Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tclar Creative Commons License 2007.01.03 0 0 1990
Király lakóautót lehetne csinálni egy ilyen dromedárból:-))
Előzmény: SumQuiSum (1989)
SumQuiSum Creative Commons License 2007.01.03 0 0 1989
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.01.03.&294217
a8lang Creative Commons License 2007.01.02 0 0 1988
Évek óta összesen 2 kútnál lett tankolva az autó Szentendrei és Gárdonyi Mol kút sehol máshol idáig nem volt semmi az autóval. 
Előzmény: trafo2000 (1985)
Transit91 Creative Commons License 2007.01.01 0 0 1987

Ha lenne megcsörgetsz ezen a számon? 70 322 38 24.

Előzmény: Transit91 (1986)
Transit91 Creative Commons License 2007.01.01 0 0 1986

 

 

Hello!

 

 

FOntos lenne Traff vagy bárki. Szükségem lenne egy ilyen műszer egységre vagy csak a km órára,szerintem kikopott a spirál foglalat vagy nemtom de nagyon zakatol és hülyeségeket mér.

 Ő lenne

 

 

Nagyon fontos lenne. Trafóbácsi ha neked lenne esetleg meg tudnánk bizniszelni??

 

 

trafo2000 Creative Commons License 2006.12.31 0 0 1985
Sajnálatos dolog.Milyen üzemanyagot használsz?
Előzmény: a8lang (1983)
trafo2000 Creative Commons License 2006.12.31 0 0 1984
Volt már ilyen esetem,szinte teljesen ezekkel a tünetekkel,négy darab kúpgörgős csapágy cseréje orvosolta a bajt.Én Mohácson lakom ha megfelel tudok segíteni.
Előzmény: sjbenedek_ (1982)
a8lang Creative Commons License 2006.12.30 0 0 1983

Sziasztok!

A nem sokkal lejjebb dícsért transitom dec 21.-én ismeretlen körülmények között elhalálozott.

Km:270e Az emberim tartottak vele hazafelé az M7-es autópályán amikor egyszercsak megállt és azóta nem indul.

Bevontatták egy szerelőhöz, most ott van állítólag az adagoló adta meg magát.

Már vettem egyet kiváncsi leszek életrekel-e még a szekér.

Mindenesetre a márkaszervízt nem úszom meg mivel adagolócsere után hozzá kell tanítani a kocsihoz az immó miatt, remélem csütörtökre már ismét üzemel a gépezet.

Előzmény: a8lang (1970)
sjbenedek_ Creative Commons License 2006.12.30 0 0 1982

Üdv mindenkinek,

Az alábbiakat tapasztalom a 93-as, félmagas hosszú, 6 csvaros, c-s gumis TD transitomon, ami egyébként meglepően jól megy a régi 2,5 D hez képest-

A gond:-naponta használom 2-300 km-t, egyik nap ropogást észleltem a hátsó tengelyben egy másféltonnás gyorsvágta után. Gond egy szál se, szerelő, majd csapágycsere...mivel a problémát nem tudtam előtte reprdukálni, mert hidegen érkeztem... DE... a probléma továbbra is fenn áll, főleg tolatásnál kanyarban, ill jellemzően tolatásnál, vagy csak első fokozatban kanyarban. Az a sanda gyanúm, hogy a differeciálmű kakált oda, ill. próbál odakakálni nekekem. A kérdés az, hogy valaki tapasztalt-e már ilyet, ha igen, akkor ki javította meg neki. Bontó, vagy felújítás. Tehát ami kell:-difijavító mester, vagy cím ahol van C s szerelhető lapos (hátrafelel csavarosfedéllel) differenciálmű.

Egyébként a márkahűség kötelez.

 

Benedek

tclar Creative Commons License 2006.12.24 0 0 1981
Boldog Karácsonyt minden Tranzisztoros kollegának!
Transit91 Creative Commons License 2006.12.24 0 0 1980

Csatlakozom az előttem szólókhoz.

 

 

Békés Boldog Karácsonyt!

Transit'92 Creative Commons License 2006.12.24 0 0 1979

Minden Transitos kollégának

Békés, Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok!

leonardy34 Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1978

Mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok!csao leonardy

trafo2000 Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1977
Van kormányművem csak épp én Mohácson lakom.Ha esetleg érdekes 209774129
Előzmény: uazanti (1974)
trafo2000 Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1976
Van pumpálhatós és sima kivitel is,igaz mindkettőt át kell huzatni.
Előzmény: tclar (1973)
trafo2000 Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1975
Én megyek ha a munkám engedi.
Előzmény: Törölt nick (1972)
uazanti Creative Commons License 2006.12.23 0 0 1974

Sziasztok !

Keresek 87-es dizel hosszu félmagas tranzithoz kormánymüvet  vagy Bonto cimeket Tatabánya kőrnyékén

  

    S.O.S.   kőszi      tel: 20/9292-425

tclar Creative Commons License 2006.12.20 0 0 1973
Skacok! Keresek Transit vezetőülést 92-es évjárattól cserével. Cserébe van 98'-as műszerfal, 10 lábú izzítórelé, szellőzőventillátor felújítás, 2-4 éves karos fotelágy stb. Akinek van felesleges kérem írjon emilt, itt van az indexen ezzel a nicknévvel! Köszi  
trafo2000 Creative Commons License 2006.12.09 0 0 1971
Elsőkerék?Gyári hibás akkor valszeg ott lesz a jobb oldali féltengely felett a váltó hátulján
Előzmény: tészta68 (1967)
a8lang Creative Commons License 2006.12.05 0 0 1970

Én nem sajnálom hogy elsőkerekes mert télen nagyon jól megy a hóban, persze jó téli gumival. Nem sokat megyek vele, mert munkásautónak van használva, de az elején a szívem szakadt meg érte hogy belepiszkolnak a szép új autóba ami ráadásul k. drága is volt (6,9M), de nem bántam meg mert aránylag megbízható a szekér és lehet rá számítani, eddig összesen 2-szer volt újkora óta hogy nem tudtak vele jönni dolgozni műszaki hiba miatt, akkor is ha ott lettem volna biztos hogy elindítom.

Ma már úgy néz ki mint egy trágyadomb, kb 5-ször volt összetörve, ebből 1-szer légzsák is durrant még egész új korában.

Addig használom amíg csak megy a motor, kiváncsi vagyok mennyit megy el.

Bár most szóltak hogyha azt akarom hogy sokat elmenjen akkor cseréljem sűrübben az olajat, én eddig a gyári 25e km-s szervízciklust tartottam, olajat még soha nem kellett rátölteni, most majd max 20e km-ként cserélem az olajat, nem túl drága, márkaszervizbe azóta nem volt mióta lejárt a gari. És apróságokon kívül idáig nem sok baja volt.

Előzmény: tészta68 (1969)
tészta68 Creative Commons License 2006.12.05 0 0 1969

280000

a8lang Creative Commons License 2006.12.04 0 0 1968

A motortérben van valahol bal elöl.

Ezt onnan szedem hogy amikor vettem az első új tranzitom akkor próbára elvittem egyet amiben nem mért az óra kikötötték hogy ne legyen benne km, gondolom utána újnak eladták, és láttam ahogy az ember valamit turkál bal elöl a motortérben és már mért is.

Neked mennyi van benne?

Előzmény: tészta68 (1967)
tészta68 Creative Commons License 2006.12.04 0 0 1967

Sajna elsőkerekes a gép.

 

trafo2000 Creative Commons License 2006.12.04 0 0 1966
A váltóban lesz,a végénél ahol a kardán csatlakozik a váltóhoz.Ez a kardán fordulatát méri,künnyű megtalálni.Ha jól emlékszem akkor jobb oldalt lesz.
Előzmény: tészta68 (1965)
tészta68 Creative Commons License 2006.12.04 0 0 1965

Sziasztok !

 

A következő miatt keresem a segítségetek :

 

A 2002-es transitomban megállt a km-óra, a szerviz szerint jeladó probléma lehet, de valami horror árat mondtak rá, és szerintem nem is biztos hogy rossz, lehet hogy csak kontakthibás.

Meg tudja valaki mondani, hogy honnan szedi az óra a sebességinfót, hol találom a jeladót?

 

Üdvözlettel:Tészta

 

a8lang Creative Commons License 2006.12.03 0 0 1964

Hello.

20 év múlva nem tudom hogy fog menni, de most még 4 évesen lehet vele tartani a 160-at, 270e km van benne, lejtőn 180-ig gyorsultam vele, és ami érdekes hogy a 130-140-et könnyedén viszi és nem is forog sokat 3000 körül asszem.

2,0L 100LE -s első kerekes, újjonan vettem és nem érzem gyengébbnek most sem.

Átlag napi 200km-t van használva munkásautónak és pályán mindennap 140 körül mennek vele és bírja egyenlőre. De 20 év múlva valószínűleg már a kukában lesz, mert szerintem ezek a mai autók nem bírják addig mint a régiek.

Előzmény: Transit'92 (1963)
Transit'92 Creative Commons License 2006.12.03 0 0 1963

Az szép...

 

Elhiszem, hogy megy ennyit. Az enyémben (is) 200as óra van. 145 volt a vége, de mostanság nem megy annyit. Gondolom be kellene állítani valamit rendesen.  De mit!? Ilyen sebességgel azért nem sokszor szoktam kínozni szegény gépet. :-)

 

Megnéznék majd egy 2000 utáni Transitot 20 év múlva, az hogy megy.

Lehet, hogy még ennyit sem...

 

Előzmény: trafo2000 (1959)
a8lang Creative Commons License 2006.12.03 0 0 1962

Hello connect75

Szerintem meg kell tanulnod ezzel együtt élni, nekem is van egy 2002-es 9 személyes transitom, és amikor megvettem én is elhültem, hogy nem fűt rendesen az autó, de ez ilyen, ezeknek az új common rail tdi motoroknak olyan kevés a hulladék hője hogy nem tud felmelegedni rendesen rövid utakon, sőt full üzemmeleg állapotban bekapcsolt fűtésnél alapjáraton képes visszahülni a víz, úgy hogy utána jég hideget fúj. Nekünk részlegesen megoldja a problémát hogy nagyon hidegben a vízhűtő felét kartonpapírral eltakarjuk, és ilyenkor jobb valamivel. Általában 80-100 km-es utakra van használva és ilyenkor jól fűt, csak helyben pár km-s utakon szokott lehülni.

Ezt leszámítva elég megbízható a járgány most van benne 270e km, az olajat még mindig nem eszi, és 25e km-enként cseréljük benne, a motorhoz még nem kellett hozzányúlni bár már elkezdett egy picit szivárogni az olaj a tetején, hidegben is nagyon jól indul, a kuplung 210e km-ig bírta, az első féktárcsát 150e -nél cseréltük, a futóműhöz szinte még nem kellett nyúlni csak egy alsó lengőkar gömbfejet cseréltem 240e km-nél. Viszont több bosszantó apróság tönkrement már rajta.

 

Előzmény: Connect75 (1917)
trafo2000 Creative Commons License 2006.12.02 0 0 1961
A benzin és hőfok mutató nagyon pontatlan műszerek,neked kell tudni hol szokott állni,ha a fűtés forró levegőt nyom akkor oké.
Előzmény: Transit91 (1958)
trafo2000 Creative Commons License 2006.12.02 0 0 1960
A typ 9 az a régi fajta 5 ös váltó
Előzmény: Transit91 (1957)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!