"Te úgyis villanymotorral jársz mindig, akkor meg nem mindegy?"
hat amig villanymotorral jarok, addig mindegy, a kerdes arra az esetre vonatkozott, ha megse azzal jarnek:-((( csak mert igy a villanymocival, harom akksival, a borzanat kornyeke a max. tavolsag, ahonnan ki is tudok jonni biztonsagosan, es hat tegnap is de jo lett volna, ha el tudok menni ohalasziba, az viszont a villannyal elerhetetlen tavolsag:-(((. ot akksi se segit, ilyenkor reggel hettol delutan negyig van vilagossag, ebbol ket-ket ora mar a be- es a visszaut a borzanatig, ha villannyal akarnek bemenni ohalasziba, mire beernek, indulhatnek is vissza, hogy kierjek:-((( szoval venni kell egy benzinest, nincs mese...
Te úgyis villanymotorral jársz mindig, akkor meg nem mindegy?
Egyébként a nyilvántartásra nem kötelezett csónakokat nem szokták igazoltatni, nem szoktak semmilyen papírt kérni, max. a vezetőtől valami igazolványt, hogy elmúlt 16 éves.
azt en ertem, hogy a ttaviakat nem erdekli... de attol meg lehet, hogy egyszer majd megiscsak erdekli, vagy kimozdulok ttorol, vagy mittomen, ezert erdeklodtem volna, hogy a gyakorlatban hogyan is nez ki egy ilyen vizirendorseges ellenorzes...
"Amennyire e Tisza-tavi vízizsarukat ismerem, 6 LE motorral még nem kekeckednek."
de honnan tudjak, hogy az a motor 6 lovas, ha eccer otosnek van matricazva? kerhetnek papirokat? milyen papirokat? ha adasvetelit, akkot megveszem a mocit a zasszonytol, es beleirom az adasvetelibe, hogy az egy otos...:-)
"6,2 m ill. 4 kW alatt semmilyen papír nem kell, sem rendszám."
apropo 4kw, es papirok, ha a csonakomotorra fel van matricazva egy nagy 5-os szam, akkor azzal az otlovassaga (4kw) bizonyitva is van? nem elmeletileg, hanem a vizirendorokkel a gyakorlatban erdekelne, hogyan is van ez... csak mert lattam arulni egy otosnek matricazott hatos suzukit (ugyanabbol a motorbol van 4,5, es hat lovas is), tehat ha a vizirendor nem szedi szet a mocit, akkor csak a papirokbol tudna rajonni, hogy az egy hatos igazabol...
Egy teljes Tiszatúra benn van az 5 éves tervben. Elöször ki akarom tapogatni a terepet A hajó túl nagy egy ismeretlen sólyához. Az tóra meg ugyis csak kacsakergetövel lehet menni. Na majd meglátjuk.
De lejöhetsz a naggyal is, az élő Tiszán lehet hajózni korlátlanul. Igaz ugyan, hogy egy néhány helyen kikötőknél kirakták a hullámkeltés tilalma táblát, és van hogy a k...g vízizsaruk lesben állnak.
Köszi a többiek nevében is a felrakott linkeket. Májusban felcsavarozom a kis Thomost a kacsakergetömre és eljövök a környéketekre egy kicsit csavarogni.
Mond a ladikokra is kell rendszám meg hajólevél. Hossza 3,75 motor 4PS.
Egyik régebbi hozzászólásodra utalva: Koordináták sajnos ezeken a térképeken sincsenek, és nekem is csak egy néhány kiemelt pont koordinátája van meg a GPS-emben.
A Tisza-tavi közlekedési renddel kapcsolatban volt egy ígéretem, miszerint felrakom a netre a rendelkezésemre álló tájékoztatókat. Mivel a szerveren levő dolgokhoz még mindig nem lehet http-vel hozzáférni, SAMBA kiszolgáló hibából eredő okból (ebbe most ne menjünk bele, mert csak ugatom a Linuxot), ezért eddig nem tudtam feltenni. Most viszont egy pecalistás cimbora jóvoltából megkaptam a vonatkozó anyagot, ami már fenn van a neten. Én pontosan ugyanezeket akartam felrakni.
Akkor majd a nyáron találkozhatunk, találkozhatsz velünk dunaújvárosiakkal. Ugyanis sokat járok arrafelé pecázni. Szemben veled a Duna túloldalán van egy sóderos szakasz,néha ott szoktunk sátrazni egy két hetet. Illetve egy egy hétvégi napot eltölteni a családdal, barátokkal, barátnőkkel, egy közös ebéd főzés beszélgetés mókázás keretén belül. De most elzárták a hídépítők a híd szerkezetét szállító uszályokkal. Remélem nyárra elfogynak.
A cim az amit írtam , hogy megnyitható legyen innen azt hogy lehet elérni nem tudom . Ha nem indul innen gépeld egyszer be és tedd le a kedvencekbe ha gondolod hogy tetszik . Azért próbálkozom vele : http://www.hid-egyesulet.hu/
Bocs a belekontárkodásért , igen az a Dunavecsénél levő híd amit én Dunaújvárosi hídként emlegetek . Élő webkamerás felvételek láthatók róla a HID-EGYESÜLET DUNAÚJVÁROS , honlapon , a menüsorból értelem szerüen a Web kamera menüpontot választva .
Eladó egy motorcsónak, Glastron 153 test, Mercury 75 LE motor, power trimm, rendszámos utánfutó. A motor frissen van felújítva, fúrva, új dugattyúk, gyűrűk, éppen csak be volt indítva, egyébként 0 üzemórás. Az utánfutót fel kell újítani, és át kell alakítani a hajótesthez, mert nem ehhez készült. Viszonylag egyszerűen megoldható, mert minden rögzítőelem csavaros, csak ki kell cserélni a berohadt csavarokat, és beállítani a hajótesthez, utána rozsdátlanítani és festeni. Némi lakatosműhelyi affinitással 30-40 ezer Ft-ból újjávarázsolható.
A power trimm nem működik, a hidraulika szivattyú elektromos motorjával van gond. vagy szénkefés, vagy csapágyas, vagy le van égve és meg kell tekertetni. Mindenesetre max. 10-15 ezerből javítható, még akkor is, ha meg kell tekercseltetni. Sajnos nem tudtam a pontos hibát megállapítani, mert ahhoz le kellene emelni a motort, hogy a pover trimmet ki lehessen szerelni.
A csónaktest gélezése nem a legszebb., egy réteg gélt elbírna. Csak az eleje és a két hátsó taposó lett újrahúzatva géllel, meg az oldalán ami sérülések voltak, a gél ferlső rétege le volt ütve. Szerintem újrafestéssel együtt 100 ezerből tiptop lesz.
Mind a hajónak, mind az utánfutónak friss a műszakija, a hajóé ez év szeptemberi, tengeri vizsgás. (Tengeri 1. körzet) Az utánfutó ez év áprilisban vizsgázott.
Szóval, kell még barkácsolgatni rajta. Ha meg akarnám tartani, megcsinálnám szépen, magamnak, de így eladásra már nem akarnék tovább költeni rá.
Irányár 900 ezer, mely alku tárgya. A hajó Tiszafüreden van
Ha esetleg valakit érdekel, és mailt ír, kérem csak azt a tényt, hogy írt egy mailt, _jelezze _ a topicban, mert ezt a postafiókomat ritkán használom.