A szimeringezéshez nem kell levenni a hf-et , az az én nem szoktam még komolyabb autóknál sem .
Ezt a dugattyú középállásba állítás és öntünk rá valami löttyöt nekem kicsit parasztvakítás . Én ilyet nem tanultam , nem is alkalmazom viszont olvastam már más "szakinál" is . A WD40 egy viszonylag nagy kuszóképességű csodaszer ami mindenreIS jó . A dugattyúgyűrű hideg beépítési hézaga kb 0,2-0,3 mm ekkora résen egy ilyen folyadék már utat talál magának és lefolyik az az diagnosztizálásra alkalmatlan . Kompresszió illetve hengerveszteség mérés elvégzése után lehet valamit mondani .
Mondhatni vagy rendbe volt? Mennyi volt az annyi? A mérés előtt be lett állítva a szelephézag? Mennyi volt a legkisebb érték és a legnagyobb közötti eltérés? A hengerbe töltöttetek pár köbcenti olajat a gyűrű és a dugattyú kopásának kiszűrésere? Úgy mennyi lett a végnyomás?
Most őszintén látatlanban honnan tudjuk mit barmoltak össze a kocsiddal? De sorkapocs gyárilag tuti nem volt benne de mégis hogy is van az a gyújtáselosztó? Abból 4 vastag vezeték megy a gyertyákra egy meg a trafóra
Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem. 1996-os 1.3-as suzuki swift amióta megvettük magas az alapjárat van mikor fel le mozog 2 ezer és 1500 között, de általában folyamatosan 1500-on mozog. A mai nap kicseréltem a vízhőmérséklet jeladót, és felfigyeltem rá, hogy a gyújtáselosztóból kijön két vezeték egy piros és egy sárga ami belemegy egy sorkapocsba és fordítva van bekötve azaz a piros a sárgára a sárga a pirosra, látszólag a gyújtás is elvan állítva rajta de látszik hogy hol kellene lennie visszaállítottam (ez még mikor fordítva volt bekötve a gyújtáselosztó jeladó) érezhetően jobban húzott de föl alá járkált az alapjárat amikor kinyomtam a kuplungot vagy amikor álltam így visszaállítottam ahol volt. Majd megcseréltem a két vezetéket színt színre de nem indult. Kérdésem az lenne, ha színt színre kötök és visszaállítom a gyújtást a látszólagos eredeti helyére akkor megszűnik az alapjárati probléma? Vagy kárt is tudok vele csinálni ha megcserélem és beállítom? Előre is köszönöm a válaszokat.
Egy ugyan olyan, de uj izzo is sokat segithet. Osram Nightbreaker plus, vagy Tungsram megalight( jon az osz, vites utak, ez sargasabb, talan jobb oszre). Ha meg az uveg lampa, foncsort is megneznem, valahogy megtorolgetnem, esetleg ujragozoles. Vagy ha muanyag, es besargult, akkor polirozas. Illetve mernek egy feszultsegesest az izzonal 12v es akku plusz kozott.
A lányom 95-ös Swiftjén az első lámpa nem egy atomerőmű.Valakinek van tapasztalaton múló javaslata,hogy milyen izzót tegyek bele.A foncsor az rendben van,beállítás is elég jó,csak a fényerőt keveslem normál izzóval.Előre is köszi a válaszokat!