Van egy olasz VEGA hajótest vizsgázott futóval együtt eladó ugyanitt. Ennek a hajólevelén szerepel a Vihar motor. Ha van rá érdeklődő, felteszem a hajó képeit a netre.
Na, kozben beszeltem a tulajjal. A 2 motorbol kiszallna 50 ezerert. Az egyik motor regisztralt, hajolevelen szerepel, a masiknak semmi papirja, de a Hajozasi Felugyelet ezeknel a kiserteku motoroknal elfogad egy sima adasveteli szerzodest.
Viszont pontositok: Mindket motor gyakorlatilag egesz, az egyik nincs osszerakva, viszont gazkarja egyiknek sincs, mindketto taviranyitos.
érdekel, egy hasonló átalakított van egy nekem, kéne mégegy egy rocsóhoz. ha egy árat tudnál mondani már közelebb járnánk. sajnos az árakat nem ismerve nem tudok mondani összeget, mert az enyém nagyon régóta megvan.
Debrecenben, ill. Hajduszoboszlon erdekel a motor?
Van egy teljes, oninditos Vihar, tavvezereltre atalakitva, (nincs rajta a gazkar) es egy hianyos masik, potalkatresznek, aminek van gazkarja. Arat nem tudok most mondani, mert nem az enyem a motor, de ha visszajelzel, megkerdezem. Mennyit erne meg neked?
Eladó egy 35 LE kétütemű, kéthengeres SELVA rövid tribes csónakmotor, rendezett papírokkal, kevés üzemórával, a Tiszán volt használva, nagyon jó állapotban van, önindítós, és külön akkutöltő generátor is van beépítve. Van hozzá egy egykaros, vagy egy kétkaros bowdenes irányváltó, 24 lit. müa tank, és tartalék hajócsavar. Jelenleg távvezéreltre van átalakítva (kézi gáz és kormánykar leszerelve, de megvan hozzá.)
Ugyanitt, de ettől a motortól függetlenül, van egy teljes bowdenes kormánymű is eladó, vezetőgörgőkkel, mindennel együtt.
Nem az enyém a motor, az egyik haveromé, de rajtam keresztül érdeklődjetek.
A regisztrációbeli mailcímem már nem él, a jelenlegit bizonyos okból nem írnám ide, érdeklődjetek itt a topicban, időnként be fogok nézni.
Árat most nem tudok, de rövidesen lesz.
Hali!
Örülök, hogy megláttam ezt a topikot.
Nekem egy Suzuki DT 2.2-es motorom van, az hajtja a ladikomat a kis-dunán.
Kétütemű, és EU-ba is szállítanak belőle bőven(2.2-15?LE). Az is igaz, hogy 1:100-as keverést igényel. Szerintem ezeknek az újabb 2 ütemü motoroknak motoroknak nincs haláluk az EU-ba lépés után, mert az olajuk vízben könnyen bomló és asszem valamilyen növényi eredetü.
A 2003. október 1-jétől érvényes új Hajózási Szabályzat a Magyar Közlöny ez évi 67. számának II. kötetében található meg, a neten még nem találkoztam vele.
1: Akkor ehez sem elég egy egyszerű adás-vételi szerződés, ezt is ügyvéddel kell ellenjegyeztetni?
2: Ha a csónakot max. 5 lóerős motorral használnám, akkor nem minősülne kisgéphajónak, ebben az esteben semilyen engedélyezésre, papírokra nincs szükség?
Igen, a motor nélküli hajótestre is vonatkozik az előírás. Az üzembehelyezés előtt a Hajózási Fő? Felügyeleten kell az iratokkal jelentkezni. Megnézik a papírokat és ha mindent rendben találnak, adnak egy csekket. A befizetés után időpont és helyszín egyeztetés következik. Kérhetsz a vizsgáig érvényes ideiglenes papírt a hajó "összelövéséhez". Ezzel csak nappal és asszem max. 2 személlyel használhatod a gépet. A kötelező felszereléseket természetesen már a próbák során is kérheti a rendőr.
"Egy dologról viszont ne feledkezzetek el:
4kW (5,5 LE) fölött vizsga és regisztrációköteles a motor, ezért mindenképpen rendezett papírokkal szabad megvenni. Mindenképpen kell hozzá vagy vámpapír, vagy eredeti bolti számla, vagy, ha már nyilvántartásban volt, akkor az előző hajólevél másolata. Ha ezek a papírok megvannak, akkor sem elég egy egyszerű adásvételi szerződés, hanem ügyvéd, vagy közjegyző által ellenjegyzett, szárazbélyegzővel ellátott szerződés kell!!!"
Ha külön akarok egy felfújható félmerev hajótestet behozni a motortól, arra is vonatkozik ez mind?
Vennék 15 lóerős, rövid (15"-os)tengelyű csónakmotort.
(eredet igazolással, ha lehet távirányítóval)
Milyen motort ajánlotok?
Hol találok tuti bizományi boltokat?
Érdemes-e használtat venni?
Az EU-ban engedik a 2 ütemű csónakmotor használatát, vagy dobhatom ki jövőre?