Tavasszal olyan gondom volt, hogy az előtöltés állító termosztát, menet közben, mikor már meleg volt a motor, gondolt egyet aztán egyszer ráhúzta az adagolót, aztán visszaengedte, aztán megint rá ...
Nem foglalkoztam vele, nyáron visszaengedtem az állítócsavart meg a bowdent is.
Most viszont már megint jó lenne ha működne, csak nem tudom még mi volt a baja.
Vagy a vízhőfokjeladója ment tönkre, vagy jobb esetben nem érintkezik rendesen, vagy maga a termosztát. :-(
Azt kérdezném, hogy ki tudom e próbálni így valahogyan külön, hogy működik e a termosztát rendesen és hogy hova kell állítani a bowdent úgy, hogy jó helyen legyen.
A pinto motornál az nagyon sok.Akkor 10 e km alatt megeszik 3litert.Gyűrü kopás lesz a ludas.A 24 éves taunusban 10 ezer alatt a maximumról minimumra csökken a szint,de akkor nem ráönteni kell hanem cserélni.
Gondolom dízel, tehát nekem nem sok minden jó belőle...
Csak kelleni fog az a karburátor nekem, meg az a fix ventilátor. Nem tudtam bontottat szerezni, amit átalakíthattam volna.
És egy kérdés: ha felújíttattam a hengerfejet, és kb. 2500-3000 km alatt megevett 1 liter olajat, akkor nagyon kopott a motor, vagy ez még belefér egy "normális" 20 éves motor olajfogyasztásába?
Köszi Srácok az ötleteket. Azt azért mondom hogy amikor a Connectet átvettem idén februárban visszavittem a FORD HOVÁNY-hoz ahol vettük, ki is cserélték a termoszt kb.: 1 napig normálisan fűtött majd ismét vissza az alap fagyos “programra”. Ismét vissza a kocsit a szervizbe, és azt mondák hogy ez ilyen ezzel együtt kell élni. Na persze nem ők használják. Meg hát egy éves sincs a kicsike, ami amúgy nagyon jó kis gép, és szeretünk.
Tudnátok-e olyan FORD szervizet ajánlani ahol ezt meg tudják nézni, és szerintetek ez garanciális-e?
Az is megoldás amit GGV ír,ez főleg azért előnyös mert ha sok a leállás indulás nem hül közben a motor annyira.De ettől függetlenül ott valami nem kerek.Először is azt kellene megnézni hogy a vízcsövek mennyire melegek.Az üzemi hőmérséklet az 90 fok ami azt jelenti hogy nem tudod megfogni mert éget,ha meg lehet fogni és csak simán meleg akkor nem jó a termosztát,ha máshol meleg de a fűtéskörben nem akkor a radiátor a ludas,ha minden jó akkor pedig a fűtésdobozban a terelőlapátok nemn működnek megfelelően amit macerás javítani,ehhez eléggé szét kell borítani a kocsi belsejét,gyanítom ezt nem szeretik a szervizek.De már javítottam fűtést úgy is hogy mindössze a tekerőgomboknál kellett a bovdeneken állítani
Én egy darab kartonnal le szoktam takarni a hűtő kb felét, és rövid távon is gyorsabban melegszik. Az évek alatt kialakult a "jó méret", és a "jó hely" ahol soha nem forr fel a víz, viszont jó meleget ad a fűtő. Lehet, hogy ez nem szakszerű, és van más megoldás is..
Van egy FORD TRANSIT CONNECT-em 1.8 TDDI sajna fűtés problémám van, talán tudtok segíteni. Már évelején tapasztaltam mikor januárban átvettem a kocsit. Ha ráadom hidegben a fűtést és csak városban szaladgálok nem melegszik fel a motor annyira hogy meleget fújjon, mi meg szétfagyunk. Ilyenkor alig várjuk hogy vidéken dolgozunk. Visszavittük a szervizbe ott kicserélték a termoszt de minden ugyanaz, rákérdeztünk azt mondták hogy természetes és vegyünk bele álló fűtést 200.000,- - ért beszerelve. Na ne. Remélem tud valaki segíteni, előre is köszönöm.
Ami erthetetlen a szamomra : miert lenne olcsobb a regi jarganyok adoja mint a ujake ? Itt (nemetben) ez pont forditva müködik.
Az enyem itt kb. 600.- EUR/ev (ado + biztositas). Es a bizti mar nem megy lejebb. :-( Az ado 840 kg terhelesre van szamolva. Egy hosszu + magas kivitelnel ez a tömeg mar kb. a duplaja, tehat az ado valszinü a duplaja lenne. A biztositas nem tudom, hogy mi utan szamolodik itt. Sztem a baleseti statisztika utan ...
Szerintem lehet kapni, igaz nem tudom hol, de sierrákon lehet látni hasonlót többet. Gondolom csak formára hasonlít a két lámpa, nem csereszabatosak...