Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.02.21 0 0 9457
Melyik állomáson kezelték a hívót 2555-ször a mai napig? =)
fakusz87 Creative Commons License 2009.02.20 0 0 9456
Estét!

Tudja valaki, hogy mi történt Zalabér-Batyk bizt.berével? Ma este vörös jelzők mellet haladtunk be a 9538sz. vonattal, és így is jöttünk ki. Mi lehet az oka, hogy hívójelzést sem kaptunk? (Pókaszepetken még nem figyeltem fel arra, hogy csak lassan döcögnénk, de amikor Türjén leszálltam Ötvösön még vörös volt a bejárat, és úgy néztem, hogy a vonat ott is vörös jelző mellett haladt be, bár ezt a hóesés és a távolság miatt nem mondom biztosra)(Aki nem ismerős a környéken, Pókaszepetket és Ötvöst Zalabér-Batykról vezérlik)
LVI Creative Commons License 2009.02.20 0 0 9455

Jenő... ;-)

 

R.I.P.

Előzmény: V46 021 (9451)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.20 0 0 9454
"de a koporsók helyett D55 egységek dolgoznak benne."

Csak a váltóknak van D55-ös egysége nem?
Előzmény: V46 021 (9451)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.20 0 0 9453
Ez komoly? Mert akkor igen helytelenül lett megcsinálva....
Előzmény: Zénóka23 (9452)
Zénóka23 Creative Commons License 2009.02.20 0 0 9452
És csak kis túlzással hívnám biztbernek.
Úgyanis a vágányút oldásához elég egy bevillanó hamisfoglaltság a vágányútban.
Előzmény: V46 021 (9451)
V46 021 Creative Commons License 2009.02.20 0 0 9451

 

Szabadkapcsolású Integra alapokon épült, de a koporsók helyett D55 egységek dolgoznak benne.

 

Előzmény: CKD Kombinát (9450)
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9450
Én ilyen állatfajt még nem láttam.
Lehetne róla egy kis fejtágítást is kérni?
Előzmény: V46 021 (9441)
Gyipaci Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9449
Jól biza, - Csömör az.-)))
Előzmény: Törölt nick (9444)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9448

Szerintem max. a következő háttal álló főjelzőig.

Hol?

Itthonra gondolsz vagy az ábrán levő dolgokra?

Előzmény: JabyGabi (9445)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9447
A működése egy kapcsoló állásától függ :), amely jelenlegi helyzetéből  kifolyólag (PZB aktív) szerintem az elmúlt pár évben e berendezés még csak feszültség alatt sem volt.
Előzmény: Vendégsín (9446)
Vendégsín Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9446
És hiába szép zöld, ha működése még mindig a csúszásgátló jeladó csatolóáramkörének állapotától függ...
Előzmény: Törölt nick (9434)
JabyGabi Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9445

Ha olvasnál!!!!

 

Hú, tényleg, itt csak Te vagy az, aki nem csak ír, hanem olvas is.

 

 

Bejárati oldalon a bejárati jelzőtől a következő főjelzőig!

 

Szerintem max. a következő háttal álló főjelzőig.

Előzmény: Törölt nick (9433)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9444
Jól jól. :-)))
Előzmény: Törölt nick (9443)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9443
És utána M-el folytatódik :))
Jól gondolom?
Előzmény: Törölt nick (9442)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9442
Ö-vel folytatódik... :-)))))
Előzmény: V46 021 (9437)
V46 021 Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9441

 

Hmm... Ez elég érdekes...

 

...és ha megnézed a nyomógombok elhelyezkedését...

Na milyen tipusú berendezés lehet?

 


Előzmény: CKD Kombinát (9439)
V46 021 Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9440

 

Jól van, nyírbáld csak a szárnyaimat! :)

 

Előzmény: LVI (9438)
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9439
Hmm... Ez elég érdekes...

Mennyi ólomzáras nyomógomb van a tetején...! ;-)
Előzmény: Gyipaci (9436)
LVI Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9438

Ki ne mondd! :o)))

Tőled nem ér...

Előzmény: V46 021 (9437)
V46 021 Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9437

 

Cs-vel kezdődik és ...

 

Előzmény: Gyipaci (9436)
Gyipaci Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9436

Hol jártam?

 

cs1014 Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9435
Most akkor az is a váltókörzetben van, vagy sem?

Okos, és precíz utasításaink a mai napig elfelejtették definiálni, mit is kell értenünk váltókörzet alatt, holott ez egy igen fontos fogalommeghatározás lenne, különös tekintettel a számos hivatkozásra, melyek elsősorban az alkalmazható sebességre vonatkoznak.
Azaz a szabály sz*r, és nem egyértelmű (tulajdonképpen alapjaiban hiányos), a többi ezek után hiábavaló fecsegés.
Előzmény: JabyGabi (9429)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9434

Csak érdekesség képpen. Ilyet itthon nem sűrűn lehet látni.

 

 

És a belseje.

Törölt nick Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9433

Bejárati jelző után váltók vannak, aztán egyszercsak elfogynak, majd egy kicsit odébb újra vann egy váltó. Most akkor az is a váltókörzetben van, vagy sem? Szóval...

Ha olvasnál!!!! De ha nem tudsz vagy akarsz, akkor le is "rajzoltam" Neked!

De mivel nem olvasol és nem látsz, csak hitetlenkedsz ........

 

A megfejtés!

Szóban itt (ismét) és le is rajzolva a 9425 HSz-ben.

Bejárati oldalon a bejárati jelzőtől a következő főjelzőig!

Szóval...

Előzmény: JabyGabi (9429)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9432

 csak arról, hogy ne írjak tovább e témában.

Szerintem is kiegyezhetünk ebben.

 

Hozom Neked a magyar gyakorlatot (ma is megtalálja minden mozdonyvezető e fogalom nélkül is, honnantól fokozhatja a szerelvényével a sebességet), az osztrák elméletet és gyakorlatot.

 

Felesleges billentyűpöfölés a részemről az egész, hiszen úgyis csak azt hajlandóak elhinni nagyon sokan, amit beléjük vertek itthon évek alatt. Az, hogy valami működik máshol biztonságosan más módszerek szerint, az elképzelhetetlen.

 

Előzmény: JabyGabi (9430)
Sutam Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9431

Sziasztok!

 

Egy kérdésem van, miszerint a győri bizber miért olyan lassú, amilyen? Ez a rendszerben rejlő hibáknak köszönhető, vagy pedig eleve rosszul van kiépítve? A rendszert lehet-e, és hogyan lehetne gyorsítani?

 

Egy menetrenddel foglalkozó tdk-ba kellenek az információk, mert Győrnek a menetrendszerben eléggé fontos szerepe lenne, csak ez már a bizber korlátait feszegetné... :-(.

JabyGabi Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9430

Van sok vágány, egyszer csak kezdenek fogyni, míg marad egyetelen egy

 

A szemem min. 2 m-rel magasabban van a sínkorona felett

 

Ezért van a vonalismeret. (de szerintem ehhez még vonalismeret sem kell, hogy felismerjem a váltókörzet elejét-végét)

 

 

Teljes mértékben meggyőztél. Arról nem, hogy ezek egyértelműek, csak arról, hogy ne írjak tovább e témában.

Előzmény: Törölt nick (9425)
JabyGabi Creative Commons License 2009.02.19 0 0 9429

a szombathelyi gyorsot Sz.batta állította meg, mert "eltévedt".  A vezér nyugodtan ment volna tovább Pécs felé....

 

Stimmel, így volt. Erről beszélek. Akkor honnan tudná, hogy hol a váltókörzet vége egy adott állomáson?? Bejárati jelző után váltók vannak, aztán egyszercsak elfogynak, majd egy kicsit odébb újra vann egy váltó. Most akkor az is a váltókörzetben van, vagy sem? Szóval...

Előzmény: easa (9427)
aruzsi Creative Commons License 2009.02.18 0 0 9428
Ez egy tényleg ilyen bonyolult szervezet.
Erre időnként mindenki rátesz.
Előzmény: Törölt nick (9426)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!