a két delikvens fizetnivalója megemelkedik a per- és ügyvédi költségekkel, mert mindenképpen bukják a pert.

Ez a 2.8 nekem akkor sem kerek.

Előzmény: Surda39 (92895)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!