A V6 2,5 tdi Audi kétféle mocival készült 150 és 180 lóval. 265 lovat mértek már cimbik utcai autón, amit kicsit megtuningoltunk. Hajóba inkább a sor 5hengerest tenném, mert olcsóbb, és jobb motor. Egy pátyi cimborám épp most épit be ilyet egy Volvó helyére, igy megvan a közdarab stb is...
Audi A6 v6 2,5 TDI bowdenes adagolóval... Szebben jár mint az eredeti VP44-ként emlegetett rémálommal, és csupán egyetlen szál vezeték kell a mágnesszelepnek...
Rengeteg adagolót csináltam versenyautóktól kezdve , "utcai harcosoknak" közvetlen dizelekbe. De gyárilag is sok közvetlen dizel mechanikus adagolós, szerintem a villany csak arra jó hogy gondot okozzon... De mindjárt teszek fel képet a mai melóról!
esmételten tovább rágódok a feltett képeken. A régi adagolós diesel motorokat nem volt nehéz hajómotorrá átalakitani, mert oda nem kell elektronika.
A mostani direktbefecskendezös motoroknak már elktronikus a szabályozása. a befecskendezett üzemanyagot optimálja a terhelés és fordulatszám alapján. Hogyan lehet ezt a rendszert kiiktatni esetleg csónakmotorhoz alakitani?? van erre valami megoldásotok?? Tudsz valami tanácsot adni??
Hallo salesquy és a többiek akiket ez a téma is érdekel. feléleszteném a Tengeri hajózás, hajóvásárlás, url-t :) cimü topikot. Akit érdekel a téma kukkantson be!
E tengeri hajózással kapcsolatos kopikomat LUCzI FERencz kérésére a modik kiherélték és idecsapták ehez a topikhoz. Azóta igen kevés történt itt erröl a témáról. Pedig érdeklödés volna mint ez már kiderült. Na dehát a modik és az Isten utja kifürkészhetetlen. Apropo nem kéne visszaállitani az eredeti statusquot??MODI?
Rengeteg autót csináltak közvetlen befecskendezésű motorral bowdenes adagolóval gyárilag. Azokból épitkezem. Nagyon sok utcai autót alakitottam át elektromosból mechanikusra, sokkal jobbat lehet csinálni belőle. A villany csak kacat a dizelen!
A vizsgával nem volt semmi kaland papiros motor kell azt kész.
Padlófűtés hőcserélők, azthiszem 20kW-osak. A kettő azért, hogy párhuzamosan kötjük motoroldalon a nagyobb keresztmetszet miatt. Ma nem volt időm fényképezni, de legkésőbb hétvégén megteszem. A motor kb 180 lovas lesz, egy vizes középrészű k03-ast turbót rakunk rá(a képen látszik, csak a hajo szélére rakva), a kipufogó, még nincs kész, most törpölünk rajta. Lesz még egy hőcserélő gázolajat hűteni, mert azt is kell.
A Toyota feliratu cucc a vizes interkúler, jelenleg épp azt faragjuk bele.
A hajo egy öreg norvég test(21lábas), OMC motor-hajtómű volt benne. Folyamatban van egy másik hajó is, egy amerikai V8-ast készülünk kiváltani a vw1,9 tdi mocival. A közdarab már kész, Alfa-1-es hajtómű van rajta. Pátyon egy cimbim meg Audi 5hengeres 2,5tdi motort farag szintén hasonló norvég testbe, Volvó hajtóműre.
Én elsősorban adagolókkal foglalkozom, ez hobbi szinten megy nálam, igazából csak otthont adok a munkának, meg a motort épitetük. Bowdenes adagolót tudok csinálni szinte bármilyen elektromos adagoló helyére, igy a korszerű közvetlen befecskendezéses motorok egyszerűen beépithetővé válnak.
Baromi jól kitaláltálok benne a kétkörös hütést. Hogy oldottátok meg a kipuffogó és a turbó hütését?? Milyen a kihajtás ez a feketére festett rész. Hány pacis egyáltalán ez a motor?
sorry a sok kérdésért, de engem is foglalkoztat a téma. A laphütöre én is rátaláltam. abból van sokkal nagyobb is mint amit itt a képen látok. Talán nem kéne akkor belöle kettö.
Régebben igértem képeket hajóról amit VW 1,9 tdi motorral épitek át, csak lassú volt a netem felrakni a képeket. Holnap folytatom ezek régebben készültek, azóta jobban áll a ladik!