GombVTI:
Forgalmi szerint 975, sajna meg nem jutottam el odaig hogy lemeressem.
ALL:
Elado az ibizam a regi motorjaval.
Seat Ibiza 1,9D (47kw:)) 94es 3ajtos zold szinben pompazik. Ha valakit erdekel akkor csipogjon megegyezunk. 20/555-99-60
Először is a motor fordulatszámából ki kell számolni a kerék fordulatszámát a kérdéses sebességfokozatban, ebből a kerék kerületének ismeretében könnyen számolható a sebesség (Z = kerékfsz[1/s] * kerület[m] = 1 mp alatt megtett út méterben, ezt 3,6-al szorozva kapsz km/h-t)
kerékfsz = Motorfordulat * aktuális sebességfokozat áttétele * végáttétel
Pugfan
Nem biztos, hogy jó, lehet, hogy pont osztani kéne az áttételekkel, nem szorozni - ki kell számolni egy ismert motorfordulat - kerék - sebesség esetén!
Biztos nem vertelek volna el, mert kurvára nem megy a gépem, csak már ugy hiányzott a verseny, azért mentem.
Elötte VTI-m volt és HRingen mindig 3. lettem, mikor indultam és most így szar érzés.
Még nyáron lecserélem a passatot. Egyenlőre úgy néz ki a 130-as PDtdi ibizára vagy 150-es leonra. Akkor szívesen mennék veled,de még úgy sem lenne esélyem ellened chippelve sem, mert Te nagyon könnyű vagy!
Bocsi, félreérthető voltam!
Arra gondoltam, hogy az áttételből, fordulatszámból, stb. hogy lehet kiszámolni, hogy mennyi a tényleges (pl. vég~) sebesség.
GombVTI:
:)) Mondhattad volna :)) Kar hogy nem jottel 1et. 1/8on megvertel volna, de 1/4en, en vertelek volna csunyan.
Multkor mentem egy szeria 110 lovas ibizaval, es 200on elvert.. Sokkal jobb volt a rajtja... na mind1, majd legkozelebb:)
Ja, vicc az egész oldal már, abszolút cicás autó a legtöbb dedós sofőrökkel, direkt szűrő 5e-ért oszt mingyá 200 felett megy a háromhengeres:))
Osztályozzák a tuning mennyisége? alapján az autókat, magyarul ha 100e összevásárolsz minden szart akkor az autó tunyingos
10-20 embert ismerek akik ma már röhögnek az egészen pedig nem "gyenge" autók voltak fenn általuk
Tényleg röhejes, hogy olyan verdák is vannak a toplistán amelyek mellett szerintem úgy elmennék, hogy észre sem venném őket.
A_Feri:
hja, fent van a carstylingon...:) igazából nem szeretem mutogatni, nem másnak hanem magamnak épitettem. Sok spanom van fent és azok unszoltak hogy rakjam fel én is a verdát. Egyébként igazad van, és engem is megbotránkoztat hogy egy cső gyári alfa 75 TD lepukkanva benne van az első 50ben, és a 2.ik helyezett egy mazda amin van kis csirkeháló meg 2 küszöb...:)
HDImi:
Jaja de hogynem tortent vmi:))) Mikor eloszor akartam menni, mogottem volt egy diesel b5os passat, odamentem hozza hogy jon velem 1et, mert nincs parom.... Kerdezte hogy milyen autom van, montam neki hogy az itt elotte. Aztan nevetett, en mondta hogy szokta a forumot olvasni, es hogy ha lehet inkabb ne.. :) Fingom sincs hogy ki lehetett:)) na mind1:)
HDImi:
Semmi kulonos, ha lett volna diesel kategoria akkor megint 2. lettem volna az 1es golt mogott...:( Mostmar beszerzek vmi slikket, de egyebkent gondolkodom autocseren is:)
atiTDI:
Latom zsiroztatod a verdat A LAPon.. :)) Nem baj az, csak en mar belefaradtam mikor egy kek ledes trabi is elverne arenaban. Sajna az A LAP nem a tuningrol szol hanem a cicasitasrol... :(
atiTDI
Jaja jol jonne, de meg a benzineseknel altalaban westgate szelep van, nalunk a garret gt sorozatnal valtozo geometria van, es ennek a szogevel hatroznak turbonyomast... Nalunk a grouplabda szaraval lehet toltonyomast allitani, igy kisse nehezebb a dolog...:(
"kivulrol allithato turbonyomas rudacskat csinalni" igen, ez viccnek nem rossz, de benzines kocsiknál meg van oldva valahogy, csak gondolkodtam hogy jól jönne egy olyan.
a turbó témában viszont teljesen tanácstalan vagyok, mert nem fér be a gt20 csak iszonyú gányolás utján. tehát ebbe a házba kell valamit alkotnom, vagy hagyom a picsába és sose lesz igazán combos motorom..:((((
Szerintem a hibrid turbo neked nem lenne jo, de ez az en velemenyem. Amennyiben rajossz hogy lehetne kivulrol allithato turbonyomas rudacskat csinalni, aruld el a titkot nekem is!!! lecci lecci lecci :))
Azt gondoltam, hogy egy IVECO interc-t is bele tehetek, de a lényeg hogy tipusazonos ic simán belemegy-e vagy baszakodni kell vele. És ha igen akkor mekkora meló az.
okéoké, oda fabrikáltam a csövet a műszerhez amugy is.
A coolerek meg egybe lettek gyártva, ez lapos hosszúkás (700*100*100 ebből van 2db) és két véget gyártattam rá...
egy turbós meg azt mondta hogy csinál ő hibrid turbót, a kipu csonkom megmarad és a gt20 szívó oldalát rakja fel. Ha szétesik ez a 17esem is akkor lehet benevezek egy ilyenre..
létezik szted kivülről állitható turbónyomás valahogy a kocsimhoz??? :)