Keresés

Részletes keresés

krezidiesel Creative Commons License 2005.12.15 0 0 847
Ez szintén hajó, egy 2,5 tdi 5hengeres Audi motorral.Ez egy Pajero Audi V6 2,5 tdi motorral amit offroad versenyekre használnak (kb230 ló)Ez egy G Merci tereprali versenyautó 2,9-es tdi motorral kb 250ló.
Mindegyik motor eredetileg elektromos adagolós , most gázbowden és semmi több.
De ez csak egy pár példa ,több száz ilyen átalkitott adagolót csináltam már az elmúlt 5 évben.És a végére még egy hajó, az AMUR motortere, amiben szintén egy átalakitott adagolós tdi moci dolgozik 3 éve hibátlanul. Amúgy eladó...
Barbabianka Creative Commons License 2005.12.14 0 0 846

Ez azt jelenti hogy teljesen kihagyod az elektronikus vezérlést. Nincs benne vezérlö egység, nem lehet a chipet tunningolni, nem méri a turbonyomást, csak  a motorra és a turbóra van le egyszerüsitve a hajómotor! Kimarad egy csomo meghibásodási lehetöség?

Üdv.

bb

Előzmény: krezidiesel (843)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.14 0 0 845
És ez egy hajóba van beépítve.

Kezded felkelteni az érdeklődésem:-ÓÓÓ
Előzmény: krezidiesel (843)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.14 0 0 844
Szerkezetileg igen, csak a cicoma más (milyen kicsi a világ:-))))

Egy csarnokban gyártják.
Előzmény: Barbabianka (842)
krezidiesel Creative Commons License 2005.12.14 0 0 843
Semmi villany! Amint a képen látod: ez egy 2000 utáni golf4 tdi motor bowdenes adagolóval. Egyetlen vezeték megy rá, a leállitó szelepé, de kérésre ezt is meg lehet oldani mechanikusan...
Autóba rengeteg ilyen átalakitást csinálok, hibátlanul működnek. De nem minden közvetlen befecskendezéses dizel elektronikus, nagyon sok autót gyártottak még 3-4 éve is bowdenes adagolóval. Ilyeneknek az alkatrészeiből lehet összegyúrni egy ilyen mechanikus adagolót. Hajóra egyébként sokkal egyszerűbb adagolót csinálni, mert egy adott fordulat közel azonos terhelést jelent ,mig autónál közel sem...
Előzmény: Barbabianka (833)
Barbabianka Creative Commons License 2005.12.14 0 0 842
Azonos a két motor?
Előzmény: Thernitibi (839)
bobojj Creative Commons License 2005.12.14 0 0 841
 Köszi a tanácsokat !
Előzmény: Thernitibi (840)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.14 0 0 840
Suzukuval=Suzukival
Előzmény: Thernitibi (839)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.14 0 0 839
Jah!
Most jut eszembe! A 98-as 4LE Evinrud alkatrészei nagyrészben megegyeznek a 4LE-s Suzukuval.
Előzmény: bobojj (836)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.14 0 0 838
Még annyit tudnék hozzáfűzni, hogy érdemes lenne a vízpumpát kicserélni, így biztos lehetsz benne, hogy tuti a hűtés.
Ha sokat kiálltak vele homokos parton úgy, hogy a csiga környéke túrta a homokot, akkor olyan előfordulhat, hogy a vízpumpa felszívja a homokot, és pumpa gumialkatrészeit erősen koptatja, ezzel csökken a pumpa teljesítménye, sőt, teljesen be is állhat.
Előzmény: bobojj (836)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.14 0 0 837
2-3 deci az olajigény.
A hűtővíz elfolyás a motor burkolat hátsó része alatt történik. A normális működést vagy vizen, vagy slagg végére szerelt "kopoltyúval", vagy spec. tartájra szerelve tudod kipróbálni.
Szárazon lehetőleg ne járassad!
Előzmény: bobojj (836)
bobojj Creative Commons License 2005.12.14 0 0 836
 Köszi a tanácsott ! A hajtómübe kb. mennyi olaj van? A motor hütőviz elfolyása hol történik és hol lehet ellenörizni?
Előzmény: Thernitibi (835)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.14 0 0 835
Akkor nem sok tenni való van vele.
A hajtóműben ("lábban") feltétlenül cseréld le az olajat. Nem egy ördöngösség, házilag is meg tudod csinálni.
Az ilyenkorú motornál nem sok más tennivaló van. (Talán még javasolnám, hogy vegyél egy tartalék gyetyát.)
Előzmény: bobojj (834)
bobojj Creative Commons License 2005.12.14 0 0 834
 1998 évjáratu
Előzmény: Thernitibi (830)
Barbabianka Creative Commons License 2005.12.14 0 0 833

Szevasz krezidiesel. már akartam kérdezni régebben is: avval hogy átalakitod az elektromos gázadást mechanikusra, kiiktatod teljesen elektronikus motor vezérlést?

üdv.

bb

Előzmény: krezidiesel (831)
süger Creative Commons License 2005.12.14 0 0 832
Bocsi,akkor összekevertelek vele.De ami késik, azon nem múlik,még találkozhatunk.
Adig is további jó melót.Ha megcsináljátok,tavasszal,vagy nyáron megnézem menet közben.

Sügér
Előzmény: krezidiesel (831)
krezidiesel Creative Commons License 2005.12.13 0 0 831
Az Amur a Hamué, tőlem vette a motort ami benne van. Én leginkább adagolókat csinálgatok mostanában... A másik két dizel hajóban is benne van a kezem ami a horgásztanyán állt.
Hamunak van egy Silverline-ja, amibe januárban nálam akarja beépiteni a V8 helyére az 1,9 vw tdi-t.
Előzmény: süger (825)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.13 0 0 830
Félre a viccel.
Milyen évjáratú?
Előzmény: bobojj (828)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.13 0 0 829
Örök szabály:

Ha harmadik rántásra beindul, használd egészséggel.
Ha huszadik rántásra sem indul be, akkor vidd vissza az eladónak.
Ha nem veszi vissza, akkor még jó lehet nehezéknek!

:-)))
Előzmény: bobojj (828)
bobojj Creative Commons License 2005.12.13 0 0 828
   Sziasztok ! Segitségeteket kérném,ha tudtok.Vásároltam egy EVINRUDE 4 csónakmotort,de semi féle leirást nem tudtak adni vele,ha valaki tudna adni pár jó tanácsot nagyon megköszönném.
hun391 Creative Commons License 2005.12.13 0 0 827
süger Creative Commons License 2005.12.13 0 0 826
Aladin!
Nem gondolkodni,CSINÁLNI kell!
Előzmény: Törölt nick (807)
süger Creative Commons License 2005.12.13 0 0 825
Szevasz!

Igen,Dunaújvárosi.Sőt már találkoztunk is már a tanyán Gabi bá autóját szoktad javítani. A nagy stég végén van egy Amúr tipusú hajód. Figyelemmel szoktam tartani a
motorok átépítését,csak nem szólok hozzá,úgymond nem az én asztalom,nem kapcáskodok bele.De érdekesnek tartom. AlexSzenior is Dunaújváros-i.
Előzmény: krezidiesel (822)
krezidiesel Creative Commons License 2005.12.12 0 0 822
Szevasz!
Te dunaújvárosi vagy? Akkor majnem földiek vagyunk, mert én Rácalmáson lakom.
Előzmény: süger (813)
Barbabianka Creative Commons License 2005.12.12 0 0 821

Ede nézd meg a második képet lentröl a bordázott úszótestben benne van egy kis homorulat. Ha a másikoldalon nincs akkor húzhatja a hajót ebbe az irányba. Valami technologiai hiba történt. Lehet, hogy túl hamar vették kia formából.

A forma különben jónak tünik. Kellö teljesitménnyel kiemelkedik a vizböl, Középen kialakulegy felhajtó légzsák és alig lehet vizellenállása.

üdv.

bb

Előzmény: ede111 (820)
ede111 Creative Commons License 2005.12.12 0 0 820
Én a szemem is kinéztem percekig, de semmi homorut nem láttam a képen. A FROG-ot itt gyártják a szomszédban, voltam már néhányszor a gyártónál. Jó, massziv test, nekem kicsit ormótlannak tünik, el is neveztük a szomszédságban levő hajót "Batár"-nak. Érdekes, hogy nagyobb a K MAXXI-nál és mégis kisebb motort javasolnak rá, és csak 4 személyes, kevesebb a terhelhetősége is.
A távból itélve olyan 22-24 csomóval mehet a hajó, igaz nem mai motor, igy talán elfogadható a benzin igény. ede
Előzmény: süger (817)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.12 0 0 819
Látom.

Eléggé sz@rul néz ki.
De ezt okozhatja a gyártás során "elkövetett" technológiai hiba is, pl. a merevítők "koncepciótlan elhelyezése".
Előzmény: süger (810)
süger Creative Commons License 2005.12.12 0 0 818
Nemtom megkéne nézni térképen.kb25-30km.
Előzmény: ede111 (816)
süger Creative Commons License 2005.12.12 0 0 817
Ede!
Te is látod azt a homorúságot a képen levő hajó fenekén?
ede111 Creative Commons License 2005.12.12 0 0 816
No de az ??????? km?
Előzmény: süger (813)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!