Keresés

Részletes keresés

Márklár Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1409

 

Ezt komolyan írtad, vagy csak vicceltél?

 

Ha komolyan, akkor nagyon szelektíven olvasol.

 

Márklár

Előzmény: ede111 (1408)
ede111 Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1408
Világos, eddig is tudtuk?!, pl. én is csak itt vagyok ede, üdv,,,,,ede
Előzmény: Márklár (1381)
popeye010 Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1407
Előzmény: Barbabianka (1401)
smith Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1406
A hajózási térkép Mo.-i szakasz egy részéről:
http://www.vizugy.hu/kdvkovizig/duna
Előzmény: Barbabianka (1401)
elektrofish Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1405
Kösz mindenkinek a téma körbejárását ez megerősítt abbban hogy jó kis hajócska ez ha már ennyi féle náció gyártja különböző neveken. A tankal pedig nem kapkodok,egyenlőre csak elvi síkon foglalkoztat a dolog. A hajó amúgy is letéliesítve áll a nappalim ablaka alatt hogy azért lássam mindíg! Kicsomagoláskor teszek fel képeket. üdv:ef
Előzmény: Barbabianka (1388)
Márklár Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1404

 

BB!

 

Neked is köszi! 

 

Márklár

Előzmény: Barbabianka (1394)
Márklár Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1403

 

kismiki!

 

Köszi az infót!

 

Márklár

Előzmény: kismiki (1392)
kishajós Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1402
Remélem nyárig valakik megcsinálják, egy térképre nagyon sok információt rá lehet tenni

Előzmény: kismiki (1396)
Barbabianka Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1401

Fénymásolod a térképeket vagy szinesen nyomtatod? Próbáld meg öket laminálni akkor tovább tartanak.

A tengeri utjaimat belerajzoltam a térképbe ceruzával kikötési dátummal. igy vissza tudom követni mikor jártam ott.

bb

ps. Be akartam ide tenni a Duna térképet de nem találom meg van valakinak a link??

Előzmény: kismiki (1396)
smith Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1400
Ha erről a térképről tudnál 300dpi-is szkennelést csinálni, azt én is szívesen venném. Esetleg a tar-ra fel lehetne tolni, bejelölve a korlátozásokkal, plusz a lejjebb felsorolt kikötőhelyekkel és egyéb élménykombinátokkal.
Előzmény: kismiki (1396)
kismiki Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1399

Tudod ha valamit kell fizetni az éjszakázásért és ezért rendbetartják a területet akkor megértem. Söt pártolom. Utálom amikor szarbuckák között kell lavirozni.

 

Tökéletesen egyetértek veled. Soha sehol nem szemetelek, inkább takarítok más után is.

 

A Senki szigeti történet nem a szemétről szólt. Volt munkatársam sátorozott vastagkarú és igenrészeg barátaival az egyik tisztáson, amikor kikötöttünk. Sztem testi épségét kockáztatta volna a pénzbeszedő.

 

Előzmény: Barbabianka (1398)
Barbabianka Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1398

Tudod ha valamit kell fizetni az éjszakázásért és ezért rendbetartják a területet akkor megértem. Söt pártolom. Utálom amikor szarbuckák között kell lavirozni.

Amióta Horvátországban fizetni kell sokkal tisztább a tenger és a tengerpart. Szidom néha az annyukat (a fizetésért) de megértem. mert elviszik a szemetet és nagyobb a rend.

bb

 

Előzmény: kismiki (1396)
Barbabianka Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1397

Ajánlatodra rákerestem az ebayban. ez volt a találat.

Ezek elegánsabb müszerek. Minden amit a hajóba kell beépiten 2x annyiba kerül.

Mocskok a kereskedök. Egykoron az 5literes Fordomba ha hajókereskedötöl vettem volna az alkatrész a dupláját fizetem. Autó alkatrészként olcsó volt.

bb

Előzmény: kismiki (1395)
kismiki Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1396

A túrázás eszi a pótolhatatlan térképet, a vízre inkább felnagyított fénymásolatot viszek lapozós füzet formában. A védett szakaszokat percek alatt bejelöltem piros filccel a másolaton.

 

A nagyobb okosság a sólyák, táborhelyek, stb. bejelölése volna, ez igazi csapatmunka.   

  

Előzmény: kishajós (1386)
kismiki Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1395

BB

 

Köszönöm a segítséget, de Márklár keresett kerek műszert.

Nekem jó a halradar.

 

U.i: Miért kerülhet kétszer annyiba egy mélységmérő, mint egy alap halradar???

Előzmény: Barbabianka (1394)
Barbabianka Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1394

Lowrance nincs sehol.

Navmann itt található:

http://cgi.ebay.de/Navman-Einbauecholot-Power-Depht-2100_W0QQitemZ4603234486QQcategoryZ19960QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem

20 € a difi! vedd meg a kereskedötöl amit Márklár ajánlott. Akkor van legalább garanciád.

bb

Előzmény: kismiki (1392)
Barbabianka Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1393

nekem is ez volt csak még a teteje is pirosra festve. Az elözö tulaj beleépitett egy audi motort. Z meghajtással. én meg visszépitettem tükrösre, mert a külmotorom elöbb volt meg.

Többször voltunk vele az Adrián. 3-4 hétig laktunk rajta. Tja akkor még ifjú voltam és szerelmes. Ma már meggondolnám. àllandóan pakoltunk. De azért jó volt.

Sikeres test. Nagyon szerettem.

bb

Előzmény: Márklár (1391)
kismiki Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1392

Márklár

 

Kerek mélységmérő műszerek:

 

Navman Power Depth 2100 - 179€

http://www.maritimo.at

 

Lowrance 3500M

Lowrance LST3800

http://www.allroundmarin.at

 

vagy vadászat az ebay-en

 

 

Előzmény: Márklár (1291)
Márklár Creative Commons License 2006.01.18 0 0 1391

 

Igazad van, szerintem is Hille test. Ez egy 475-ös.

 

Márklár

Előzmény: Barbabianka (1388)
Barbabianka Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1390

Nem biztos hogy levegös és az a baja. Inkább a hidraulika (munkahenger)  tömitetlenségére gondolnék. Akkor is visszaereszt.

bb

Előzmény: Törölt nick (1366)
Márklár Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1389

 

Hihető, hogy a 40 LE motorral, mondjuk 1-2 személlyel ment 35-40-et. Na de

6 személlyel? Egy ekkora motorral szerintem siklásba sem lehet hozni.

Szerintem egy hajót úgy kell motorizálni, hogy teljes terheléssel is könnyen

siklásba jöjjön. Véleményem szerint, a 40 LE egy ilyen testhez kevés.

 

Márklár

 

Előzmény: elektrofish (1382)
Barbabianka Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1388

Szerintem ez egy Hille test. az az arról koppintották a lengyelek. A 40 lovas Johnsonommal gyönyörüen siklott. Ha még jól emlékszem rá 4,75 a hossza.

Nekem is elöl volt a tank a háromszög alatt. Nézz körül hátha találsz másikat. Még van idöd tavaszig.nyugiba keress valamit vagy próbáld meg belaminálni a meglévö tankot

Ha ujjat épitesz vigyázz  tegyél bele terelö lapokat, hogy a benzin lötyögését felfogjad.

Rakjál fel néhány képet. Talán jobban tudnánk segiteni.

üdv.

bb

Előzmény: elektrofish (1363)
Márklár Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1387

 

Időközben rájöttem, hogy én mire gondoltam:

 

http://www.polyboatyacht.hu/motorosok.htm

 

Márklár

Előzmény: elektrofish (1382)
kishajós Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1386
Ez a vizitúrás térkép nekem is megvan már ezer éve, nagyon jó ötlet a kiegészités, tehát a fkm bejelölés.Van aki megcsinálja?

Előzmény: kismiki (1365)
Márklár Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1385

 

Nem csak rád. Ezért is szóltam, mert féltem, hogy tendencia lesz belőle.

 

Azt értem, hogy rövidíted, de így meg egy keresztnevet kapunk, ami nekem nem

tetszik. :-(((

 

Márklár

Előzmény: hakapeci (1383)
hakapeci Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1384
mintha flipper -svéd hajó lett volna eredetileg? haka
Előzmény: elektrofish (1382)
hakapeci Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1383
köszi ha rám gondoltál de én csak rövidítettem ,mint haka
Előzmény: Márklár (1381)
elektrofish Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1382

Az enyém valami civil mentő hajó volt a Balatonon ezért sem lehet 4 személyes,na meg a hajólevélben is a 6 szerepel. Az elmúlt másfél évben amiket hirdettek eladót 40-105 le-ig volt motorizálva. A 40-es fickóval beszéltem is azt monda szépen viszi  35-40 km az utazója. Aztán hogy vetített-e azt nem tudom! Emlékeim szerint egy 4T Honda tolta a hajót.

ef

Előzmény: Márklár (1373)
Márklár Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1381

 

Tisztelt topic lakók!

 

El szeretném mondani, hogy engem nem Márk-nak hívnak. A nickem azt jelenti,

hogy az illető, akit Márklárnak titulálnak, az bizonyos dokgokhoz nem ért. Pl: hogy

lehettél ilyen Márklár, hogy ezt csináltad? Remélem, érthető voltam. Köszi a figyelmet.

 

Márklár

Törölt nick Creative Commons License 2006.01.17 0 0 1380
Igazából túrázás esetén valóban ritkán van szükség a terhelés váltások kiegyenlítésére (elől sulypont - hátul súlypont) de az idén nyáron szeretnénk kipróbálni a vizisít vagy a fánkot és mintha valahol olvastam volna hogy ilyen esetekben célszerű és hasznos dolog a PT. Kanyarodás,forduló stb. Szóval ezért hoztam fel a témát.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!