Keresés

Részletes keresés

daveszka Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24644
F12-t 2x írtam be:D
Először én is BPI-185-öt F3-nak néztem,de úgy kicsit zavaros volt.
Viszont akkor:
F2:FKU-941
Előzmény: MBen (24642)
MBen Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24643
Kb. 1 hete.
Előzmény: I9-62 (24641)
MBen Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24642

196:

F3: 11-85

F10: 11-84

F12: 08-46

 

25: 00-56.

124/125: 01-08, 01-31, 01-49, 06-60, 06-71.

225: JLA-160

Előzmény: daveszka (24640)
I9-62 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24641
Valamiről lemaradtam :O
Ez a kocsi mikor ment át dél-pestre? és volt még vmi állományi változás? Köszi az infokat ;)
Előzmény: BPI-791 (24590)
daveszka Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24640
kieg.
20E:
F1:BPO-860*
F2:BPO-876
F3:BPO-858
F4:BPI-817*
F5:BPI-794!
F21:KVW-972
F22:JOX-715
F23:KWY-463
F24:KVW-967
F25:KWY-464
F26:KWZ-189*
F27:JOX-714
F28:KWZ-217
F29:LCR-151
F30:KVW-968
(*=Infó:Mben)

104/204:BPO-604
121:BPO-143,151(?)
147:BPO-304
196/196A:
F1:FKU-945
F2:BPI-185!!(Volvó helyett)
F3:
F4:BPO-567!
F5:BPO-003!
F6:BPO-009!
F9:BPI-799!
F8:BPO-475!(Volvó helyett)
F9:FKU-934
F10:
F11:FJX-190!
F12:
F12:BPO-846
F21:BPO-464
F22:BPO-468
F23:BPO-861
F31:BPO-865
F32:BPO-802
F33:BPO-863

220:JUX-023(021-et pótolta)
Újpest kp-i tart:JUX-023
U:BPO-330 14:25-kor Árpádnál kp-ba 220-ra.
Előzmény: MBen (24619)
daveszka Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24639
Nem montam,hogy nem volt KTK-393:)Azt montam,hogy helyette volt 401.
BPO-025-öt én is beírtam...én montam neki az utat.xD
806-on meg nem csodálkozom.
Előzmény: 11-88 (24616)
BPI-553 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24638
Akkor jól láttam. Fura, de a suliban a 182-eshez is láttam beírva, mikor ránéztem a lapomra. Aztán elbizonytalanodtam, h. most hol is láttam vajon... Most is megnéztem a lapomat és nincs a 182-esek között 15-26. Szal. "csöppet" benéztem ezt a suliban. :S
Előzmény: BPI-791 (24630)
netinvestor1221 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24637
üdv!
7:BPO-561,BPO-564,BPO-579,BPI-145,BPI-150,BPI-156,BPI-160,BPI-168,BPI-169
BPI-922,BPI-938,BPI-995,FJX-192,FJX-193,FJX-194,FJX-213,FJX-215,FKU-935

7E:BPO-420,BPO-422,BPO-424,BPO-425,BPO-428,BPO-429,BPO-445,BPO-451,BPO-466
BPO-485,BPO-842,BPI-183,BPI-186

11/111:BPO-507,BPO-720,BPO-745,BPI-506

27:BPO-200,BPO-690,BPO-694,BPO-792

40:KOE-415,KXM-017,KXM-021

40E/188E:BPO-237,BPI-245,BPI-277

53:BPI-353

150:HSJ-478

150E:BPI-287,BPI-291

153:BPO-772,BPI-063,BPI-064,BPI-065,BPI-515

173:BPO-565,BPI-116,BPI-154,BPI-940,BPI-974,FJX-191,FJX-198,FJX-201,FJX-217
FJX-228,FJX-234,FKU-936,FKU-938,FKU-944

173E:BPO-416,BPO-423,BPO-427,BPO-432,BPO-433,BPO-434,BPO-436,BPO-437
BPO-448,BPO-449,BPO-450,BPO-458,BPO-459,BPO-462,BPO-465,BPO-483,BPI-181
BPI-182

212:BPI-343

240E:BPO-037,BPO-038,BPO-039,BPO-040,BPO-043,BPO-064,BPO-653,BPI-199,BPI-206
BPI-207,BPI-209,BPI-213,BPI-282,BPI-284,BPI-286
MBen Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24636

9: 05-63(vsz), 05-69, 11-24, 11-55, 19-33, FKU-940, 948.

83TP: 04-78, 06-39, 08-23, 16-29, 17-71.

99: 16-21, 16-43.

147: 00-59, 10-57.

281: 12-74.

 

BPI-779 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24635
66: 03-07, FLR-717
Egymás seggében 15.05-kor városközpontnál a Határ út felé, mindkettőn nagyjából 5 emberrel...
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24634
(egyébként ez csak munkanapra igaz, hétvégén rendesen tudom őket írni a 137-es kivételével!)
Előzmény: Dr.V.ker. (24632)
11-88 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24633
Üdv! Mai számok:

96/296: 00-75, 00-78, 01-33, 03-11, 12-03, KTK-398. (Azért van forgalmik nélkül, mert új menetrendje van, és új indítási kéne.)

130:
F1: 01-86
F2: 06-64
F3: 01-05
F4: 12-02
F5: ?
F6: 01-82
F21: 10-31
F22: 10-48

196-osokat még ma is daveszka írja forgalmik szerint.

973:
F2: 11-85
F3: 00-03
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24632
Maiak:

29:

F1: 07-63

F11: KXM-033

 

118*:

F1: 16-09

F2: JUX-?

F4: JGD-731

F5: 03-49

 

137*:

F1: ?

F2: 06-45

F3: 06-62

F4: 03-60

 

218:

F1: 08-77

F2: FKU-921

F3: 08-47

F4: FKU-923

F5: 11-95

 

237:

F1: 08-00

F2: 08-91

F3: 08-93

 

*= A forgalmik nem biztos, hogy jók! (ez főleg a 137-esre igaz, ott már észrevettem tényleges változást), mert a nálam lévő indításik nözül a 118, 134, és a 137 09.30-ig érvényes, de a menetrendek nem változtak, és a 118-asnál én nem is láttam változást (az átszereléseknél lehet vmi).

buszpótló-busz Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24631
86:
F1: U-902
F2: U-901
F3: U-908
F4: U-904
F5: U-911
F6: U-913
F7: U-903
F8B: U-909
F9: U-905
F10: U-915
F11: U-910
F12B: U-916
F13: U-907
F14: U-914

206:
F1: U-929
F2: 11-91
F3: 11-93 (pótolt 1 kört a 86-oson, tábla nélkül...)
F4: 08-78
F5: 11-89
F6: 08-59
F7: 08-48
F8: U-931
F9: ??-?? (Szóló szám, majd 3 után kezd)
BPI-791 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24630

93/F2:15-26

 

32:08-74,19-76,19-94,FJX-209

Előzmény: BPI-553 (24627)
GABORBP Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24629
Azt a K3-at tartotta is, úgyhogy nem voltak kevesen rajta.
Viszont most már F3: 19-90
A hiányzó 31-es meg valószínűleg FLR-734, mert délutánra az jött az Örsről U viszonylaton.
Előzmény: BPI-964 (24620)
KOE-130 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24628
+ 13: 01-84
Előzmény: 1433 (24624)
BPI-553 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24627
93:
F01: 15-21
F02: 15-??
F03: 15-36
F04: HLN-327
 
136E:
F01: 97-15
F02: 05-82
F03: ?????
F04: ?????
F05: 05-83
F06: 06-59
F07: 97-14
F08: 08-62
F09: 19-57
F10: ?????
F11: 11-34
 
182:
F01: 16-38
F02: ?????
F03: 02-36
F04: 02-46
F05: ?????
F06: 16-37
F07: HLN-325
F08: 16-41
F09: 02-61
F10: 15-61
F11: 15-40
F12: 15-58
F13: ?????
F14: 03-31
F15: 02-21
F18: 16-66
 
183:
F01: 02-06
 
184:
F01: 15-45
F02: 15-26
F03: 02-18
F04: ?????
F05: 02-22
F06: 15-46
F07: 02-45
F08: 16-31
 
185/217:
F02: 12-93
F05: 12-90
F06: 02-62
F08: 16-66
 
198:
F01: 01-06
F02: 03-54
F03: 01-04
F06: 01-02
F07: 01-20
F08: 01-07
F12: Kimaradt a 6:49-es Dél-pesi indulása
F13: 15-63
 
217E:
F01: 15-41
F04: 16-39
F05: 03-08
 
282E/284E:
F01: 02-43
F02: 15-27
F03: Kimaradt reggel a 6:48-as Pestimrei indulása.
F04: 16-07
F05: Reggel kimaradt a 7:04-es Pestimrei indulása.
F06: 15-31
F07: 16-47
F08: 16-68
F09: JNG-724 (Határ úti tartalék)
F10: 12-44
F11: 15-66
F12: 15-39
F13: 03-07 (Mesgye utcai tartalék)
F14: 02-39

148: 11-23 (?)
254E: 06-06
266: 15-33, HLN-324
293: 15-33
293i: 15-33
lapaj74 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24626
85E : 08-30 , 18-49 , 17-42 , 17-57 , 19-86 , 17-70 , 19-67
lapaj74 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24625
85 : r-738 ,749 , 11-87 , 18-34 , 18-50 , 18-29 , 08-44 , 18-18
1433 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24624

33: 04-56, 11-27, 11-57, 11-66, FJX-186, 211, 219, 229, 235

33E: 05-53, 11-48, 18-22, 18-45, 18-46, FJX-233

113: 01-70

113A: 00-41

233E: 04-53, 04-60, 04-73, 17-23, 17-30, 17-64, 18-44

251: 08-99

.BPO-346. Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24623
914:
F11: 11-94
F12: 08-54
F13: 08-45
F24: 11-65
BPI-964 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24622
31
F1: FJX-204
F2: FJX-205
F3: 17-82
F4: 19-87
F5: ???
F6: 00-29
F7: 18-53
F8: 19-61

45
F1: 00-23
F2: 18-31
F3: 00-04
F4: 00-05
F5: 00-30
F6: 18-16
F7: 18-33
F8: ???

131/231
F1: 10-25
F2: 10-62
F3: 10-30
F4: 01-47
F5: 00-49
F11: 06-14
F12: 01-50
F13: 01-59

144
F2: 01-32
F3: 10-54
F4: 03-45
F5: 01-19

174
F1: 01-74
F2: 01-78
F3: 03-53

244
F1: FJX-199
F2: 18-15
F3: 00-08
F4: 00-01
F5: 19-97
F6: FKU-949
.BPO-346. Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24621
30/30A:
F1B: 04-77
F2B: 04-79
F3: 04-43
F4: 08-06
F5B: 04-47
F6: 04-55
F7B: 17-02
F8: 17-47
F9B: 04-38
F10: 04-46
F11: 08-22
F12: 17-65
F13: 04-70
F14B: 04-71
F21: 08-41
F22: 11-94
F23: 08-54
F24: 08-45
F25: 00-25
F32B: 11-97
F33B: 08-37
F34B: 18-17

122:
F1: FKU-932
F2: 11-97
F3: 08-37
F4: 08-56
F34B: 18-17

126/126A:
F1: 03-46
F2: JUX-024
F3: 03-41
F4: 03-50
BPI-964 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24620
"44:
F3: kimaradt"

Nem maradt ki.
F3: FKU-943

Megcserélték az indulásokat. FKU-943 3. ajtaja nem záródott, a javítással nem végeztek indulásig. 19-96 indulása után kb. 4 perccel később indult az Örsről.

F5: 00-20
Előzmény: GABORBP (24618)
MBen Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24619

20E: 08-58, 08-60, 08-76, 17-94, 18-17, JOX-714, 715, KVW-967, 968, 972, KWY-463, 464, KWZ-189, 217, LCR-151.

25: 00-35, 03-34, 06-43, 12-27, 12-76, 16-36, JUX-014, 020, 026.

104/204: 03-21, 03-40, 03-44, 03-49(F7), 03-81, 12-64, KHZ-884, KTK-399, 401.

120: 07-27, 16-61, JUX-018, 022, 023.

170: 03-01, 06-02, 06-66, JUX-027.

196/196A: 00-03, 00-09, 04-64, 04-68, 04-75, 05-67, 08-02, 08-46, 08-61, 08-63, 08-65, 11-84, 11-85, 17-99, FJX-190, FKU-934, 941, 945.

220: 03-30, 06-04, 06-63, 12-01, 15-42, JUX-017, 021.

GABORBP Creative Commons License 2009.10.01 0 0 24618
44:
F1: 19-79
f2: 19-96
F3: kimaradt
F4: FJX-208
F5: ???
F6: 19-45
F7: 19-66
45: 18-16, 00-23
92: 01-77, 10-59
176E: 01-57, 00-93, 01-76
276E: 01-87, 06-01 (Örs-tartalék lesz), 00-54, 10-52
9: 11-30, FKU-950
83tp: 04-84
2v: 13-00
.BPO-346. Creative Commons License 2009.09.30 0 0 24617
206: 11-88
11-88 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 24616
Kiegészítés:

96/296:
F1: 12-58, délután a 16:35-ös szentmihályis indulását 04-45 pótolta. Pótolta még délután egy körét 00-25 is a 296-oson.
F2: 01-23, délután a 17:35-ös szentmihályis indulását 08-60 pótolta (ha jól láttam, hogy 296-os volt).
F12: KTK-393 (ne mondja tisztelt daveszka topiktárs, hogy nem, mert reggel az volt, kétszer is láttam. Max. délután lehetett a csere KTK-401-re.)

124: 01-87.

196/196A: 08-06 a 16:21-es indulását nem tudta vinni a Szentmihályitól.
Előzmény: 11-88 (24581)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 24615

8: 02-49, 13-40

15: 07-73, 10-32, 10-41, 10-63, 12-09, 13-28, 15-15

27: 13-85

75: 229

112: 05-08, 07-21, 13-68, 13-80

115: 12-97, KTK-402

133: 12-97, KTK-402

139: 11-56, FKU-938

140: 12-13

150E: 12-84

153: 02-25

172E: 12-91

178/A: 10-66

212: 13-23, 13-81

239: 11-15, 11-19, 11-51, 11-52

240E: 00-41

250: KXM-009

272: 11-44, 11-48

2V: 06-08

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!