Keresés

Részletes keresés

kavicsos64 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 22250

Használtan kellett volna venned egy aljat, 20 ezerért már adnak. Most már a motorok döglenek meg hamarabb nem az aljak.

Előzmény: szece77 (22244)
Fsanyi88 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 22249

Üdv! Valakit érdekelne rotációs kapához szivattyú? Lenne egy használható állapotum eladó. Cserét is meghallgatok.

kicsikocs Creative Commons License 2014.05.12 0 0 22248

Amig megjön a menmbránod ajánlom a yutubon a kisfilmeket átnézni (Briggs 3.5 HP motorok) valamint ezen fórum korábbi bejegyzéseit átolvasni! (Mire kell figyelni a membrán felrakásánál)

 

Nem nagy ördöngősség, de "félre lehet nyúlni" hozzá nem értésből!

Előzmény: Toolfan79 (22235)
szece77 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 22247

A motor egész pontosan 52 volt, ha jól emlékszem, de ha gondolod, megkeresem a számlát. (ja, a munkadíjat nem is számoltam még hozzá)

A hajtómű munkadíjjal együtt volt 50.

Nem szerelem a gépeket, csak használom. (a karbipucolást, membráncserét, ha kell, már megcsinálom, de alapjában véve nem nagyon értek hozzá, és nem is szeretem csinálni.)

 

De lényeg a lényeg, nem túloztam az árakkal, tényleg ennyi volt.

Előzmény: studiod1 (22245)
robis1 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 22246

Sziasztok!

Tanácsot kérnék, hogy a Robi 202 L lánc hajtómű házat miként lehet szétszerelni. A csavarokat már kiszedtem, de nem tudom széthúzni, így nem férek hozzá a tengelyekhez, és a lánchoz. Egyébként csapágyazni szeretném.

Köszi!

studiod1 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 22245

Amit írsz a használt dolgok javításáról igaz csak kicsit túlzónak találom az árakat pl a hajtómű belsőről, http://www.mforg.hu/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=13&Itemid=7  de a sprint moci is sok.

Előzmény: szece77 (22244)
szece77 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 22244

Helló!

 

Én tavaly előtt egy ugyanilyen kapához B&S Sprint 40-es 4 lovas motort vettem, és szépen működik vele, eredetileg is is 4 lóerős motor volt rajta. Kérdés, hogy a hajtómű belseje milyen állapotban van, mert tavaly meg kompletten cserélni kellett az egész hajtómű - belsőt. Mondanom sem kell, ennyi pénzből már futotta volna egy kézi kuplungos, 5,5 lovas vadi új kapára :-)

Motor 50 ezer

hatómű 50 ezer

meg kb 5 éve esett át egy felújításon, akkor 18.000

meg egyszer volt még szervizben akkor is 5000

 

123.000 ft egy 1979-es 4 LE-s röpsúlyos kapára. (na persze egy darabig most kapa lesz az tuti, és azt sem szabad elfelejteni, hogy mindez 3 külön szezonban történt, tehát menet közben is lehetett használni)

Előzmény: ivadek__ (22238)
bando53 Creative Commons License 2014.05.12 0 0 22243

Üdv Urak!

Keresek megvételre jó állapotú DK 552 /KF 04 típusú dobkasza adaptert. A hozzávaló motor már van. Privátban, vagy a 06-20-594 2124 számon sms-ben és visszahívom.

Toolfan79 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22242

Oké, már folyamatban van a megrendelése! Kösz :)

Előzmény: kavicsos64 (22240)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22241

Dugulás szerintem!

Előzmény: cb 900h Ati (22228)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22240

Membránt cserélnék!

Előzmény: Toolfan79 (22227)
kavicsos64 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22239

Én el szoktam kérni a szomszédoktól is így 3 évente van bőven a kertre.

Előzmény: Csabronc (22224)
ivadek__ Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22238

ivadek__ Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22237

Sziasztok.

 

A képeken szereplő szerkezethez keresek motort. Gondolom röpsúlyos motor kell hozzá?

Esetleg újonnan honnan tudnék venni? Ha találok akkor felújítom az egészet szépen, nem hagyom tovább rozsdásodni a padon.

Esetleg más típusé is jó lenne hozzá?

 

..janos.. Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22236

Hali.

 

Tecumseh motoros fűnyíróhoz 6 dl az előírt igaz motorolaj mennyiség igaz? Nívópálca nélküli.

Toolfan79 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22235

Ilyen a karburátor: https://www.youtube.com/watch?v=C5nzigcNTwo

 

Előzmény: Csabronc (22229)
Csabronc Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22234

Alig használt motor lévén a karbit el kell vinni szakszervizbe kitakarítani a regulátor szelep rész van eldugulva, így a regulátor nem tudja a gázt a nyomatéknak megfelelően adagolni, pontosabban hiába nyitja a pillangószelepet, nem jön a benzin rendesen ezért hullámzik a fordulat.

Előzmény: cb 900h Ati (22228)
CRU3L Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22233

Üdv!

Majd kérhetek egy képet a kocsi felfogatásáról? Mekkora kocsi van utána, mennyit bír a gép? Így még nem próbáltam.

Nekem még nem volt baj a szíjjal, de ha lesz, olyat veszek, amilyet vettél neki, hisz azt írod, hogy bevált.

______________
Nem, nekem nem szivárog. Nekem egy műanyag dugó van ott. Nektek az nincs meg?

 

- CRU3L -

Előzmény: Gokartos (22222)
szakaszvezeto79 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22232

Most olvastam vissza pontosabban, ha karbin kívül van az a membrán, az más lehet, nem ismerem a típust, nem is akartam okoskodni.

 

Előzmény: szakaszvezeto79 (22231)
szakaszvezeto79 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22231

Sziasztok!

Nem minden karburátorban van úszó. Az említett membrános megoldással szereltek láncfűrészeket, krosszmotorokat, sárkányrepülőket.

Szétszedve én sem láttam még, max. a fűrészemben lehet ilyen, de még soha nem kellett hozzányúlni.

Tudomásom szerint a membrán fáradása, átszakadása okozhat gondokat.

 

Előzmény: Csabronc (22229)
Csabronc Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22230

A link lemaradt:

https://www.youtube.com/watch?v=yYOMtHt9E_A

Csabronc Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22229

Az úszó a karburátor része, ez szabályozza a karburátorházban az üzemanyagszintet!

 

99 %, hogy van benne! (én még úszó nélkülivel nem találkoztam), vedd le a karburátort, vedd le az alján lévő úszóházfedelet és ott lesz az!

 

Nem teljesen értem, hogyha nem találtad az úszót, akkor hogyan takarítottad ki a karbit?

 

lehet ilyen típusú: 6 perc 50-nél látod a fehér műanyag úszót, ha nagyon retkes inkább vidd el a karbit szervizbe ahol szakszerűen ultrahanggal kitakarítják 4-5 ezerért!

Előzmény: Toolfan79 (22227)
cb 900h Ati Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22228

Üdv!

 

Charlie 4le. rotációs kapával szenvedek, iszonyatosan hullámzik a járása, ezen fűnyíró motor lehet gázt nem lehet adni neki, ha befogom a karbi felét akkor simán jár.

Régebben már tárgyaltuk itt a fórumon , és valaki azt írta h szelep gondja van, de ma szétszedtem, a szelepek sértetlenek , zárnak, nincs elégve sem. karbit is kipucoltam , rugókat is próbáltam piszkálni,de semmi! VALAKI ÖTLET??????????????

 

Néhány napja járt le gari, nem használtam a gépet 5-üzemórát .de a garival se értem volna sokat, itt szabolcsban olyan köcsög szervízes van hogy bármi gondja van a gépednek úgyis rádveri.......személyesen láttam ilyet ..... mondja h. hagyd ott a gépet .szétszedi......felhív hogy dugó , gyűrű stb+jav díj........ mert te hibád........elvittük egy másik szervizbe  és kiderült h csak egy csavar rázódott ki a karbiból. Ez modjuk a haverom és fűkaszája eset volt.

Toolfan79 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22227

Kicsit most gondban vagyok, mert nem akarok hülyeséget írni, de ebben a fajtában tulajdonképpen van úszó??? Egy membrán és egy tömítés van a tank és a karburátor között. A membránba egy rugó nyomódik. 

 Egyébként szétszedtem a motort és a dugattyú teteje nagyon kormos, ill. a szelepek teteje is. 

Előzmény: Csabronc (22226)
Csabronc Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22226

Ha a karbi valóban tiszta, a légszűrő is jó akkor én azt mondanám, hogy szervíz. Lehet szelepbeállítás, vagy gyűrű probléma, gyújtás hibára valóban nem utal.

 

Azt azért mindenképpen nézd meg, hogy az úszóban nem lötyög e benzin! Ugyanis ez még egy erős gyanú (20 perc után..stb) ez alapján, hogy lyukas és üzemanyagban erős lesz a  keverék!

Előzmény: Toolfan79 (22225)
Toolfan79 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22225

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Egy MTD BC51- egy gépem van (Briggs 3,5- es motorral), egy hete elkezdett egyenetlenül járni a motor, fekete füstöt pufog, bekormolja a gyertyát és zabálja a benzint. A benzin elfogyása előtt pár másodpercik felpörög, azután leáll. Kitakarítottam a karburátort, egy ideig (kb. 20 perc) jó volt, utána ugyanaz. Gyertyát cseréltem, a gyújtás részt jónak láttam. Mi lehet a problémája? Előre is kösz a válaszokat!

Csabronc Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22224

Nem is gond, van 2db 1,5 m3-es köbméteres műanyag (ebbe benne van a házi, fűnyitásból és egyéb kertgondozásból származó), viszont tavaszra amikor kiszórom nagyjából 6-7 talicskányi érett lesz belőle ami kevés, még úgy is, hogy már a fa ágakat is darálom!

 

röviden: egy átlagos háztartásban túl kevés keletkezik állatok nélkül sajnos!

Előzmény: kavicsos64 (22217)
licilac Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22223

Családon belüli ajándék lett!!! Úgyhogy én kérek elnézést.

Előzmény: Silvan (22216)
Gokartos Creative Commons License 2014.05.11 0 0 22222
Üdv!Ő meg kezdetektől fogva csak kocsizik vele,még a kapa nem is volt rajta csak addig amíg a boltból haza hozta!Télen szinte minden nap használja mert azzal hordja haza a téli tüzelőt:fagyba,sárba,hóba!Egyébként azt nemértem hogy miért tettek rá gyárilag sima szíjat mikor a motoron lévő szíjtárcsa elég kicsi átmërőjű amin törik az ékszíj!Ën bordásszíjat vettem neki rá amivel mai napig megy!A tiednek a lánchajtásnäl fölül nincs olajszivárgás?Mert az övé már régóta könnyezik!
Előzmény: CRU3L (22194)
Zsoltigcv Creative Commons License 2014.05.10 0 0 22221

Aha tényleg,most már emlékszem hogy 13-as kulcs fogta.

Előzmény: kavicsos64 (22220)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!