Keresés

Részletes keresés

zotac Creative Commons License 2017.07.15 0 0 991

50-ig lehet az sw-t is legyorsul, tetszetős, csendes.

Előzmény: igenis (990)
igenis Creative Commons License 2017.07.15 0 0 990

Kicsike nagyon főleg az SW T-hez képest de nagyon jókat írnak róla. Az biztos, hogy melóba járni ideálisabb lenne főleg az ultrakicsi fogyasztása miatt. Arra elegendő a 125 a nyolcad liter, hosszabb utakra, főleg túrákra viszont már kevéske. Ezekben már van start-stopp is ha jól tudom.

Előzmény: zotac (989)
zotac Creative Commons License 2017.07.15 0 0 989

Megnéztem közelebbről egy pcx- et, még keresgélek, lehet fehér jobb lenne.

fortuna71 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 988

Gondoltam hátha. Köszönöm az infokat jövő hét szerdán tudok felmenni meglátjuk mire jutunk. 

Előzmény: igenis (984)
igenis Creative Commons License 2017.07.14 0 0 987

Ha tényleg valós az a 23766km akkor nem valószínű, hogy kicserélték eddigi gazdái a kereskedő meg főleg nem.

Előzmény: Leslee66 (986)
Leslee66 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 986

... valamint, ha még nem cseréltek hajtószíjat, akkor te majd hamarosan ...

Előzmény: igenis (984)
topyjo Creative Commons License 2017.07.14 0 0 985

1-2 km mellette, a Tüzér utcai felüljáró alatt.

Ismered?

Előzmény: depi vol.2 (979)
igenis Creative Commons License 2017.07.14 0 0 984

 Eléggé kicsi a valószínűsége, hogy pont ennek a példánynak az előéletéről bármit is tudna itt valaki. Mindenesetre a nem túl jó minőségű, de legalább HD képek alapján nagyon valószínű hogy valós a km óra állása. Én legalábbis arra következtetek abból amit a féktárcsákból ki lehet venni. Azt vedd figyelembe ill. alku indoknak sem utolsó, hogy 24000-nél meggyullad a Belt lámpa, tehát a szíjcsere esedékes. Ez nem kis tétel. Márkaszerviztől a gyári szíj a lehúzós 50K feletti ár miatt felejtős. És még hozzá jön a munkadíj is. Elvileg 30K körül kapsz nálunk Mitsuboshi-t ami nagy valószínűséggel ugyan az, vagy külföldi Webshopból  még olcsóbban 10-15k körül rendelsz.

 

 Ha szép a hangja, induláskor nem rángat, egyenletesen gyorsul, nem húz semerre, nem rázza az elejét, és a fékek is rendben vannak akkor nem hiszem, hogy nagyon mellé lehetne vele nyúlni. Egy nagy szerviz megejtése után a későbbiekben megadva neki a kellő karbantartásokat még nagyon sokáig jól fog tudni szolgálni egy ilyen SW T400-as.

 

 A látszó sérülések nagy része szerintem eltüntethető vagy legalábbis halványítható, kivéve a bal oldalon az ülés alatt már javított mélyebb karistolást és a hővédő krómozott műanyagon lévő karmolást.

 

Előzmény: fortuna71 (983)
fortuna71 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 983

Igen ő a kiszemelt 

Előzmény: igenis (982)
igenis Creative Commons License 2017.07.14 0 0 982

Ja és a több apró sérülés miatt én megpróbálnék alkudni is.

Előzmény: igenis (981)
igenis Creative Commons License 2017.07.14 0 0 981

Szia!

 

Ha esetleg erről van szó, én kivetni valót elsőre nem látok. Persze az ilyesmit élőben kell tüzetesen megvizsgálni. Ha valós a km és láthatóan nem volt nyúzva ill megkapta a kellő karbantartásokat is, akár még meg is érheti a feltüntetett árat.

 Ha nem értessz hozzá kellőképp akkor vigyél magaddal valaki hozzáértőt. Nem árt az óvatosság.

Előzmény: fortuna71 (980)
fortuna71 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 980

Sziasztok!

Sw 400 vásárlását tervezem van egy székesfehérváron a Cargoexponál elvileg Magyarországi a kereskedő korrektnek tünik beszámolnák a 125 sh-mat tud esetleg a motorrol valaki valamit nagyon megköszönném. Három évvel ezelőtt sikerült buknom 300000 magyar forintot egy behozott motoron. Volt egy hibája egy hét állás után vagy elindult vagy nem senki nem tudta megcsinálni. Nem honda volt. Próbálok nem bevásárolni újra köszönöm.

depi vol.2 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 979

ez a pécsi kereskedés nem véletlenül ott a vásártér környékén van?

Előzmény: topyjo (975)
topyjo Creative Commons License 2017.07.14 0 0 978

Köszi!

Előzmény: Leslee66 (977)
Leslee66 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 977
Előzmény: topyjo (973)
Leslee66 Creative Commons License 2017.07.14 0 0 976

német kézikönyvem van PDF formátumba. Írj egy mailt és adom a linket a google drive-hoz

Előzmény: topyjo (973)
topyjo Creative Commons License 2017.07.13 0 0 975

Mint alább írtam, egy fjs 600-at.

Előzmény: zotac (974)
zotac Creative Commons License 2017.07.13 0 0 974

Mit hozol haza?

Előzmény: topyjo (973)
topyjo Creative Commons License 2017.07.13 0 0 973

Esetleg valakinek magyar nyelvű használati, vagy javítási kézikönyv?

Holnap hozom haza, belenéznék kicsit a burkolat alá.

topyjo Creative Commons License 2017.07.13 0 0 972

Nem, nem az. Egy pécsi kereskedésből hozom ki.

Egyébként a sajátomat beszámoltattam, az is fullra le volt szervizelve télen, láncszett, fékek, olaj, szűrők. (Hornet 900)

Tavasz óta 400 km-t mentem vele, úgyhogy hiszek benne, hogy egy jó ajánlatra odaadja az ember fia a fullra leszervizelt vasat.

A külömbség annyi, hogy a Horneten minden látszik, ezen meg burkolat alatt van.

Előzmény: depi vol.2 (965)
Leslee66 Creative Commons License 2017.07.13 0 0 971

... motornál állapotot nézünk, nem futott kilométert. De! Átlagos használat melett 35.000 de még a 135.000 km is igen kevés. Nekem 5 éves és 30.000 km, ha ezt a nem igazán nagy futásteljesítményt veszem alapnak akkor óvatos becsléssel is 180.000 km, de lehet hogy csak sokat nézték két túra között ...

Előzmény: Retrogery (970)
Retrogery Creative Commons License 2017.07.13 0 0 970

Annyit nézegettem már a hirdetéseket, gondoltam teszek egy kis kitérőt. Találtam egy szép példányt a "kereszapából". Ha lenne garázsom lehet hogy elcsábulnék egy ilyen SilverWing-re.

depi vol.2 Creative Commons License 2017.07.13 0 0 969

Egyetértek, csak pont kikívánkozott belőlem a gondolat.

Előzmény: zotac (967)
igenis Creative Commons License 2017.07.13 0 0 968

Helyesbítenék, mivel a jó állapotú szíjnak és variátor tárcsáknak nem sok köze van az alapjárati fordulatszámokhoz viszont az áttételezéshez annál inkább, így a kuplung fogásakori fordulathoz is. Erős kontrasztrugót legfeljebb tuning variátornál szabad csak használni. Magas fogyasztást és erősebb kopást eredményez a jobb gyorsulás mellé. Ha erre van igény, jobb megoldás könnyebb variátor görgőket beszerelni.

Előzmény: igenis (963)
zotac Creative Commons License 2017.07.13 0 0 967

A linkelt eladó motorhoz lenne bizodalmam, érezhető, hogy gondos gazdája van, jól felszerelt, a km.-től nem kell megijedni

Stefano mesterszerelőnk motorjában 175.ezer van, talán érdemes közelebbről szemügyre venni.

Előzmény: depi vol.2 (965)
zotac Creative Commons License 2017.07.13 0 0 966

Az erősebb kuplung ( fehér) rúgó, és az erősebb kontrasztrúgó is emeli a kapcsolási fordulatszámot, alkalmazzák az induláskor

hallható zajok megszüntetésére is.

Előzmény: igenis (963)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.07.13 0 0 965

Szia.

Nem ezt véletlenül?: https://www.kepesmotor.hu/honda-nagyrobogo/p1795794

 

Én ezen az eladás előtti olajcsere, gyertyacsere, szűrőcsere, szíjcsere és egyéb cseréken mindig mosolygok addig, amíg saját szememmel nem látom a tényleges cseréket, alkatrészeket. Nem a rosszindulat beszél belőlem, hanem csak az értetlenség, hogy miért cseréli valaki ki eladás előtt ezeket a dolgokat, ha úgyis eladja a gépet? EZ most konkrétan nem ezt a motort érintő megjegyzés volt, hanem általánosságban vett vélemény/felvetés.

 

Itt kishazánkban autó és motor egyaránt 80-70%-ban megbízható, leszervizelt és jó állapotú. Na neee.

Előzmény: topyjo (962)
igenis Creative Commons License 2017.07.13 0 0 964

Azrt csak csendben teszem hozzá, hogy erősen kopott szíj és variátor tárcsák esetében is hasonló a jelenség.

Ílyenkor a különböző sebesség tartományokban is magasabb a motor fordulata, megnövekszik a fogyasztás, viszont erősebb rugalmasabb a gép.

Előzmény: igenis (963)
igenis Creative Commons License 2017.07.13 0 0 963

Szia!

 

Jó állapotú variátor és kuplung esetében alapjáraton 1300, az automata szívató működésekor 1800-2000rpm a fordulatszám. Utóbbi esetben is még éppen nem repülnek ki a kuplungpofák, de picit is emelve a fordulaton 2200körül ez megtörténik és elkezd fogni a kuplung. A 3000rpm már sok szerintem is.

 Vagy túl erősek a pofák kis rugói, vagy méginkább nem méretpontos rajta a szíj. Minimálisan hosszabb, vagy keskenyebb szíjnál szokott ilyen probléma lenni.

Előzmény: topyjo (962)
topyjo Creative Commons License 2017.07.13 0 0 962

Sziasztok!

Most készülök egy 600-t venni. Az eladó szerint idén lett cserélve rajta hajtás, fékek, gyertyák, olaj, szűrők, stb. 60 ezer van benne.

Nagyon szép hangja van, de indulásnál a fordulat eléri a háromezret mire megmozdul a motor. Ez normális, ennyire kell pörgetni?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!