Van benne pár kisebb tévedés, szerintem olvass utána NZA rövidcsuklós/Combino oldalain a villamos.budapest.veke.hu-n :) Amúgy nem világos, hogy az alacsonypadlós miatt miért le lenne alkalmas hegyvidéki szolgálatra? Én már többször utaztam Kombinéval 80-100 ezrelék közti emelkedőkön (Gmundenban és Nordhausenben), és nagyon jól bírták. Sőt, úgy általában a Combinók eléggé dögösen motorizáltnak tűntek számomra (Augsburg, Amszterdam, Erfurt, Postdam is), szerintem elektronikus visszafogás nélkül 100 fölött is mennének...
Hozzánk az első típusok híresztelések szerint 2006 tavaszán érkeznek meg. Azt is tudjuk, hogy alacsonypadlós döcögény lesz. Állítólag klíma is lesz benne.
Amire szerfelett kíváncsi vagyok - kivált, mint jvezető -, hogy hogyan fognak záródni az ajtói? Egyáltalán el tud-e majd indulni egy tömöttebb megállóból a Körúton?