Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2018.04.26 0 0 93515

2018-04-25 20:54:00

 

Ledarálta a mentőhelikopter rotorja a férfit

 

Mentőhelikoptert küldtek egy másik helikopterhez Kolumbiában, miután az lezuhant – írja a Blikk a LiveLeak videója alapján.

 

A mentőosztag megérkezésekor a pilóta elveszítette az uralmát a gép felett, a helikopter rotorja pedig ledarálta a közelben álló férfit.

A helyszínen lévő két másik férfi nem sérült meg, de a mentőhelikopter pilótáját kórházba kellett szállítani.

Qqberci Creative Commons License 2018.04.25 0 0 93514

Azok a qrva nagy villanólámpák?...

Előzmény: elemes (93513)
elemes Creative Commons License 2018.04.25 0 0 93513

horror vacui

JAMIE222 Creative Commons License 2018.04.25 0 0 93512

Söt, vacuum...

Előzmény: schlumberger (93511)
schlumberger Creative Commons License 2018.04.23 0 0 93511

vá-ku-um    így, két u-val. NEM vákum

Kenny___ Creative Commons License 2018.04.23 0 0 93510

Ahogy koboraram kollega is irja, nem erre valo, plusz akkor fele-fele aranyban kellene gyartani a szekeket. A sztyuviknak sem az elszallas/kiszippantas megakadalyozasara van negy pontos ovuk (hiszen ok az ut nagy reszen amugy is ide-oda szaladgalnak), hanem azert, hogy ha a a foldon van valami gebasz, akkor ok nagyobb esellyel maradjanak funkciokepesek.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (93505)
dezso Creative Commons License 2018.04.23 0 0 93509

> A hatalmas erő miatt a gép robotpilótavezérlő-rendszere is tönkrement

 

Erre azert kivancsi lennek.  Az AVHerald pl. (meg?) nem ir hasonlot.

Előzmény: Martinaxe8 (93497)
Pomber Béla Creative Commons License 2018.04.23 0 0 93508

de avherald egyik hozzászólása szerint be volt kötve

 

Kizárt.

Persze ha nem csak alibiből, pl. be volt kapcsolva az öv de nem a derekán volt hanem ráült.

Előzmény: magánszám (93498)
dezso Creative Commons License 2018.04.23 0 0 93507

Ez igy van - de ha nem modjak kulon, hogy az orra is ra kell huzni, szerinted ki figyeli meg?  (Kulonosen, hogy az emberek nagy resze eleve nem figyel oda tulsagosan.)

Előzmény: még1MbR (93470)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.23 0 4 93506

Szerintem kockázatelemzési és ráfordítási dologba futunk bele. Nyilván, ha olyan mindennapi eset lenne az ablakon kiszippantott utas, mint mondjuk egy erős turbulencában a sérülés, akkor olyan övet raknának be, ami ilyen esetben is tartja. De ezen kívül hirtelen nem is tudom, hogy volt-e hasonló eset. Tehát, hogy az öve megakadályozta volna. Mert székestől, meg nem bekötött ember szállt már ki, de ott meg mindegy, hogy hány pontos az öv.

Statisztikailag értelmezhetetlen ritkaságú eseményekre nincs értelme felkészülni, mert ezt a ráfordítást más, több eredmény hozó fejlesztésre is fordíthatjuk.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (93505)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.04.23 0 0 93505

Uhh, ezt azért nem gondoltam volna. Ha már egy személyautóba képesek balos övet tenni, akkor a repülőbe sem lehet akkora feladat fordítottat gyártani, beszerelni. Vagy megint az engedélyezés kérdésébe futunk bele?

Előzmény: Kenny___ (93504)
Kenny___ Creative Commons License 2018.04.23 0 0 93504

Ha konkretan a tomeggyartott biztonsagi ovrol beszelunk, akkor itt kihuzta volna az utast, leven jobb vallrol bal csipore megy, tehat balra ki lehet esni belole. Nyilvan csak ugy lenne ertelme, hogy az ablak feloli vallon menjen at, kulonben csak az egyik oldal utasait tartja meg. A jelenlegi harom pontosok mind jobb vall felettiek, nem is arra szolgalnak, hogy vakum eseten ulesben tartsanak.

Előzmény: Roltii (93501)
Kenny___ Creative Commons License 2018.04.23 0 0 93503

Halkan jegyzem meg, hogy mar ma is van mind harompontos biztonsagi ov, mind legzsak (!!) a repulokon. Nem turistan, de van (illetve nehany tursitaosztalyon veszkijaratoknal levo szekeken).

 

A harom pontos ov vall feletti resze csak fel es leszallaskor kotelezo, egyebkent fakultativ. A legzsak bele van epitve az ovbe, tehat azt mindig hordod. Elvileg mindketto ugyanarra szolgal, ne szalljon el elore a felsotested egy nagy lassulaskor. Turistan hamar elkap az elotted levo szek, illetve ugye elvileg brace pozban mar eleve azon tamaszkodsz. Biznisz/elso osztalyon ez nem opcio, tehat kellett valami mas megoldas.

Előzmény: mpx (93502)
mpx Creative Commons License 2018.04.23 0 1 93502

Ja meg légzsák is kéne...

Alapvetően a repülőn az öv azért van, hogy az utast az ülésben tartsa, ha göröngyös az út ne kenődjön fel a plafonyra. Arra alkalmas is.

Nem baleset esetére, mint az autóban.

 

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (93500)
Roltii Creative Commons License 2018.04.23 0 0 93501

Törött ablak mellett franc se tudja mennyit ér, azért nem gyenge vákuum lehet... Különben is csak akkor ér valamit, ha meg van húzva... esetleg automata biztonsági öv segíthetne

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (93500)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.04.23 0 0 93500

Ha ez igaz, lehet, hogy át kell térni a 3 pontos övre?

Előzmény: magánszám (93498)
Anakin a sith Creative Commons License 2018.04.23 0 0 93499

Ez is egy jo kamu cim, hogy az emberek rabokjenek:-) Nem is kiszakadt, hanem beesett:-)) Nekem egy hete meg az etkezoasztal egyik csavarja esett ki es az asztal lebillent. Turbulencia is volt. Lehet, hogy ha fenykepeket csinalok rola es elkuldom a ,,medianak" , akkor mar itt is megjelenne? :-)) 

Előzmény: Martinaxe8 (93497)
magánszám Creative Commons License 2018.04.22 0 0 93498

A hivatalos hírek között egyelőre nem írták, de avherald egyik hozzászólása szerint be volt kötve: "passenger did have her seatbelt fastened. Witnessed by nearby passengers and ones who pulled her back in".

Előzmény: Syracusa (93465)
Martinaxe8 Creative Commons License 2018.04.22 0 0 93497
Anakin a sith Creative Commons License 2018.04.22 0 0 93496

Ok, koszi!

Előzmény: Qqberci (93495)
Qqberci Creative Commons License 2018.04.22 0 0 93495

Túlsúlyos volt, ki kellett volna engednie a kerót, meg nem ítélte súlyosnak a helyzetet, viszont a hazai pályán otthonosabb volt...

Előzmény: Anakin a sith (93494)
Anakin a sith Creative Commons License 2018.04.22 0 0 93494

Ebben mi a logika? Akkor miert nem szallt le a legkozelebbi repuloteren? 

Előzmény: Qqberci (93488)
Qqberci Creative Commons License 2018.04.22 0 1 93493

The German carrier had initially departed Munich 25 minutes late at 12.39pm (local time) and was due to arrive in North Carolina at 4.25pm (local time).

The Airbus A330 was flying over Scotland at 1.15pm when the pilot made a "7700" squawk alert – which means a general emergency.

It finally safely touched back down in Munich at 4.45pm local time – four hours after departing.

Although Lufthansa has yet to confirm the reason behind the emergency, it has been reported an "electrical odour in the cabin" was to blame. AirLiveNet reported the reason it was flying at such a low altitude may have been "due to fuel dumping or pressurisation".

Előzmény: elemes (93490)
elemes Creative Commons License 2018.04.22 0 3 93492

sőt, később ahogy elhagyta angliát, feltolta 400-ra.

szerintem a chemtrail tartályokkal lehetett gond.

Előzmény: XANTIi (93491)
XANTIi Creative Commons License 2018.04.22 0 0 93491

150-es FL-en a 340 csomó az nem laffogás. Sőt! Nem kell a maradék kerót kiengedni, az biztos.

Előzmény: elemes (93489)
elemes Creative Commons License 2018.04.22 0 0 93490

lehet, hogy csak amperszag volt, de azért jó alacsonyan (és meglehetősen lassan) mentek haza. most lehet találgatni miért.

Előzmény: Qqberci (93488)
elemes Creative Commons License 2018.04.22 0 0 93489

 

https://www.flightradar24.com/data/flights/lh428#111fe7fe

 

14:15-kor süllyedni kezdett FL360-ról 150-re majd visszafordult és kb 340 csomóval visszaklaffogott münchenbe. egy órája már le is szállt.

Előzmény: XANTIi (93486)
Qqberci Creative Commons License 2018.04.22 0 0 93488

Azt írja az újság, hogy amperszag volt a kabinban. Kikapcsolták a kabin áramellátását, mire megszűnt, visszavonták a maydayt és jelezték, hogy visszatérnek Münchenbe, ahol azóta le is szálltak...

Előzmény: XANTIi (93486)
elemes Creative Commons License 2018.04.22 0 0 93487

"általános vészhelyzet"... vajon a 7700-as transzponder kód?

meg hát aki a ripostot linkeli.... az hamarosan blokkolva lesz.

Előzmény: trizs77 (93484)
XANTIi Creative Commons License 2018.04.22 0 0 93486

Reméljük valami macsakrészeg barom miatt kellett leszállniuk soron kívül.

Várjunk valami rendes hírforrást is a dologról.

Előzmény: trizs77 (93484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!