Keresés

Részletes keresés

roadjack Creative Commons License 2019.07.21 0 0 9115

Üdv.nincs vèletlenül valakinek883as,2002es sporihoz első szijkereke eladó?.vagy ötlet hogy merre induljak el?

Alkapánó Creative Commons License 2019.07.13 0 0 9114

hajtásszíj kenésére találtam:

 

http://www.kamionshopkft.hu/TEFLON-SPRAY-500ML-TECTANE_p8187

 

ugyanazt tudja, mint a Zodiac által ajánlott Würth (PTFE - száraz teflon), csak jóval olcsóbb

márne Creative Commons License 2019.07.11 0 0 9113

 Neki volt igaza. Én írtam tévesen.

Előzmény: Alkapánó (9112)
Alkapánó Creative Commons License 2019.07.11 0 0 9112

Pár hónapja ugyanezt kérdeztem a Monster Customs-nál.

 

Norbi azt mondta, hogy a leállítás után néhány perccel és oldaltámaszon kell mérni.

Előzmény: TPv8 (9108)
márne Creative Commons License 2019.07.10 0 0 9111

Meleg motornál a motort függőlegesre állítva (vagyis nem oldaltámaszon) a szintmutatónak a felső jelölésig kell olajjal töltve lennie.

Előzmény: TPv8 (9108)
883 Creative Commons License 2019.07.10 0 0 9110
Előzmény: TPv8 (9109)
TPv8 Creative Commons License 2019.07.10 0 0 9109

Már emlékszem....

Oldaltámaszon és a két jel között...

Ez már az öregség... :) :(

TPv8 Creative Commons License 2019.07.10 0 0 9108

Biztosan volt már kérdés..

Motorolaj szint ellenőrzés: meleg motornál 

de oldalra támasztva vagy függőlegesen?

A szint az alsó és a felső között vagy a felső jelnél a jó? 

Alkapánó Creative Commons License 2019.07.06 0 0 9107

Köszi!

...bár én Sporira gondoltam :)

Előzmény: chrmos (9105)
TPv8 Creative Commons License 2019.07.05 0 0 9106

Köszönöm a válaszokat az ékszíjkenéssel kapcsolatban! 

Mindenkinek jó hétvégét,  jó motorozást!

chrmos Creative Commons License 2019.07.05 0 0 9105

 Ez15 méter

Előzmény: Alkapánó (9089)
márne Creative Commons License 2019.07.04 0 0 9104

Semmivel.

Előzmény: TPv8 (9099)
Alkapánó Creative Commons License 2019.07.04 0 0 9103

tévedtem...  mégis van, csak más kategóriában:

 

Würth száraz kenőanyag PTFE

Előzmény: Alkapánó (9101)
Alkapánó Creative Commons License 2019.07.04 0 0 9102
Előzmény: TPv8 (9099)
Alkapánó Creative Commons License 2019.07.04 0 0 9101
Előzmény: WimT (9100)
WimT Creative Commons License 2019.07.04 0 0 9100

Szia TPv8 !

 

A Würth-nek van olyan anyag. Azt gondolom bármilyen autóalkatrész boltban lehet kapni vagy a neten :

https://catalog.zodiac.nl/en/catalog/10-final-drive/final-drive/maintenance-products/wurth-belt-drive-lubricant-with-teflon/

Előzmény: TPv8 (9099)
TPv8 Creative Commons License 2019.07.04 0 0 9099

Sziasztok!

Az ékszíjat vagy Drive Belt-et mivel szokás kenni?

Az öregek azt mondták hogy szára szappannal.

Próbáltam de nem tartom hatásosnak.

883 Creative Commons License 2019.06.13 0 0 9098
Előzmény: Alkapánó (9097)
Alkapánó Creative Commons License 2019.06.12 0 0 9097

alacsonyabb kompresszió...   nagyobb hőképződés...

Talán úgy értik, hogy a nagyobb illesztési hézagokkal bíró, pl. léghűtéses motorok...

 

Előzmény: márne (9095)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.12 0 0 9096

Úgy értelmeztem a vegyész infóit, hogy a normál benzinre készített gépeket normál benzinnel kell működtetni.

Előzmény: márne (9095)
márne Creative Commons License 2019.06.11 0 0 9095

És mit nevezünk alacsonyabb kompressziónak?

Előzmény: Törölt nick (9094)
Törölt nick Creative Commons License 2019.06.05 0 0 9094

Sikerült kicsit utánamennem ennek az üzemanyag kérdésnek. Egy olajtársaság ezzel foglalkozó vegyészével beszélgettem. Lássuk: Az etanol a víz miatt ecetsavvá alakul, és ez megeszi a gumi alkatrészeket. Az etanol kb 3 hónapig marad stabil, a bomlás utána kezdődik. A benzin és az adalék anyagai különben stabilak, a benzin eltárolható lenne akár tíz évig is, csupán az etanol miatt nem. ilyen szempontból hasonló a diesel üzemanyag is, abba meg valami zsír nemtudom mit kevernek, ott az bomlik föl. Egyetlen gyártó sem tesz a 100-as üzemanyaghoz etanolt, mivel erre nincs mód, nem felelne meg a követelményeknek. Tehát téli tároláshoz megfelelő bármelyik 100-as benzin. A 100 -as benzinnel a jármű vaóban kevesebbet fogyaszthat, mert a benzint 8 féle benzinből keverik, vannak nehéz és könnyű komponensek. Az egyik lobbanékonyabb, a másiknak nagyobb az energiatartalma. A 100-as benzin azonban nem jó az alacsony kompressziójú motorokhoz, mert nagyobb hőképződéssel jár és károsíthatja a motort. Viszont javasolja a koksz és egyebek leégetéséhez, hogy alkalmanként tegyünk bele 100-ast, de csak alkalmaként!

Alkapánó Creative Commons License 2019.05.27 0 0 9093

Értem én, hogy a zodiac-os csomag 15 m... meg, hogy elég is. Kérdés, mennyi marad belőle? :)

 

Pl. a német fórumon (milwaukee-vtwin.de) azt írják, a 10m-es is elég.

 

Egyébként találtam egy kimondottan erre használatos online táblázatot:

 

https://www.turbozentrum.de/Hitzeschutzband-Rechner

 

(angolul is tud;)

Előzmény: márne (9092)
márne Creative Commons License 2019.05.27 0 0 9092

A Wimnél nem nagyon lesz pontosabb. Ő a már kimondottan Harleyhoz készült méreteket mondja.

Előzmény: Alkapánó (9091)
Alkapánó Creative Commons License 2019.05.27 0 0 9091

Köszi!

...bár ahány bandázs, annyi méret :)

kb. 4,5-től az 50 méteresig lehet kapni...

 

Valakinek pontosabb infó?

Előzmény: WimT (9090)
WimT Creative Commons License 2019.05.27 0 0 9090

Egy csomagban 15 méter van ami elég a két csőhöz.

Előzmény: Alkapánó (9089)
Alkapánó Creative Commons License 2019.05.26 0 0 9089

 

A két leömlő betekeréséhez hány méter bandázs (50mm széles) kell?

 

Alkapánó Creative Commons License 2019.05.20 0 0 9088

Melegen, leállítás után a karbiban gázosodik a benzin, ezért általában kell a szívató, magához az indításhoz. 

Előzmény: Sportster Krisztián (9086)
Gergelymarci Creative Commons License 2019.05.20 0 0 9087

Halihó!

Én annyira nem értek hozzá, de a karbinak fix beállítása van. Mindig ugyanaz. Ha változik a levegő hőmérséklet, motorhőmérséklet a páratartalom, vagy a akár az oxigéntartalom(magas hegyi túráknál), a karburátor nem tudja lekövetni.  (Persze a szivatóval bele tudsz avatkozni.) Ezért is találták ki az injektort, ami figyelembe veszi a változó körülményeket. A karbinak "lelke" van, éppen ezért szeretik sokan.....

Előzmény: Sportster Krisztián (9086)
Sportster Krisztián Creative Commons License 2019.05.20 0 0 9086

Tegnap kerültünk Balatont és egyszer a sok indítás közül megint nem akart indulni melegen. Szerintem felesleges sokat tekertetni az önindítóval mert -legalábbis az én 883-asom- vagy pöccre beindul melegen vagy egyáltalán nem. Ez alkalommal nem indult be néhány tekerésre aztán azonnak full szivató és pöcc-röff már indult is! És szinte kívánta a szivatót mert szép lassan toltam vissza kb. fél perc alatt és így tökéletesen indult! 

Meglepő de a többi esetben forrón és félmelegen is gyönyörűen indult szivató nélkül.. Nem értem.. A lényeg hogy ki kell ismerni és így vagy úgy de indítható legyen..

Előzmény: WimT (9079)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!