Ahhoz nem a turbón kell állítani, hanem az adagolón. Hátránya viszont, hogy tutira többet fog enni.
Épp a minap ültem egy aranyszínű GII-ben Gyöngyösön (azért mondom neked, mert ha jársz arra, azzal ne nagyon kezdj, mert meglepődsz). Leszutyvadt ötajtós tanulóautó. De. Szinte nem lehetett érezni, hogy mikor kapcsol a turbó, mert akkorát húzott már szinte alapjáratról.
A fazon a saját elmondása szerint csak az adagoló beállításával érte el ezt. Nem tudom, mit csinált és hogyan, de feltehetően nem csak a füstcsavart tekerte beljebb, nem véletlenül nem akarta, hogy ott legyünk, amikor apámét állította be :o)
Szóval inkább adagolóra koncentrálj, csak számolj azzal is, hogy többet fog enni az autó és füstölni fog.
Hát,ööö hogy ne kelljen pörgetni 2500-ig... :)
Hogy jó alulról húzzon...
Ááá nemtom. :) Csak jó lenne lepörögni néhány aputólkunyizom a kéccázhatospözsót macskajancsit...
Ennyi.
:)
És az miért lenne jó Neked? Nem kötözködésképpen, csak azért kérdezem, mert hátha fognak tudni mondai alternatív megoldást is, ami lehet, hogy egyúttal olcsóbb...
Hello!
Megvettem a TD Tipot. Nem kell röhögni! ;)
Lenne egy kérdésem:
Mi módon lehet elérni azt,h mondjuk 1500 RPM-től töltsön a turbó?
Vagy ez egy zsebbenyúlós kérdés?
akkor én hazudok!! :-))) jó persze nálam elfogultabb nem létezik :-))
De küldhetnél magánban nekem valami barátságos árajánlatot e34 első futómű felső (vagyis hátsó, aminél a gömbfej lefelé néz beszerelt állapotban, '94 525tds)lengőkarra. Azszem te tudsz kedvezményes alkatrészeket, ha összetévesztettelek valakivel akkor boccs!
Jujj, mekkora szart kavartam! Én csak azért üzentem itt a Ferinek, mert tudom, hogy ezt az oldalt rendszeresen nézi, de már bánom. Ha már így alakult, akkor azért egy kis segítség a tisztánlátáshoz: Azt az MV6-ost nem Feri szereli, még életében nem is látta. Egy haveromé, aki nagyon kétségbeesett a hibajelenségtől, ezért, hogy segítsek, ahogy tudok összehoztam Ferivel, akinek ő egy bölcsész módján elmesélte, hogy mi van a kocsival, ami 10 km-rel arrébb áll valahol. Ferinek voltak ötletei és meglátásai, de mi az omegásokat is megkérdeztük. Itt én arra kértem, hogy vesse össze azt, amit együtt beszéltünk azzal, amit az omegások írtak. Közös vonás volt a két megkérdezett "fórum" közt, hogy mindketten látatlanban, barátságból próbáltak segíteni. Erre megmondom őszintén nem tudom mennyire releváns ezt írni: "Mért, Feri nem tudja mi lehet a gáz ha keveredik a víz és az olaj?" ... "Nagy spíler lehet a fickó..." Persze, ha tudtok valakit, aki x km-ről, félszemmel, féllábon állva távgyógyászatilag megmondja frankón, hogy _pontosan_ mi a baja egy "primkó" MV6-osnak, akkor szóljatok! :-)
Olvastam a 890-es dolgot is, ahhoz végképp nem értek, de hogy mi köze van annak ehhez a problémához és abból miért következik Feri szakmai felkészültségének megkérdőjelezhetősége azt végképp nem vágom. Ebben a kérdésben csak értetlenkedek (hiszen érv nem hangzott el, csak vád), nem kelek a védelmére, hiszen láttam már eleget ahhoz, hogy tudjam, megvédi ő magát. Pl. az a "szar, agyongyepált" Seat. Hmmmmm, hát lehet, hogy elgondolkodnék, hogy egy 437 Nm-es nyomatékot válasszak, vagy néhány kék LEDet, neont, cicás napvédőt, stb. Ezen utóbbiakkal bizony nem keltene "agyongyepált sufnituning" benyomást, úgyhogy gondolkodnék úgy kb. 0.2 mp-ig. :-)
Szóval én nem használok olyan szavakat mint, amik itt elhangzottak ebben a szóváltásban, csak finoman és kultúráltan megjegyzem, hogy a vitaindító megjegyzés alaptalan, elferdített és rosszindulatú volt. Az egyebek meg nem az én dolgom.
A többi dízelestől kérek elnézést, hogy Offtopic emberként merő segítőkészségből és véletlenségből részem volt egy ilyen csúnya konfliktusnak a fórumotokba rondításában. dave
A
Kedves tökalsó Ferike!
Az hogy ledegradaltalak a 890es hozzaszolasomban, annak az lehet az oka, hogy hianyos a tudasod. Sajnos Ez az utobbi fel evben sem valtozott. De hogy olyan dologba ne usd bele az orrod amihez semmi kozod sincs, a kovetkezo a felallas. Sajnos a te tudásod hiányosabb, pedig te állítólag autószerekő vagy. Szomorú, ezért nehéz találni jó szerelőt! Másodsorban a barátod az omega-topicban tette fel a kérdést, ahol többek között én is válaszoltam neki!
Nos sajnos a mai vilagban tul sok az olyan tettrekesz csikfaszu joindulatu seggfej mint Te. Ezert kerlek, ha nem veszed eszre, hogy lenne kozonsege a musorodnak, akkor huzz a veres gecibe! Figyelj te kis takonyorrú buzzancs! Nehogy valaha a való életben is összeakadjunk, mert az nem teszed ki a kirakatba! Nem szokasom kikelni magambol, de nem veszem joneven ha olyanrol beszelsz amirol fogalmad sincs, sot kozod sem hozza. De szokásod! Először nem foglalkoztam a 890-es beíráasoddal, mert kár lett volna a kerakterekért! De ami sok az sok! Itt osztod ebben a toipikban az észt, mellete a saját szakmádhoz olyan sötét vagy mint az éjszaka!
Kivanom a fostalicska tds motoros loszarodnak holnap jojjon elo az osszes tipushibaja! Tudod ez egy előkamrás dizel, ráadásul BMW motor. Ellentétben a te fos agyongyepált sufnituningolt seatoddal! És ha előjön valami hiba, akkor megjavítom, vagy megjavíttatom. Tudod van aki ért a dolgokhoz...
Az hogy ledegradaltalak a 890es hozzaszolasomban, annak az lehet az oka, hogy hianyos a tudasod. Sajnos Ez az utobbi fel evben sem valtozott. De hogy olyan dologba ne usd bele az orrod amihez semmi kozod sincs, a kovetkezo a felallas.
David cimboram haverjanak az mv6os omegajanak osszefolyik a vize az olajjal. David felhivott, talalkoztunk 3asban, elmondtam hogy mi lehet a baj. A srac elvitte egy szerelohoz es most keresik a hibat. David azert kert meg, hogy nezzem meg mit irnak az omega forumban, hogy mit szolok hozza.
Nos sajnos a mai vilagban tul sok az olyan tettrekesz csikfaszu joindulatu seggfej mint Te. Ezert kerlek, ha nem veszed eszre, hogy lenne kozonsege a musorodnak, akkor huzz a veres gecibe! Nem szokasom kikelni magambol, de nem veszem joneven ha olyanrol beszelsz amirol fogalmad sincs, sot kozod sem hozza. Azzal miert nem akarsz elszamoltatni hogy milyen CD-t kellene adjak Davidnak? Kb ehez is annyi kozod van. Na mind1
Kivanom a fostalicska tds motoros loszarodnak holnap jojjon elo az osszes tipushibaja!
Nemrég vettem egy 2000es 1.9PDTDI 115LE Passatot, csak nem kaptam szervízkönyvet.
Nem tud véletlenül valamelyikötök vmilyen formában kisegíteni egy leírással? Elektronikus formában v elküldené a leírást én beszkennelném v lefénymásolnám és visszaküldeném v a neten vhol egy oldalt ahonnan le lehet tölteni.
Előre is köszi a segítséget.
lehet, hogy nem a megfelelő topicban kopogtatok... de mindegy talán tudtok segíteni nekem. ha minden simán megy, akkor a napokban egy 2.0 dti 16v-s b vectra tulaj leszek, és mivel eddig többnyire benzines autót vezettem még fura lesz. kicsit szeretnék utánaolvasni a dolgoknak, h mire kell figyelni, stb... de nem találtam szinte semmi honlapot. tud vki nekem mondani jó dízeles helyet?
Köszi a fáradozást :)
és igen, egy 6-os csavar van benne, anyával kontrázva, de megvárom a szakértői véleményed
ja és a turbo KKK, mert TD-ket szereltek garret-tal is
style :
Ham egkerhetnelek akkor keress meg mailben, addigra osszeallitok vmit. a mailcimem saybor@tvnetwork.hu
lusu:
Megmondom oszinten, hogy 1,6d csak addig lattam meg ki nem hajitottam az autobol:)) hetvegen megnezem a kivett motort es megnezem hogy merre kellallitani. Emlekeim szerint egy M6os tizes kulcsnyilasu anya van rajta kontranak, es csavarhuzoval lehet ki-be csavargatni a csavart. Ha ilyen akkor befele kell. De megnezem hetvegen es hetfon este pontos valaszt adok.
Dave:))
Johogy:)) este fel 9, hooligans:)) Vazze ma szetbasztam a kezem, a balkezem be van kotve, rautottem kalapaccsal, a huvejk ujjam szetvertem... Az inhuvej is serult, a doki amputalast is emlegetett.. faszkivan. Majd linkelek holnap kepet, mert viszek fenykepezogepet az atkotozesre...
Feri! Ha időd engedi nézd már meg az Omegás lapon, hogy mit reagáltak a felvetésünkre. Vannak ott különböző ötletek. De tényleg csak ha van időd. CD??? VAsárnap koncert??? ;-)))
dave
Látom te nagyon kened ezeket a dolgokat :)
Azt kérdezném mennyire ismered a VW 1.6 TD-kbe épített KKK turbot, illetve konkrét kérdés hogyan emelhetnék rajta töltőnyomást.
Ugyan kérdeztem már ezt itt a forumban de nemsok eredményt értem el vele, mert tudom hogy van wastegate, csak azt nem melyik irányba nyit. Vagy azzal ne is próbálkozzak?
Köszi,de ezzel tuti kifeküdne a váltóm.Nekem egy "soft" 120le 250Nm körül kellene.Gondolom ehhez még nem kell vez.tengely.Ehhez tudsz valamit tanácsolni?
Nem gyorsulgatni akarok vele,vagy versenyezni.Kicsit rugalmasabb legyen,és hosszú emelkedőn ne essen vissza nagyon a sebesség.Nem akarok vagyonokat költeni rá,mivel élettatram és megbizhatóság fontos szempont.
style:
Sajnalom automata valtosat hiaba tuningolsz szinte semmivel nem lesz jobb:(( Ha meg mar annyira eros a motorod, akkor meg kinyirod a valtot. :( Ha mindenfelekeppen tuningolni szeretned akkor szivesen segitek.
Nowika:
Egyertelmuen visszarakom, es teljesen mint egy normalis auto ugy adom el. Parszor mar sok embernek kihagsulyoztam, hogy szegedi vagyok, es nem pesti.!.!.! (nem akarok senkit sem megserteni, akinek inge az vegye magara.. :))
Nem tul jo fotot talalsz rola az adataim kozotti url-n.
Köszi a részletes "élettörténetet" :), meghányom-vetem aztán szólok ha kell.. Kicsit még körbenézegetek, meg van egyéb ötletem is , de ez is benne van a pakliban.. Esetleg van róla kép valamerre??
Apropó.. Az eredeti motort gondolom azért visszarakod ,ha kellene ?! Mert én nem vagyok egy nagy "épitő".. :)