Nincs gáz azzal amit vettél, csak a superdiesel és gamma diesel márkáktól kell óvakodni, azok kemény műanyag fóliával vannak csomagolva.
egy 68 lóerős suzuval meg meg fogsz tudni lépést tartani, de a sima d tipo nem is arra való.
Egyébként főleg olasz alkatrészekkel foglakozom ha valami drágább dolog kell nagy nagyobb tétel akkor érdemes felkeresned. Az elérhetőségem az adataimnál vannak..
Milyen csokid!!!! :-))) Szó sincs hajtókar görbülésről, meg víz felszívásról :-)))) na jó, felét megkapod :-)))
ismeros!
Hát nem tudom, anno öcsém is próbált spúrkodni, vett egy ilyen garniturát, de pár nap után a kukában landolt és meg kellett vennie a bosch-t. ilyenen nem szabad spórólni, amúgy meg kizárt, hogy a bosch ilyen drága legyen, rossz boltban jártál.
köszi, nem kell...:))
iszonyat szép a kocsi meg jól is megy de tul öregek már és sok a baj velük. Volt régebben 740i meg 750i-m, sok a kütyü benne ami folyton beszarik, meg a 850hez alkatrészt se találsz csak gyárit. Az e30at meg inkább csak hobbiból épitem Drag racingra
jó a dízel, én szeretem a sok nyomatékot, a szivem szakad meg amikor a szegény benzinest forgathatod tiltásig hogy menjen valamit...
Nekem még megvan az E30, ha nyáron lesz időm akkor belepréselem 5.0 V12-t. Megvan hozzá minden csak rakni kell.
A golfra meg felmegy a spoiler körbe, csavart küszöb, remus dob, nagy intercooler, ilyenek
Én nemrég cseréltem le a bömöst 1.6 GTD GII-re és nagyon kellemesen csalódtam a dízelsárkányban, gyorsul mint a barom, igaz hogy kormol is egy csöppet :) Pedig azthittem hogy minden előzés kész szenvedés lesz, de még pályán sem az.
Tomekkk:
Télleg nem láttál, mert nem voltam..:)
Több oka is van, most készül a járgány, eddig téli szettel jártam (gyári lökösök), meg a turbóm is felrobbant.
3 hét mulva kész a vas és akkor megyek megmutatom mit alkottam..:)
ismeros:
Porlasztó csúcstól ne várj inkább semmit, ha több pacit akarsz akkor tekertess a füstcsavaron. Többet fog enni, de sokkal jobban megy.
Azt csak remélni tudom hogy nem 2500 forintos csúcsokat vettél ilyen vákumozott átlátszó müanyag csomagoláában, mert az már uj korában szar...:)
ismeros. Hát a mostani állapothoz képes lehet telejesítmény növekmény egy jó beállítással. Azért olyan nagyon sokra ne számíts, de azért érezhető lesz.
Szóval vezérlés...akkor kivel is osztozok azon a csokin? :-))))
Nos a füst szagából erősen lehet következtetni az elégtelen égésre!
Elvittem szerelőhöz 1ből azt mondta rá,h vezérlés elmászott.
Ma du.-ra mondta,h + lesz.
Bemérettem a porlasztócsúcsokat 4-ből 3 szar.
Vettem 4-et ezek cserélve lesznek.
Ha az adagolót is belövik,várható valamilyen teljesítménynövekmény?(azért kérdezek ostobaságokat,mert még csak 4 hónapja van dízel autóm)
Hát öcsém GTD-jével állítólag csodákat művelt a Wynns. Adagolós fazon is ezt ajánlotta. Öcsémnek csúnyak kopogós lett a golf járása, belerakott egy tankhoz egy flakonnal. Ezután kissé magasabb lett az alapjárat és egy durván 50km-es út alatt helyrejött a motor járása. Fél évvel rá megint kopogós lett a járása a motornak, töltött bele megint ilyet, de nem csinált vele semmit az adalék, továbbra is szar volt.
Legjobban az adagolós tisztít :-)))
igen, jelent vizet is, de elégetlen üzemanyag is lehet. Ezért mondtam, hogy szagolja meg a fehér füstöt, az elégetlen gázolajat simán felismerni szagáról.
Miért milyen vezérműszíjat ismersz még a bordáson kívül? :-)) Mert én csak láncot.
Nos, nem kell, hogy ki legyen törve egy fog, sőt, biztos, hogynem lesz kitörve egy sem. Elég az, ha laza egy kicsit, és kap egy kis "kenést", amitől jobban csúszik és hopp, már át is ugrott.
kotel:
kopogásos égés jön létre és a kopogásszenzorod visszaveszi az előgyújtást így csökken a teljesítmény.ezért van az ,hogy 1 darabig jól húz aztán olyan mintha megtorpanna.
a szenzor védi a motorodat!
Én ugy tudtam,hogy a fehér füst vizet jelent.És párszor volt szerencsém hozzá volkswagenéknél.De ettől nála lehet más is.De azért kiváncsi leszek mi a baj.
Ismeros: Ne hagyd magad a szerelőknél.Nézd meg rendesen mindkét hiba mutatható.