Még annyit tudnék hozzáfűzni, hogy érdemes lenne a vízpumpát kicserélni, így biztos lehetsz benne, hogy tuti a hűtés. Ha sokat kiálltak vele homokos parton úgy, hogy a csiga környéke túrta a homokot, akkor olyan előfordulhat, hogy a vízpumpa felszívja a homokot, és pumpa gumialkatrészeit erősen koptatja, ezzel csökken a pumpa teljesítménye, sőt, teljesen be is állhat.
2-3 deci az olajigény. A hűtővíz elfolyás a motor burkolat hátsó része alatt történik. A normális működést vagy vizen, vagy slagg végére szerelt "kopoltyúval", vagy spec. tartájra szerelve tudod kipróbálni. Szárazon lehetőleg ne járassad!
Akkor nem sok tenni való van vele. A hajtóműben ("lábban") feltétlenül cseréld le az olajat. Nem egy ördöngösség, házilag is meg tudod csinálni. Az ilyenkorú motornál nem sok más tennivaló van. (Talán még javasolnám, hogy vegyél egy tartalék gyetyát.)
Szevasz krezidiesel. már akartam kérdezni régebben is: avval hogy átalakitod az elektromos gázadást mechanikusra, kiiktatod teljesen elektronikus motor vezérlést?
Bocsi,akkor összekevertelek vele.De ami késik, azon nem múlik,még találkozhatunk. Adig is további jó melót.Ha megcsináljátok,tavasszal,vagy nyáron megnézem menet közben.
Az Amur a Hamué, tőlem vette a motort ami benne van. Én leginkább adagolókat csinálgatok mostanában... A másik két dizel hajóban is benne van a kezem ami a horgásztanyán állt. Hamunak van egy Silverline-ja, amibe januárban nálam akarja beépiteni a V8 helyére az 1,9 vw tdi-t.
Ha harmadik rántásra beindul, használd egészséggel. Ha huszadik rántásra sem indul be, akkor vidd vissza az eladónak. Ha nem veszi vissza, akkor még jó lehet nehezéknek!
Sziasztok ! Segitségeteket kérném,ha tudtok.Vásároltam egy EVINRUDE 4 csónakmotort,de semi féle leirást nem tudtak adni vele,ha valaki tudna adni pár jó tanácsot nagyon megköszönném.
Igen,Dunaújvárosi.Sőt már találkoztunk is már a tanyán Gabi bá autóját szoktad javítani. A nagy stég végén van egy Amúr tipusú hajód. Figyelemmel szoktam tartani a motorok átépítését,csak nem szólok hozzá,úgymond nem az én asztalom,nem kapcáskodok bele.De érdekesnek tartom. AlexSzenior is Dunaújváros-i.
Ede nézd meg a második képet lentröl a bordázott úszótestben benne van egy kis homorulat. Ha a másikoldalon nincs akkor húzhatja a hajót ebbe az irányba. Valami technologiai hiba történt. Lehet, hogy túl hamar vették kia formából.
A forma különben jónak tünik. Kellö teljesitménnyel kiemelkedik a vizböl, Középen kialakulegy felhajtó légzsák és alig lehet vizellenállása.
Én a szemem is kinéztem percekig, de semmi homorut nem láttam a képen. A FROG-ot itt gyártják a szomszédban, voltam már néhányszor a gyártónál. Jó, massziv test, nekem kicsit ormótlannak tünik, el is neveztük a szomszédságban levő hajót "Batár"-nak. Érdekes, hogy nagyobb a K MAXXI-nál és mégis kisebb motort javasolnak rá, és csak 4 személyes, kevesebb a terhelhetősége is. A távból itélve olyan 22-24 csomóval mehet a hajó, igaz nem mai motor, igy talán elfogadható a benzin igény. ede