Az Ukrajnában ma megjelent Volga-22 kombi ára nem 2200.- Ft, hanem 2400.- Ft lesz. Az áremelés oka, hogy Ukrajnában ettől a számtól fogva megemelték az "Avtolegendi CCCP" sorozat árát, és további áremelés várható, hosszútávon majdnem a duplájára tervezik emelni a sorozat árát. A kellemetlenségért elnézést kérek mindenkitől.
A Skoda 120 nálunk a próbasorozatban Cseh rendszámmal (Hradec Králové) jelent meg, a Lengyeleknél viszont lengyel (fekete alapon fehér) rendszámmal. Azon felül a lengyel változatból hiányzik pl a hangszóró, a magyar próbasorozatosban benne van.
A Skoda már a cucializmus alatt is menő volt Angliában. Az angolok egyrészt nem tartották sokra a saját általában főleg hulladékot és veszteséget termelő autóiparukat, plusz valamiért az kontinetális európaiaknál joban vonzódtak az olcsó autókhoz, így a Moszkvics, a Lada és a Skoda is igen sikeres volt náluk, az utóbbi ráadásul 17 éven keresztül veretlen volt a saját kategóriájában az angol rally bajnokságban.
Szép ez a skodri és még jobb kormányos is.Egyébként érdekes,hogy a brittek mennyire szeretik a skodát ott egy ideje az egyik legkedveltebb also középkategoriás tipus az octavia,és az angol rendörségnek is vannak Fábia és Octavia modelljeik.
Most gép előtt is eszembe jutott, hogy megnézzem a cseh rendszámot, mert valaki úgy reklamált, hogy miért kell lengyel, meg cseh rendszámos autó. A lengyelt nem is kell cáfolni, hiszen ők fekete alapú rendszámokat használtak. A cseh is csak annyira stimmel, amennyire a magyar, márha ezeket a rendszámokat "országosították". Csak a kombináció stimmel, a karakter nem. Úgyhogy ezek a rendszámok valójában egyik országba sem stimmelnek, csak dekorelemek.
Jaja, például nem volt 130 km/h-s végsebességű, 4010 mm hosszúságú Samara, hanem 4006 mm. Az ezerötös végsebessége se 170, hanem 156. 91-ben jelent meg a Lada Forma és nem 2109 a kódja, hanem 21099. És úgy tudom 66-ban lett az év autója a Fiat 124. De még sorolhatnám... Az újság összecsapott, de a modell király. :)