Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Doni_99 Creative Commons License 2006.09.26 0 0 1896

Ja,ja...

"Nézni is tereh"

Most próbálok túladni 1-2(-3) darabon, de ha meglett vón' Wolfy, maradna:)))

Előzmény: TAUNUS 73 SW (1895)
TAUNUS 73 SW Creative Commons License 2006.09.26 0 0 1895

Hát a mai állapot szerint igen.Az elmúlt 2 év elég sok munkát kivánt( építkezés stb), de azért megvagyok.De te meg belehúztál Pancsi fronton, ahogy olvasom a Pancsi fórumon

 

 

 

Előzmény: Doni_99 (1894)
Doni_99 Creative Commons License 2006.09.26 0 0 1894
Hátteélsz???:)))
Előzmény: TAUNUS 73 SW (1893)
TAUNUS 73 SW Creative Commons License 2006.09.25 0 0 1893

Egy kettétört alvázú u.ilyenről. Vajon mennyit pakolhattak rá?????????
Kapott még róla első szőnyeget, ponyvát-és tartót, szőnyeglefogató alulemezeket, visszpillantót belülre a ami nem állítódik el, illetve az oldalablakokra elhúzó műanyagot is.Ja és GYÁRI rádiót is. CSak az előlap és a gombok hiányoznak róla, de működőképes. Tehát akinek van nem működő példánya, az segíthetne rajtam:))

 Meg benzintankot is. Most evvel szívok!

Trofo: pont ugyan ez a platós kivitel, csak 83-as évjárat. De a tankján lévő felfogatások persze máshová esnek. Flex doki. Minek módosítanak ilyenen a kedves Kölni mérnökök?????????

Előzmény: trafo2000 (1892)
trafo2000 Creative Commons License 2006.09.25 0 0 1892
A ponyva honnan van?
Előzmény: TAUNUS 73 SW (1891)
TAUNUS 73 SW Creative Commons License 2006.09.25 0 0 1891

CSak mert kevés a kép:))

 

Hát ilyen lett a gépezet:

 

Az új szerzeménnyel, a ponyvával.

Az új ponyvával

 

 

szép

 

 

 

Belekerült az időmérő óra és a gyári ford rádió is.

SumQuiSum Creative Commons License 2006.09.20 0 0 1890
tuningötlet :)
tclar Creative Commons License 2006.09.19 0 0 1889
A súlyadó tgk-nál marad amennyi volt, szgk-nál új 300 Ft/KW körül, 5-10 éves 250 Ft/KW, idősebb 200 Ft/KW körül
trafo2000 Creative Commons License 2006.09.19 0 0 1888
Az én biztosításom 44 körül van évente és egy 20as a súlyadó.De jövőre hogy lesz még nem tudom
Előzmény: draft755 (1881)
trafo2000 Creative Commons License 2006.09.19 0 0 1887
Ezt még nem néztem de meglepődnék ha kompatibilisek lennének
Előzmény: draft755 (1880)
trafo2000 Creative Commons License 2006.09.19 0 0 1886
Igaz,sose add el,max nekem.Vehetsz transitot is nagyban,van még két féle hosszúság,3 és 3,7 méteres raktérrel és 1,9 belmagassággal.Emlékszel a kékre az udvaromban?Abba befér egy ház is:) úgyhogy vegyél csak még egy tranyót ne csillagos márkát
Előzmény: draft755 (1879)
trafo2000 Creative Commons License 2006.09.19 0 0 1885
Nem érdemes bontottat keresni,leszerelésnél könnyen törik.Nem tudom merre laksz de szinte minden nagyvárosban van cromax,amit pont az ilyen dolgokért érdemes látogatni
Előzmény: zsobri (1878)
draft755 Creative Commons License 2006.09.18 0 0 1884
Mondjuk ilyen dolgokat kepes elveszteni az ember ugy, hogy eszre sem veszi utközben ... De van eleg pelda sajnos arra is, hogy ilyen dolgokat leszednek kocsikrol. Mult heten a haverom 22 eves passat-jarol loptak le egy kereket. Szep kopott gumi volt a felnin ... Hogy is mondta ...? Megelhetesi bünözes kategoriaja.
Előzmény: zsobri (1883)
zsobri Creative Commons License 2006.09.18 0 0 1883
á,nem majrézok,csak még szokatlan,hogy parkolás közben egyes dolgok képesek eltünni a kocsiról:))
Előzmény: draft755 (1882)
draft755 Creative Commons License 2006.09.18 0 0 1882
Van videken is Cromax !! Nezd meg a honlapjan, hatha utba esik ...
Te hol jarkalsz a kocsival, hogy ennyire majrezol ??
Előzmény: zsobri (1878)
draft755 Creative Commons License 2006.09.18 0 0 1881

Ha nem is ide tartozik 100%-osan, de azert megkeredezem :

 

1., Tudja v.ki pontosan, hogy pl. jövöre meg el e a 96 nov.-i hatar tgk. bevitelenel EU-orszagokbol ?

 

2., Kb. mennyibe kerül egy 2,5D Transit tgk. eves biztositsa es adoja iden ill. jövöre (az emeleseket figyelembe veve) Mo.-on. A biztit szamoljuk ugy, hogy kb. 4-5 ev utan lenne bonusz.

 

draft755 Creative Commons License 2006.09.18 0 0 1880
Na nekem meg üveget kell cserelnem mert az oldalablak betetelnel (oldallemez kiflexelesenel) az üveg kapott par szikrat es most tele van rozsdapöttyökkel. :-((
Azt tudom, hogy a 95-00-eskhez passzolo (osztott) tükör kompletten eleg horror, föleg az elektromos müködtetesüek.

Egyböl kerdes a szakertökhöz tükör-ügyben: tudja v.ki, hogy ha pl. komplett tükröt akarok cserelni es az eredeti elektromos, akkor megvehetem e a manualisan allithatot es utanna at tudom e pakolni az eletromotort az ujba ?
Előzmény: zsobri (1875)
draft755 Creative Commons License 2006.09.18 0 0 1879
Na szuper, azt hittem mar nekem kell megalmodnom .... :-)
Ha jol latom, akkor ez talan egy hajszallal nagyobb mint egy berlingo. Igazam van ?
En mondjuk evvel a kategoriaval nem vagyok annyira kibekülve, de mindenkinek masra kell a kocsi. En jövö ev elejen probalok egy maxi sprintert venni olcson (a transit melle), mert az en transitom neha mar eleg kicsinek bizonyul. Leginkabb butorszallitasnal ... Olyankor jo lenne, ha magasabb + hosszabb lenne. De ezek a dobozosok nem is ua.-t az osztaly kepviselik mint ez a tourneo. Eladni a transitot mondjuk nem fogom mert nincs ertelme. Amit kapnak erte, azt nekem böven megeri meg, ha rohasztom is csak egy udvarban leteve es csak neha veszem elö.

IGAZ TRAFO ???!!!! :-))))
Előzmény: Doni_99 (1877)
zsobri Creative Commons License 2006.09.18 0 0 1878
kösz az infót,esetleg neked nincs bontottban?kicsit félek megint Pestre menni,lehet,ha megállok,elbontják a kocsit:)
Előzmény: trafo2000 (1876)
Doni_99 Creative Commons License 2006.09.18 0 0 1877

Hali!

 

Itt van pár kép az általam említett nyújtott tengelytávú, magastetős kivitelről.

 

Üdv,

 

D

 

 

Előzmény: draft755 (1871)
trafo2000 Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1876
Cromaxnál 3151 ft.1087 Budapest, Asztalos Sándor u. 5-7.1238 Budapest, Grassalkovich út 56.1154 Budapest, Szentmihályi út 106.1173 Budapest, Pesti út 41/c
Előzmény: zsobri (1875)
zsobri Creative Commons License 2006.09.17 0 0 1875
Üdv az Uraknak,
kérdésem:95ös Transitra hol lehetne szerezni a vezetőoldali visszapillantótükör müanyag hátulját(vagyis elejét)?Tegnap egy napot utcán parkoltam Pesten,és valami büdös gyökér lenyúlta..
trafo2000 Creative Commons License 2006.09.16 0 0 1874
Melyik szervíz volt az?A Vili?
Előzmény: GGV (1873)
GGV Creative Commons License 2006.09.14 0 0 1873
Sajnos még nem voltam lent Trafónál, csak segített, hogy legyen egy jó kis vezérműtengely az autómban. Illetve csak majdnem, mert a bontott helyett választottam egy angol gyártmányú újat...így nem vettem igénybe Trafó bácsi telefonos segítségét.
Egy budapesti szervizben csinálták a gépet...és majd' másfél hétig nélkülöztem.
Szerintem majd a kasztni helyrepofozásánál fogom a fizikai segítségét igénybevenni, meg jól megveszem a felújított karburátorát. Ha ideadja...:)

GGV
Előzmény: draft755 (1872)
draft755 Creative Commons License 2006.09.14 0 0 1872

Na akkor, ha jol ertettem lent voltal Te is Trafo kartasnal. Kesz lett a kocsi egy nap alatt vagy otthagytad nala ? Ezeket a dolgokat altalaban egy het alatt intezik el (föleg a gepmunkat).

 

OFF

SoM RULEZ (No.1)!! Most olvasom a topicot. :-)

Előzmény: GGV (1869)
draft755 Creative Commons License 2006.09.14 0 0 1871

Egy kepet esetleg dobhatnal mert esküszöm nem tudom hany fajta kivitel van ezekböl az uj tourneo-kbol ...
Ha jol tudom akkor tourneo-s forumozo csak a "connect_tdci" volt itt köztünk, de ö mar jo ideje nem irogat ide. Azert megkerdezheted esetleg privatban, hogy mit tud mondani a sajatjarol.

En (föleg ilyen kategoriaban) benzinest biztos nem  vennek ! Es nem csak fogyasztasi különbseg miatt.

Előzmény: Doni_99 (1870)
Doni_99 Creative Commons License 2006.09.13 0 0 1870

Hali Draft755!

 

Venni szeretnék, most már tudom is, hogy milyet:

Tourneo Connect Comfort LWB 1,8TDCI-t.

 

Egyre inkább affelé hajlok, hogy nem (feltétlen) az első benyomás alapján, vagy a forma tetszési indexétől megbolondulva választok autót.

Mondjuk ezt így visszaolvasva mókás a kép, mert saját autóm csak 1 volt eddig 1 OFF 1984-es CX. Béke poraira.

 

Na, ami nagyon begyere a Tourneo-ban:

Hatalmas belső tér (az LWB a long verzió, a rövid az SWB)

291cm-s tengelytáv.

190cm magas (emeltetős a hosszúkivitel)

Óriási csomagtartó.

 

Még kölök nincs, de utálom belehajtogatni a bringát a jelenlegi 4kerekűbe.

 

Szal' én se feszengenék benne a 186cm-mel meg a mázsa 10 kilómmal:)

Bár valahol azt a kritikát olvastam róla, hogy nem tolható elég hátra az ülés.

Erre nem adok, mert ha így is van, megoldható 1-2 átalakítással az egész, nem kell besz*rni.

 

Amit nem értek, az az 1,8-as diesel motor (90LE) mindössze 300 ezres felára a benzines 1,8-ashoz képest (115LE).

Fogyasztás gyári adat szerint: olajos: 6,6L

                                                 benzines: 8,6L

 

Ez hamar visszajön mégha többet is eszik 6,6-nál, mert a benzines nem hinném, hogy megállna 9 alatt egy ekora dobozzal...

 

Esetleg az 1,8 dízellel van vkinek tapasztalata? Mégha nem is Tourneo-ban dohog az a moci.

 

Na, mára ennyi,

 

Doni

Előzmény: draft755 (1866)
GGV Creative Commons License 2006.09.13 0 0 1869
No, Drágáim, akkor ezzel is megvolnánk, még a jövő héten egy kicsit hosszabb út után meglátom a fogyasztást, és az is rendben, akkor a motor részével meg is lennék. Nagyon szépen megy a gépem, iszonyú csendes, és egyenletesen jár.
Állítólag nem ártana egy új (vagy felújított) karburátor, de ezt mejd megbeszélem Trafóval, és akkor lesz az is.
Annyi rengeteg mindent csináltak rajta, hogy két A4-es lapra tudták csak kinyomtatni a cserélt alkatrészek, tömítések meg a beleöntött folyadékok listáját.

Ahhoz képest ahogy odavittem, erős és egyenletes lett a motor, a hűtés teljesen helyreállt (folyamatosan az "O" betűnél van a mutató, a NORMAL feliratból).

Sajna így viszont előjött egy csomó új hang, most már hallani, hogy kicsit zúg a kinyomócsapágy, és az első rugók alatti gumilemez is hiányzik, mert most viszont a nagy csendben zavaró a rugók nyöszörgése...

Gyorsulási versenyre nem fogok járni vele, de jobban is gyorsul (vagy csak én érzem), és amikor elveszem a gázt, elég jól esik vissza a fordulat (ez eddig nem így volt).

A vezérműtengely valami angol gyártmány, a szerelők szerint jobb, mint a Cromax-os...úgy legyen. Azért köszönöm a segítséget.

Este biztos hülyének néztek, mert egy kis ideig álltam a gép előtt és felnyitott motorháztetőnél hallgattam a csendes motor járását. Tetszett....:)

GGV
GGV Creative Commons License 2006.09.12 0 0 1868
A levegőrontással igazad van, de én meg inkább török fel mint a talajvíz, ahelyett, hogy tünnék el az öreg Transitommal. :)
Trafó jóvoltából (vagy nem, de ez holnap kiderül) lett egy új (vagy bontott, de jobb mint ami benne volt) vezérműtengely a kicsi autómban, a hozzá való himbákkal, csapágyakkal, olajzócsővel.
Meg ha már arra jártak, akkor gyorsan becsiszolták a szelepeket, felsíkolták a hengerfejet, szelepszárszimmeringeket, vezérműszíjat, feszítőgörgőket, az összes tömítést, olajat és hűtővizet cseréltek. Két új főtengely szimeringet is kapott, tehát ott sem szivárog mostantól az olaj. A szétszedésnél kiderült, hogy a termosztátházból kiszakadt az a réz kallantyú ami magát a termosztátot tartja, így azt is cserélni kellett.
A karburátor beállítása elsőre nem sikerült, de a második nekifutást holnap letesztelem.
(szegény paripa annyira megilletődött a sok új alkatrésztől, hogy iszonyú gyenge lett, alig akart menni. Állítólag kevés volt neki az előgyújtás, de holnap megnézem, hogy okés lett-e).
Aztán extraként kapott egy új hűtővíztartály sapkát, és az olajcserénél is először mosóolajat kapott, csak utána locsolták bele a Mobil1 olajat...
Még a kasztni helyrepofozása van hátra, egy kis fényezés, és akkor a nyagyjával megvolnék...

Aztán a 18"-os alu kerekek, 5.2-es motor chip tuninggal-turbóval , nitró, összkerékhajtás, stb....:)

Na, így jobb egy kicsit....
GGV
Előzmény: draft755 (1866)
Garden Creative Commons License 2006.09.12 0 0 1867
A levegőrontással igazad van, de én meg inkább török fel mint a talajvíz, ahelyett, hogy tünnék el az öreg Transitommal. :)
Trafó jóvoltából (vagy nem, de ez holnap kiderül) lett egy új (vagy bontott, de jobb mint ami benne volt) vezérműtengely a kicsi autómban, a hozzá való himbákkal, csapágyakkal, olajzócsővel.
Meg ha már arra jártak, akkor gyorsan becsiszolták a szelepeket, felsíkolták a hengerfejet, szelepszárszimmeringeket, vezérműszíjat, feszítőgörgőket, az összes tömítést, olajat és hűtővizet cseréltek. Két új főtengely szimeringet is kapott, tehát ott sem szivárog mostantól az olaj. A szétszedésnél kiderült, hogy a termosztátházból kiszakadt az a réz kallantyú ami magát a termosztátot tartja, így azt is cserélni kellett.
A karburátor beállítása elsőre nem sikerült, de a második nekifutást holnap letesztelem.
(szegény paripa annyira megilletődött a sok új alkatrésztől, hogy iszonyú gyenge lett, alig akart menni. Állítólag kevés volt neki az előgyújtás, de holnap megnézem, hogy okés lett-e).
Aztán extraként kapott egy új hűtővíztartály sapkát, és az olajcserénél is először mosóolajat kapott, csak utána locsolták bele a Mobil1 olajat...
Még a kasztni helyrepofozása van hátra, egy kis fényezés, és akkor a nyagyjával megvolnék...

Aztán a 18"-os alu kerekek, 5.2-es motor chip tuninggal-turbóval , nitró, összkerékhajtás, stb....:)

GGV
Előzmény: draft755 (1866)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!