van valakinek diesel ,vagy ECO diesel ceed-je? Milyen fogyasztást lehet kihozni,ha 90 felett nem megyek vele,illetve Kettős lendkerék van benne,meg EGR szelep? Probléma gond a ceeddel van valami?
Nem, nem is cseréltek még fékbetétet, de amit csak lehetett lecsiszoltak és lekentek. A szerelőm véleménye az, hogy egyébként léteznek olyan fékbetétek, amelyek hátoldala nem merev fémes felület, hanem megfelelően kezelt, ezáltal elasztikus mozgásokat tesz lehetővé, így a fékmunkahenger nyomása alatt beigazodik a tárcsához és nem pedig darabosan, ropogva- szaggatottan éri el a tárcsát. Az, hogy a ropogás oka ott keresendő, azt az is alátámasztja, hogy fék szerkezeti elemeinek megbontását követően, a jelenség ideiglenesen szünetel. Valakitől még olvastam olyasmit is, hogy a fékdugattyúk széleit is érdemes felcsiszolni, a jobb illeszkedés érdekében.
Szoval azt mondod hogy a fekbetet csereje megoldotta a dolgot?Egyebkent elso alkalommal mikor bevittem szervizbe azt mondtak h az a kicsi U alaku plé darab ami tartja a beteteket, az volt kitagulva es azert ropogott.Azt kicsereltek, 50 euromba fajt, utana kb 3 hetig nem csinalta de azota megint. Utana csereltek a toronycsapagyot hogy az majd segiteni fog, ugyanugy csinalja. Egyebkent 90 ezer km van a kocsin es meg nme volt fekbetet csere...neked is ugyanigy ropogott a kocsi eleje ha fekeztel es teritetted a kormanyt?
Nálam ugyanez volt a gond, ill. még most is az. Először nálam is a toronycsapágyakat cserélték. Már kormányművet is cseréltek, de a helyzet változatlan maradt. Így elvittem értő szerelőhöz, aki kiszedte a fékbetéteket, lecsiszolt a tárcsa vállából, és alaposan befújkálta a megfelelő helyeket. Előtte még úgy is kipróbáltuk, hogy lekötötte az első futómű összes stabilizátorát, a lengéscsillapítókat is. Ám a ropogás makacsul maradt tovább. Aztán következtek a fékbetétek kiszedése, hátlapjának rezes-zsírzása. A recsegés-ropogás azonnal megszűnt. Majd úgy 4 hó elteltével ismét jelentkezett. A szerelőm azt mondta rá, hogy egyelőre hagyjuk, bajt nem csinál, majd ha megérett a cserére, vagy ha nagyon zavar, akkor kicseréljük. Egyébként esős időben nálam is csendben marad. Remélem segítettem.
Hat sajnos elegge messze van, mivel szlovakiaban lakom :-) az a helyzet hogy nem akarom uj szervizbe vinni, mert kb 2 percre van tolem a sajat markaszervizem, csak valahogy ki akarom oketokositani mert mar elegem van hogy ketbalkezes vallvonogatos ,,nemtudjukmilehetabaj,, janosokkal van dolgom...a kocsim meg recseg ropog. toronycsapagyot utoljara allitolag kicsereltek de azota is recseg.
Ha a hiba fennáll, nem számít, hány szervízben járt a kocsi előtte.
Próbáld meg a 4-es út mellett, Ceglédnél a KIA Zakar szevizét, ha nem laksz túl messze onnan.
Nekem is 2009 áprilisi pro C'eed-em van. Náluk vettem az autót újonnan és mindig náluk szervizeltettem. Nyugodtan merem ajánlani őket, megbízhatóak. A stabilizátor pálcákat az én kocsimon is kicserélték garanciában.
azt sajnos nem tudom...abban sem vagyok teljesen biztos hogy amit mondanak hogy kicsereltek, azt valoban kicsereltek.te mar tapasztaltal ilyen ropogast?egyebkent ha allo helyzetben ralepek a fekre es jobbra balra tekergetem a kormanyt akkoris lehet hallani ropogast, vagy pl ha tolatok be vhova es hirtelen kitekerem a kormanyt, x-szer van hogy reccsen egy nagyot a kormanymu. az altalanos viszont az h ha kanyarodom, vagy csak lassan fordulok be vhova es kozben fekezek, ropog a kocsi eleje. esos idoben abszolut nem csinalja es nem ad ki semmilyen hangot.
Sziasztok. Lenne egy oriasi kerdesem es mar nemtudom kihez fordulhatnek, ugyanis a markaszervizben is tanacstalanok. 2009es kia pro ceedem van, nincs benne 100000 km sem és 1 eve elkezdett a kocsi eleje ropogni, recsegni...stabilizalo rudakat kicsereltek, fekbetet tarto plehet szinten kicsereltek, utoljara kicsereltek a toronycsapagyot de meg mindig recseg, ropog. foleg akkor ha fekezek vagy fordulok 2esen es forditom a kormanyt, vagy jobbra vagy balra. csak akkor csinalja ha kormanyzas kozben fekezek. Nem tapasztalt vlki vlmi hasonlot? az autot nem nyuzom, sima aszfaltos utakon jarom és soha nem volt meg zugszervizben. kerlek benneteket segitsetek
Nem.
Ha isofix-szel rögzíted, egy gyerek sem fér közé (komfortról, biztonságról nem is beszélve).
Ha berakod övvel a három ülést, a kéz szélső dőlni fog, a középső billegni (ha egyáltalán hozzáférsz a csattokhoz).
Mindez függ az ülések külméretétől is.
Illetve azt se hagyjuk ki, hogy a két szélső ülés rajta lesz a két ajtón, szinte rés nélkül.
Gondolkodunk egy KIA Cee'd Sporty Wagon vásárlásán is, viszont fontos lenne, hogy 3 gyerekülés (ebből 2 ISOFIX-szel) elférjen egymás mellett a 2. sorban. Eddig a neten nem sokat találtam ilyen jellegű "problémáról" :D Megoldható? Előre is köszönöm a segítséget!
Az az érdekes hogy napi használat során nincs semmi hangja,csak 2-3-napi állás után.Lehet hogy az alapjáraton jelentkező csikorgó hang az új görgővel megszűnt de 1500-as fordulat felett az a turbóra hasonlító fütyülés nem.
Idővel megszűnik mint ahogy hallani Kb.20-mpercig csinálja. De érdekes hogy mióta melegebb az idő,csak emelt fordulaton produlálja és azt is rövid ideig.A szervízben gariban cseréltek 1 laposszíj vezető görgőt,ami több napos állás után nem simán hanem kissé szorosan forgott/lehet hogy a porvédő gumi tapadt le, de kézzel való átforgatás után az is rendesen ellenállás nélkül működött/ Én a turbónyomás szabályzó szelepre gondolok,hátha az rezeg-zúg, nem hiába van valami gumibak félén felfogatva a blokk-ra hogy ne adja át a rezonanciát.
Sziasztok! Egy Kia venga 1.6-Crdi/115/ tulajdonosa vagyok,egy éve vettem null Km.-el az autót. Már az elejétől furcsa hangja van a motornak,2-3 nap állás után,induláskor 1500-as fordulat felett búgó hangot ad,ami szép lassan megszűnik pár percen belül.De télen mikor hidegebb van a garázsban is,már alapjáraton is igen hangos.Mindez 15-20 másodperc intenzív nyikorgós hangot jelent,aztán minden elcsendesül,és tökéletesen csendes mint egy Crdi szokott.Fel vettem a hangot,de nem tudom ide csatolni,csak e-mail-hez tudnám.Örülnék ha valaki tudna ebben segíteni,lehet hogy típus hiba.Ugyanis a neten olvastam 1 cikket amiben teszteltek egy ceed-et ugyan ilyen motorral,és 1500-as fordulat felett pontosan ezt a búgó hangot jegyezte meg az illető. A napokban egy szerelő barátom is meghallgatta,és szerinte a turbónyomás szabályzó mágnesszeleptől jön a hang / ami a vákum erősségét szabályozza/ ez a szelep a netről van,de majdnem ugyan ez a kocsié is.
Ha valaki találkozott már ilyen tünetekkel,légyszi írja meg. Köszönöm!
A magyar menü hiánya jellemzőnek mondható olyan termékek esetében, amihez valamilyen szinten közünk van. Vagy10 éve, amikor a Nokia mobil még ért valamit, a komáromi gyár látta el Európát. Nekem akkor előfizetőként Bécsben csak olyat tudtak adni, amiben volt vagy 30 nyelv, de magyar nem. De abba legalább itthon szoftver frissítéssel bele tudták tenni a magyart is.
Én is sajnálattal vettem tudomásul, hogy a választható 10 nyelv között sajnos nincs benne a Magyar. Kérdésemre közölték, még csak nem is magyarosítható pedig a szomszédban készül, Magyar mérnök keze munkáját dícséri! Fehívtam olyan kereskedést, ahol magyar menűvel hirdetik a navigációt, de az nem gyári. Persze azért jól használható így is.
Szia Zsolt, nekem is ez a gondom.A jovő héten hozom elaz autót és senkitől nem kapok választ a Navigáció magyarítására. Kérlek, ha megtudsz valami add át nekem is. Üdv, Lajos
Egy olyan kérdésem lenne nem rég vettem egy Ceed 2008 SW kintről hozzot gk-it.A CD része MP3 hallgatásánál nem mindig szól van mikor 7-8 szám is lemegy hiba nélkül de van mikor elkezdi és 12-15 mp után még áll és kezdi a másikat vagy ki irja hogy ERROR.Az audio cd azt lejátsza hiba nélkül.Amugy a kocsi jó egy baj van még sok helyen rozsdásak a csavarok még a utastérben is . Miért?,