FOntos lenne Traff vagy bárki. Szükségem lenne egy ilyen műszer egységre vagy csak a km órára,szerintem kikopott a spirál foglalat vagy nemtom de nagyon zakatol és hülyeségeket mér.
Ő lenne
Nagyon fontos lenne. Trafóbácsi ha neked lenne esetleg meg tudnánk bizniszelni??
Volt már ilyen esetem,szinte teljesen ezekkel a tünetekkel,négy darab kúpgörgős csapágy cseréje orvosolta a bajt.Én Mohácson lakom ha megfelel tudok segíteni.
A nem sokkal lejjebb dícsért transitom dec 21.-én ismeretlen körülmények között elhalálozott.
Km:270e Az emberim tartottak vele hazafelé az M7-es autópályán amikor egyszercsak megállt és azóta nem indul.
Bevontatták egy szerelőhöz, most ott van állítólag az adagoló adta meg magát.
Már vettem egyet kiváncsi leszek életrekel-e még a szekér.
Mindenesetre a márkaszervízt nem úszom meg mivel adagolócsere után hozzá kell tanítani a kocsihoz az immó miatt, remélem csütörtökre már ismét üzemel a gépezet.
Az alábbiakat tapasztalom a 93-as, félmagas hosszú, 6 csvaros, c-s gumis TD transitomon, ami egyébként meglepően jól megy a régi 2,5 D hez képest-
A gond:-naponta használom 2-300 km-t, egyik nap ropogást észleltem a hátsó tengelyben egy másféltonnás gyorsvágta után. Gond egy szál se, szerelő, majd csapágycsere...mivel a problémát nem tudtam előtte reprdukálni, mert hidegen érkeztem... DE... a probléma továbbra is fenn áll, főleg tolatásnál kanyarban, ill jellemzően tolatásnál, vagy csak első fokozatban kanyarban. Az a sanda gyanúm, hogy a differeciálmű kakált oda, ill. próbál odakakálni nekekem. A kérdés az, hogy valaki tapasztalt-e már ilyet, ha igen, akkor ki javította meg neki. Bontó, vagy felújítás. Tehát ami kell:-difijavító mester, vagy cím ahol van C s szerelhető lapos (hátrafelel csavarosfedéllel) differenciálmű.
Skacok! Keresek Transit vezetőülést 92-es évjárattól cserével. Cserébe van 98'-as műszerfal, 10 lábú izzítórelé, szellőzőventillátor felújítás, 2-4 éves karos fotelágy stb. Akinek van felesleges kérem írjon emilt, itt van az indexen ezzel a nicknévvel! Köszi
Én nem sajnálom hogy elsőkerekes mert télen nagyon jól megy a hóban, persze jó téli gumival. Nem sokat megyek vele, mert munkásautónak van használva, de az elején a szívem szakadt meg érte hogy belepiszkolnak a szép új autóba ami ráadásul k. drága is volt (6,9M), de nem bántam meg mert aránylag megbízható a szekér és lehet rá számítani, eddig összesen 2-szer volt újkora óta hogy nem tudtak vele jönni dolgozni műszaki hiba miatt, akkor is ha ott lettem volna biztos hogy elindítom.
Ma már úgy néz ki mint egy trágyadomb, kb 5-ször volt összetörve, ebből 1-szer légzsák is durrant még egész új korában.
Addig használom amíg csak megy a motor, kiváncsi vagyok mennyit megy el.
Bár most szóltak hogyha azt akarom hogy sokat elmenjen akkor cseréljem sűrübben az olajat, én eddig a gyári 25e km-s szervízciklust tartottam, olajat még soha nem kellett rátölteni, most majd max 20e km-ként cserélem az olajat, nem túl drága, márkaszervizbe azóta nem volt mióta lejárt a gari. És apróságokon kívül idáig nem sok baja volt.
Ezt onnan szedem hogy amikor vettem az első új tranzitom akkor próbára elvittem egyet amiben nem mért az óra kikötötték hogy ne legyen benne km, gondolom utána újnak eladták, és láttam ahogy az ember valamit turkál bal elöl a motortérben és már mért is.
A 2002-es transitomban megállt a km-óra, a szerviz szerint jeladó probléma lehet, de valami horror árat mondtak rá, és szerintem nem is biztos hogy rossz, lehet hogy csak kontakthibás.
Meg tudja valaki mondani, hogy honnan szedi az óra a sebességinfót, hol találom a jeladót?
20 év múlva nem tudom hogy fog menni, de most még 4 évesen lehet vele tartani a 160-at, 270e km van benne, lejtőn 180-ig gyorsultam vele, és ami érdekes hogy a 130-140-et könnyedén viszi és nem is forog sokat 3000 körül asszem.
2,0L 100LE -s első kerekes, újjonan vettem és nem érzem gyengébbnek most sem.
Átlag napi 200km-t van használva munkásautónak és pályán mindennap 140 körül mennek vele és bírja egyenlőre. De 20 év múlva valószínűleg már a kukában lesz, mert szerintem ezek a mai autók nem bírják addig mint a régiek.
Elhiszem, hogy megy ennyit. Az enyémben (is) 200as óra van. 145 volt a vége, de mostanság nem megy annyit. Gondolom be kellene állítani valamit rendesen. De mit!? Ilyen sebességgel azért nem sokszor szoktam kínozni szegény gépet. :-)
Megnéznék majd egy 2000 utáni Transitot 20 év múlva, az hogy megy.
Szerintem meg kell tanulnod ezzel együtt élni, nekem is van egy 2002-es 9 személyes transitom, és amikor megvettem én is elhültem, hogy nem fűt rendesen az autó, de ez ilyen, ezeknek az új common rail tdi motoroknak olyan kevés a hulladék hője hogy nem tud felmelegedni rendesen rövid utakon, sőt full üzemmeleg állapotban bekapcsolt fűtésnél alapjáraton képes visszahülni a víz, úgy hogy utána jég hideget fúj. Nekünk részlegesen megoldja a problémát hogy nagyon hidegben a vízhűtő felét kartonpapírral eltakarjuk, és ilyenkor jobb valamivel. Általában 80-100 km-es utakra van használva és ilyenkor jól fűt, csak helyben pár km-s utakon szokott lehülni.
Ezt leszámítva elég megbízható a járgány most van benne 270e km, az olajat még mindig nem eszi, és 25e km-enként cseréljük benne, a motorhoz még nem kellett hozzányúlni bár már elkezdett egy picit szivárogni az olaj a tetején, hidegben is nagyon jól indul, a kuplung 210e km-ig bírta, az első féktárcsát 150e -nél cseréltük, a futóműhöz szinte még nem kellett nyúlni csak egy alsó lengőkar gömbfejet cseréltem 240e km-nél. Viszont több bosszantó apróság tönkrement már rajta.