vettem a fáradságot, és utánaszámoltam, az 1,6-os Lacettik átlagosan 8,52 litert fogyasztanak az eddigi tulajdonosok bevallásai alapján, itt meg a Népítéletben, saját egyszer megszámolt adataim alapján. Valamikor az Országos Mérésügyi Hivatal embereivel dolgoztam, ők szokták mondani: egy mérés nem mérés, két mérés sem mérés, három mérés az a mérés. Hey mindenkinek.
Ui. Ki tudja, hogy mi az a valami a kulcstól jobbra, egy kerek, és kb 5 cm átm. enyhén domború akármi, talán telefon mikrofon? egy kissé hasonlít egy mini hangszóróra.
Ma vezettem a Lacettit, és a szalonban az ügyfélszolgálatos nem tudta megmondani, hogy miért villog vagy nem a led. Utána viszont azt hittem hogy elromlott a kuplungom, annyira kemény volt a tesztautó után. Ma utána mentem egy ezüstmetál sw-nek, néhány szót beszéltem a tulajdonossal. kb 9 litert nyel be az övé, és csak városban jár, meg 5 km-t országúton.
Ha nem vagyok indiszkrét, akkor megtudná valaki osztani velünk e gy 60 hónapos részlet törlesztőrészleteit? Akár magánba is.
Nekem amit javasoltak: 900.000 HUF kezdő befizetés (régi autó), majd 120 hónapra havi 32.000 HUF/hó a fenntmaradó 2.400.000 HUF-ra. (CHF alapú hitel és nem lízing).
De tényleg a GM ilyen idióta? Ha valaki nem immos kulcsal akarja elindítani/ ergo el akarja lopni/ akkor szerintetek a bal oldali válla fölött észre fogja venni hogy elkezd villogni a led??Minden normális autóba ahol van led az ajtó záró gombnál az villog, mivel az figyelemfelkeltő egyben, és ha nem villog akkor joggal feltételezheti a betörőbácsi hogy elfelejtetted bekapcsolni a riasztót , így már jobban fel meri nyomni a kocsit mintha látná,hogy villog.
Vagy minket vettek palira, vagy a GM tényleg ilyen kretén :(
A chevyklub.hu fórumon megválaszolták: akkor világít, ha a kulcs nem jó az immobilizerhez, ha alufóliába csavarod a kulcs műanyag részét amiben a kódadó van akkor nem tudod beíndítani, a LED pedig kigyullad.
Ha valakit szervizkönyv érdekel itt találtam: http://www.eserviceinfo.com/download.php?fileid=17940
Egyik nap bementem a szalonba egy kicsit szoktatni magam, és láttam hogy SW Elite-nek is villogott a vezetőoldalon az ablaknál valami, de még nem kérdeztem rá, a héten megyek egyet tesztvezetni, majd megkérdem.
Csinál valamit (villog, világít), valakinél a bal első ajtó lezárógombnál lévő LED? Az én Lacetti SW Platinum-omon semmi életjelet nem ad. A szervíben azt mondják ez így normális, estleg ha riasztót szerelnek be akkor villog élesítés után. A szervizkönyvben a kapcsolási rajzon megnéztem a LED az immobilizer-be van bekötve.
Ugye jól tudom, hogy h1-es halogénizzók mennek a fényszórókba? A kezelési útmutató csak annyit ír, hogy halogénizzó, és kész. Még mindíg eladó egy originált üléshuzat Lacettihez féláron Bp. XIII.-ik kerületében.
Szerintem a Lacettivel sem lesz semmi bajod, ha ugyanúgy vigyázol rá, mint az előzőekre. A normál kopásokat leszámítva, tartós autó ez is, ér annyit, mint egy Astra.
A 10 évet nem értem. A hitelt - akarom mondani, a kamatot- akarjátok 10 évre elhúzni? Hasonlítsd össze a kamatok különbözetét pl egy 60 hónapossal, illetve a havi törlesztést is, és láss csodát!
Szerintem nem igazán van értelme a 10 éves futamidőnek...
Mint az életben sok mindenhez, ehhez is szerencse kell.
Remélem, hogy nem megy majd rá ingem-gatyám a fenntartására, tegnap előlegeztem meg egy Lacetti SW Platinumot, kb. a jövő hónap közepén lesz belőle autó.
Feleségemmel együtt erősen törjük a fejünket egy Lacetti SW 1.6 16v Elite modellen. 2 hónapja 3 napig használtunk egy ilyen tesztautót: mindenben megfelelt az igényeinknek (légkondis, tágas, szép a design, nem státusz-szimbólum autó a lopáslistán, amerikai praktikusság belül, #1 bőrkormány, váltó és könyöklő, kényelmes kagylóülések).
Csupán egy apróság aggaszt: ha hitelt veszünk fel (eladva a Suzuki Managerünket), akkor kibírja -e az autó a 10 évet fődarabcsere nélkül, évi max. 15.000 km futásteljesítmény mellett? (Eddíg csak Suzuki és VW volt a családban).
Segítségeteket és az esetleges jótanácsokat előre is nagyon köszönöm!
Volt már olyan zsír új Merci, amivel kigurultak a szalonbó, mentek vele 5 km-t, és a kerékcsapágy beállt! Sajna ez van! Mindent megteszenek a fogyasztói társadalom "vegyél újat" szolegnjének elterjesztéséért! Sajnos! :-(