Keresés

Részletes keresés

pézsmatulok Creative Commons License 2003.04.01 0 0 33
Hy!

Lenne egy eladó Mercuiser belmotor Alpha 1 hajtőművel alklatrésznek!!!
A motor: 3000 ccm, 140le, 4henger
A hajtás: valami gixer van vele de már nem emlékszem pontosan, hogy mi is az!!!

Azért alkatrész, mert télen szétfagyott!
Állítólag még javítható!
A motor még üzemképes volt amikor kiszedtük!!!
Árat majd vizit után!

Ha valakit érdekel írjon mailt vagy hívjon 06204192004.
Köszi

pézsmatulok Creative Commons License 2003.04.01 0 0 32
Helló mindeggykinek!

MIKO!

MOst találtam ezt a forumot és nagyon király!

A motorod mikori kiadás?Az irányváltódon mechanikusan lehet kapcsolni az előre vagy hátramenetet?Vagy netán mágneskapcsolású?

Milyen árba lenne?

Köszi

Előzmény: Miko (30)
kismiki Creative Commons License 2003.04.01 0 0 31
Szevasztok! A Pecalistán olvastam a Tisza-tó területén bevezetett új korlátozásokról, de az info tartalma és eredete bizonytalan. Ha tudjátok a tutit, lécci írjátok meg!
Miko Creative Commons License 2003.03.05 0 0 30
Üdv Topic!

Lenne 1 eladó Johnson 75 Le-s csónakmotorom. Rövid trimmes, 4 hengeres 2 ütemű. Irányváltó is van hozzá. Ha valakit érdekel, hívjon: 20/368-3534

Üdv: Miko

R3D+ Creative Commons License 2003.03.03 0 0 29
üdv!
érdeklődnék, tud e nekem segíteni valaki. kérdésem az lenne, hogy Stasbourgbol (F) lehet e lábon hajót vinni az Adriára? ez egy nagyobb motorcsónak, 1,20 a merülése.
ha bárki tud valamivel segíteni, lécci írjon egy mélt ide:
laczko@freemail.hu
köszi!
baltech Creative Commons License 2002.11.24 0 0 28
Én nem vagyok ennyire nagyravágyó, beérném egy 5m-es testel meg egy 70LE-s motorral.Node addig is be kell érnem a trabant motoros légpárnásommal.o)))))))
Előzmény: Type-R (27)
Type-R Creative Commons License 2002.11.19 0 0 27
az álom gépem.....
293-as Cobalt egy 420 lovas volvo penta-val..... bazzeg én nyerem a lottót:)))))


hogy ebben a kis zugban milyet paplancsatát vívnék a hölgyemmel:)))))))
bael22 Creative Commons License 2002.11.18 0 0 26
Sziasztok!
Ha még nem tudjátok: Nagyon pipec vízisportbolt nyílt a Csepel sziget csücskén, a Kvassay híd tövében.Rengeteg motor, új és használt, sík, wakeboard-ok, hajók, stb. Ja, és szervizük is van, meg hajókereskedés. A cég neve Trinexus Aqua, a csepeli gyorsforgalmiról, az Agip kútnál kell lefordulni. Próbáljátok ki!
baltech Creative Commons License 2002.08.22 0 0 25
Senki nem akar erre tévedni?
baltech Creative Commons License 2002.08.09 0 0 24
Hali!
Bár a kérdésem LUCzI FERencz-hez írodna, de hátha tudja valaki hogy egy saját építésű hajó hivatalossá tétele (Hajólevél,rendszám,tervdokumentáció,stb) hogyan zajlik.Egyébként egy légpárnás hajóról volna szó, melybe trabant motor kerül,aminek nincs motorszáma így papírja sem. Merész vállalkozás,mi?
LUCzI FERencz Creative Commons License 2002.07.31 0 0 23
A mostani témákhoz 3 hét múlva tudok hozzászólni, mert most megyek nyaralni.
LUCzI FERencz Creative Commons License 2002.07.31 0 0 22
Azt a Vihart meg tessék szakember kezére adni. Ismerek olyan Vihart, ami 6-7 liter/órával eljár, ami attól a motortól nem rossz. A ruszki motorok egyébként imádják, ha orrukon-szájukon folyik a benzin.
(3 Vetyerokom volt, és több Vihart, meg kis Moszkvát láttam már.)

Jelenleg egy 5 LE Mercuryt koptatok, egy tiszai faladikon (horgászni). Ez egy maximálisan megbízható, nagyon preciz, amolyan "svájci óra" kategóriájú motor. Mentem már vele télen, -15 fokban is, amikor bőrözött befele a Tisza, és akkor is ment, mint a távirat.

Előzmény: baltech (18)
LUCzI FERencz Creative Commons License 2002.07.31 0 0 21
Ellenkezőleg: a Neptun az egyetlen ruszki motor, amiért pénzt lehet adni. Ez egy 22 LE gép, és nem Mercuryról, hanem egy, a svéd Északi-tengeri flottánál rendszeresített Crescent gy. _hadi_ motorról koppintották Ivánék. A legmegbízhatóbbnak, legjobb konstrukciójúnak tartott ruszki motor, persze, csak, ha nincs agyonvágva. Ha nagyon frankó, kevés üzemórát ment, jó állapotú, és 60 ezer alatt odaadják, meg kell venni.

Egy dologról viszont ne feledkezzetek el:
4kW (5,5 LE) fölött vizsga és regisztrációköteles a motor, ezért mindenképpen rendezett papírokkal szabad megvenni. Mindenképpen kell hozzá vagy vámpapír, vagy eredeti bolti számla, vagy, ha már nyilvántartásban volt, akkor az előző hajólevél másolata. Ha ezek a papírok megvannak, akkor sem elég egy egyszerű adásvételi szerződés, hanem ügyvéd, vagy közjegyző által ellenjegyzett, szárazbélyegzővel ellátott szerződés kell!!!

Vagy tudja itt mindenki, vagy sem, de inkább leírom: a 4kW (5,5 LE) fölötti motorral szerelt csónak kisgéphajónak minősül, össze kell vizsgáztatni a hajótesttel, műszaki vizsga, átiratás, vezetői engedély köteles. Mindegy, hogy milyen hajóról van szó, még a jetski is.

Előzmény: Kiss Ordog (17)
D16A9 Creative Commons License 2002.07.31 0 0 20
Sziasztok!

Gondoltam megpróbálom itt is, hátha...

Szóval keresek 5 illetve 6 lóerős, max. 1-2 éves rövid trib-es csónakmotort. 4 üteműek előnyben!

Kereskedések címei is érdekelnének, hátha még nem ismerem valamelyiket.

Továbbá eladó egy TOMOS 4.0-ás rövid trieb-es motor (N+előre menet;belső tank+külső csatlakozási lehetőség;áram)
kb.20 üzemórás

Josim Creative Commons License 2002.07.03 0 0 19
Csá Lucifair!

Csak megláttam a topic címét és egyből beugrottál. :-) Csak beköszönötem, de el fogom olvasni az összes hozzászólást!

Üdv: Josim

baltech Creative Commons License 2002.07.02 0 0 18
A ruszki motorokról csak annyit, hogy szerintem nagyon megbízhatatlanok, általában a porlasztójuk beállíthatatlan.Az ismerősöm 30lovas viharja is ruszki:vagy folyik a benzin orrán száján, vagy lehörög mert leesik a benzinszint(vagy a fene tudja hogy mi),apám szaljut motorja dettó-egy egész napot tornáztam a karbicsek beállítáaával, de még mindig nem tökéletes(ja és hozzátenném hogy zsír új a csónakmotor).
Ennyit a ruszki csodákról, de ha szeretsz vízen csónakmotort szerelni akkor ne hagyd ki!
egyébként 20LE-vel már lehet traktorbelsőt vonszolni,vízisíelni aligha.
----
Egyébként a csónaktest megvan már, amire a motort szerelnéd?
Előzmény: Kiss Ordog (17)
Kiss Ordog Creative Commons License 2002.07.02 0 0 17
Köszi a válaszokat, valszeg akkor egy 40 lovas lesz, az még árban sem olyan vészes.

És ha már így belelendültünk. Tudtok valamit Neptun szovjet motorról? Ismerős meg akar szabadulni egytől. 20 ló környékén van, állítólag valami Mercury koppintás, kompatibilis alkatrészekkel.

Jó lenne a Tiszatóra, ha tényleg így van a helyzet, de ha nálam is csak porosodni fog, nem hozom el.

Előzmény: jpmaster (16)
jpmaster Creative Commons License 2002.07.01 0 0 16
Kiss Ordog!

Mi a haverommal mind2N kp 80-80 kilósak vagyunk, és több jetsky is kihúzott elég szépen. Tavon.
Folyó vizen nemtom, de nem éreztem erőltetettneka tavi alapján.
A Dunán meg a tengeren olyan állattal mentünk, hogy többszörösen túlmotorizált volt, az nem mérvadó.

JP

Előzmény: Kiss Ordog (12)
jpmaster Creative Commons License 2002.07.01 0 0 15
Kiss Ordog!

Mi a haverommal mind2N kb: 80-80 kilósak vagyunk, és több jetsky is kihúzott elég szépen. Még a régi Yam. Waverunner III.-is. Tavon.
Folyó vizen nemtom, de nem éreztem erőltetettneka tavi alapján.
A Dunán meg a tengeren olyan állattal mentünk, hogy többszörösen túlmotorizált volt, az nem mérvadó.

JP

Előzmény: Kiss Ordog (12)
LUCzI FERencz Creative Commons License 2002.07.01 0 0 14
Nem csak a Wb. motorral lehet összeépíteni, bár erre vannak kész megoldások. Csak éppen az árfekvése....
Előzmény: ZSOzso (5)
baltech Creative Commons License 2002.07.01 0 0 13
Hi!

Szerintem ha egy átlagos (4m-es)testre felraksz egy 40 lovas motort, az egy 80kilós embert kihúz a vízből.
Hallotam már olyanról hgy 25lovas motorral vizisíeltek (elég nehezen tudom elképzelni).
Ha az ismerősöm 30lovas csónakját még az idén sikerül életre kelteni kipróbáljuk a vízisíelést vele ,ha véletlen sikerül majd megírom.

Előzmény: Kiss Ordog (12)
Kiss Ordog Creative Commons License 2002.07.01 0 0 12
Hali Mindenkinek!

Szerintetek mi a minimális konfiguráció lóerőben a Dunán, ha érdekel a vizisí?

santafe Creative Commons License 2001.04.02 0 0 11
Sziasztok!
Ide csak én szoktam bekukkantani?Melegszenek a vizek, éget a nap, lassan csónakba kell pattanni!
ÉBREDJETEK!!!
Van eladó csónakom ,motorom,és adhatok tanácsot,ha valakinek az kell.

UI:A Thümler nevü csoda (amit igencsak leírtatok, gondolom azért,mert soha nem használtatok olyat), nem rossz motor,csak kevés benne a pacierő.Viszont keveset fogyaszt( KB.6 deci/óra )
ez viszont nem rossz.Ja, és nem a csónak végére kell szerelni.

LUXI Creative Commons License 2001.01.08 0 0 10
Sziasztok!
Látom nincs túl forró drót ezen a helyen. De ha mégis idetévedne vki, reagáljon. Én két éve bolondultam bele a motorcsónakokba. Idáig 2 gunicsónakom volt. Az 1. egy 3 méteres egy 4Le-s Yamahával, a 2. egy YAM 380F egy 15 Le-s Suzukival. Most szeretnék venni egy nagyobb gumihajót. Úgy gondoltam Olaszországból esetleg olcsóbban be lehetne hozni. Ha bárki tud tanácsot adni nagyon megköszönném!
Ui.: Vigyünk egy kis életet ebbe a helybe!
szsolti Creative Commons License 2000.07.18 0 0 9
Szia luCzi ferrI

Bocs a nevedért, de lehetetlen megjegyezni
engem a VIHR tipusú csónakmotor érdekelne. Hozzájutottam egyhez és szeretném felújítani.

Előzmény: LUCzI FERencz (-)
LUCzI FERencz Creative Commons License 2000.06.26 0 1 8
Nincs ebben semmi csoda.
Egyszerűen egy hosszú rúd, ami kinyúlik a motorból, és a végén a hajócsavar.
Egyébként a motor 2 LE, ejtőtankos, meglehetősen primitiv.
Azt hiszem, valamelyik ősrégi Simson blokkjára épül, csak vizhűtéses.
Felejthető.
Ami a jethajtást illeti. Egy róvid hajón, ahol a test alatt van a hajtómű (jetski) lehet, hogy jobb, de én állítom neked, hogy akármikor a külmotorommal lemanőverezlek. Jethajtással hol fordulsz te meg helyben, a csónak hosszánál alig szélesebb csatornában?

Ha pedig állatkodni akarsz, és nem _közlekedni_ akkor innentöl kezdve zárjuk le atémát. Nagyon elegem van a vizen állatkodó bunkó macso jetskisekből és társaikból.

Előzmény: ZSOzso (7)
ZSOzso Creative Commons License 2000.06.20 0 0 7
Hi LUCzI FERencz!
Lehet hogy zöldfülűnek tartasz, de én még nem hallottam erről az NDK-s csodáról.
Kifelytenéd egy kicsit bővebben a működési elvét?
A sugárhajtásról egyébként még nem tudtál lebeszélni,szerintem ennek a legjobb a manőverező készsége,és a vízen ezzel lehet a legjobban állatkodni.Az egy dolog hogy kicsit roszabb a hatásfoka mint más hajtásoknak ,de szerintem megéri vele foglalkozni.
Üdv ZSO.

ui.:Jól írtam a neved?

Előzmény: LUCzI FERencz (6)
LUCzI FERencz Creative Commons License 2000.06.19 0 0 6
Még mindig nem írod jól a nevemet!

A seprűhajtás az, ami a Thümler nevű NDK csodán van, egy hosszú ferde rúd, a végén a csiga, és ez az egész a hajó végére rögzitett külmotorból nyúlik ki ferdén.
Amit te írsz, az belmotoros, egycsavaros hajóknál fordul elő, leginkább nagyhajóknál, és egyenes hajtás a hivatalos neve.

Én nem írtam olyat, hogy azt a Z hajtást csak Wb motorral lehet összeépíteni.
Ezzel volt gyakorlati megvalósítás.
De minden motorhoz házasítható, csak egy kis gépmunka kérdése.

Előzmény: ZSOzso (5)
ZSOzso Creative Commons License 2000.06.18 0 0 5
Hi Feri!
Kérdés:
amit ajánlottál z hajtóművet, mért csak wartburg motorral lehet összeépíteni?
a seprűhajtás az az , amikor egy hosszú ferde tengely végén van a hajócsavar, és ez a hajó alatt van?

mért ne lehetne a Wb.motort gázzal hajtani?-csak külöm olajzás kell neki.-én már láttam nem egy gázos Wb.-t.

Üdv Zso

Előzmény: LUCzI FERencz (3)
LUCzI FERencz Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4
Ja, igen, megkérnélek arra tisztelettel hogy a nevemet légy szives _pontosan_ írni.

Előzmény: ZSOzso (2)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!