Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

trafo2000 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 2050
Ja közben rájöttem hogy 2,4 diesel
Előzmény: trafo2000 (2049)
trafo2000 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 2049
Milyen moci van benne?Tegyél fel képet is,kíváncsi vagyok milyen géped van
Előzmény: Earles (2046)
trafo2000 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 2048
Nem fér be,az alaptípus 1325mm a félmagas 1525.Csak az extra magassal tudnád vinni mert az 1900
Előzmény: Loland (2047)
Loland Creative Commons License 2007.02.27 0 0 2047
Sziasztok

Komoly kérdésem lenne:
Honnan tudhatnám meg, hogy egy kb. 90-es évek eleji Ford Transitnak mennyi a belső magassága? Semmi extra: nem magasított, meg ilyenek. Kerestem gugli tanárúrban, de eddig semmire sem jutottam
Amiért kellene: Költözünk és hűtővásárlás is történt... A cég vezetése rám bízott egy ilyet. Maga hűtő magassága 160 cm. Biztosan tudjátok az a fajta, amin felül van egy külön nyílós kis fagyasztó, alul meg egy rendes 140 L-es hüttő... A kérdés adja magát: vajon befér állítva?
Köszönettel, tisztelettel
Earles Creative Commons License 2007.02.27 0 0 2046
Köszi az infót. Persze mennek a javítások irodalom nélkül is, mert elég egyszerű szerkezet. Azért kell a szakirodalom, hogy minél pontosabban megközelíthessem az eredeti állapotot. Mindig van némi okosság, ami megkönnyíti a melót, a fotók segítenek pl a vezetékek eredeti helyen történő rögzítésében, stb. Ha esetleg alkatrészforrást tudsz az nagyon jó lenne. Még hiányzik egy-két dolog: angol légszűrőház, külső tükör...
Előzmény: trafo2000 (2045)
trafo2000 Creative Commons License 2007.02.26 0 0 2045
Á ez csak egy 130 oldalas haynes könyvből van,mindössze csak alap dolgok vannak benne.Az elektromos rendszer egyszerű mint a faék,nem hiszem hogy ne menne rajz nélkül.Itt nézelődhetsz,láthatsz pár okosságot http://www.oldcars.de/sites/kataloge_de.htm
Előzmény: Earles (2044)
Earles Creative Commons License 2007.02.22 0 0 2044
Igen, erről van szó. Tárcsafék kizárva, veteránvizsgán nem megy át vele. Remélem tudsz szerezni, nekem nem sikerült. A robbantott ábrás alkatrészjegyzék megvan az egész autóhoz? Lehet belőle kapni egy másolatot? Nagyon jó szolgálatot tenne az összeszerelésnél, hiszen az egész autó atomjaira szedve hever. Esetleg ha van kapcsolási rajzod, azt is megköszönném. A vezetékelést is újra kell csinálni, mert ordenáré módon szét volt barmolva.
Előzmény: trafo2000 (2043)
trafo2000 Creative Commons License 2007.02.22 0 0 2043
itt látod?Az a kicsi c formáju rugó lesz 10 es számmal?Megkérdem hogy hátha kapható új.Vagy tegyél be tárcsafékes tengelyt.Nemsokára javítok egy ilyet,meglátom lehet nélkülözhető
Előzmény: Earles (2042)
Earles Creative Commons License 2007.02.22 0 0 2042

Dobfékes az eleje. A pofafelújítás során elhagytak két rugót, amit nem lehet beszerezni. Ez az a rugó, ami a pofa munkahenger felőli végében egymagában áll. Nem köt össze semmit semmivel, csak úgy áll a fékpofában. Bontva átnéztünk vagy 100 pofát, egyikben sem volt. A bontós személyesen bontotta le őket és azt állítja, hogy nem ő szedte ki, hanem benne sem voltak. Az lenne a kérdésem, hogy mire való az a rugó (eddig mindenki csak vakarózott, pedig már Ford szakszervízben is jártam), illetve kihagyható-e? Esetleg mivel pótolható?

Merre lehet alkatrészt szerezni ehhez a típusoz (a bakonyai emberen kívül)?

Köszi

Előzmény: trafo2000 (2041)
trafo2000 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 2041
Mi a gond?
Előzmény: Earles (2040)
Earles Creative Commons License 2007.02.21 0 0 2040

Üdv mindenkinek!

Van itt valaki, aki übermájer az őskövület Transitok terén? :-)

Egy 72-es évjáratú diesellel bírkózok, és elkelne némi infó.

GGV Creative Commons License 2007.02.20 0 0 2039
Köszi, holnap (ill. ma) hívlak, és egyeztetünk egy kicsit. Elkezdtem összeírni, hogy a váltón kívül még mire lenne szükségem....

GGV
Előzmény: trafo2000 (2035)
GGV Creative Commons License 2007.02.20 0 0 2038
Köszönöm szépen, de akkor (ahogy azt olvashatod lejjebb) Trafo kollegával megoldjuk, hiszen úgyis le kell hogy haladjak hozzá egy csomó minden miatt...
De köszönöm mégegyszer.

GGV
Előzmény: boltos.j (2036)
boltos.j Creative Commons License 2007.02.19 0 0 2037

Vagy ha egyszerübb neked hívj a 70/3167240 számon.

 

Előzmény: GGV (2034)
boltos.j Creative Commons License 2007.02.19 0 0 2036

Néhány nap mulva kapom meg a könyvet.

 

Ha ráér pár napot akkor természetesen, csak küldj elérhetőséget a boltos.j@gmail.com címre.

Előzmény: GGV (2034)
trafo2000 Creative Commons License 2007.02.17 0 0 2035
Nekem is megvan.Ha lejössz megoldjuk
Előzmény: GGV (2034)
GGV Creative Commons License 2007.02.16 0 0 2034
Szia!

Én szeretnék pofátlan lenni egy kicsit...nekem egy 1986-os 2.0l-es benzines Transitom van, pont ami a könyvben...ha te nyerted a licitet, és a könyv nálad van, megtennéd, hogy némi pénz ellenében beszkennelnéd, és elküldenéd nekem?
Ha tudod küldeni, akkor küldj egy telefonszámot is, és egyeztetjük a részleteket...
Köszi,
GGV
Előzmény: boltos.j (2031)
boltos.j Creative Commons License 2007.02.15 0 0 2033
Köszönöm a segítséget.
Most indul rendesen, csak amikór -8-10 fokok voltak akkór kellett néha háromszor is indítózni.
Előzmény: trafo2000 (2032)
trafo2000 Creative Commons License 2007.02.15 0 0 2032
az újabb 2,4 ben volt csak hengerenkénti izzítás,de miután 83 ban 2,5 öst csináltak belőle vagy raktak lángizzítót vagy semmit.Vagyis gyártották izzítás nélkül.ilyen időben simán kell indítania izzítás nélkül is,ha nem indul akkor valami nem ok.A gyertya helyét könnyen megtalálod,az aluminium szívótorokban lesz egy nagy csavar,azt hiszem 27 es,annak a helyére lehet gyertyát tenni.De sajnos akkor kell a gázolajrendszer is hozzá plussz elektronika.
Előzmény: boltos.j (2031)
boltos.j Creative Commons License 2007.02.14 0 0 2031
Köszönöm a segítséget, licitáltam a könyvre.
Addig is had kérdezzem meg, létezik e hogy olyan szériás tranzitot vettem amiben sem hengerenkénti sem pedig láng izzító gyertya sincs. Ha pedig igen brekhato e, és segít e a picit nehézkes reggeli inditáson.
trafo2000 Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2030
Csörögj majd,sztm itthon leszek
Előzmény: draft755 (2026)
trafo2000 Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2029
http://www.vatera.hu/ford_transit_szervizkonyv_18760625.html ez lemaradt
Előzmény: trafo2000 (2028)
trafo2000 Creative Commons License 2007.02.12 0 0 2028
Itt van ez,alap dolgokat meg lehet tudni belőle,érdemes még benézni a Marótihoz,van sok csemege náluk
Előzmény: boltos.j (2027)
boltos.j Creative Commons License 2007.02.11 0 0 2027

Üdv mindenkinek!

Vettem egy 92-es évjáratu Transit 120-as 2.5 D buszt.

Szükségem volna szerelési leirásra.

Ha valaki tudna kölcsönadni be tudom szkenelni, és utána elektronikus formában másnak is tudnék segíteni.

Email címem: boltos.j@gmail.com ,  telefon:703167240

Köszönettel:

draft755 Creative Commons License 2007.02.07 0 0 2026
Ami sajnos teny, hogy a fem ü.anyagvezetek a tanktol elöre mar nagyon rozsdas. Legutoljara atcsiszoltam meg drotkefevel es besprayztem cinkkel, hogy a jan.-i vizsgan atmenjen a kocsi (mar ket eve is belekötöttek). Meg az is lehet, hogy ott lesz v.hol a gond. Na azt kicserelni egy elmeny lesz. :-(

Kene egy idöpont aprlis elsö hetere ! Ugye nem pont a tengeren leszel ? :-)
Előzmény: trafo2000 (2024)
trafo2000 Creative Commons License 2007.02.07 0 0 2025
A leállítószelep rosszul működhet a beleszorult fémreszeléktől,ajánlatos lenne lekapni az adagolót és belenézni.Nem nagy összegü a dolog egyébként.
Előzmény: Transit'92 (2023)
trafo2000 Creative Commons License 2007.02.07 0 0 2024
A kocsi alján is lehet sérülés,a tank búvárcsövén vagy valahol a környékén porózus gumicső,repedés stb.Babra munka de meglehet találni.
Előzmény: draft755 (2022)
Transit'92 Creative Commons License 2007.02.06 0 0 2023

Már jópárszor kicsavargattam eddig. Még az elején igaz, találtam fémforgácsot a szelepnél. Nem krómos csillogó volt, sima matt. Gondoltam rá, hogy az okozhatta a problémát. De ezt annak tudtam be, hogy mikor az előtöltés állító kar törött bele az adagolóba, annak a darabjai maradhattak bent. Kipucoltam amennyire tudtam, de utánna is maradt a problem.

 

Most akkor mi lehet a baj forrása? Vagy mi lehet a gond az adagolóval?

Előzmény: trafo2000 (2020)
draft755 Creative Commons License 2007.02.06 0 0 2022

Audi 80 B4 1,9tdi ... Bocs az off-ert. :-)

Az összes csö fekete gumibol, de ujak es en csereltem ki mindet kb. 2 even belül.
Az adagolot megnezem, de ez inkabb csak most hidegben jelentkezett. Aztan lehet, hogy ha enyhül az idö akkor is marad a problema.
Mindenesetre atnezem az egesszet ujra. Ami meg szokott törtenni (akar enyhebb idöben is), hogy ha a kocsi elejevel felallok egy padkara, akkor meg joval tovabb kell inditoznom mint, ha egyenesen allna. Na ebben mar biztos vagyok, hogy levegösödes miatt törtenik. Csak talaljam meg a pontot, ahonnan ered az egesz.

Mar nagyon idegesitö. :-((

Transittal most nincs gond mert le van allitva nov. eleje ota. Marcius vegen jelentem csak be. Akkor meg mar elmultak a hidegek ...

Előzmény: trafo2000 (2021)
trafo2000 Creative Commons License 2007.02.05 0 0 2021
Az adagoló előtt levegőt is szívhat,nem sokat valszeg.Ez vw vagy audi?Nem átlátszó a gázolajcső?Mert akkor esetleg látszik ha buborékok mennek bele.Egy passáttal volt ua ott a gázolajcsőn keletkezett egy kis lyuk ahol dörzsölte a szervócső.Az adagolón nem látszik szivárgás nyom ?
Előzmény: draft755 (2019)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!