Kösz mindenkinek a téma körbejárását ez megerősítt abbban hogy jó kis hajócska ez ha már ennyi féle náció gyártja különböző neveken. A tankal pedig nem kapkodok,egyenlőre csak elvi síkon foglalkoztat a dolog. A hajó amúgy is letéliesítve áll a nappalim ablaka alatt hogy azért lássam mindíg! Kicsomagoláskor teszek fel képeket.
üdv:ef
Ha erről a térképről tudnál 300dpi-is szkennelést csinálni, azt én is szívesen venném. Esetleg a tar-ra fel lehetne tolni, bejelölve a korlátozásokkal, plusz a lejjebb felsorolt kikötőhelyekkel és egyéb élménykombinátokkal.
Tudod ha valamit kell fizetni az éjszakázásért és ezért rendbetartják a területet akkor megértem. Söt pártolom.Utálom amikor szarbuckák között kell lavirozni.
Tökéletesen egyetértek veled. Soha sehol nem szemetelek, inkább takarítok más után is.
A Senki szigeti történet nem a szemétről szólt. Volt munkatársam sátorozott vastagkarú és igenrészeg barátaival az egyik tisztáson, amikor kikötöttünk. Sztem testi épségét kockáztatta volna a pénzbeszedő.
Tudod ha valamit kell fizetni az éjszakázásért és ezért rendbetartják a területet akkor megértem. Söt pártolom. Utálom amikor szarbuckák között kell lavirozni.
Amióta Horvátországban fizetni kell sokkal tisztább a tenger és a tengerpart. Szidom néha az annyukat (a fizetésért) de megértem. mert elviszik a szemetet és nagyobb a rend.
A túrázás eszi a pótolhatatlan térképet, a vízre inkább felnagyított fénymásolatot viszek lapozós füzet formában. A védett szakaszokat percek alatt bejelöltem piros filccel a másolaton.
A nagyobb okosság a sólyák, táborhelyek, stb. bejelölése volna, ez igazi csapatmunka.
nekem is ez volt csak még a teteje is pirosra festve. Az elözö tulaj beleépitett egy audi motort. Z meghajtással. én meg visszépitettem tükrösre, mert a külmotorom elöbb volt meg.
Többször voltunk vele az Adrián. 3-4 hétig laktunk rajta. Tja akkor még ifjú voltam és szerelmes. Ma már meggondolnám. àllandóan pakoltunk. De azért jó volt.
Szerintem ez egy Hille test. az az arról koppintották a lengyelek. A 40 lovas Johnsonommal gyönyörüen siklott. Ha még jól emlékszem rá 4,75 a hossza.
Nekem is elöl volt a tank a háromszög alatt. Nézz körül hátha találsz másikat. Még van idöd tavaszig.nyugiba keress valamit vagy próbáld meg belaminálni a meglévö tankot
Ha ujjat épitesz vigyázz tegyél bele terelö lapokat, hogy a benzin lötyögését felfogjad.
Rakjál fel néhány képet. Talán jobban tudnánk segiteni.
Az enyém valami civil mentő hajó volt a Balatonon ezért sem lehet 4 személyes,na meg a hajólevélben is a 6 szerepel. Az elmúlt másfél évben amiket hirdettek eladót 40-105 le-ig volt motorizálva. A 40-es fickóval beszéltem is azt monda szépen viszi 35-40 km az utazója. Aztán hogy vetített-e azt nem tudom! Emlékeim szerint egy 4T Honda tolta a hajót.
Igazából túrázás esetén valóban ritkán van szükség a terhelés váltások kiegyenlítésére (elől sulypont - hátul súlypont) de az idén nyáron szeretnénk kipróbálni a vizisít vagy a fánkot és mintha valahol olvastam volna hogy ilyen esetekben célszerű és hasznos dolog a PT. Kanyarodás,forduló stb. Szóval ezért hoztam fel a témát.