Épp ez a baj, hogy hideg olajnál még rendesen működik, és 1-2 rublikánál már szépen süllyeszt, de ha megmelegszik üzemmelegre az olaj, akkor 6-7-esig meg sem mozdul az eke, utána meg egyszer csak leejti. azt tudom, hogy teljesen előre nyomva a kart nyomja lefelé a vonó lapot, de addig nem kell tolni, hogy ez a hiba elő forduljon. Amúgy az erőszabályzó a középső azaz a 0 állásban van.
a munkahenger visszajövő ágában a tőke szűkítve van (a hét végén szedtem szét és karmantyúztam meg a munkahengert).
Amúgy köszönöm a tanácsokat és várom még a tippeket
Háát,, azért nem új az , hogy le ne kopogjam jól, komoly baja nincs , motorja nagyon kajak olajat egyáltalán nem eszi , olajnyomás azért ezen sem töri össze magát persze sokkal jobb mint a régin. Emlékszel a tavaszon írtam hogy néha kimegy 6-ig a nyomás ,nos az orosz nem testelte le a gombát, a múltkor elkezdett olajozni a féltengelyház ott is elfelejtették jól meghúzni a csavart:)),meg a múltkorába az egyik kihelyezett hidraulika körnek a karját nem lehetett lenyomi rendesen valamiért megakadt nem emelt, azt kellet átkötnöm nem tudom mi lett vele, új fajta bosch utánzat tömb van benne még nem fontos semmi kedvem onnan kiszedni, végül is 2 kör is elég nekem. Egyébként tiszta nem olajoz sehol( na jó nagyon minimális) 1170 üó van már benne, ja meg kapott egy vadi új Helti spertberg ekét, hogy nehogy jól érezze magát:))))))))) majd teszek róla képet.
Ha Te azt úgy jól összehúzod, letöröd az öntvény fülét... aztán a pótkocsid meg az árokban landol a jobbik esetben...
Ne habis csapokat vegyél bele, hanem esztergáltass és mond, hogy hova lesz!
A bolti nem mérethű, hanem olcsófos hengerelt anyag... öt különböző helyen megméred tolómérővel, annyiszor lesz más átmérőjű.
A vonófej furatai természetesen ne legyen kiszopósodva, de a tartó öntvényben sem.
Vonószem, vonócsap, csapszeg perselyek természetesen ezek se.
Különben meg nem értem nálad ezt a túlzott rángatást, forgózsámolyos nem nagyon szokott ráncigálni. Jó megérzed, hogy húzol valamit, de akkor sem ilyen drámai a helyzet, mint ahogy leírod. :-) EB-vel már más a helyzet...
Vagy letörnek a fülek! Vagy nagyon pontosan kihézagolva esetleg lehet benne valami csak a vonón a lyukak mennyire oválisak + a tartón is ki lehetnek verődve a lyukak ,á sok esélyes a dolog.
Bika Gép visszakapta a talajművelő papucsait. :) Ma csak azért nem húztam vele 8-ban a tárcsát, mert az ifa ülésben eltört valami és nulla a csillapítása, rugóereje. Csodásan veri szét a gerincemet prcenként legalább 15-20-szor. Szóval még az is lehet, hogy 9-ben is elindulna Bika Gép a 2,8-as vontatottal. Igaz, hogy száraz föld, itt csontszáraz, de ugyanígy ment az egyszer megtárcsázottban is.
Szia. Nem írtad milyen olajat használsz, de nem hinném hogy az lenne a megoldás annak motorolajjal és 46-os hidraulika olajjal is jól kell működnie. erő-helyzetszabályzó kis kar hol áll(az ülés alatti) ki vannak kapcsolva?
Láttam már élőben, csak nem tudtam hogy így hívják. :-)
Ilyen csak tandem, tridem pótkocsikhoz van, ahogy én elnézem.
Mondjuk érdekes az a két irányítókaros megoldás a kormányzott kerekű pótoknál, de jó.
Mikor a T-088-as a rúdját az égnek szegezte.... leakadt a tsz-ben mint a sicc, mikor már csak a hátuljába volt trágya... Azt mondták, messziről úgy nézett ki mint egy üteg. :-))
Na akkor hozattam rá új kampót, meg megfordítottam a szemet rajta.
A 820.2-ben már olyan az erőszabályozó, hogy teljesen előretolva a kart, "kényszer süllyeszt", azaz tudsz lefelé nyomatni vele! A régi erőszabályzókkal nem lehet.
Ne told előre egészen a kart, nekem már 3-4-es rubrikától elég gyorsan süllyeszt és úgy elég leengedni, nem kell lezuhintani vele. (szűkítő nincs)
Ha előre tolnám tökig, ledobná ez is.
Próbáld ki, mint tanácsolták másik olajjal. Sűrűbbel.
Egyébként a szabályzón az üzemmódválasztó kar melyik állásban van?
Először is én más fajta olajat próbálnék, sűrűbbre cserélném az olajat! Ha nem jönne be a leengedő oldalán a munkahengernél beépitenék egy fojtót ,hogy ne tudja ledobni az eszközt. 820 mtzk a tapasztalat szerint egy elromlós fajta traki. 4 van a tszben az egyiket tegnap vontattam be a motorral lett valami ,dobott egy nagy füstöt ,kinyomta a vizet azóta se kép se hang. Még nem tudni mi lett vele valószinűleg hengerfej vagy szelep szakadása van ,aszt mondják az okosok.
Én napi szinten húzgálok pótot de szerintem a gumis az a szar ,a jondereken fix vonók vannak és nem rángatják a traktort. Ha már vontattál utánfutót aszt sem rángatja az autót, még a nagy futók se. A K-80 vonófej egy az egyben olyan mint egy utánfutó vonófej csak mezőgazdaságra fejlesztve, amivel bármilyen pót vontatható.
Üdv! Kis segítséget szeretnék kérni. 820.2-es mtz-m van és olyan gondom támadt vele, hogy miután felmelegszik üzemmelegre az olaj a hidraulikában, ha egy bizonyos magasságon túl emelem, utána már nem engedi le szépen a munkagépet (pl az ekét) hanem egy idő után, amikor eléggé előre toltam az ülés melletti hidraulika kart, egyszerűen csak leejti a munkagépet. Próbálkoztam a munkahenger feljavításával, de az sem segített a problémán.... Amúgy hidegebb olajjal tökéletesen működik.
mi lehet ennek az oka?
tapasztalt e már hasonlót valaki? előre is köszönöm az építő jellegű válaszokat. Sziasztok
Én azt tudom, hogy ha már annyi pénzt rászánok, akkor orbit menne rá.
Itt a faluban rácsesztek az "újjal", új természetesen nincs, mert az orosz már rég orbitot szerel be. Állítólag gyári felújítottak a nálunk "újak". Rossz is volt és kidobtak rá majd 100ezer forintot...