Összeszabom és Lánghegesztéssel még akkoriban ma már AWI-al. Egyengethető,nem porózus és kitt is csak elvétve kell rá... A késöbb hozzáférhetetlen helyeket pucolás után foszfátozom,alapozom és festem,fényezés után jöhet a forró viasz.
Mesterségem címere a vasnyűvés:) Szakismeret könyvben akkoriban benne volt,ma már más szelek fújnak.... használjuk a co2 védőgázost csak épp nem arra amire való....:)
Szintén az lenne a kérdésem, hogy tudsz-e valakit Budapesten ajánlani, aki becsülettel megcsinálná, és tartós lenne a dolog? Nem szeretnék mégegyszer ilyen dologba belefutni, hogy egy évig tart, mert...
Nem a hegesztésnél puposodik.. Konkréten a felületen kezd el felhólyagosodni. Olyan, mintha a javító ív alaplemeze kezdené ledobni magáról a festéket, és nem a hegesztésnél. A felrakás egész korrekt, mindenhol szépen ki van dolgozva, a belső perem is vastagon alvázvédve, és amikor kész lett, le lett rücsizve is rendesen belül. Ezek miatt gondoltam a felületkezelésre (galvanizálásra) Hátha az megfogná a felületi rozsdát a festék alatt, és nem járnék így mint most..Csak nem tudom úgy lehet-e festeni a felületkezelt elemet?
Tudnál valakit Budapesten ajánlani, aki jó szaki, és szépen meg tudná javítani?
Nem jo otlet! Tisztesseges alakezelessel es jo lakatos munkaval ami a javitoiv nem felpottyozve hegesztesevel hosszu evekre meg lehet oldani a problemadat,kerdes ez az iv,hogy van felbarmolva es lehete masik ivcserevel helyrehozni...
Segítségeteket kérném! Van egy E36-os BMW-m, sedan, aminek a hátsó kerékívein egy éve volt javítóívezés. Nem vált be, mert már most puposodik a festék rajta. Tartós, hosszútávú megoldást szeretnék, ezért kérdezném, hogy mit, illetve kit tudtok ajánlani, aki segíteni tud nekem, hogy az autómon ezt a gondot tartósabban megoldjam. Tudom, hogy nem örökös megoldás a javítóív, de legalább 5-6 évet azért várnék tőle, hogy ne kezdje el ledobni a festéket.
Tudtok ajánlani Budapesten valakit, aki szépen és megbízhatóan dolgozik, és tartósabb megoldást tud a hátsó ívek javítására?
Arra gondoltam még, hogy van két javítóívem amit tartalékba vettem, de mivel ezek csak sima lemezek gondoltam rá, hogy legalvanizáltatom, és az talán megfogná a rozsdát rajta nem? Lehet egyáltalán galvanizált felületre festeni szépen és tartósan? Nem tudom jó ötlet-e, csak ez jutott még eszembe.
Nem biztos,hogy fújátechnika a megoldás. Alapesetben- normál körülményeket figyelembe véve- első lépés a festék saját higítójának használata. Második lépés. Próbafújás a pisztollyal és- ha szükséges- különféle beállítások elvégzése,/szóráskép, anyagmennyiség állító csavarral történő beállítás, levegőnyomás paramétereinek beszabályzása. beállítása./
Figyelembe kell venni,hogy normál,vagy HVLP rendszerű pisztolyt használsz-e ,mert mindkét esetben mások a beállítások. Sajna nincs általános recept,minden esetben próbálkozni kell,és rá kell jönni a pisztoly és festék tulajdonságaira. Van olyan típusú festék amivel bármit csinálsz foltosodik,de ennek az ellenkezője is igaz,hogy álom vele dolgozni. Míg a jó pisztoly egy állandó minőségű szerszám,addig a festékek más-más gyártótól eltérő tulajdonsággal rendelkeznek.Vizes festékek esetében minden esetben az utolsó záró réteg egy ún. "ejtő" réteg kell,hogy legyen ,addig az oldószeresek ezt nem mindíg igénylik. Sikeres próbálkozást.
Melyik opel? Műanyag doblemezest nem kell ennyire kényeztetni.
Felnit inkább 2K-s anyaggal mint srével. Az tartósabb de budaprimer alapozó és hammerite festék is kiváló tud lenni. (vagy bármi jó anyag) Ne tévesszen meg a hemörájt alapozás nélkül is 100%-os védelme