Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bano1 Creative Commons License 2010.02.08 0 0 62305

Basszus, tudtam, hogy ismerős valahonnan a nick. Dave utalására beugrott... Még a régi szépidőkből a levlistáról, aztán későbbről is, amikor ez a topic volt a skodások gyűjtőhelye...

 

Biztosan nem emlékszel rám, de még találkoztunk is, úgy 10 éve egy talin... de rég is volt...

Előzmény: Adm (62300)
daVeFR Creative Commons License 2010.02.08 0 0 62304

Nem is!

Az más kérdés, hogy Ádi még egy mély alappal betonozott házat is tetőre rakna... ;)

 

Persze lehet, hogy már kinőtte, ahogy Fresi sem hajtott csapágyasra egy autót sem már egy ideje. Pedig volt idő, hogy mókuskereket sem bíztam volna rá, mert szerintem azt is csapágyasra abálta volna. :D

Előzmény: JULES (62303)
JULES Creative Commons License 2010.02.08 0 0 62303
Csak ne sárgát! Az eléggé labilis szín! :O)
Előzmény: Adm (62300)
JULES Creative Commons License 2010.02.08 0 0 62302
Miután a dobozok mélyéről előkerült a motoroskabátom és a párom látta a fancsali képemet, mondta, hogy nyáron toljam ki az udvarra a roncsot és rakjam össze...
Előzmény: daVeFR (62292)
Rallyman81 Creative Commons License 2010.02.06 0 0 62301
Sziasztok!

Kérdezni szeretnék tőletek! Nem tudom mennyire vagytok képben skodákkal régen versenyzet nevekkel-autókkal. Én egy fotót keresnék leginkább egy régi autócrossos skodáról, vagy infókat az autóról! Dombi Imre versenyzet vele a 90es években valamikor ha jól tudom az időpontot. Ha fotót nem is tudtok küldeni akkor legalább jó lenne azt megtudni hogy RS vagy LR volt az autója? Esetleg mindkettő félével ment? Infókat és fotókat a skoda110r@citromail.hu e-mail címre várok!
Adm Creative Commons License 2010.02.06 0 0 62300
Semmi baj.

Ahh, nosztalgiazom, jo lenne epiteni valami jo kis faros skodat :)
Előzmény: bano1 (62299)
bano1 Creative Commons License 2010.02.06 0 0 62299
Bocs, összekevertelek valakivel.
Előzmény: Adm (62298)
Adm Creative Commons License 2010.02.06 0 0 62298
Nem nyert, nekem mindig is egy 120-as blokkom volt annakidejen, pontosabban 105 blokk 120-as KS huvelydugo, 105-os HF 2mm sikolassal, ergo brutal suritesi viszonnyal es egy SP3-as tengellyel.
Annakidejen a 130-as es favi blokkok meg horror aron mentek, nem volt olyan szep vilag mint manapsag...
Előzmény: bano1 (62297)
bano1 Creative Commons License 2010.02.06 0 0 62297
Ha jól gondolom, Adm is lecserélte a 130-as blokkot MPi-re évekkel ezelőtt... ez a 130-as van az én 105-ösömben. ;-)
Előzmény: Törölt nick (62296)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.05 0 0 62296
kerdezzetek rnagyot :)
Előzmény: daVeFR (62294)
Adm Creative Commons License 2010.02.05 0 0 62295
szerintem állat :D
Előzmény: daVeFR (62294)
daVeFR Creative Commons License 2010.02.05 0 0 62294

Kíváncsi vagyok, milyen vezetési élményt adhat egy MPI motor egy a Feliciánál bő 100kg-val könnyebb, RWD farosba építve.

 

Ma szerintem ebbe az irányba mennék motorikusan, ha farosozni akarnék.

(esetleg egy chip, esetleg egy szolid tengely, ... már megint nem lenne vége ;D )

Előzmény: bano1 (62293)
bano1 Creative Commons License 2010.02.05 0 0 62293

Két út áll reálisan előtted, ga injektorosítani akarsz. Ha tökéletes állapotban van a 120-as motorod, akkor érdemes lehet azt 55 lovas (nem MPi, hanem sima i) Favi/Felicia injektorral kiegészíteni, vagy egy komplett 68 lovas injektoros Felicia motort beépíteni (akár MPi-t, akár központi injektorosat). Mindkét megoldásra van már kitaposott ösvény itthon, előbbi előnye, hogy nem kell papírozgatni, hátránya, hogy sok egyedi dolog kell hozzá (mint pl. kipufogó, termosztátház, átalakított, közbetétes szívócsonk, átalakított lendkerék), utóbbi előnye, hogy lényegesen jobb menetteljesítmény mellett minimális átalakítást igényel és ha a működő autóból van viszonylag nehéz elrontani, hátránya viszont, hogy mindent összeadva, kiviteltől függően 70-100 e Ft körüli összegbe kerül.

Előzmény: Kalaskoda (62288)
daVeFR Creative Commons License 2010.02.05 0 0 62292

> Lehet, hogy ha a GSX-et összerakom, akkor ezzel fogok hobbizni... ;)

 

Kiemeltem a lényeget. ;))

Előzmény: JULES (62291)
JULES Creative Commons License 2010.02.05 0 0 62291

Nekem meg két K-Jet-em van + MPI szívó... :O)

Lehet, hogy ha a GSX-et összerakom, akkor ezzel fogok hobbizni... ;)

Előzmény: daVeFR (62290)
daVeFR Creative Commons License 2010.02.05 0 0 62290

Még annyi, hogy anno nekem már a garászban hentergett egy teljes L-Jetronic rendszer BMW-kről, mert az volt a terv, hogy azzal lesz injektorosítva a Favi blokk. Megvettem az MPI szívócsonkot is, elvileg megvolt minden "fejben". Aztán azon bukott el a projekt (amellett hogy a motorozás elvitte a lelkesedés egy részét), hogy rájöttem, ha ezeket beszórjuk a motortérbe, és óriási mákkal működik, akkor is hangolni kéne. Nem találtam embert, aki ezt vállalta volna az autó összértékét nem meghaladó összegért.

Az L-Jet cuccokat kilomtalanítottam, az MPI szívócsonk még megvan.

Előzmény: daVeFR (62289)
daVeFR Creative Commons License 2010.02.05 0 0 62289

Nyilván minden lehetséges, csak eszköz és tudás kérdése, de ez a "csak" egy igen nagy buktató.

Gondolom, vannak emberek, akik saját blokkot is építettek már, mert van kohójuk, fémpiari cégük, bányájuk, stb. :)) De összességében mindig a már meglévő, bevált megoldásokból a leghatékonyabb dolog építkezni.

MPI motor van már néhány faros Skodában. Én nem tudom pontosan hogy oldják meg az összes elektronikai kérdést, de biztos van, aki tudja.

Előzmény: Kalaskoda (62288)
Kalaskoda Creative Commons License 2010.02.04 0 0 62288
Hát ráis csavaroznám de ezekszerint nem lehet. Szoval ha átakarom alakitani Injektorosra nem maradt más csak a Favorit rendszer. Vagy esetleg vannak más megoldások is?
semetka Creative Commons License 2010.02.04 0 0 62287

Meg tudjátok mondani hogy a képen látható box melyik autóból való?

Azt tudom hogy az alsó része az favoritból, de ahol a rádió van az honnan van?

http://prohardver.hu/dl/upc/2010-02/138685_nevtelen.jpg

 

Peter atyuska Creative Commons License 2010.02.03 0 0 62286
Ha nem idegesít akkor hadjad úgy ahogy van. Nekem is most ez a gondom, de lehet olyan tükröt is alkalmazni, hogy elöl beteszel a hűtőrácsra egy karton papírt, meg a belső melegítőt nem húzód fel, ha igen a csomagtartó tetőn lévő lukakat befeded.
Előzmény: semetka (62277)
bandura130 Creative Commons License 2010.02.03 0 0 62285
Ja bocs! :)
Előzmény: Törölt nick (62283)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.03 0 0 62284
Pont nekem is ez jutott eszembe :-#
Előzmény: Törölt nick (62283)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.03 0 0 62283
ratenni ra tudja, az a kerdes ra is akarja e csavarozni :D
Előzmény: bandura130 (62282)
bandura130 Creative Commons License 2010.02.03 0 0 62282
Nem!
Előzmény: Kalaskoda (62281)
Kalaskoda Creative Commons License 2010.02.03 0 0 62281
Sziasztok!!! Szeretném megtudni, hogy egy Felicia hengerfejt rátudok e tenni a gyári 120 as motoromra?
Danaskull Creative Commons License 2010.02.01 0 0 62280
Köszi!

Nekem inkább a hosszával volt picit gáz, ha becsuktam az ajtót hátrébb csúszott
szóval még bűvészkedek picit a fúrkálás előtt...:)
Előzmény: PoisonDart 86 (62279)
PoisonDart 86 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 62279
Semmi különlegesség nincs. de ha szépen akarod csinálni akkor 2 emberes mert mindig elmászik. kifúrod a lukakat csavarozol és örülsz :) annyi lehet hogy az ajtógomboknál picit faragni kell de simán bicskával orvosolható :)
Előzmény: Danaskull (62278)
Danaskull Creative Commons License 2010.02.01 0 0 62278
Sziasztok!

A GLS felső ajtóborítást akarom felszerelni, van valami különleges dolog vele, vagy csak simán fúrok 4 lyukat és becsavarom a csavart?
semetka Creative Commons License 2010.02.01 0 0 62277
Egyébként lehet az az oka annak hogy később tudom levenni a szivatót, hogy alacsonyra van állítva az alapjárat?
Illetve ha most beállítják normálisra az alapjáratot akkor az nem befolyásolja az indítás? Nem szeretném ha az állígatás miatt nem indulna olyan szépen mint most.
semetka Creative Commons License 2010.01.31 0 0 62276

Holnap beállítom nagyobbra az alapjáratot mert nem szeretm mikor 500 on van melegen. Ha kis csavart ( Co) kicsit kitekerem akkor nő az alapjárat de ilyenkor a felső (nagy) csavarhoz ne nyúljak?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!