Keresés

Részletes keresés

Baron011 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 22409

Viszonylag frissen elveszett..

gumidani Creative Commons License 2017.02.19 0 0 22408

Nem értek (és nem is érdekel) a lájkolgatáshoz. Így ezúton tudatom, hogy nagyon tetszenek a munkáid. Különösen az fog meg, hogy a vasúti emlékek mellett az általános jellegű kultúrális látnivalók is szerepelnek bennük megfelelő magyarázatokkal kiegészítve. Köszönet értük.

Előzmény: JasonX2 (22407)
JasonX2 Creative Commons License 2017.02.18 0 1 22407
gjovar Creative Commons License 2017.02.12 0 0 22406

A vg-kép  még a régi  fényjelzö-rendszerben rögzűlhetett  nálam, csak ezért  rajzoltam oda, h ez igy volt . Ugye késöbb a jelzöknél  az egyik sárga fény megszünt, a négyszögletes táblákat csak lassan cserélték le a  ma is meglevökre. De a  vg hálózat  az átépitésig  semmit nem változott azért irtam " 79. elött."   Az nincs a képben, h a forditó hogy kapcsolódott pontosan, de talán nem is az a lényeg.    

Előzmény: karako-hid (22405)
karako-hid Creative Commons License 2017.02.12 0 0 22405

A jelzők alapján ez régebbi lesz, mint '79.

Előzmény: gjovar (22400)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2017.02.12 0 0 22404

Szia!

 

Ú de király!

Köszönöm szépen! Nagyon sokat segítettél ezzel! Így már tudok tájékozódni hogy mennyire változott át minden az állomáson...!

 

Még egyszer köszönöm szépen a segítségedet!

Előzmény: gjovar (22400)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2017.02.12 0 0 22403

Szia!

 

Köszönöm szépen a segítségedet! Várom a rajzot! :)

Előzmény: gjovar (22398)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2017.02.12 0 0 22402

Szia!

 

Köszönöm szépen!

Előzmény: korpi41 (22396)
gjovar Creative Commons License 2017.02.11 0 0 22401

bocs, rossz helyre tettük,,22400-on van a kézi rajz.

Előzmény: tamasi 48.-49. (22395)
gjovar Creative Commons License 2017.02.11 0 1 22400

emlékeimet du lerajzoltam, a vg hálózat biztosan igy volt,  a fordító-és szénrak. nem biztos.

 

 

Előzmény: gjovar (22398)
JasonX2 Creative Commons License 2017.02.11 0 1 22399
gjovar Creative Commons License 2017.02.10 0 0 22398

Szia. Az biztos, h  az 1-es ,6-os vonal vg.-ai egymás mellett voltak. Tehát akkor  2.,3. és 4./Szfvár-i./ 

Az át épités során a Szár felöli vg-ok  maradtak a helyükön  az elsö  váltóig, onnan tovább  helyileg minden máshova került, még a Bp fele kimenők is az  ivkorr. miatt.

 Fényképem sajnos nincs, akkoriban  tilos volt képet csinálni, majd skiccet azért talán jövö héten  össze tudok hozni.Van még egy reménysugár,  nyugdijas ismerösöm talán tud  segiteni , átépitési dolgokkal foglalkozott.  Megpróbálom  felhivni,  talán hozzáfér  még  a régi dolgokhoz.

Előzmény: tamasi 48.-49. (22395)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 22397

Ahogy ígértem elkezdtem az Andor utcai iparvágányt feltölteni, de a 88 kép helyére 43at engedett, így csak a Budafoki útig jutottam. Folytatás majd márciusban.

Előzmény: Sinbiciklis1 (22392)
korpi41 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 22396
Előzmény: tamasi 48.-49. (22393)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2017.02.08 0 0 22395

Szia!

 

Köszönöm szépen a segítségedet!

 

Egy idősebb ismerősömnek ( Pesti lakós de jegyvizsgáló volt és sok vonalon járt ) is el küldtem a be linkelt állomási helyszínrajz képet és ő azt mondta nekem, hogy emlékei szerint a jelenlegi hatodik vágányra járhatott be a mellékvonali szerelvény. De mindez ellent mondd annak a ténynek ha a nyolcvanas években átépült az egész állomás vágányhálózata.

 

A Te verziódról tudnál egy kézi rajzot készíteni és feltenni ide - vagy szerezni egy eredeti állomási helyszínrajzot még az átépítés előttről? Az még jobb lenne! Sajnos eredeti helyszínrajzot nem találok a neten. :(

 

A vonal személyforgalmának megszűnése idejét tudom, mert szereztem egy eredeti szolgálati menetrendkönyvet 1978. - 1979. -ből.

 

Előzmény: gjovar (22391)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2017.02.08 0 0 22394

Szia!

 

Köszönöm szépen a segítségedet!

 

A képeket már korábban láttam és ezek kapcsán gondoltam hogy be fogom járni a vonal halott szakaszát apránként!

Előzmény: Sinbiciklis1 (22381)
tamasi 48.-49. Creative Commons License 2017.02.08 0 0 22393

Szia!

 

Köszönöm szépen a segítségedet!

 

Esetleg be tudod ide másolni azt a képet amit találtál az átépítéssel kapcsolatosan?

Ha igen akkor köszönöm szépen!

Előzmény: korpi41 (22378)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.02.08 0 0 22392

Kösz. Lesz még:Andor utca

 

Előzmény: usgyiremot (22390)
gjovar Creative Commons License 2017.02.08 0 0 22391

Szia!

Gyerekkoromban  sokat nyaraltam Bicskén, unokatestvéreméknél.  Sokat bicajoztunk a vágányok mellett is  ott a katonai  raktár környékén is, volt hogy elzavartak  stb.  Tehát  kérdésedre  tudok  választ, ismerem a környéket.  A  Bicske - Szfvár  vonattal  többször utaztam amikor  Szf-on katona voltam.  /1969/ ."Klassz" egy zug  volt, a  48 km-es távot 2ó 20p alatt tette meg....  --

Az   6-s  vonalat 1979-ben állitották le, az átépités 80-as  évek eleje?  tehát akkor  már nem volt  személyközlekedés,katonai teher még egy darabig ment.  A  régi állomáson  7-8 vg volt. az  1. teherrakodó,  2.-3. Bp-Heha  egyenes átmenő  fővg-ok,  4. -re egyenesen  járt be  a gőzös Fehérvár felöl. / Ez a mostani csonka lehetett/

Igy a 4.-en állt mindig a személy szerelvény.  Ez sem volt csonka, mert  a gözös, ha  jól rémlik  /275 v 375-ös  volt/  ment a  forditóra, az  a mostani  gyalogosfelüljáró tulsó lépcsöinél volt kb.  Érdekesség, h  a mozdonyt  a vonal  mindkét végén  mindig  forditották.  Talán a lényeget  leirtam,  ha valamit nem, kérdezz. 

Előzmény: tamasi 48.-49. (22377)
usgyiremot Creative Commons License 2017.02.07 0 0 22390

Köszönet illet a képekért, nagyon hangulatosak és hiánypótlóak!

Előzmény: Sinbiciklis1 (22379)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.02.07 0 0 22389

Vagy már akkor sem találtam.

 

Előzmény: kihúzóvágány (22388)
kihúzóvágány Creative Commons License 2017.02.07 0 0 22388

A rakodórámpa szélét lefényképezted, de az oda kifutó 600mm-es vágány is elveszőben van.

Előzmény: Sinbiciklis1 (22387)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.02.07 0 0 22387

http://indafoto.hu/sinbiciklis/budaorsdiosdi_loszerraktar Diósdi, törökbálinti, mechanikai művek, kinek, hogy tetszik.

 

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.02.07 0 0 22386
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.02.06 0 0 22385

Tavaly eddig jutottunk:

Előzmény: Vargham (22383)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.02.06 0 0 22384

Ha Te és exmv nem vagytok ott, mi se mehettünk volna. A térkép a tied volt, nem?

Előzmény: Vargham (22383)
Vargham Creative Commons License 2017.02.06 0 0 22383

Ezen ott voltam. Megismerem a hátamat. :-) Mennyi mindent lebontottak azóta... Még pont láttuk a szénosztályozót, a rendezőt, a nyíltvonali kiágazást, stb.

Előzmény: Sinbiciklis1 (22379)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.02.06 0 0 22382

Én kérek elnézést. A Felcsúti állomás képét tettem be. Bicskéről, a vágányrajz jobb felső sarkán látszik az Alcsút-Felcsút felé vezető nyíl. Aztán, hogy hova állt be a gőzős, azt az fszt. tudta.

 

Előzmény: Sinbiciklis1 (22381)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.02.06 0 0 22381

Tudom ajánlani: indafotó.sinbiciklis.6os vonal:

 http://indafoto.hu/sinbiciklis/image/23907712-970aba7d/703988 Sacc per kábé, úgy az 5ik környékén.

 

Előzmény: tamasi 48.-49. (22377)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2017.02.06 0 0 22380

Speciel azon a napon találkoztunk a vonalbejáróval, mert ment ki Lepsényből a Dacia, az IKRben lévő vagonokért. A képeken a 2005ős állapotok láthatók.

 

Előzmény: General Specific (22373)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!