Keresés

Részletes keresés

süger Creative Commons License 2005.12.12 0 0 817
Ede!
Te is látod azt a homorúságot a képen levő hajó fenekén?
ede111 Creative Commons License 2005.12.12 0 0 816
No de az ??????? km?
Előzmény: süger (813)
ede111 Creative Commons License 2005.12.12 0 0 815
hosszabb , persze 2 db B,,, bocsi
Előzmény: ede111 (811)
süger Creative Commons License 2005.12.12 0 0 814
Igen,Igazad van. A hosszabbsága miatt tűnik nagyobbnak.
Előzmény: ede111 (811)
süger Creative Commons License 2005.12.12 0 0 813
23LE-s Neptun 1h alatt 7-8 lityi.
Dunaújváros,és Adony-i rév között 3/4 óra az alábbi csónakkal.
Előzmény: ede111 (808)
ede111 Creative Commons License 2005.12.12 0 0 812
Azért ez nem semmi fogyasztás,,, nem igazán lehet összevetni a suzukimmal, igaz más kategória mind a három. üdv,,, ede ( mennyit megy azt nem irtad?
Előzmény: Törölt nick (809)
ede111 Creative Commons License 2005.12.12 0 0 811
Nem, nem nagyobb, csak sokkal arányosabb. A K MAXXí 4.60x 1.60m, mig a FROG hosszab 40 cm.-rel , durván azonos szélesség mellett.,, üdv,,,,, ede
Előzmény: süger (810)
süger Creative Commons License 2005.12.12 0 0 810
Ha jól megnézed a fenekét látsz benne egy homorúságot.Hát ez az. Ez a baj. Fogja a vizet. A Maxxi nagyobb mint a Frog.
Előzmény: Thernitibi (806)
ede111 Creative Commons License 2005.12.12 0 0 808
Mitb fogyaszt egy ilyen motor, normál tempó mellett? s mennyi a normál tempó mondjuk 4 fővel? ede
Előzmény: Törölt nick (805)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.12 0 0 806
Szóval az a helyzet, hogy az idei az első tél, hogy a hátsó garázsban elpakoltam, és végre befért a MAXXI.
De én is három télen át így tároltam a ladikot.
(A képen látható fenék teljesen megegyezik a "K MAXXI"-val, ha nem tudnám hogy "FROG", akkor össze is téveszthető is lehetne.)

Viszont nem látom azt a gyári hibát, amit írsz.
Előzmény: süger (799)
süger Creative Commons License 2005.12.12 0 0 804
De lessz majd tavasz,lessz majd szórakozás.

Aladin!
Kár hogy tönkrement a lélekvesztő csocsód. Jól mehetett.
Előzmény: ede111 (801)
ede111 Creative Commons License 2005.12.12 0 0 803
Hol van az a kis sziget, Duna v.Tisza?.Motor ? LE?. üdv,, ede
Előzmény: Törölt nick (802)
ede111 Creative Commons License 2005.12.12 0 0 801
Helló,,, köszi a képeket, nagyon szépek, sajna itt a tél . ede
Előzmény: süger (800)
süger Creative Commons License 2005.12.12 0 0 800
Téliesen vízbefagyva.
süger Creative Commons License 2005.12.12 0 0 799
Van nálunk is ijen test.
Lehet hogy gyári hibás de a fara megvan húzva. Nem tom hogy a képen majd látszik e
de a valóságban látszik.Nem a szélességi összetartás, hanem a fenék síkjához képest.
Délelőtt voltam lent a H.tanyán,pont csináltam pár téli képet.Közöttük van az eminens
csónak típus is.Teszem is fel.
Előzmény: Thernitibi (796)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.12 0 0 798
"Ha jobban megnézed a képet"

Na ugye, látod amit kell:-)))
Előzmény: süger (789)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.12 0 0 797
Tényleg jó a test, kipróbáltam egy 20LE Yamahával. Stabil, szépen "áll" a vizen.
Persze, nem egy sporthajó kategória, de amire tervezték (horgászladik), arra jó.
Előzmény: Barbabianka (788)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.12 0 0 796
Sziasztok

Az a helyzet, hogy a "FROG" a "K MAXXI" koppintása.
(Nem tudom, hogy a forma miatti veszekedés éppen hol tart.)

Amúgy én is "K MAXXI"-val járok.
Előzmény: ede111 (794)
Barbabianka Creative Commons License 2005.12.12 0 0 795
a Maxxi egy kitalált hajó. Harmonikus kis motorral is jól siklik.
Előzmény: ede111 (794)
ede111 Creative Commons License 2005.12.12 0 0 794

 Szia,, ismerem , az a FROG ha jól látom. Van a Keletin 1 belőle, mi csak úgy hivjuk " Batár". Kicsit ormótlan szerintem, hossz. -szél.- magas. arány nem teljesen eltalált.

  Egyébként stabil, terhelhető, Maxxi utánérzet.   ede

Előzmény: Barbabianka (793)
Barbabianka Creative Commons License 2005.12.12 0 0 793

Szevasz Ede. nézd meg a Hsz.782 böl a 2583-as képet. Annak a kis hajónak van jó formája. Kellemes menettulajdonságai lehetnek.

Thernitibi kösz mégegyszer a képeket.

bb

Előzmény: ede111 (792)
ede111 Creative Commons License 2005.12.12 0 0 792

 K MAXXi!! az  igen,  nem kell annál jobb, s az ára is igen kedvező. Használt ritkán található, új van inkább piacon.

 

 Van a szomszédomban egy  hasonló, mint a feltett ladik, s bizony nagyon "csúszkál" a vizen, még kisebb mocival is, és az ára több volt mint a MAXXi. Veri is fejét a falba a szomszéd.  üdv,,       ede

Előzmény: Barbabianka (791)
Barbabianka Creative Commons License 2005.12.12 0 0 791
én is igy gondoltam!!
Előzmény: süger (790)
süger Creative Commons License 2005.12.12 0 0 790
De az is lehet hogy a fény játékát néztem Kiel-nek bocsi, lehet hogy neked van igazad.
De akkor ez a ,,ladik" életveszéjes is tud lenni.Rosszabb mint egy lélekvesztő.
,, Nagy"mocit nem is szabadna rátenni.
Előzmény: Barbabianka (788)
süger Creative Commons License 2005.12.12 0 0 789
Na ja! A köveken még a szárazföldi terepjáró is sokszor elakad.:)))))
Itt nálunk is vannak üvegszálas műgyamtás hajók.Pl. MAXI család külömböző típusai.
Gondolom már ezek új technológiával készültek. Ezekre még panaszt nem hallottam,de a régebbi konstrukciójúakról igen.
Nekem is tetszenek,tágasak sok pakk belefér.Katamarán felépítése miatt 15-20 pacival meg lehet siklatni.
Mikor árad a víz,sok szemetet farönköt gallyakat lemos a partról,megszívják magukat vízzel, a felszín alatt úsznak és már kész is a veszedelem. De akkor is menni kell,mert a halaknak, kirándulni vágyó vérnek megállást parancsolni nagyon nehéz,nem lehet.

Barba papa!
Ha jobban megnézed a képet, látni az alján, a két szélén katamarán szerüségű kialakítást stabilizátornak. Szerintem elég ahhoz hogy ne csúszkáljon.
Ellenben a sima lapos fenék kiképzés miatt egy ,,jó" mocivaíl igen csak szedheti a bakancsait. Pattoghat is a hullámokon rendesen.

Üdv bennetek: Sügér.
Előzmény: Thernitibi (786)
Barbabianka Creative Commons License 2005.12.11 0 0 788

Érdekes formájú hajó. Semmi megvezetés nincs alatta. Még a gumicsónakok alá is szoktak tenni egy felfujható Kielt ami megvezeti menetközben a hajót. Kanyarba oldalirányban csúszhat.

Az Amik kezdték el a 80-as években a szendvics rendszerü hajók sorozatgyártását. Ekészült egy habszivacs test és azt beboritották mindkét oldalról üvegszálas mügyantával. Nem laminálták hanem megpróbálták befújni üveszállal a gyanta réteget. Nem voltak tartós testek.Nagyobb terhelésnél megrepedt az alsó réteg és beszivárgott a viz. A javitás költségei nagyobbak mint a hajó értéke. Ha csak újra laminálod akkor a bentmaradt viz elöbb utobb újra megrepeszti a testet.

Hol volt a hajókiállitás??

Üdv.

bb

Előzmény: Thernitibi (783)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.11 0 0 787
Van még, csak össze kellene szedni.
A téli esték erre valók:-)
Előzmény: ede111 (785)
Thernitibi Creative Commons License 2005.12.11 0 0 786
Na szóval az a helyzet, hogy már nem purhabos technológiával készül ez a tipus (soha nem is készült).
Sokszor egész nyáron vizen vagyok, sok ugyanebből a műhelyből kikerült müa. testel rendelkező ismerősöm van, de az általad felvetett problémáról még nem hallottam.
Persze, ha a Dunán "kövön át járunk", akkor teljesen mindegy, miből készült a test:-)))
Előzmény: süger (784)
ede111 Creative Commons License 2005.12.11 0 0 785

Nagyon jó ötlet volt, köszönjük!!!! ede
Előzmény: Thernitibi (783)
süger Creative Commons License 2005.12.11 0 0 784
Jónak jó,de nekem nem tetszik.
Ha valami okból hajszálrepedést kap,beszivárog a víz a kettősfenék rétege közé,
A purhab amivel ki van töltve felszívja, nehéz lessz mint a franc. Már láttam hasonló
hajónak ezmiatt kiablakolva a belső fenekét,utánna meg már macera a két anyagot
összedolgozni.
Előzmény: Thernitibi (783)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!