Keresés

Részletes keresés

kismiki Creative Commons License 2005.09.25 0 0 549

Itt a PR122, ma már 012092 típusszámon (4. oldal 7. prop):

 

http://www.properpitch.com/pdf/MWpriceList.pdf

 

+ katalógus írja:

OUTBOARD MARINE (OMC) MODEL 14 GEAR CASE ('67-'77) 

Előzmény: krezidiesel (548)
krezidiesel Creative Commons License 2005.09.25 0 0 548
Egymásmellé tettem egy 14*18-assal és kicsivel kisebbnek tűnik az emelkedése.
Számokat a másikon láttam inkább, ami a cimbimnél maradt, ezen egy PR 122 látszik.
Nem tudom ez jelent e valamit... Köszi :KZ
Előzmény: kismiki (547)
kismiki Creative Commons License 2005.09.24 0 0 547

Hali Krezidiesel!

 

Kűdd a számot, ha még időszerű a dolog. A Michigan katalógusban megnézem és írom az adatokat.

Előzmény: krezidiesel (546)
krezidiesel Creative Commons License 2005.09.21 0 0 546
Egy Michigen(lehet rosszul irom) csigáról a bele ütött cikkszám alapján honnan lehet megtudni mekkora?
Előzmény: Barbabianka (544)
krezidiesel Creative Commons License 2005.09.21 0 0 545
Az 5hengeresen a blokkon van az öninditó, a 4h-en a kazánlemezen.
2db 15kW-os hőcserélő van a motor hűtésére, az olajat a gyári vizes olajhűtő hűti, csak külső vizzel.
Ahogy néztem menet közben siklásban 3500-ig nem magas a kipugáz hőfok.
A pátyi cimbi fog csinálni egyébként vizes kipucsonkot.
Előzmény: Barbabianka (543)
Barbabianka Creative Commons License 2005.09.21 0 0 544

Még egyszer azért kérdeztem a meghajtást mert több csigám van a Volvo 270-eshez. Viszont sajnos nem passzolnak az GMhez.

 

Előzmény: krezidiesel (542)
Barbabianka Creative Commons License 2005.09.21 0 0 543

A kipu hütésére gondoltam. Én egyszerüen félek egy hütetlen kiputól.

Ha már az összekötö csö hütött miért nem hütitek a kiput is.

Az már nem egy nagy trükk igaz az a legdrágább darabb az egész hütörendszerben.

Mekkora höleadásal számoltatok a höcserélönél??

A VW motornál, a blokkra van erösitve az öninditó, vagy a kazánlemezre??

üdv.

bb

Előzmény: krezidiesel (542)
krezidiesel Creative Commons License 2005.09.21 0 0 542
A hajtóműre gondolsz? Az eredeti OMC Z hajtómű. Nem melegszik, vagy mire gondolsz?
Előzmény: Barbabianka (541)
Barbabianka Creative Commons License 2005.09.20 0 0 541

Milyen kihajtásotok van??

Én azért rátennék egy vizes hütöt. Az 1,6-oshoz nem is olyan qurva drága.

bb

Előzmény: krezidiesel (540)
krezidiesel Creative Commons License 2005.09.19 0 0 540
A turbóból kilépő cső duplafalú, a csigaház és a kipu öntvény hűtetlen, a középrész vizes. Nem melegedett semmi se jobban mint kéne, igaz lehetne nagyobb is a propeller
(most 14*18-as) mert ez nem terheli be a motort igazán, leszabályzásig (4600ig)könnyedén forog. 3200-al már siklik, és ott csak 0,6 a turbónyomás, a leszabályzó szelep 1,3 nál nyit azt csak 4200-nál éri el.
Előzmény: Barbabianka (539)
Barbabianka Creative Commons License 2005.09.19 0 0 539

Nagyon finom szerkezet.

Megoldodott a kipuffogo és a turbó hütése??

bb

Előzmény: krezidiesel (538)
krezidiesel Creative Commons License 2005.09.18 0 0 538
Sikeresen teszteltük ma az újonnan átépitett tdi-motoros hajót (a piros, egy norvég 18 lábas test, eredetileg OMC hajtással.) . Három éve átépitett "Amur 2" -essel együtt tettünk egy nagyobb tesztkört, hibátlanul ment mindkét hajó. Szóval még várjatok a téliesitéssel, lesznek még remélhetőleg a mainál melegebb napok!
krezidiesel Creative Commons License 2005.09.17 0 0 537
Holnap akarunk letenni egy hajót, és amig nem fagy lent is akarjuk hagyni. Téliesités?
Korán van még, ennél jobb idő nyáron se nagyon volt...
Előzmény: geza007 (536)
geza007 Creative Commons License 2005.09.17 0 0 536

Lassan kezdődhet a téliesítés, vagy még korai? Ki mikor kezdi?

Barbabianka Creative Commons License 2005.09.16 0 0 535

Sorry nem ide szántam.

bb

Előzmény: Barbabianka (534)
Barbabianka Creative Commons License 2005.09.16 0 0 534

Csak akkor foglalkozz vele, ha többrétegü az anyaga. Gyártatnak rengeteg szemetet kinában és megpróbálják nagy pénzért eladni. És  beugrottam egyszer egy SEVYLORnak. Igaz nem ez a typus volt.

Üdv.

bb

Barbabianka Creative Commons License 2005.09.16 0 0 533

Itt megtalálhatod a piacon levö kapcsolok néhány tipusát.

http://www.moerer.de/index.php?set_language=de&cccpage=unterkategorie&set_z_unterkategorie=6

üdv.

bb

Előzmény: geza007 (532)
geza007 Creative Commons License 2005.09.14 0 0 532

Sajnos nem volt időm vele foglalkozni, de ha túl leszek rajta megírom. Most még sajnos 13-as kulcs az áramtalanító.

Előzmény: Barbabianka (529)
Barbabianka Creative Commons License 2005.09.14 0 0 531

Szégyen, hogy ilyen megtörténik !!  =:-(

bb

Előzmény: kutya56 (530)
kutya56 Creative Commons License 2005.09.13 0 0 530

Sziasztok !

 

A segítségeteket kérem ,bár sejtem ,hogy kicsi eséllyel.

Egyesületünktől elloptak Yamaha F8 CMHS 6 KW-os négyütemű külmotort.

Szín: acélkék

Gyári szám: 1001431

Vázszám: 68T

Üzembehelyezve: 2004

Ha véletlenük a látókörötökbe kerülne, értesítsetek.

Előre is köszönettel: Dobruczky Zsolt

                                 Tel: 66/313255

                                  Kajak-kenu Club szervas

 

 

 

Barbabianka Creative Commons License 2005.09.11 0 0 529

Hallo geza007

megtaláltad már, hogy mi szopja ki az áramot az akksidból??

bb

Előzmény: geza007 (520)
Barbabianka Creative Commons License 2005.09.07 0 0 528

Ugyanakkor a Regalon már kivül van.

Én ha egy ujjat építenék a hajómba akkor azt csak kivülre tenném.  Ezen a ponton úgy érzem a logikánk megegyezik. Én igen sokat tanultam az idén nyáron.

bb

Előzmény: blueye (527)
blueye Creative Commons License 2005.09.07 0 0 527
Ezt én is így gondolom, mégis eddig a (Crownline) hajókon az aksi mellett volt az áramtalanító.
Előzmény: Barbabianka (526)
Barbabianka Creative Commons License 2005.09.07 0 0 526

Elméletileg nem teszik se a benzincsapot se az áramtalanitót a motortérbe. Ha belobban a motorod nem tudnád se a benzint se az áramot elzárni.

bb

Előzmény: blueye (525)
blueye Creative Commons License 2005.09.07 0 0 525

"lehetöleg nem a motortérben" - miért nem?

 

Nekem az aksi is ott van, elég macerás és áramvesztéssel járó lenne (mint a kispolskiban), ha mondjuk a műszerfalon lenne az áramtalanító, nem?

 

Előzmény: Barbabianka (523)
blueye Creative Commons License 2005.09.07 0 0 524
De valahogy rosszul állt és beindult. Állítólag a mi hajónkban két pumpa is van és az egyik rosszul volt "beinstallálva" - vadi új hajó volt, első nap lemerült az aksija, azóta nem.
Előzmény: Barbabianka (522)
Barbabianka Creative Commons License 2005.09.07 0 0 523

geza 007

feltétlen keresd meg a fogyasztót mert még rengeteg kellemetlenséget okozhat

és tegyél bele egy áramtalanitót (lehetöleg nem a motortérben).

bb

Előzmény: geza007 (520)
Barbabianka Creative Commons License 2005.09.07 0 0 522

blueye

az automata bilgepumpa ha szárazon áll nincs fogyasztása. Nem lehetett ott valami más fogysztó??

 bb

Előzmény: blueye (521)
blueye Creative Commons License 2005.09.06 0 0 521

Pedig kell az áramtalanító.

 

Ugyanis van egy automatikus fenékszivattyú. ami még levett gyújtásnál is működik és ha az rosszul áll vagy vizet kap állandóan "dolgozik" és lemeríti az aksit.

 

Mi is jártunk így az új hajóval (egy üzemóra volt benne), igaz az úgy van kötve, hogy lekapcsolt áramtalanítóval is működjön ez a kettes szűmú "bilge pump".

Előzmény: geza007 (520)
geza007 Creative Commons License 2005.09.06 0 0 520

Három literes Mercruiser van benne. Ahogy a sarut levettem és az akkuhoz érintettem, szépen sercegett. Mondjuk hegesztéshez kevés lenne, és akár a rádió igénye is lehetett. De valami nem kóser, az biztos.

Előzmény: Barbabianka (519)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!