Nem tudom emlékszel-e, régen raktam én ide be egy 820.1-esről pár képet.
Melós gépem volt, nálam fent volt mindig az oldallemez és sosem forrt a vize.
4 lapátos ventilátorja volt, hagyományos adagolós még.
Ezeknél el van valami cseszve, hogy forr a vizük állandóan... Tudom, nem te vagy az egyetlen, aki levette és úgy használja. De ennek oka van, amit még senki nem keresett meg. A levegő a lemeztől is kitud menni amit a ventilátor fúj, ami igaz bár, hogy az a hő rácsapódik a hidraulika tartályra és melegíti. De attól még kimegy, csak hátrébb.
Szia . Leburkolt motorral nem lehet dolgozni tavasztól őszig mert felforr az agyvizük,télire van hogy fölraktam a 952-re de ha jó a termosztát nem lényeges, főleg meg ha van hűtőtakaró is.
Fordítsd meg, úgy jobb lesz. Azért szokták fejjel lefelé tenni, hogy indulásnál ráterheljen kissé a traktor kerekére. Én húzok vele MBP-t, E-5-öst, HL-60-ast, ( meg a tsz-ben HW-60 és 80-ast is ( de az már rég volt.....) ).
Igen ebben igazad van, olaj nélkül nem sokat ér. :-)
Láttam a képen van klíma kompresszor is rajta, meg most már az új levegőszűrőtől sem bírod feltenni az oldal lemezt. Mondjuk ezt egyén válogatja, de nekem speciel azért tetszik a "lemezes" mtz, mert le van burkolva a motor is.
Hát ebbe még jó a levegőeltömődés visszajelző, de ha hirtelen oldaléptem neki már olyan 1600-700 körül elkezdett világítani, meg hiába korlátoztam a fordulatot csak csipkodta onnan. Jó az a szűrő de olaj nélkül nem sokat ér.
Gyári a vonószerkezet, ezt adták a traktorhoz tartozékként, csak fejjel lefelé van. Ha rendesen van felrakva, akkor a pótkocsi vonórúdja vízszintesen van, és a traktor féltengelyeivel azonos magasságban, akkor nem rángat nagyon.
Nekem nagyon házi gyártmánynak tűnik, nem jók a szögei így a képről.
Lehet ám neked az a bajod, mint itt egy kollégának. A 6011-esnek is alacsonyan van a vonórúd bekötési pontja a forgózsámolyon és meredeken felfelé áll a vonórúd.
Na ettől tud rángatni, de rendesen.
A szóban forgó embernél egy új 6 tonnás pronar pót volt az alany, extra alacsony alvázmagassággal, mert kis 15,3-as kerek vannak alatta.
Na az is rángatott mint a franc, a vonófej tartót fordítva kellett felrakni, úgy hogy lefelé álljon és a vonófejet meg egy pajzerral átfordítani. Vagy fellazítod a nagy anyáját, akkor kézzel is megy. De mi ezt könnyebben kiviteleztük a határban a tarlón. :-)
Hw 6011-s pótkocsihoz nektek is így van feltéve az automata vonófej? Be lett perselyezve a vonószem alig akar felfelé akadni! A gépen a vonófej nektek is bukik hátrafelé?