Kicsike nagyon főleg az SW T-hez képest de nagyon jókat írnak róla. Az biztos, hogy melóba járni ideálisabb lenne főleg az ultrakicsi fogyasztása miatt. Arra elegendő a 125 a nyolcad liter, hosszabb utakra, főleg túrákra viszont már kevéske. Ezekben már van start-stopp is ha jól tudom.
Eléggé kicsi a valószínűsége, hogy pont ennek a példánynak az előéletéről bármit is tudna itt valaki. Mindenesetre a nem túl jó minőségű, de legalább HD képek alapján nagyon valószínű hogy valós a km óra állása. Én legalábbis arra következtetek abból amit a féktárcsákból ki lehet venni. Azt vedd figyelembe ill. alku indoknak sem utolsó, hogy 24000-nél meggyullad a Belt lámpa, tehát a szíjcsere esedékes. Ez nem kis tétel. Márkaszerviztől a gyári szíj a lehúzós 50K feletti ár miatt felejtős. És még hozzá jön a munkadíj is. Elvileg 30K körül kapsz nálunk Mitsuboshi-t ami nagy valószínűséggel ugyan az, vagy külföldi Webshopból még olcsóbban 10-15k körül rendelsz.
Ha szép a hangja, induláskor nem rángat, egyenletesen gyorsul, nem húz semerre, nem rázza az elejét, és a fékek is rendben vannak akkor nem hiszem, hogy nagyon mellé lehetne vele nyúlni. Egy nagy szerviz megejtése után a későbbiekben megadva neki a kellő karbantartásokat még nagyon sokáig jól fog tudni szolgálni egy ilyen SW T400-as.
A látszó sérülések nagy része szerintem eltüntethető vagy legalábbis halványítható, kivéve a bal oldalon az ülés alatt már javított mélyebb karistolást és a hővédő krómozott műanyagon lévő karmolást.
Ha esetleg erről van szó, én kivetni valót elsőre nem látok. Persze az ilyesmit élőben kell tüzetesen megvizsgálni. Ha valós a km és láthatóan nem volt nyúzva ill megkapta a kellő karbantartásokat is, akár még meg is érheti a feltüntetett árat.
Ha nem értessz hozzá kellőképp akkor vigyél magaddal valaki hozzáértőt. Nem árt az óvatosság.
Sw 400 vásárlását tervezem van egy székesfehérváron a Cargoexponál elvileg Magyarországi a kereskedő korrektnek tünik beszámolnák a 125 sh-mat tud esetleg a motorrol valaki valamit nagyon megköszönném. Három évvel ezelőtt sikerült buknom 300000 magyar forintot egy behozott motoron. Volt egy hibája egy hét állás után vagy elindult vagy nem senki nem tudta megcsinálni. Nem honda volt. Próbálok nem bevásárolni újra köszönöm.
... motornál állapotot nézünk, nem futott kilométert. De! Átlagos használat melett 35.000 de még a 135.000 km is igen kevés. Nekem 5 éves és 30.000 km, ha ezt a nem igazán nagy futásteljesítményt veszem alapnak akkor óvatos becsléssel is 180.000 km, de lehet hogy csak sokat nézték két túra között ...
Annyit nézegettem már a hirdetéseket, gondoltam teszek egy kis kitérőt. Találtam egy szép példányt a "kereszapából". Ha lenne garázsom lehet hogy elcsábulnék egy ilyen SilverWing-re.
Helyesbítenék, mivel a jó állapotú szíjnak és variátor tárcsáknak nem sok köze van az alapjárati fordulatszámokhoz viszont az áttételezéshez annál inkább, így a kuplung fogásakori fordulathoz is. Erős kontrasztrugót legfeljebb tuning variátornál szabad csak használni. Magas fogyasztást és erősebb kopást eredményez a jobb gyorsulás mellé. Ha erre van igény, jobb megoldás könnyebb variátor görgőket beszerelni.
Én ezen az eladás előtti olajcsere, gyertyacsere, szűrőcsere, szíjcsere és egyéb cseréken mindig mosolygok addig, amíg saját szememmel nem látom a tényleges cseréket, alkatrészeket. Nem a rosszindulat beszél belőlem, hanem csak az értetlenség, hogy miért cseréli valaki ki eladás előtt ezeket a dolgokat, ha úgyis eladja a gépet? EZ most konkrétan nem ezt a motort érintő megjegyzés volt, hanem általánosságban vett vélemény/felvetés.
Itt kishazánkban autó és motor egyaránt 80-70%-ban megbízható, leszervizelt és jó állapotú. Na neee.
Jó állapotú variátor és kuplung esetében alapjáraton 1300, az automata szívató működésekor 1800-2000rpm a fordulatszám. Utóbbi esetben is még éppen nem repülnek ki a kuplungpofák, de picit is emelve a fordulaton 2200körül ez megtörténik és elkezd fogni a kuplung. A 3000rpm már sok szerintem is.
Vagy túl erősek a pofák kis rugói, vagy méginkább nem méretpontos rajta a szíj. Minimálisan hosszabb, vagy keskenyebb szíjnál szokott ilyen probléma lenni.