HDImi:
110 lovas ASV motorkod, tehat golf4, a3... Megnezem most melyik fajta van, ha a nagyobb, akkor menni fog tole a verda mint az allat. De kellene a ti regi csucsaitok vissza nekem, mert a haza ertek.. :)
Ha megkapom a regi csucsokat akkor minden ok. :)
Autotékát ismered az Auróra utcában? VW/Audi-ban utaznak, szerintem teljesen korrekt árakon. Kérdezz rá, hátha.
Tel: 210-3344 (ha jól emlékszem), de:
http://www.west-autoteka.hu/
Tolmácsolnám a haver kérdését: 50-et adna a 4 db porlasztoért.
Kérte hogy irjam meg, és ha megfelelne majd találkoznánk megint.
Egyébként azok milyen teljesitményü gépböl valok, mert én akkor nem figyeltem oda amikor mutattad neki.
1,9 TDI, motor(188Le, 437Nm, merve),valto(ami kibirja), atalakitott kuplung, kevlar tarcsa, motortartobakik, hogy beferjen golf3ba, komplett intercooler csovezes g3omba hozza, atalakitott valtokulissza hogy jo legyen....
Lebontsam???
motor valto 300
adagolo 300
vezermutenegly 60
kuplung 25
komplett kipuff 30
intercooler csovek 15
2db intercooler 40
atalakitott motortarto bakok 30
+ csomo kis biszbasz hogy minden mukodjon... es sztem volt 2 kilo a munkam benne.... de ezrt a penzert be is rakom...
Ilyennel kinlodtam én is csak 1.3D unonál, nagyon kellemetlen volt amikor egyszerüen elment a rásegités a fékröl és semmi lassulás nem volt, lehetett kapaszkodni a kormányba.
Annál föként a hideg motornál jelentkezett a hiba, többször trükköztem vele: olajcsere, tisztitás, polirozás, de aztán csere lett a vége a dolognak.
Egyebként bontott nincs hozzá?
HDImi
Komoly a problémám nagyon.
1989-es 1,3D polo II-m van, aminek a vákuumkereke megadta magát. Így csak erőteljes motorpörgetés után van 1 fékezésnyi vákuumom.
Nem tudtok-e olyan műhelyt, aki orvosolni tudná nekem ezt a brutális hibát.
Pontos leszek:
Ez valami vákumkerekes micsoda, amit az adagoló szíj hajt és egy öntvényen van a vizpumpával. Az új csillagászati árban van (254 ezer), ami majdnem vetekszik az autóm árával. Valaki azt mondta, hogy mivel ez audi volt, annak van hasonló pumpája az 1,6-osában.
Kérlek valami bővebb infóval lássatok el, mert el vagyok keseredve.
A gépműhelyek sorban dobtak ki engem.
Biztos van valamilyen 30 ezer körüli megoldás.
Megint eltünt egy hozzászolásom, komolyan kezd idegesiteni ez az index.
Kezdhetnének már vele valamit.
Mike_TDi
Ez az amit kerestem azt hiszem. Most már csak ki kell bogarászni a csöveket.
Egyébként nem letölthetö valahonnét ez a progi? Sokszor nagyon jol jönne az ábrák miatt.
HDImi
Az egy program, amit asszem a VW-AUDI alkatrészkereskedők használnak, robbantott ábrák vannak benne az alkatrészekről.
A horvathi1@axelero.hu-ra elkültem a képet, remélem jó lesz(Ha minden igaz, 1Z a motorkódod).
Ez már a harmadik kisérletem a forumban, most remélem megjelenik a hozzászolásom, valamilyen oknál fogva nagyon rosszul megy az index, és két hozzászolásom is eltünt a süllyesztöbe ma már.
A_Feri
Én tudom, hogy mennyi munka és utánnajárás egy motort átalakitani, de azt hiszem, hogy ezen az áron nem fogja érdekelni a havert még akkor sem, ha nagyon jó motor.
Egyébként már megcsináltam a csatlakozásokat a turbora 10-es kazánlemezből, most már csak több és jobb idő kellene a teljes átalakitáshoz.
Lehetséges, hogy elöbb utobb kellenek majd a porlasztok amiket mutattál nekünk, de most anyagi probléma merült fel.
HDImi:
Valami gyari vakumterkepet kellne szerezni, sajna nekem nicns, soha nem volt ra szuxegem... A motor elvileg nem elado, nekem mindenestol kb7-800eftba van, munka nelkul. valtostol, csovestol, nagykuplungostol, atalakitott valtokulisszastol, mindenestol. a kikialtasi ara 1m. es nem sokat engedek belole.... :))
Megnéztem a motort és mindenképpen át kell alakitani a gruplabdát nyomásosra, mert nem vákumos mint ahogyan nekünk kellene.
Honnét tudnám megnézni, hogy az a rengeteg vékony vákumcsö hova megy, mert semmi garancia, hogy jol van összedugdosva, ugyanis káosz volt ebben a motortérben amikor vette.
A másik dolog, hogy elado-e, és ha igen, mennyi lenne a motornak az ára amit láttunk nálad,(a mechanikus tdi)?
Ha elfogadhato lenne az ára lehet hogy érdekelné a havert, és nem ujitaná fel azt ami benne van most, de ez csak egy gondolata volt.
Ha az ára nem publikus irj a mail-omra.
Sziasztok, egy viszonylag új felhasználó vagyok itt a fórumon.
Adott egy Mondeo 2. 1800-as TDI. se chip, semmilyen tuning nincs rajta, 2 éve volt motorgenerálja, meg még pár százezer ráköltve.
Most nem tudom mért, de elolvadt az előkamra, rácseppent belőle egy kicsi a dugattyúra, az eldeformálodott, az meg felszántotta a hengerfalat, így újra költhetek rá fél millió forintot. Lehet, hogy rossz volt a gázolaj? szerintetek mi okozhatta ezt a kárt? Lehet az is, hogy elromlott a hőfokszabályzó? Halottam már hasonló esetet, de az más volt, mivel az egy 2000-es benzines volt. Segítségeteket köszönöm.
Még semmennyire se jutottunk, még egyenlőre azt a bizonyos csövet sem néztük meg, hogy vákum-e vagy sem, mert közben sorrakerült a kocsi a festőnél igy most csak várakozunk.
Majd irok, vagy hivunk ha lesz valami elörehaladás.
sziasztok nem tudjátok hogy mi lehet? hidegben is tökéletesen indul de egy ideig rángat meg fustizik.mondeo18td.utánna csibi de addig megfüstöli az udvart.
Köszi, az jó lenne. Persze előbb még az autót is meg kell vennem. Először csak az ár érdekelne. Ezek szerint a 115-ös és a 130-as között nem csak szoftveres a különbség. És a 150-esben megint más cuccok vannak?