Keresés

Részletes keresés

Hattori Hanzo2015 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92756

OFF

 a pullmonológia helyett egyiket belgyógyra, másikat neurológiára vitték

 

Akkor pl. Finnországban (ahol a betegek magasan a leges-leg-elégedettebbek az eü-vel) MINDEN hospitalizálandó pulmonológiai eset meghal, mert ott nincs külön ilyen osztály/ szakterület. MINDEN pulmo. esetet belgyógyászatra visznek. (Esetleg Infektológiára.)

MŰHIBA !!!!

Ja nem.

 

Pullmonológia egyébként Mo-on sincs.

Előzmény: Syracusa (92746)
malazs Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92755

B738-nál meg talán még könnyebb:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6e/Cockpit_of_737-300_LN-KKU.jpg 

 

Ami tudott hogy épp átvette a cpt a F/O-tól, lehet kapkodott a flap irányába és pont rátolta a jobb oldali hajtóműre a "gázkart" 

Talán elég egy pillanat, sok helye nincs ha már fordítja keresztbe a gépet.

 

Amennyiben csak török vizsgálat lesz,azt azért fenntartással kell kezelni, nem túl bőbeszédűek ilyen téren kifelé....

Előzmény: Kenny___ (92754)
Kenny___ Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92754

Flap helyett a gazkart tolta meg. Idiotan hangzik, de ha a vizsgalat soran nem talalnak mas meghubasodast, akkor marad ez magyarazatnak.

Előzmény: elemes (92753)
elemes Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92753

véletlenül gázt adni a jobb hajtóműre...?

http://www.simfly.com.au/wp-content/uploads/2015/10/A320-1-page-wall-poster-example-copy.jpg

 

(2 MByte kép, 5000 x 8000 pixeles poszter)

Előzmény: malazs (92751)
XANTIi Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92752

Ebből a mező lett volna a legkisebb gond.

 

Előzmény: -Jeszy- (92749)
malazs Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92751
Előzmény: elemes (92740)
Utas2 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92750

Sztem nem ukrán pilcsik voltak - tapasztalatból mondom.....:-))))

 

(Réges régen, egy messzi galaxisban, valahol a nagy homokozóban repültem ukrán pilcsikkel, az ancsa kétszámjegyű verziójában, egy éven át. Ott nem szabott határt a fel- és leszállásoknak némi hepe-hupa, sőt...., volt, hogy egy nagyobbra nőtt bucka “valamiért” belekapott a légcsavarba. Jött a kalapács, meg a továbbrepülés.)

:-)

-Jeszy- Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92749

Pedig de szép lett volna egy papírok, biztosítás nélküli, ukrán lajstromjelű, lefoglalt géppel mezőről felszállni :) :) :)

 

Most valahogy meg tudom érteni a hatóságot. Valószínűleg nem lesz nehéz a pilótákat megtalálni.

Előzmény: XANTIi (92748)
XANTIi Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92748

De jól felkészült brigád volt. A gépben tartalék olaj, motortakaró és 400 liter benya a tankban.

Megpróbálták a Nyíregyre átrepülést megkérni a hatóságtól, kis híjján sikítófrászt kaptak ott az ötlettől is.

Így maradt a szétszedés, trélerezés.

Előzmény: -Jeszy- (92747)
-Jeszy- Creative Commons License 2018.01.17 0 1 92747

Le kellett volna locsolni petróleummal :)

 

Elgondolkoztam azon, hány bála cigarettát dobhattak már ebből a gépből....

Előzmény: jim32 (92744)
Syracusa Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92746

off
ezt csak a gyerekorvoson vettem észre, amikor benézte a lányom tüdőgyusziját, és majdnem belehalt. Anyám és apám orvosai nem különösebben idegeskedtek, amikor eltették őket láb alól, konkrétan a pullmonológia helyett egyiket belgyógyra, másikat neurológiára vitték, egyik három nap, a másik hat óra alatt halt bele.

Előzmény: elemes (92743)
trizs77 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92745

 

 

Ma délben :

 

Lezuhant a délnyugat-törökországi Isparta tartományban egy török katonai oktatógép. A repülőn lévő két pilóta és a technikus is meghalt .

 

A hadsereg közleménye szerint a CASA CN-235 típusú szállítógép az eskisehiri légi támaszpontról szállt fel, és 12 óra 50 perckor a Yalvac körzethez tartozó Kirkbas falunál tűnt el a radarképernyőről.

 

 

 

A mentők a közeli Egirdir-tótól északra találták meg a repülő roncsát és a három katona holttestét. Sehmus Günaydin, Isparta tartomány kormányzója az NTV-nek azt mondta, hogy a baleset pontos oka egyelőre nem ismert, de a térséget sűrű köd borítja.

 

 

 

jim32 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92744

Eszerint szétszedik és bűnjelként tárolják szegény Ancsát.

Hát, lehetnének ennél okosabbak is :-(

 

https://www.youtube.com/watch?v=P6wRbr9u8Kk&feature=youtu.be

 

Előzmény: még1MbR (92722)
elemes Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92743

off

közeli hozzátartozóm ezt másként érzékeli. a szakmán belül évi 5-10 ezerre teszik az úgynevezett műhibák számát. egy-egy ilyen eset akkor is megterheli az orvos lelkiismeretét és egészségét, ha a beteg vagy a hozzátartozók csak az esetek 10%-ban indítanak pert. és ha egyszer eljárás indult, akkor derül ki, hogy az orvosnál nem szempont, hogy hányadik órája volt ügyeletben, amikor az infúzió felírása előtt benézte a vérképet, vagy az ekg-n nem vette észre a fenyegető infarktust.

Előzmény: Törölt nick (92742)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92742

bocsika, EBBEN ellent kell mondanom!

Kies hazánkban a gonosz körülmények igencsak fatális összejátszása kell ahhoz, hogy egy doki egy harmadfokú szóbeli ejnyebejnyénél súlyosabb retorziónak nézzen elébe. (személyes ismeretek!)

A többihez nem értek, ezért véleményem sincs.

Előzmény: elemes (92740)
Chabi79 Creative Commons License 2018.01.17 0 1 92741

Előzmény: schlumberger (92736)
elemes Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92740

just for the record, trabzon kapcsán

 

https://index.hu/tech/2018/01/17/csoda_hogy_nem_veszett_oda_162_utas/

 

egyébként tényleg érdekes, teherautósofőröknél veszik legszigorúbban a munkaidőt (4 óra menet 1 óra pihenés 4 óra menet, és aznap többet nem vezethet -- asszem ez a most érvényes korlátozás), pilótákat sokkal jobban lehet terhelni, a műtőasztalnál dolgozó szakorvosoktól meg simán elvárják, hogy 48 órás ügyeletben akár végig talpon legyen és ha az utolsó órában elkövet egy hibát, mehet börtönbe.

-Jeszy- Creative Commons License 2018.01.17 0 1 92739

Az a gyanús, ami nem gyanús! A megtévesztés és a statuálás a lényeg, apuka!

 

Hát, nem lennék most az imperialisták helyében.....  :)

Előzmény: elemes (92738)
elemes Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92738

akkor pont nem kellett volna kitakarni, csak akkor, ha orosz.

 

persze, oroszországból aligha repülne egy ancsa magyarországig

Előzmény: schlumberger (92736)
-Jeszy- Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92737

Pilótát legtöbbször belülről nézve érdekli a dolog...

 

Én a centrifugális erőt érzem :)

Előzmény: Kenny___ (92735)
schlumberger Creative Commons License 2018.01.17 0 1 92736

Helyszíni kémeim jelentése szerint ukrán lajtromjele van.

Előzmény: trizs77 (92732)
Kenny___ Creative Commons License 2018.01.17 0 1 92735

Irennek (rip) igaza volt, csak nem fogalmazott pontosan: nem attol hat valamire centripetalis ero, hogy korpalyan megy, hanem azert megy korpalyan, mert hat ra egy centripetalis (az adott iv minden pillanatbeli kozeppontja fele mutato) ero. Centriffugalis viszont azert hat ra, mert korpalyan megy.

 

Pontosan ebbol kovetkezoen centrifugalis erovel akkor kell szamolni, amikor a repulo viszonyitasi rendszerebol szamolod a dolgokat, pl adott forduloban adott bedontesnel es adott sebessegnel valamint toloeronel a pilotara hato erok (pl hany G-s a fordulo vagy ha csuszik a gep, akkor az oldaliranyu komponens, stb), ha viszont kulso pontbol akarod felirni a gepre hato eroket, akkor a (feluletek legellenallasa es fel(le-)hajtoereje valamint a gep hossztengelyenek az adott pillanatban a mozgassal bezart szoge altal generalt) centripetalis erovel kell szamolni.

Előzmény: Qqberci (92728)
-Jeszy- Creative Commons License 2018.01.17 0 2 92734

Á, nincs az kitakarva... :) :)

 

https://uploads.disquscdn.com/images/f01ae265df114f186282ce123e204e71e5e8e36638eb03ab51d070a0e6a7cda2.jpg?w=600&h=453

 

 

( Bocs, bocs, bocs és még egyszer bocs :) :) :) )

Előzmény: elemes (92731)
trizs77 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92733

 

Kedden lezuhant Kolumbiában egy katonai helikopter az ország északnyugati részén, tízen meghaltak - közölte a hadsereg. Juan Manuel Santos államfő Twitter-üzenetben nyilvánította ki részvétét a katonák hozzátartozóinak.

A védelmi tárca által kiadott hivatalos közlemény szerint az Mi-17-es típusú helikopter Antioquia tartomány Caucasia településéről tartott Segoviába. Egyelőre nem tudni, hogy mi okozta a balesetet - írja az MTI.

A helikopteren négyfős személyzet tartózkodott, valamint hat utas. Az utasok között négy katona és két civil volt. Az utasok a szárazföldi erők egyik logisztikai csoportjának voltak tagjai, akiknek az volt a feladatuk, hogy a csapatok harckészültségének erősítése érdekében számba vegyék a térségbeli üzemanyag utánpótlási pontokat.

trizs77 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92732

rá nem jöttem, hogy miért ?

 

 

Előzmény: elemes (92731)
elemes Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92731

...miért van kitakarva az AN2 lajstromjele?

Előzmény: trizs77 (92729)
schlumberger Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92730

12 perc

Előzmény: trizs77 (92729)
trizs77 Creative Commons License 2018.01.17 -2 0 92729
Előzmény: VéPeti (92724)
Qqberci Creative Commons License 2018.01.17 0 0 92728

attól, hogy körpályán megy valami, nem fog rá hatni egy centrifugális (petális pontosabban) erő

 

Ha ezt be is bizonyítod, esélyes vagy a következő fizikai Nobel-díjra...

Előzmény: Törölt nick (92727)
Törölt nick Creative Commons License 2018.01.16 0 0 92727

A centrifugális erő nem hat külön. Ez kiadódik egyéb erők eredőjeként. Pontosabban attól, hogy körpályán megy valami, nem fog rá hatni egy centrifugális (petális pontosabban) erő. hanem azért fog körpályán menni, mert a rá ható erők eredőjének van egy sugáriirányú komponense. 
Centrifugális erő az, amit a körpályán mozgó viszonyítási rendszerben érzel, pl. amivel a szék nyomja a fenekedet. De mivel ez gyorsuló viszonyítási rendszer, nem érvényes a Newton 1. 
Jelen esetben a döntött kép felhajtóerejének vízszintes komponense lesz a centripetális erő.

De az ábra tényleg teljesen hibás.

Előzmény: -Jeszy- (92725)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!