Keresés

Részletes keresés

Slam1 Creative Commons License 2003.04.12 0 0 45
Mint utolsó lehetőséget ezt a fórumot használnám fel arra,hogy megtaláljuk a tavaly november elején a Balatonról eltünt céges motorcsónakot.
A test:JULA
Különös ismertetőjele:H-12825-20(öntapadós matricával volt felírva,gondolom azóta ezt leszedték)Az orrpad és a középső pad között egy fedett tároló volt kialakítva,magassága mint a csónak eleje,a vége a középső padig ért.A középső pad kivehetőre volt megcsinálva(a pad nem volt benne az eltünéskor)Az orrészen kb.40 cm magas lámparud,a farrészen lobogótartó.A test hátulján,belül jobb oldalon egy billenőkapcsoló,egy nyomógombos kapcsoló, és egy áramtalanító kapcsoló van(volt),valamint egy kb 2 cm átmérőjű lyuk melyből hiányzik a kapcsoló.A fartükör többször volt javítva,ez a hátsó ládában belülről jól látható.A test derekánál és a farán 2-2 fém kikötőbak van.

Motor:YAMAHA 15 DS 684CS
Motorszám:123414

Hát ennyi lenne,felbukkanása szerintem a Tisza tavon a legvalószínübb,de előfordulhat máshol is.
A rendőrség a nyomozást megszüntette,így segítséget csak tőletek várhatunk,kérek mindenkit aki a vizet járja segítsen a felkutatásában.Sajnos képet nem tudok mellékelni róla.
Segítségeteket előre is KÖSZÖNÖM!

pézsmatulok Creative Commons License 2003.04.12 0 0 44
CSá Mikó!!
Oké jöhet a kép majd folyataosan nézem őket!
Mikori gyártmány a moci????????

kösi

Előzmény: Miko (42)
Navyblue Creative Commons License 2003.04.12 0 0 43
Nagy kár, hogy a Trinexus nem tudott újat mutatni a szakmában, pláne a környéken...
Előzmény: bael22 (26)
Miko Creative Commons License 2003.04.10 0 0 42
pézsma!

Mi a Tiszán nyomulunk ezerrel. :-))
A moci soros 4 hengeres. Olyan 80-90 kiló körül lehet, pontosan nem tudom. A 7 végén csinálunk róla képeket, és elküldöm.

Csövi

Előzmény: pézsmatulok (41)
pézsmatulok Creative Commons License 2003.04.09 0 0 41
Ha tudsz akkor küldjél képet róla!E-mail!!!! Ha nem akkor mondd meg, hogy hány kiló!És milyen elrendezésű a moci!V vagy milyen???

köszi

pézsmatulok Creative Commons License 2003.04.09 0 0 40
Csá!Bocs a késésért!:)

Merre szoktatok síelni, mert én is szoktam, mellesleg imádok is csak korábbi gerinctörésem miatt nem engedtek idén vízre, mert állítólag őrült vagyok!!!:)
Szal merre síeltek!A hét végén akkor megemlítem apumnak oké!Neki kell én csak síelek!Ja meg én szerelem mindíg azt a rohadt csónakot!:)Persze örömmel!!!!!

Pézsma

Előzmény: Miko (39)
Miko Creative Commons License 2003.04.08 0 0 39
pézsma!

Johnson 75 Le-s moci, 4 hengeres, 2 ütemű. A fogyasztásáról fogalmam sincs, mert 1 hajóval vettük, de rögtön levettük róla, mert vettünk helyette 1 115 Le-s Mercruisert. Ez 6 hengeres 1600 köbcentis, ennek a fogyasztása óránként olyan 12-15 liter között mozgott. Mondjuk mi síelni használjuk, meg a hajótest sem kicsi.

Üdv: Miko

Előzmény: pézsmatulok (38)
pézsmatulok Creative Commons License 2003.04.07 0 0 38
Na félre a poénokkal!

Csak egy kérdésem van!Mennyit eszik?

Köszi az infót, hétvégén megemlítem apámnak!!!!!

Előzmény: pézsmatulok (37)
pézsmatulok Creative Commons License 2003.04.07 0 0 37
Köszi a választ!

Milyen tipusú a moci?Rövidlábas?Hány lovas,hány lóerős,hány köbcentis?

köszi Inkább írj a Emailomra!:)

Előzmény: Miko (36)
Miko Creative Commons License 2003.04.07 0 0 36
Helló pézsma!

Bocs, hogy csak most írok, de eddig beteg voltam, és nem voltam netközelben. Szal a moci asszem 84-87 körüli kiadás. Az irányváltója mechanikus (bowdenes). Az ára 300000.-
Üdv: Miko

Előzmény: pézsmatulok (32)
riki86 Creative Commons License 2003.04.06 0 0 35
Sziasztok!
Horgászcsónakot kínálnék eladásra 15 LE Johnson motorral, hajólevéllel (vizsgáztatva van) részletekért katt. ide:
kép,leírás és minden más


petyat Creative Commons License 2003.04.04 0 0 34
Udvozletem az egybegyulteknek!

Tamadt egy orult otletem, amit itt kozzeteszek, mert olyan ember vagyok aki szeret utanajarni a dolgoknak.

Szentendrei vagyok es Budapesten dolgozom, aki mar tapasztalta, hogy milyen minden nap Hevvel zotyogni, vagy araszolgatott mar dugoban az tudja, hogy egyik sem kellemes dolog, foleg minden nap ujra, meg ujra.

Szoget utott az a gondolat a fejemben, hogy elvegre itt van ez a majd 1 kilometer szeles sztrada, gyakorlatilag kaputol kapuig, amit Dunanak hivnak.

Tudom, hogy a motorcsonak nem olcso mulatsag, engedelyek, fogyasztas stb, de meg van egy nyitott kerdes, amire nem tudom hol kapom meg a valaszt. Nevezetesen: Hogyan es hol lehet kikotni a belvarosban, illetve ha lehet mennyibe kerul egy effele luxus?

Elnezest kerek a hibbant felvetes miatt.

Varom valaszotok: Peter

pézsmatulok Creative Commons License 2003.04.01 0 0 33
Hy!

Lenne egy eladó Mercuiser belmotor Alpha 1 hajtőművel alklatrésznek!!!
A motor: 3000 ccm, 140le, 4henger
A hajtás: valami gixer van vele de már nem emlékszem pontosan, hogy mi is az!!!

Azért alkatrész, mert télen szétfagyott!
Állítólag még javítható!
A motor még üzemképes volt amikor kiszedtük!!!
Árat majd vizit után!

Ha valakit érdekel írjon mailt vagy hívjon 06204192004.
Köszi

pézsmatulok Creative Commons License 2003.04.01 0 0 32
Helló mindeggykinek!

MIKO!

MOst találtam ezt a forumot és nagyon király!

A motorod mikori kiadás?Az irányváltódon mechanikusan lehet kapcsolni az előre vagy hátramenetet?Vagy netán mágneskapcsolású?

Milyen árba lenne?

Köszi

Előzmény: Miko (30)
kismiki Creative Commons License 2003.04.01 0 0 31
Szevasztok! A Pecalistán olvastam a Tisza-tó területén bevezetett új korlátozásokról, de az info tartalma és eredete bizonytalan. Ha tudjátok a tutit, lécci írjátok meg!
Miko Creative Commons License 2003.03.05 0 0 30
Üdv Topic!

Lenne 1 eladó Johnson 75 Le-s csónakmotorom. Rövid trimmes, 4 hengeres 2 ütemű. Irányváltó is van hozzá. Ha valakit érdekel, hívjon: 20/368-3534

Üdv: Miko

R3D+ Creative Commons License 2003.03.03 0 0 29
üdv!
érdeklődnék, tud e nekem segíteni valaki. kérdésem az lenne, hogy Stasbourgbol (F) lehet e lábon hajót vinni az Adriára? ez egy nagyobb motorcsónak, 1,20 a merülése.
ha bárki tud valamivel segíteni, lécci írjon egy mélt ide:
laczko@freemail.hu
köszi!
baltech Creative Commons License 2002.11.24 0 0 28
Én nem vagyok ennyire nagyravágyó, beérném egy 5m-es testel meg egy 70LE-s motorral.Node addig is be kell érnem a trabant motoros légpárnásommal.o)))))))
Előzmény: Type-R (27)
Type-R Creative Commons License 2002.11.19 0 0 27
az álom gépem.....
293-as Cobalt egy 420 lovas volvo penta-val..... bazzeg én nyerem a lottót:)))))


hogy ebben a kis zugban milyet paplancsatát vívnék a hölgyemmel:)))))))
bael22 Creative Commons License 2002.11.18 0 0 26
Sziasztok!
Ha még nem tudjátok: Nagyon pipec vízisportbolt nyílt a Csepel sziget csücskén, a Kvassay híd tövében.Rengeteg motor, új és használt, sík, wakeboard-ok, hajók, stb. Ja, és szervizük is van, meg hajókereskedés. A cég neve Trinexus Aqua, a csepeli gyorsforgalmiról, az Agip kútnál kell lefordulni. Próbáljátok ki!
baltech Creative Commons License 2002.08.22 0 0 25
Senki nem akar erre tévedni?
baltech Creative Commons License 2002.08.09 0 0 24
Hali!
Bár a kérdésem LUCzI FERencz-hez írodna, de hátha tudja valaki hogy egy saját építésű hajó hivatalossá tétele (Hajólevél,rendszám,tervdokumentáció,stb) hogyan zajlik.Egyébként egy légpárnás hajóról volna szó, melybe trabant motor kerül,aminek nincs motorszáma így papírja sem. Merész vállalkozás,mi?
LUCzI FERencz Creative Commons License 2002.07.31 0 0 23
A mostani témákhoz 3 hét múlva tudok hozzászólni, mert most megyek nyaralni.
LUCzI FERencz Creative Commons License 2002.07.31 0 0 22
Azt a Vihart meg tessék szakember kezére adni. Ismerek olyan Vihart, ami 6-7 liter/órával eljár, ami attól a motortól nem rossz. A ruszki motorok egyébként imádják, ha orrukon-szájukon folyik a benzin.
(3 Vetyerokom volt, és több Vihart, meg kis Moszkvát láttam már.)

Jelenleg egy 5 LE Mercuryt koptatok, egy tiszai faladikon (horgászni). Ez egy maximálisan megbízható, nagyon preciz, amolyan "svájci óra" kategóriájú motor. Mentem már vele télen, -15 fokban is, amikor bőrözött befele a Tisza, és akkor is ment, mint a távirat.

Előzmény: baltech (18)
LUCzI FERencz Creative Commons License 2002.07.31 0 0 21
Ellenkezőleg: a Neptun az egyetlen ruszki motor, amiért pénzt lehet adni. Ez egy 22 LE gép, és nem Mercuryról, hanem egy, a svéd Északi-tengeri flottánál rendszeresített Crescent gy. _hadi_ motorról koppintották Ivánék. A legmegbízhatóbbnak, legjobb konstrukciójúnak tartott ruszki motor, persze, csak, ha nincs agyonvágva. Ha nagyon frankó, kevés üzemórát ment, jó állapotú, és 60 ezer alatt odaadják, meg kell venni.

Egy dologról viszont ne feledkezzetek el:
4kW (5,5 LE) fölött vizsga és regisztrációköteles a motor, ezért mindenképpen rendezett papírokkal szabad megvenni. Mindenképpen kell hozzá vagy vámpapír, vagy eredeti bolti számla, vagy, ha már nyilvántartásban volt, akkor az előző hajólevél másolata. Ha ezek a papírok megvannak, akkor sem elég egy egyszerű adásvételi szerződés, hanem ügyvéd, vagy közjegyző által ellenjegyzett, szárazbélyegzővel ellátott szerződés kell!!!

Vagy tudja itt mindenki, vagy sem, de inkább leírom: a 4kW (5,5 LE) fölötti motorral szerelt csónak kisgéphajónak minősül, össze kell vizsgáztatni a hajótesttel, műszaki vizsga, átiratás, vezetői engedély köteles. Mindegy, hogy milyen hajóról van szó, még a jetski is.

Előzmény: Kiss Ordog (17)
D16A9 Creative Commons License 2002.07.31 0 0 20
Sziasztok!

Gondoltam megpróbálom itt is, hátha...

Szóval keresek 5 illetve 6 lóerős, max. 1-2 éves rövid trib-es csónakmotort. 4 üteműek előnyben!

Kereskedések címei is érdekelnének, hátha még nem ismerem valamelyiket.

Továbbá eladó egy TOMOS 4.0-ás rövid trieb-es motor (N+előre menet;belső tank+külső csatlakozási lehetőség;áram)
kb.20 üzemórás

Josim Creative Commons License 2002.07.03 0 0 19
Csá Lucifair!

Csak megláttam a topic címét és egyből beugrottál. :-) Csak beköszönötem, de el fogom olvasni az összes hozzászólást!

Üdv: Josim

baltech Creative Commons License 2002.07.02 0 0 18
A ruszki motorokról csak annyit, hogy szerintem nagyon megbízhatatlanok, általában a porlasztójuk beállíthatatlan.Az ismerősöm 30lovas viharja is ruszki:vagy folyik a benzin orrán száján, vagy lehörög mert leesik a benzinszint(vagy a fene tudja hogy mi),apám szaljut motorja dettó-egy egész napot tornáztam a karbicsek beállítáaával, de még mindig nem tökéletes(ja és hozzátenném hogy zsír új a csónakmotor).
Ennyit a ruszki csodákról, de ha szeretsz vízen csónakmotort szerelni akkor ne hagyd ki!
egyébként 20LE-vel már lehet traktorbelsőt vonszolni,vízisíelni aligha.
----
Egyébként a csónaktest megvan már, amire a motort szerelnéd?
Előzmény: Kiss Ordog (17)
Kiss Ordog Creative Commons License 2002.07.02 0 0 17
Köszi a válaszokat, valszeg akkor egy 40 lovas lesz, az még árban sem olyan vészes.

És ha már így belelendültünk. Tudtok valamit Neptun szovjet motorról? Ismerős meg akar szabadulni egytől. 20 ló környékén van, állítólag valami Mercury koppintás, kompatibilis alkatrészekkel.

Jó lenne a Tiszatóra, ha tényleg így van a helyzet, de ha nálam is csak porosodni fog, nem hozom el.

Előzmény: jpmaster (16)
jpmaster Creative Commons License 2002.07.01 0 0 16
Kiss Ordog!

Mi a haverommal mind2N kp 80-80 kilósak vagyunk, és több jetsky is kihúzott elég szépen. Tavon.
Folyó vizen nemtom, de nem éreztem erőltetettneka tavi alapján.
A Dunán meg a tengeren olyan állattal mentünk, hogy többszörösen túlmotorizált volt, az nem mérvadó.

JP

Előzmény: Kiss Ordog (12)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!