Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58183

Te időmilliomos :-D

Előzmény: FeZ_ (58175)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58182

Akkor Neked még nem volt szerencséd ehhez a két típushoz (306, Xsara)

El fog hagyni a hited...

Előzmény: toji76 (58174)
ficus10 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58181

Sziasztok! Szerintetek ilyen http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=ELM-327&_sop=15  bluetooth ketyerét érdemes rendelni.Filléres cucc,de érdekelne mire érdemes odafigyelni.Illetve a Xsara II -ben hol helyezkedik el az OBD csatlakozó? Androidos telefonnal használnám.

toji76 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58180

Hozzá tettem ezt még nem kellett szétszedni de nem hinném hogy ki kellene venni az egész műszerfalat, maximum a közép konzolt ami ugye nem műszerfal

Előzmény: toji76 (58179)
toji76 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58179

ford focus, mondeo, renault laguna, megane, clio, ww csoport, audi a6, merci 320 cdi elég lesz?

Előzmény: BXtwelve (58178)
BXtwelve Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58178

Aktualizáld ismereteid a modern autógyártásról. :-)

Előzmény: toji76 (58176)
BXtwelve Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58177

:-)))

Előzmény: FeZ_ (58175)
toji76 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58176

még nem láttam de eddig semmelyik autómon nem kellett műszerfalat kivenni radiátor cseréhez

Előzmény: FeZ_ (58175)
FeZ_ Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58175

No, én szívesen megnézném majd mindkét műveletet (o-gyűrű csere a fűtéscsapban és a radiátor csere műszerfal kivétel nélkül) ha csinálod, esetleg szóljál, ha aktuális ! :-)

 

FeZ

 

Előzmény: toji76 (58174)
toji76 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58174

elolvastam az írásod és egyre jobban nem értem az összefüggést vagy nem tudod elmagyarázni.

Azért mert egyedi konzolt csinál miért kéne radiátort cserélni ráér akkor ha tönkremegy.

 

Mondjuk ti radiátort cseréltek én meg egy tömítést 200 Ft-ért, úgy hívják ÓÓÓÓ gyűrű egyszerűbb és olcsóbb, ha a csap tengelye folyik akkor csapot, illetve a csapot meg lehet perselyezni, a citroenét még nem láttam de hasonló lehet az összes többihez.

 

De olyat pl. én még sosem hallottam láttam hogy a műszerfalat ki kell szerelni a radiátor végett. A pedálnál a takaró lemezt le kell venni és a pedálok irányába kihúzható a radiátor, mivel eddig minden autón így volt nem hinném hogy itt nem ehhez hasonló lenne a megoldás.

Előzmény: BallyS16 (58169)
FeZ_ Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58173

Azért annyira nem gyakori, de 10-15 év alatt egyszer szinte biztosan cserélni kell.

Más típusnál is hasonló a helyzet és nem csak mi vagyunk "megáldva" a radiátor helyével (hogy műszerfalat ki kell venni), amit biztosan tudok: régi audi 80-nál, Ford Mondeo-nál, régi Swift-nél is ki kell venni. :-(

 

FeZ

 

Előzmény: joco81 (58172)
joco81 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58172

Ez ilyen gyakori hiba a Xsara-nál?

Nekem is kéne cserélni, de nem tudom hova vigyem. Eddig csak kis szaga van fűtés  indításkor, de a hűtővíz minimálisan fogy.

Autoszerelő vagy auto villamossági szerelő? - kiben bízhatok.

Nekiállnék én is de félek a sok pattintós műanyagtól.

 

Szegény húgomat szidom, amiért nem szolt időben, hogy túlmelekszik a hűtővíz. - termosztát hiba.

Előzmény: FeZ_ (58171)
FeZ_ Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58171

Van egy harmadik is, aki még előtte eladja. :-P

 

FeZ

 

Előzmény: BXtwelve (58170)
BXtwelve Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58170

 

Azt hozzá kellett volna tenned, hogy kétféle Xsarás létezik. Akinél már cseréltek fűtőradiátort, és akinél fognak. :-)

Előzmény: BallyS16 (58169)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58169

Cseréltél már fűtőradiátort custom műszerfalas 306-on, Xsarán? Amúgy sem a világ legkönnyebb dolga, de a gyári kábelezés legalább valamelyest logikusan van elvezetve, csatornázva. Az egyedi dolgoknál ez nem annyira van így. Nameg az egyedi panelek eddigi példákon okulva könnyebben törnek. És pótolni őket nem éppen triviális feladat.

Tehát nem azért, mert ha hozzányúlsz, fűtőradiátort _kell_ cserélni. Csak és kizárólag előrelátás.

Előzmény: toji76 (58168)
toji76 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 58168

Miért kellene fűtő radiátort cserélnie?

Előzmény: BallyS16 (58166)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 58167

http://www.ablakemelok.hu/

 

Ha pesti (vagy környéki) vagy, éremes velük meg is csináltatni.

 

Előzmény: joco81 (58160)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 58166

Fűtőradiátort remélem cseréltél előtte :-)

Amúgy meg: kitartást!

Előzmény: Törölt nick (58165)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.11 0 0 58165

Így van :)

--

Így áll jelenleg a projekt (reményeim szerint holnap már fóliázom, és takarítom az autót)

Előzmény: BallyS16 (58163)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 58164

8V SOHC - amíg vannak hívők, csodák is lesznek :-)

 

Előzmény: _Twins_ (58145)
BallyS16 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 58163

Persze, de ezek nélkül kár nekilátni :-)

Előzmény: Törölt nick (58130)
joco81 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 58162

Amennyiben postázod kellene!!!

Helyileg holvan?

Nagyon kellene!!!

 

(mennem kell dolgozni, holnap jelentkezem)

Előzmény: Törölt nick (58161)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.11 0 0 58161

2004-es 5 ajtós Xsara II-t bontok, és épp megvan még az általad keresett cucc...

Előzmény: joco81 (58160)
joco81 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 58160

Sziasztok!

 

Sajnos tönkrement a bal első ablakemelőm (Xsara II 2002).

Végig telefonáltam a fél országot, de sehol sincs bontott.

Hol érdemes felújjítatni?

A nyáron már vettem felújjító készletet hozzá ami mérethibás volt, plussz jobb oldali kötéltárcsát adtak hozzá. Kicsit átalakítottam a bowdent, plussz felhasználtam a sérült eredeti kötéltárcsát. Eddig bírta.

 

Érdemes utángyártottban gondolkodni (20360Ft motor nélkül), vagy küldjem el felújjítani.

 

buzsakir Creative Commons License 2014.12.11 0 0 58159

Köszönöm a választ.

Ha csak a tartályból engedem le az olajat, akkor a rendszerben bent marad, onnan hogy lehet kiengedni? Ha beindítom a motort a szivattyú nem pumpálja ki? Vagy ez árt a szivattyúnak?

Előzmény: Hf1968 (58157)
Hf1968 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 58158

Javítom 185/60/15 a váltó méret.

Előzmény: Gyula0x6e6f6f62 (58155)
Hf1968 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 58157

Hello

Szerintem lekötöd a csövet a szervóról,olaj kifolyik. Feltöltöd a megfelelő mennyiségű olajjal, és járó motornál ütközésig tekered a kormányt mind két irányba. Ezzel légteleníted a rendszert.

Előzmény: buzsakir (58152)
Hf1968 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 58156

Hello

A gyári méret a 195/55/15, a váltó méret 185/65/15-ös.

Előzmény: Gyula0x6e6f6f62 (58155)
Gyula0x6e6f6f62 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 58155

Üdv!

 

Nem rég került a birtokomba egy 2001-es 1.6-os Xsara. Nem volt korábban autóm így a téli gumi választás is feladta a leckét. Kis google után arra jutottam, hogy a 185/60R15 jó lesz a kocsira, szerviznek pedig az Automax tűnt jónak. A rendelés után felhívtak, hogy nem jó a méret, csak a 185/65R15-öt tudják feltenni. Naivan belementem. Ma este további keresés után, azt találtam, hogy a gyári méret 195/55R15 és ehhez sehol se írják váltónak a 185/60-at, valamint rá akadtam erre a fórumra, hogy BallyS16 hasonlóan járt az Automaxszal.

 

Mit lenne érdemes ezután tennem? Hívjam fel őket és válasszak inkább 195/55-ös gumit? Vagy mondjam vissza az egészet és rakassak fel máshol 185/60-as gumikat?

Borsos83 Creative Commons License 2014.12.10 0 0 58154

Hello.

 

Az enyém nem evett ennyit mikor megvettem szerintem kicsit sok. Nekem is téli gumi van fönt.

Előzmény: Adammer (58153)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!