Van az, csak el van rejtve a szélvédő mellé a kasztniban, vagy hova. Úgy látom, sorstársak vagyunk, én is most várok a kocsira, hogy megérkezzen végre-valahára. :-)
nem, mintha nagyon életbe vágó lenne, de a képeken sehol sem látok az autók tetjén, vagy máshol rádió antennát. Nincs is? Gondolom, ha nincs, a rádió működik, különben lenne. A szalonban bekapcsoltam az működött ugyebár. Bár nem néztem, hogy volt-e antennája.
nálam mindegyik pedál gáz, én tartom Veszprémben a rekordot 155 km/h lakott területen 30000 zsebbe és elintézve a dolog 2001 Aug xx -ban rendesek voltak, aznap műtötték a feleségem és siettem megnézni, mi lett az eredmény.
Esetleg másnak van még tippje a néhány hsz-szal előbbi rádiós kérdésemhez? Amúgy most az az álláspontom, hogy adok egy esélyt a gyári Blaunak, és ha nem muzsikál szépen, akkor repül. De adja az ég hogy ezzel a kocsival, ami amúgy az első új autóm (idáig egy használt Kalost hajtottam, most 2,5 éves), ez legyen a legnagyobb gondom! :D
Kérném szépen, csináljatok nekem is helyet az asztal körül, mert jövő héten azt ígérték, én is beszállhatok a csapatba egy ezüstszínű egynégyes elittel! Jeah! Már nagyon várom, eszméletlenül bele vagyok esve a kocsiba.
Sziasztok. Nálam ajánlotta a könyvelőm, hogy részletre vegyem, ez egy sw lacetti platinum, 1,5 milka minél hosszabb részletfizu, 23-24 ezerre jönne ki 120 hónapra, de még nem tudom hogy ennél mennél több jön össze, de ez a minimum befizetés, amiben gondolkodom. megkapom 3,419 ezerért. klíma és 7 % váll-i kedvezmény, amiről most szó van. a határidő szept. 15.
Ha valaki hosszabb távon tudja nélkülözni a kilóméterórát, néhány év múlva újszerűként adhatja el lestrapált autóját.
A komputer, máramennyiben ha van benne ilyen ügyelő elektronika, nem jegyez fel ilyet, hogy melyik biztosíték mikor lett ki-betéve vagy ilyen buheranciára utaló beavatkozást? Nem értek hozzá, lehet hogy hülyeség amit kérdezek.
Egyébként nem rossz ötlet :) A fordulatszámmérő értékét felszorozva már tudjuk is a sebességet.
Én is új Lacetti tulaj vagyok: 1,4-es 5 ajtós star, bézs színű.
Lízing 6 évre, szóval csak a végén lesz az enyém.
Valaki kérdezett itt részleteket. Én asszem kb. 2,7m körül vettem, amibe 1,7-et fizettem KP. A többi lízing 6 évre CHF alapon. Havi részlet kb. 19000 HUF.
Mondjuk asszem a lízing kedvezőbb, mint a kölcsön valamivel. Gondolom mivel nagyobb a biztosíték, mert végig az ővék a verda, csak a végén kapja meg a tulaj hivatalosan.
Miskolcon, május 31.-én vettem át. Aznapra ígérték pont!
Gondom nem volt vele, szerintem jó kis autó és nagyon szép, elegáns, mutatós. Persze volt már aki fikázta, de azt leszarom :) Nekem tetszik!
Jól megy, mint állat, de én nem igazán vagyok egy autobuzi. Meg összehasonlítási alapom se sok van. Első autó. Előtte használt se volt.
Sajnos fogyasztást nem tudok mondani, mert még sokat nem mentem vele. Most szült feleségem nemrég és hát nem nagyon van idő autókázni. Csak kisebb távok belvárosban.
Nemsokára tervezek hosszabb mao.-i utat, akkor lemérem.
Szóval tökéletesen elégedett vagyok. A szalonban is az értékesítés során végig nagyon korrektek voltak.
Néhány apró hiba:
-akad a váltó, vagy darabos vagy mittomén. Nem nagyok valami nagy vezető se, lehet én vagyok béna és megszokom vagy bekopik
-kicsi a csomagtartó (de legalább hátul is jobban elférnek a nagyobb emberek, gondolom inkább erre mentek rá)
-nehéz kilátni hátra (ez meg minden ötajtós hibája szerintem)
Beletettem 1000 kilómétert az újdonsült 5 ajtós 1.4-es Lacettimbe, úgyhogy ideje közzétennem a tapasztalatokat.
A szóban megígérthez képest 2-3 hét késéssel, az írásban leírt határidő után 1 héttel vehettük csak át az autót. (Apróság, de bosszantó).
Néhány méter után bevillant a felismerés: a kilométeróra (pontosabban: sebességmérő) folyamatosan nullát mutat. Másnap vissza a szervízbe, néhány perc alatt helyretették. Magyarázat: a megfelelő biztosítékot elfelejtették visszatenni(!). Csak tudnám, hogy miért kellett kivenni ;). (Ha valaki hosszabb távon tudja nélkülözni a kilóméterórát, néhány év múlva újszerűként adhatja el lestrapált autóját.)
Kedvezményekkel együtt az autót egy kisautó áráért kaptuk meg, így leginkább azokkal kellene összehasonlítgatni. Nagyon tetszik, hogy már az alapmodellben is rengeteg, kényelmet szolgáló apróság van (pl. a kedvencem, az állítható fényerejű műszerfal).
A 94 ló eléggé elbújik, gyorsulásról van szó, de nem vagyok egy lóerő-mániás, normálisan közlekedve ez is bőven elég. A kezdeti fogyasztás 8.16 literre jött ki (kb. 50% autópálya (130-140-el), 15% országút, 35% város néhány brutális dugóval), bízom benne, hogy lesz még jobb is, de ha így marad azt is kiheverem valahogy.
Ami számomra a legjobb benne: van respektje: az autópályán belső sávban haladva a lassabb autók lehúzódnak előlem. Az előző autóim (Skoda 105, Matiz) után ez teljesen szokatlan. Ha rászokok erre a feelingre, kénnytelen leszek egy Mercedest venni, már csak a pénzt kell rá összeszedni :)
Szvsz mindenképpen érdemes kicserélni. Megjegyzem, a gyári hangszórók sincsenek a csúcson, de legalább a Pio EQ-jával valamennyire helyre lehet billenteni az egyensúlyt.
Sárfogó gumi: Az előző autómon volt. Másokén egyre kevésbé. Azóta már szinte senkijén sincs. Ezek után én sem akarok tekintettel lenni a mögöttem jövőre. 10 évig voltam.
Én is tagja leszek a klubnak, aug 1-én rendeltem egy 1.4es Elite bézs színű 5 ajtós szépséget, ha minden jól megy jövőhét vége vagy azt követő hét elaje felé érkezik meg a szalonba, már alig várom, hogy beleülhessek. :)
Az autó ról már elég sokat megtudtam a fórumot végigböngészve, hasznos ifokat találni benne.
Egy elég nehezen megválaszolható kérdésem lenne. Azzal kapcsolatban szeretném megkérdezni a véleményeteket, hogy az autóban lévő rádiót érdemes-e kicserélnem, ha adott egy Pioneer MP3-as rádió (4*50W), vagy képes ugyanarra a hangzásra a benne lévő Blaupunkt CD-s is? Pusztán az mp3 képessége miatt nem akarnám beletenni, mert akkor gondolom azt nem tudnám kormányról vezérelni, viszont nem szívesen mondanék le a már megszokott hangzásról. Sajnos a szalonban meghallgatni nem trudtam, meg ugye egy rövid idő alatt ez nem is megítélhető és most díjmenetesen beszerelnék ha bevinném nekik, a gyárit meg megkapnám csak úgy.
"A göngyölített fogyasztás 9,24l/100 km. A Hercegnõ eddig 2742 km-t futott."
a lanosomban a lacetti 1.6-os motorjanak az elodje huzza az igat, ez meg csak 106 lovas, az elso 6 liter alatti fogyasztast negy evesen 104.000 km futas utan hozta, uj koraban varosban mindig benyalta a 10 litert, most mar csak akkor megy bele a 10 liter ha extrem modon tele van dugokkal a varos es vegig megy a klima, kulonben inkabb 8-9 koruli a varosi, az autopalya stabil 150-nel 8 liter, a videk mindig 7 alatti.
A nulladik, átvétel utánni 17 km-es tankolás 49,02l
Elsõ tankolás 272 km-nél: 255 km-re, 24,76l, fogyasztás: 9,71l/100km. Nagyon óvatos vezetési stílus, - 26 év kihagyás után ültem ismét autóba, ZIL-bõl Lacettibe :-) - Miskolc, Lillafüred Szirmabesenyõ háromszögben, "hoszabb" városi utak, gyakorlatilag légkondi nélkül (nem juttott az eszembe, hogy van :-)).
Második tankolás 595 km-nél: 323 km-re, 34,62l, fogyasztás: 10,72l/100km. Teljesen városi 4,5-5 km-es utak kondival - mindíg eszembe jutott, hogy van (még nem esett le hogy ilyen utakon minek:-()
Harmadik tankolás 1017 km-nél: 422 km-re 34,25l, fogyasztás 8,12l/100km. Miskolc - Budapest (Békásmegyer, Testvérhegy, Budakalász) - Pillisszentlászló - Békásmegyer - geleji Shell kút, autópálya kondival.
Negyedik tankolás 1296 km-nél: 279 km-re 30,07l, fogyasztás: 10,78l/100km. Geleji Shell kút - Miskolc városi - többségében 10 km-ek, melóhely lakás közt - részben kondival.
Ötödik tankolás 1739 km-nél: 443 km-re 37,52l, fogyasztás: 8,47l/100 km. Miskolc - Budapest (Eurocenter Óbuda) - Szirmabesenyõ - Miskolc - Szirmabesenyõ - Miskolc. Autópálya, országút, városi vegyesen kondival.
Hetedik tankolás 2555 km-nél: 322 km-re 34,19l, fogyasztás: 10,62l/100 km. Geleji Shell kút - Miskolc városi, részben kondival, többségében a lakás és a melóhely közötti 9 km-es fordulók, ilyenkor kondi nékül.
A göngyölített fogyasztás 9,24l/100 km. A Hercegnõ eddig 2742 km-t futott. Az országúti és az autópályás fogyasztás tetszik, a városi nem annyira.
Üdv Yamato
ps1: Bocs a hosszú üzenetért, de így gondoltam elég pontosnak. ps2: A moderátorokat kértem, hogy az elszúrt tag miatt töröljék az elõzõ (486) hozzászólásomat. Mindenkitõl elnézést érte.
Lacetti 1.4 HB (ötajtós) Elite, neve Zöld Menta Hercegnõ, mert véleményem szerint minden autó nõi lélekkel rendelkezik :-).
Junius 10-tõl - akkor vetem át - az elsõ tapasztalatok.
A sárfogó gumihoz: Eddig kétszer mentem autópályán Miskolc és Budapest között úgy, hogy zuhogott az esõ - 90 km/h felett szinte "úszott" az autó - valóban nem magát veri össze, de annyira "felhúzza" vizet, hogy a belsõ tükörbõl csak a vízfüggönyt láttam és nem a mögöttem kb. 150-200 méterrel - égõ ködlámpával jövõ autót. Szvsz érdemes felszerelteni a sárfogót - ne érezze mosóban magát aki mögöttem jön.
Altalános Nekem - a fogyasztáson kívül - tetszik, igaz én ZIL 130 G-rõl, illetve 346-os Csepelrõl és 26 év kihagyás után ültem át. Voltam vele autópályán, országúton, városban és hegyen, völgyön (a Pillisben, a Zemplénben és a Bükkben), húzott, ment felfelé és lefelé, gyorsult - legalább is annyira amennyire nekem kell, igaz valójában csak 2500 rpm felett kezd ébredni és 3000 rpm felett élni. Voltam már szervízben is vele. Az idításgátlónak volt szigetelési problémája, letestelt és leverte a biztosítékot, ezért délután négytõl másnap délig nélkülözni kellet a Hercegnõt. Kicsit sokáig tartott a megfelelõ üléspoziciót megtalálni - egy hónap alatt sikerült - de már az is jó. Nekem tetszett, hogy délelõtt 10-kor indultunk Miskolcról (Avas déli lakótelep) - egy megállással, az m3-as autópályán 110-120 km/ó közötti utazó sebességgel - és 12-re megérkeztük Békásmegyerre. No egy szó mint száz, nekem tetszik A fogysztással szemben nekem ambivalens érzéseim vannak nem tudom, hogy jó-e vagy magas. A részletes adatokat a következõ üzenetben leírom.
Még sohasem lett koszos a hátsó ablak (mondjuk a kombinak teljesen más a segge, az jobban koszolódhat).
A sárfogó gumi nem azért kell, hogy a saját autód ne legyen koszos, hanem azért, hogy a követő autót ne terítsd be vízzel-sárral. Ennek esetleg lehet olyan hozadéka is, hogy rendesen lát, és ha fékezel, nem fog beléd rohanni.
Eddig ahány autóm volt, mindegyiken volt sárfogó gumi, és ez a jövőben is így lesz.
A sárvédő gumit nekem is ajánlgatták a szalonban az ötajtósra, de nem tetettem és szerintem nem is kell. Még sohasem lett koszos a hátsó ablak (mondjuk a kombinak teljesen más a segge, az jobban koszolódhat). Az autó oldala sem piszkolódik különösebben (nem véletlenül akartam mentazöldet).
Fogyasztás: igen, (pláne városban) sokat eszik. Amerikai autó, nem? :-)))
Amikor tegnap beszélgettem egy SW tulajdonossal, mondta, hogy 5000 khuf-ért érdemes sárvédőket feltetetni, és jobban megnézve mindenki láthatja hogy miért, mert a kerekek kilógnak a kerékjáratokból, pláne a kf. felnisek. Mesélte hogy a hátsó ablak is állandóan sáros, felkapja a mocskot az autó. Az összes kerék mögött volt, nem is olyan borzalmas, csak furcsa volt hogy popszegeccsel intézték el.