Még sehonnan sem lehet elérni a 138 ast. Remélem a hétvégén fel tudom tenni. A 187-esnek még nincsenek meg a LOD-jai.
Matiz: a 144 ről jut eszembe:
Újracsináltam a külső hangokat, mert a régi nagyon búgós volt. Most szerintem sokkal élethűbb lett a dolog. Majd hétvégén meghallgatjátok:))
ja meg igen: Letöltöttem a 2TE-10 es mozdonyt( a szergej elődjét ) a www.trainsim.ru oldalról. Annak micsoda hangjai vannak. Azta betyár mindenit. Ezeket fogom felhasználni a tompító nélküli szergejekhez. Iszonyú hangos, brutál:)))
Tegnap meglátogattam a régi szívedcsücskét, a 127-est Hatvanban. Mosón volt éppen, készült róla pár fotó. Ott volt még a 144, aminek valszeg külső égésű a motorja, úgy beborított füsttel mindent :))
Ja. Hát valami olyasmiről van szó. Mondjuk az sem lenne baj, ha nem változó hang lenne, csak szóljon. Egyébként nézegettem a BDVmot-014 modellben is valami hasonló megoldás lenne, de nem működik. Tudom, hogy még béta verzió, de így a motorhang -ahogy füleltem- csak egyszer játszódik le, aztán annyi. Mellesleg asszem a VMW oldaloon láttam egy javítást a BDVmot-hoz, csak nemtom, hogy az melyikhez való, mert ami nekem van, azzal nem műxik. Pl a scriptfájlokban lévő fájlhivatkozások nem azokra a fájlokra mutatnak, amik az én verziómban vannak.
Erre a sima (nem változó) hangra tud valaki valami referenciát írni. Később átfutom rendesen az SMS fájlok mikéntjét (ha találok valami alapleírást), de ezt a motorhangot meg szeretném csinálni.
Valószínű az első térköz- (vagy akármilyen) jelző közelebb van a kelleténél (általános fékútnál). Így ha az Megállj!-t mutat, akkor a kijárat csak sárga-sárga lehet.
Az SMS-fájlokat annyira nem nehéz megérteni, viszont annál nehezebb jó "hangzást" csinálni. Az általad említett felpörgés-effektet ( gondolom azt szeretnéd ) meg lehet csinálni, viszont nem tökéletesen.
Jadro honlapján és a www.train-simulator.hu oldalon megtalálod a szükséges a dolgokat, a 2101-es Csörgő pedig Zooldike honlapjáról tölthető le.
Egyébként az általam leírt dolgok nagyrésze szükséges a Bakony alap activitijeihez is.
Bocs! Egy elég hülye kérdés egy amatör virtuális vasutastól. :)
Tud valaki egy -lehetőleg magy - referencialeírást az SMS fájlokról. Sok letöltött modell hangja finoman szólva el van b@szva és ki szeretném javítani. Ugyanakkor jól jönne egy kis infó, hogy egy adott mozdonynál hogyan tudom elérni, hogy a mozdony hajtómotor (diesel, villany) hangjával párhuzamosan az induláskor lejátszon egy hangot, de csak egyszer. Tehát hasonlóan a motorhanghoz ennek a hangnak is változnia kéne a sebesség függvényében, de csak egyszer kellene lejátszódnia és csak 0-ról való induláskor.
Az is megoldás lenne, ha eleve a motor-hangfájlba lenne az elején, majd ezt a rész átlépve ki lenne jelölve egy loop a hangfájlban, ami a továbbiakban szólna. Próbáltam csak simán loop-ot tenni a hangfájlba, de mindíg lejátszotta az egész hangfájlt.
Most tartottam mas okbol is terepszemlet Balatonmariafurdonel nem csak az epulo palyam miatt. Kerdes:
Miert van az, hogy harom vaganyu allomas egyik vegen az atmeno fovaganyi fojelzo mellett is 4 fenyu vagy (masik vegen 3 fenyu Z-V-S), igaz ott a kovetkezo jelo is 4 fenyu fojelzo, mivel ott van egy nyilatvonali elagazas, de ha jol irom gyokerrel szemben, azaz ott csak egyenesen lehet abbol az iranybol a valton atmenni, ellenkezo iranybol igaz az egyenes es a kitero.
Kedves GaGe, mielőtt átfésülöm a magyar MSTS letöltőhelyek örvendetesen gyarapodó körét, az "Ami kell hozz:" egy weblapon megtalálható, (melyik az ?) vagy több helyről kell összszedni ? A Ro-La Packnál arra gondolsz, ami Jadro lapján van ?
(Vagy teszem azt, nekem megvan az M44-..., de az aktivitihez egy másik pályaszámú (is) kell.)
Az MSTS 2 elmaradására reagáljunk a pozitív gondolkodás jegyében:
1.) Végre a Microsoft cég, melynek utálói tábora napról napra nő, direktben arra buzdít ezzel a lépéssel más szofvercégeket, hogy csináljanak sokkal jobb vonatszimulátor(oka)t. Tessék, szabad a pálya.
2.) Nem kell a két verzió inkompatibilitási problémái miatt minden projectet idomítani, neadjisten Ádám-Évától megírni a 2. verzió kívánalmai szerint,
3.) Nem kell új erőgépet venni, a 2. verzió szaggatásmentes futása érdekében, mert én olyat még nem láttam, hogy egy magasabb verzió gépigénye kisebb lenne.
_____________
Baloghgabika66, mely weblapról tölthető le az M62-138 ?
Sziasztok! Ahogy tegnap igértem, ma feltettem a Bakonyhoz készült activitimet és a hozzá tartozó mozdonyt is. Az activitiy: http://m63.oldstars.hu/msts/bakony_ro-la_activity.exe A mozdony: http://m63.oldstars.hu/msts/ukts_3795_jt42cwr_66609.zip A mozdony az UKTrainsim.com oldalról való. Az activitit szimplán csomagold ki a TS könyvtárba, a Ro-La pack telepitése után, mivel módosítani kell a Ro-La kocsik fékrendszerét (az eredeti fékrendszerrel csak emelkedőn felfelé vészfékkel tudtál megállni... :) ). Ami kell hozzá: M61-006 MOL Tanker (ha feltetted a Bp-Nyíregy vonalat akkor már fent van, egyébként letölthető innen: http://m63.oldstars.hu/msts/mol.zip ) Ro-La Pack M44, M43, M47 Pack Konténer kocsik M41 2101 Teherpack 1-2 Bhv
Letölthető a
http://virginbunny.uw.hu
főoldaláról a 303 sor. gőzmozdony számára általam javasolt kabin. Mintegy 10 MB.
Animáltak a fontosabb karok, vízállásjelzők és műszerek. Normál, nagylátószögű és éjszakai nézettel.
Ajánlom az olvass el.txt -t a nevének megfelelően kezelni.
Nem lennék megsértve, ha CatKiller lecserélné ezzel az amúgy pakuratüzelésű 424.287 -es kabinfotókat.
A szakirodalmaknak 3 fajtája van:
1.) Még nem írták meg
2.) Terjengős, áttekinthetetlen, a fene se fog rá éveket szánni, emiatt ki sem derülnek a hibák
3.) Lényegretörő, áttekinthető, emészthető és hibákkal tarkított.
Jó, nagyon kisarkítottam, de körülbelül igaz.
Tegnapi ajánlatom a 3.) kategóriába tartozik.
Sziasztok!
Végre sikeült rendesen összekalapálni az activitimet Bakonyhoz, szóval ha minden jól meg holnap reggel feltöltöm az összes kellékével együtt.
Addig is itt az "Activity Brief":
Továbbítsa a Ro-La vonatot Bakony-Terminálról Bakonyföre az angol FreightLiner cégtöl tesztelésre kölcsönkapott General Motors-EMD JT42CWR nagyteljesítményü Diesel-Elektromos mozdonnyal.
FIGYELEM!
A mozdonyon az összesz szükséges tesztet elvégeztük, de mivel a tulajdonos cég nem járult hozzá semmilyen modósításhoz, ezért a müszereken angol-szász mértékegységek szerinti skála van, illetve a vonalainkon használt vonatbefolyásoló rendszer sem került felszerelésre. Az utóbbiból adódan a vonat megengedett maximális sebessége 80 km/óra (50 mérföld/óra), a Ro-La kocsikra vonatkozó megszorítások miatt a kitérökben 30km/óra (19 mérföld/óra)
A mozdony rövid leírása:
A rendelkezésünkre bocsátott 66609 pályaszámú, 66/6 altípusú mozdony 3000 Lóerö teljesítmény leadásárá képes a kerékfelületen. Az eredeti kiviteltöl (66/0) eltéröen ez az altipus 65 mérföldes (105 km) maximális sebességet lehetövé tévö áttétellel készült, így 430 kN indító vonóerövel rendelkezik, szemben az eredeti kivitel 409 kN maximális indító vonóerejével és 75 mérföld/óra (121 km/óra) maximális sebességével .
Nem azzal van a baj, hogy van e turbófeltöltő vagy nincs, hanem, hogy a dugattyú kifújja! A dugattyú nem ventillátor az szokott fújni! Talán inkább kitolja! A dugattyú pedig a felső holtpont felé mozog nem pedig felfelé, mert ha mondjuk egy Bz motorkocsi motorjában a dugattyú felfelé mozog akkor ott már baj van.
Egyébként az egész leírás ilyen hülységekkel tarkított. :(