A baj hogy olyan állat nincs is! :)
3996ccm a 400-as CDI, annál nagyobban nem csinálak (még).
De arról meg azt hallottam hogy szar.
Mindenesetre a realitások talaján a régi kasztnis pápaszemes E 270-320Cdi (W210) már talán megfizethető.
15.000+Eu
"CDI kerdesben sztem a tuti E420cdi...... "
mindig csak a megalománia...:)))
én most egy '99es e220 cdi-vel járok amig nincs kész a golf, hát mit mondjak, nem egy erőgép de hosszú útra a 6os váltó miatt nagyon tuti. Pesten tolós üzemben eszik 10et autópályán 6.5 körül. Mondjuk ennél pont van valami gebasz mert ha megküldöm akkor lekapcsolja a turbót, gyujtás le-fel és megy tovább...
Én ilyen kocsiból csak automata váltóst vennék az tuti...
Turbonyomást sikeresen emeltem, most már határozottabban érezhető a motor vége. Nemtudom hogy az már a határa (fordulatszámmérő nincs) vagy csak elfogy neki az üzemanyag ha 1általán ilyen előfordulhat?
0 460 494 XXX-es a száma, úgyhogy a második javaslatod lépne életbe. Úgyhogy ha 1 leírható nem túl bonyolult dologról lenne szó, akkor erre felettéb kíváncsi lennék mit hogyan, és persze nemutolsósorban hogy mi is lesz belőle :)
Tavaly év elején importáltunk haverommal egy 200CDI-t, 1999-es évjárat volt. És persze sárga...szóval taxi.
De olcsó volt, kemény 370e volt benne, lendkerék hibás volt. Nekem tetszett, ahhoz képest hogy mekkora dög, és milyen nehéz, a 102Le egész jól tudta mozgatni. És filléreket fogyasztott. Ugytudom a következő évtől már erősebb volt. De le a kalappal, sehol egy szikra olajfolyás, a motornak az égvilágon semmi baja nem volt. Hirdetnek már ugyanilyeneket 600e km-ekkel, persze nem tudni milyen javitásokon esett már át.
Sok baja nem lehet, két fő rész purcanhat ki: a nagynyomásu szivattyú vagy a befecskendező csúcsok. Ezek árábol egy egész jó autot lehet vásárolni. Ezért is nem tartotta meg egyikünk se. Utána egy 270CDI automatával kerültem közelebbi kapcsolatba. Igazából 10 pecig tartott, mig vittek egy kört. Na az volt az a pillanat amikor elgondolkodtam a benzinmotor jövőjéről :-)
Öööö reklámozni nem akarok,de egy számtech boltban dolgozom a nagytemplom mögött,a sarkon.
Sajna leggyakrabban eladok,bár mint informatikus vagyok felvéve.
És Te hol is dolgozol? :)
Legeloszor megneznem, hogy mi az adagolo szama az oldalan. 0 460 484 XXX vagy 0 460 494 XXX. Ha az elso akkor dugattyu elemet cserelnek benne, ha a masodik akkor az adagolo fedelen vegeznek atalakitasokat:)
köszi szépen az infot A_Feri
És hogy legyen mit írnod még, ha tuningolsz 1 diesel-t akkor miknek szoktál elsősorban nekiesni? Mondjuk ez így tudom hogy tág dolog de mondjuk egy VW 1.6 TD motornál pl. :)
Tipo dieselben a hütőviz normál állapota 90fok, azszem pont merőlegesen áll a műszer. A venti 90 fok után a második rovátkánál kell kapcsolnia. Nemtudom hirtelen hogy kétfokozatu venti van-e benne ez évjárattól függ. Neked valszeg nem kapcsol ha 100ig is felmegy.
Ha meg tartósan 90 fok alatt van normál haladás esetén akkor a termosztátod kuka vagy nincs is benne. Figyeld a vizfogyást, fiatéknál 90 foknál illik puhának lennie a csöveknek, legalábbis amikor még jó, de ez már ritka :-(
"Fél szemmel mindig a hűtővíz hőmérőjét figyeld!"
Figyelgetem,és amikor nagyon tiprom akkor fel szokott kúszni 90 fokig! :((((
Ez mi lehet?
Hengerfejesség nem hiszem mert szinte nem is füstöl még padlónál sem,és a víz sem fogy.
A hűtő az előző tulajnál lett cserélve zsír újra.
Nála 1 évig volt.
A ventit még nem néztem,lehet,h az van bekrepálva?
Kedden pesten a Tököly úton ácsorogva a kiba. dugóban 100 fokig is felment! :(((
1ébként "kipróbáltam" egy Escortot is,de nem igazán győzött +.Sántított sok minden.
Na meg belülről nagyon kicsi az az autó.
Hiába volt Ghia felszereltsége nem fogott +.
Akkor már inkább vettem volna Escortot. :o/
Gyorsulgatni pedig szerintem ne próbálj vele, mert alapban is nehéz a kasztnija. Jól nézd át a hűtőrendszer minden elemét, mert hajlamos beszarni. Minden taknyosság gyanús! Fél szemmel mindig a hűtővíz hőmérőjét figyeld! Fontos még a tömítések és kábelek folytonos ellenőrzése, mert sok pénzt lehet megspórolni vele.
Ahhoz nem a turbón kell állítani, hanem az adagolón. Hátránya viszont, hogy tutira többet fog enni.
Épp a minap ültem egy aranyszínű GII-ben Gyöngyösön (azért mondom neked, mert ha jársz arra, azzal ne nagyon kezdj, mert meglepődsz). Leszutyvadt ötajtós tanulóautó. De. Szinte nem lehetett érezni, hogy mikor kapcsol a turbó, mert akkorát húzott már szinte alapjáratról.
A fazon a saját elmondása szerint csak az adagoló beállításával érte el ezt. Nem tudom, mit csinált és hogyan, de feltehetően nem csak a füstcsavart tekerte beljebb, nem véletlenül nem akarta, hogy ott legyünk, amikor apámét állította be :o)
Szóval inkább adagolóra koncentrálj, csak számolj azzal is, hogy többet fog enni az autó és füstölni fog.
Hát,ööö hogy ne kelljen pörgetni 2500-ig... :)
Hogy jó alulról húzzon...
Ááá nemtom. :) Csak jó lenne lepörögni néhány aputólkunyizom a kéccázhatospözsót macskajancsit...
Ennyi.
:)
És az miért lenne jó Neked? Nem kötözködésképpen, csak azért kérdezem, mert hátha fognak tudni mondai alternatív megoldást is, ami lehet, hogy egyúttal olcsóbb...
Hello!
Megvettem a TD Tipot. Nem kell röhögni! ;)
Lenne egy kérdésem:
Mi módon lehet elérni azt,h mondjuk 1500 RPM-től töltsön a turbó?
Vagy ez egy zsebbenyúlós kérdés?
akkor én hazudok!! :-))) jó persze nálam elfogultabb nem létezik :-))
De küldhetnél magánban nekem valami barátságos árajánlatot e34 első futómű felső (vagyis hátsó, aminél a gömbfej lefelé néz beszerelt állapotban, '94 525tds)lengőkarra. Azszem te tudsz kedvezményes alkatrészeket, ha összetévesztettelek valakivel akkor boccs!
Jujj, mekkora szart kavartam! Én csak azért üzentem itt a Ferinek, mert tudom, hogy ezt az oldalt rendszeresen nézi, de már bánom. Ha már így alakult, akkor azért egy kis segítség a tisztánlátáshoz: Azt az MV6-ost nem Feri szereli, még életében nem is látta. Egy haveromé, aki nagyon kétségbeesett a hibajelenségtől, ezért, hogy segítsek, ahogy tudok összehoztam Ferivel, akinek ő egy bölcsész módján elmesélte, hogy mi van a kocsival, ami 10 km-rel arrébb áll valahol. Ferinek voltak ötletei és meglátásai, de mi az omegásokat is megkérdeztük. Itt én arra kértem, hogy vesse össze azt, amit együtt beszéltünk azzal, amit az omegások írtak. Közös vonás volt a két megkérdezett "fórum" közt, hogy mindketten látatlanban, barátságból próbáltak segíteni. Erre megmondom őszintén nem tudom mennyire releváns ezt írni: "Mért, Feri nem tudja mi lehet a gáz ha keveredik a víz és az olaj?" ... "Nagy spíler lehet a fickó..." Persze, ha tudtok valakit, aki x km-ről, félszemmel, féllábon állva távgyógyászatilag megmondja frankón, hogy _pontosan_ mi a baja egy "primkó" MV6-osnak, akkor szóljatok! :-)
Olvastam a 890-es dolgot is, ahhoz végképp nem értek, de hogy mi köze van annak ehhez a problémához és abból miért következik Feri szakmai felkészültségének megkérdőjelezhetősége azt végképp nem vágom. Ebben a kérdésben csak értetlenkedek (hiszen érv nem hangzott el, csak vád), nem kelek a védelmére, hiszen láttam már eleget ahhoz, hogy tudjam, megvédi ő magát. Pl. az a "szar, agyongyepált" Seat. Hmmmmm, hát lehet, hogy elgondolkodnék, hogy egy 437 Nm-es nyomatékot válasszak, vagy néhány kék LEDet, neont, cicás napvédőt, stb. Ezen utóbbiakkal bizony nem keltene "agyongyepált sufnituning" benyomást, úgyhogy gondolkodnék úgy kb. 0.2 mp-ig. :-)
Szóval én nem használok olyan szavakat mint, amik itt elhangzottak ebben a szóváltásban, csak finoman és kultúráltan megjegyzem, hogy a vitaindító megjegyzés alaptalan, elferdített és rosszindulatú volt. Az egyebek meg nem az én dolgom.
A többi dízelestől kérek elnézést, hogy Offtopic emberként merő segítőkészségből és véletlenségből részem volt egy ilyen csúnya konfliktusnak a fórumotokba rondításában. dave
A
Kedves tökalsó Ferike!
Az hogy ledegradaltalak a 890es hozzaszolasomban, annak az lehet az oka, hogy hianyos a tudasod. Sajnos Ez az utobbi fel evben sem valtozott. De hogy olyan dologba ne usd bele az orrod amihez semmi kozod sincs, a kovetkezo a felallas. Sajnos a te tudásod hiányosabb, pedig te állítólag autószerekő vagy. Szomorú, ezért nehéz találni jó szerelőt! Másodsorban a barátod az omega-topicban tette fel a kérdést, ahol többek között én is válaszoltam neki!
Nos sajnos a mai vilagban tul sok az olyan tettrekesz csikfaszu joindulatu seggfej mint Te. Ezert kerlek, ha nem veszed eszre, hogy lenne kozonsege a musorodnak, akkor huzz a veres gecibe! Figyelj te kis takonyorrú buzzancs! Nehogy valaha a való életben is összeakadjunk, mert az nem teszed ki a kirakatba! Nem szokasom kikelni magambol, de nem veszem joneven ha olyanrol beszelsz amirol fogalmad sincs, sot kozod sem hozza. De szokásod! Először nem foglalkoztam a 890-es beíráasoddal, mert kár lett volna a kerakterekért! De ami sok az sok! Itt osztod ebben a toipikban az észt, mellete a saját szakmádhoz olyan sötét vagy mint az éjszaka!
Kivanom a fostalicska tds motoros loszarodnak holnap jojjon elo az osszes tipushibaja! Tudod ez egy előkamrás dizel, ráadásul BMW motor. Ellentétben a te fos agyongyepált sufnituningolt seatoddal! És ha előjön valami hiba, akkor megjavítom, vagy megjavíttatom. Tudod van aki ért a dolgokhoz...
Az hogy ledegradaltalak a 890es hozzaszolasomban, annak az lehet az oka, hogy hianyos a tudasod. Sajnos Ez az utobbi fel evben sem valtozott. De hogy olyan dologba ne usd bele az orrod amihez semmi kozod sincs, a kovetkezo a felallas.
David cimboram haverjanak az mv6os omegajanak osszefolyik a vize az olajjal. David felhivott, talalkoztunk 3asban, elmondtam hogy mi lehet a baj. A srac elvitte egy szerelohoz es most keresik a hibat. David azert kert meg, hogy nezzem meg mit irnak az omega forumban, hogy mit szolok hozza.
Nos sajnos a mai vilagban tul sok az olyan tettrekesz csikfaszu joindulatu seggfej mint Te. Ezert kerlek, ha nem veszed eszre, hogy lenne kozonsege a musorodnak, akkor huzz a veres gecibe! Nem szokasom kikelni magambol, de nem veszem joneven ha olyanrol beszelsz amirol fogalmad sincs, sot kozod sem hozza. Azzal miert nem akarsz elszamoltatni hogy milyen CD-t kellene adjak Davidnak? Kb ehez is annyi kozod van. Na mind1
Kivanom a fostalicska tds motoros loszarodnak holnap jojjon elo az osszes tipushibaja!