Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

faki Creative Commons License 2006.02.21 0 0 47
Ha esetleg pár éves 1.7-es is szóba jön, akkor érdemes figyelni, hogy az államadósság fejében kapott céges autó-e vagy sem? Ezek sokak szerint sokkal rosszabb minőségben lettek összeszerelve, mint a HungaroLada által akkoriban behozott darabok. Jellemzően 2000-es évjárat környéki autókról van szó. Ez az árakban is megnyilvánul, 2-400 e ft-os különbségek is vannak az 1-1,5 M közötti összegeknél, de láttam már 550 e ft/db-ért is több autós készletet hirdetni, jóval 100 e km feletti futással.
Előzmény: Pirimidin76 (46)
Pirimidin76 Creative Commons License 2006.02.21 0 0 46
mindenképpen 1.6-os!
Előzmény: porondmester (45)
porondmester Creative Commons License 2006.02.20 0 0 45
Vmi egyéni negatív tapasztalat áll a háttérben?
Előzmény: Vízálló (44)
Vízálló Creative Commons License 2006.02.20 0 0 44

Na bakker, a második link nem megy. Na mindegy, ott kb 20 használt niva van, egy millió alatt, némelyik egész jó állapotban.

Nem elriasztani akarlak, de én nem vennék új nivát, de még 1.7i-t sem, de ez csak az én egyéni véleményem. Biztos vannak akik más véleményen vannak. Tudod, a néma tömegek! :-)))

Előzmény: Vízálló (43)
Vízálló Creative Commons License 2006.02.20 0 0 43

Mai árak. Hivatalos.

 

 

Használt 1.6-osok 1 000 000 alatt.

 

Nem mindegy mit dobsz ki 2 hónap használat után, ha csalódsz! :-)

 

Jó a kép! :-)))

Előzmény: porondmester (41)
porondmester Creative Commons License 2006.02.20 0 0 42
Leendő Nívásoknak egy érv a vásárlás mellett! :)))


forrás: offroad magazin

porondmester Creative Commons License 2006.02.20 0 0 41
Egyszerűen szeretne egy terepjárót és már régóta tetszik neki a níva! Új állapotban ez a legolcsóbb! Csak attól fél hogy nem lesz a hétköznapokban megbízható! Viszont ilyen állapotú utak mellett szerinte ez lehet a nyerő vagy egy lánctalpas!
Előzmény: Vízálló (40)
Vízálló Creative Commons License 2006.02.20 0 0 40
Vadiújat? Annyiért akár egy AUTÓT is vehetne! Vagy megrögzött rajongó? :-)
Előzmény: porondmester (38)
Vízálló Creative Commons License 2006.02.20 0 0 39

Azt én is bírtam a NIVA-ban, hogy a legnagyobb tömegben is ott mertem hagyni bárhol, nyitott ajtóval, letekert ablakkal. Nyáron jól jött ez, légkondi nélkül! :-))

1.7-es NIVA-t tényleg sokszor kell apró gondok miatt szerelgetni. Az oroszok eltúlozták a fejlesztését, túllőttek a saját korlátaikon. Az 1.6 annyira egyszerű, hogy szinte nincs is hibalehetőség! :-)))))

Előzmény: Boromir_ (37)
porondmester Creative Commons License 2006.02.20 0 0 38
Üdv mindenkinek!
Haverom akar egy vadiúj nívát venni, de csak városi használatra! Azt mondja az már egy elég jó terep! Szerintetek egy ilyen használat mellett mire számíthat hibaügyileg?
Persze megfelelő karbantartás mellett?
Boromir_ Creative Commons License 2006.02.14 0 0 37
en vegigbogesztem a nepiteletet es keves kivetellel pozitiv velemenyek vannak az 1.7 rol is.
az egygik leg lehuzosabb az aki megcsinaltattam az immobilizer-t 60.000+munkadijert. hat az tokfelesleges volt a niva-kat nem lopjak ha igen akkor a gyari imobilizer kb 2 perc alatt kiiktatva.
B.

Előzmény: Vízálló (36)
Vízálló Creative Commons License 2006.02.07 0 0 36

Itt olvashatsz NIVA-s tapasztalatokat. Az 1.7i majdnem mindenkinek csalódást okoz. Minthogy orosz eszközről van szó, minden fejlesztés több hibával jár, de persze vannak kivételek. Nekem az 1.6 bevált. Igaz nehéz terepen bekapja a 18-22 litert is, de az élmény kellően kárpótol. Olyan dolgokra is képes a NIVA amit a luxusterepjárósok el se tudnak képzelni.

 

Előzmény: Casper2003 (32)
Pirimidin76 Creative Commons License 2006.02.03 0 0 35
Előzmény: vinyő (34)
vinyő Creative Commons License 2006.02.02 0 0 34

Üdv. Mindenkinek!

 

Eladó Nivát keresnék 250-300 körül saját célra.

Ha valaki esetleg tud ebben az árkategóriában

kérem jelezze.

Köszönöm

pvinyo@freemail.hu

faki Creative Commons License 2006.01.29 0 0 33
Ár/érték aránya kiváló, terepjáróképessége kifejezetten nem rossz, de engem nagyon bosszant a ma kapható alkatrészek minősége. Itt nem működik az, hogy valamit kicserélek és elfelejtem évekre. Alkatrészenként változó, hogy melyikből milyen gyártmány a jó. Viszont kis érzékkel (ami nekem nincs), szinte mindent meg lehet rajta javítani otthon vagy akár az út szélén. Ez utóbbi nem igaz az injektoros verzió elektronikájára, ezért sokan esküsznek a karburátorra. Amit még hátránynak érzek a komolyabb emelhetőség hiánya.

Fogyasztása nekem gázzal (1600) aszfalton 11-15 (országút-város), terepen 13-17 liter körül alakul (túra jellegű igénybevétel). Benzinből nem tudom, de kb. 20-30 %-kal kevesebb lehet a reális. Ezt csak elmondásból tudom, de az 1.7i az 0,5-1 literrel kevesebbel is beéri és érezhetően erősebb, a hengerenkénti befecskendező tovább javít a fogyasztáson.

Az 1.7-nek előnye még a hátsó ajtó nagysága, de ezért csúnyább is és a belseje is gagyibb, persze ez erősen szubjektív. :-)

A Nivaklub oldalán is talász még hasznos infókat: http://niva4x4.hu/
Előzmény: Casper2003 (32)
Casper2003 Creative Commons License 2006.01.29 0 0 32
Sziasztok!

Nekem igen tetszenek a Lada Niva tereptulajdonságok.
Szeretnék egyet én is de előre még megkérdezném tőletek hogy milyen auto.
Bár még nem vezettem , de ismerem.
Közuton menyit fogyaszt 90-ben. Terepen is mennyit, külön enyhe, külön nehéz terepen. A karoszériára lennék igen kívácsi, mert én az uj fajtát gondolom ami injektoros. ÉS az a injektoros motor mennyivel mássabb a krabulátorosnál (fogyasztás, menet és erő)
Ujabbik fajták tartosak-e?

üdv.
Casper
Robivideo Creative Commons License 2006.01.14 0 0 31

Üdv mindenkinek!

Jelenteném, hogy a Nívánál a vízfogyasztás proplémám megoldódott.

Amikor a fejpakolást kicseréltük minden rendbe jött, csak a blok oldalán az egyik illesztésnél csepegett. az olajpálca vizesedése pedig azért volt, mert a kartergáz kivezetője el volt dugulva az előző vizesedéstöl.

   Azért szeretném, ha továbra is élne ez a fórum.

Kérdezetek, - írjatok valamit!

Előzmény: Robivideo (22)
Robivideo Creative Commons License 2006.01.06 0 0 30

   Szerintem is az lenne a megoldás , csak nem tudom ,hogy azt, hogy lehet meglátni?- De elsőb gondoltam, hogy felrakunk egy bontott fejet, és meglátjuk, hogy lesz- e változás. Mert nekem egy traktornál volt hasonló problémám,(álló helyzetben a kipufogón csepegett a víz) és ott az új fej jó lett.

Üdv: Robi

Előzmény: Peti00077 (29)
Peti00077 Creative Commons License 2006.01.05 0 0 29

szerintem érdemes lenne megnézni nincs e valahol megrepedve a blok.

Előzmény: Robivideo (28)
Robivideo Creative Commons License 2006.01.05 0 0 28

   Hello Peti!

 

Az első kérdésedre válaszolom, hogy az olajbeöntő teteje tiszta, de az olajpálca felső része tejfölös, és néha vízcseppes.

A közúti fogyasztását nem tudom mert mióta nálam van a tanyára járok vele, és csak 2- hetente megyek be a városba gázt tölteni. Az előző tulajdonos főleg aszfalton közlekedett, és Ő úgy mondta, hogy 15- 16 l. körül fogyasztott gázt.

Üdv: Robi

Előzmény: Peti00077 (27)
Peti00077 Creative Commons License 2006.01.05 0 0 27

Szia

 

Normál körülmények köszt mennyit fogyaszt?

Város Országút?

 

Üdv Peti!

 

 

Előzmény: Robivideo (22)
Peti00077 Creative Commons License 2006.01.05 0 0 26

Szia!

 

Nem lehet hogy hibrid nivád van?

Na félre a tréfát!

 

 

A blok nincs valahol megrepedve?

 

Tapasztalat vízfogyasztásnál.

 

Olja tejesedik.

Oljsapkát leveszed és rögtön látszik fehér habos olja található akkor valahol egybedolgozik a hűtővíz.

 

Üdv Peti!

 

Előzmény: Robivideo (25)
Robivideo Creative Commons License 2006.01.04 0 0 25
 Hol gondoltad, hogy átszakadva? A fej vagy a blok?
Előzmény: Fortaleza/Brasil (24)
Fortaleza/Brasil Creative Commons License 2006.01.04 0 0 24

Nincs az valahol atszakadva?

 

Brasil

Előzmény: Robivideo (22)
Vízálló Creative Commons License 2006.01.03 0 0 23

Hi!

 

Nekem volt egy NIVA-m, sajnos el kellett adni. Azóta siratom. :-(((

 

 

Robivideo Creative Commons License 2006.01.03 0 0 22

 Üdv. mindenkinek!

Új Níva tulajdonos vagyok.Két hónapja vettem egy 1999- es 1.7-est. 95000 km futott. Jól megy, nincs kartergázza, és állítólag a motor nem volt kibontva. Be van szerelve bele a gáz, nem sokallom a fogyasztását se. Kb.18 - 20l -gázt fogyaszt terepen, sárba- hóba. De van egy problémám:Fogyasztja a hűtő folyadékot! Naponta 8 -10 km.- hajtom, és kb 1- 2 deci vizet elfogyaszt. Nem scepeg sehol. Cseréltünk már fejpakolást, es a fejet leszabályoztattam, de semmi változás!

Tudna - e valaki tanácsot adni, hogy mi lehet a hiba? Volt. e már valakinek hasonló problémája?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Robi

Pirimidin76 Creative Commons License 2005.11.29 0 0 21
hát 2x annyiért 2 év műszakisat lehet kapni!
Előzmény: aprilis12 (20)
aprilis12 Creative Commons License 2005.11.29 0 0 20
na, de kérem! nem kevés az egy kicsit?? Ennyiért anyagárban még a MÉH telepen is beveszik... (ennél kb. kétszer többet szeretnénk érte kapni)
Előzmény: Pirimidin76 (19)
Pirimidin76 Creative Commons License 2005.11.28 0 0 19
egy 100-ast adnék érte talán...
Előzmény: aprilis12 (18)
aprilis12 Creative Commons License 2005.11.28 0 0 18
jajj!! Nem '98-as, hanem '88-as....
Előzmény: aprilis12 (17)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!