Basszus, tudtam, hogy ismerős valahonnan a nick. Dave utalására beugrott... Még a régi szépidőkből a levlistáról, aztán későbbről is, amikor ez a topic volt a skodások gyűjtőhelye...
Biztosan nem emlékszel rám, de még találkoztunk is, úgy 10 éve egy talin... de rég is volt...
Az más kérdés, hogy Ádi még egy mély alappal betonozott házat is tetőre rakna... ;)
Persze lehet, hogy már kinőtte, ahogy Fresi sem hajtott csapágyasra egy autót sem már egy ideje. Pedig volt idő, hogy mókuskereket sem bíztam volna rá, mert szerintem azt is csapágyasra abálta volna. :D
Miután a dobozok mélyéről előkerült a motoroskabátom és a párom látta a fancsali képemet, mondta, hogy nyáron toljam ki az udvarra a roncsot és rakjam össze...
Kérdezni szeretnék tőletek! Nem tudom mennyire vagytok képben skodákkal régen versenyzet nevekkel-autókkal. Én egy fotót keresnék leginkább egy régi autócrossos skodáról, vagy infókat az autóról! Dombi Imre versenyzet vele a 90es években valamikor ha jól tudom az időpontot. Ha fotót nem is tudtok küldeni akkor legalább jó lenne azt megtudni hogy RS vagy LR volt az autója? Esetleg mindkettő félével ment? Infókat és fotókat a skoda110r@citromail.hu e-mail címre várok!
Nem nyert, nekem mindig is egy 120-as blokkom volt annakidejen, pontosabban 105 blokk 120-as KS huvelydugo, 105-os HF 2mm sikolassal, ergo brutal suritesi viszonnyal es egy SP3-as tengellyel. Annakidejen a 130-as es favi blokkok meg horror aron mentek, nem volt olyan szep vilag mint manapsag...
Két út áll reálisan előtted, ga injektorosítani akarsz. Ha tökéletes állapotban van a 120-as motorod, akkor érdemes lehet azt 55 lovas (nem MPi, hanem sima i) Favi/Felicia injektorral kiegészíteni, vagy egy komplett 68 lovas injektoros Felicia motort beépíteni (akár MPi-t, akár központi injektorosat). Mindkét megoldásra van már kitaposott ösvény itthon, előbbi előnye, hogy nem kell papírozgatni, hátránya, hogy sok egyedi dolog kell hozzá (mint pl. kipufogó, termosztátház, átalakított, közbetétes szívócsonk, átalakított lendkerék), utóbbi előnye, hogy lényegesen jobb menetteljesítmény mellett minimális átalakítást igényel és ha a működő autóból van viszonylag nehéz elrontani, hátránya viszont, hogy mindent összeadva, kiviteltől függően 70-100 e Ft körüli összegbe kerül.
Még annyi, hogy anno nekem már a garászban hentergett egy teljes L-Jetronic rendszer BMW-kről, mert az volt a terv, hogy azzal lesz injektorosítva a Favi blokk. Megvettem az MPI szívócsonkot is, elvileg megvolt minden "fejben". Aztán azon bukott el a projekt (amellett hogy a motorozás elvitte a lelkesedés egy részét), hogy rájöttem, ha ezeket beszórjuk a motortérbe, és óriási mákkal működik, akkor is hangolni kéne. Nem találtam embert, aki ezt vállalta volna az autó összértékét nem meghaladó összegért.
Az L-Jet cuccokat kilomtalanítottam, az MPI szívócsonk még megvan.
Nyilván minden lehetséges, csak eszköz és tudás kérdése, de ez a "csak" egy igen nagy buktató.
Gondolom, vannak emberek, akik saját blokkot is építettek már, mert van kohójuk, fémpiari cégük, bányájuk, stb. :)) De összességében mindig a már meglévő, bevált megoldásokból a leghatékonyabb dolog építkezni.
MPI motor van már néhány faros Skodában. Én nem tudom pontosan hogy oldják meg az összes elektronikai kérdést, de biztos van, aki tudja.
Hát ráis csavaroznám de ezekszerint nem lehet. Szoval ha átakarom alakitani Injektorosra nem maradt más csak a Favorit rendszer. Vagy esetleg vannak más megoldások is?
Ha nem idegesít akkor hadjad úgy ahogy van. Nekem is most ez a gondom, de lehet olyan tükröt is alkalmazni, hogy elöl beteszel a hűtőrácsra egy karton papírt, meg a belső melegítőt nem húzód fel, ha igen a csomagtartó tetőn lévő lukakat befeded.
Semmi különlegesség nincs. de ha szépen akarod csinálni akkor 2 emberes mert mindig elmászik. kifúrod a lukakat csavarozol és örülsz :) annyi lehet hogy az ajtógomboknál picit faragni kell de simán bicskával orvosolható :)
Egyébként lehet az az oka annak hogy később tudom levenni a szivatót, hogy alacsonyra van állítva az alapjárat? Illetve ha most beállítják normálisra az alapjáratot akkor az nem befolyásolja az indítás? Nem szeretném ha az állígatás miatt nem indulna olyan szépen mint most.
Holnap beállítom nagyobbra az alapjáratot mert nem szeretm mikor 500 on van melegen. Ha kis csavart ( Co) kicsit kitekerem akkor nő az alapjárat de ilyenkor a felső (nagy) csavarhoz ne nyúljak?