Keresés

Részletes keresés

BPI-779 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24699
+
23: LOV-870, 17-91 (egymás seggében nagyjából 40 perce Pesterzsébet, Baross utcánál Ady Endre tér felé)
Előzmény: EcoLife AP2000 (24698)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24698

15: 00-37, 07-79, 07-81, 10-32, 10-41, 10-55, 10-58, 15-15

23: 17-15, LOV-871

54/55: 05-41

75: 204, 206, 229, 238, 248, 254, 262

76: 232, 278

91/291: 16-62

103: FJX-222, 231

115: KTK-398

191: 08-93, 13-94

206: 08-77

2V: 03-74, 06-03, 13-00

 

133

F1: KTK-398

F2: 12-65

F3: 12-20

F4: ?

MBen Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24697

Jaja, néztem is délelőtt, hogy 08-46-ban minek van 3 villamospótló tábla. :-O

De aztán leesett, hogy megy 4-6VP-re estére. :)

Előzmény: 11-88 (24692)
netinvestor1221 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24696
jó estét
5:BPO-344
7:BPI-140,BPI-174,FJX-213,FJX-234
7E:BPO-433,BPO-437,BPO-445,BPO-454,BPO-479,BPI-181
11/111:BPO-701,BPI-363
27:BPO-690,BPO-696,BPI-389
40:KXM-039
40E/188E:BPO-608,BPI-199
103:BPI-781,BPI-792,BPI-980,FJX-221
141:KXM-007
153:BPI-288,BPI-331
149:BPO-747
173:BPI-815,BPI-939,BPI-940,FJX-215,FLR-706
173E:BPO-028,BPO-419,BPO-421,BPO-436,BPO-438,BPO-448,BPO-463,BPO-482
214:HSJ-473
240E:BPO-373,BPI-213,BPI-266,BPI-269,BPI-272,BPI-282,BPI-289

G:BPI-182 Kelenföldi garázs felé műszaki hibával a hátulja megült rendesen délután már kint volt forgalomban
lapaj74 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24695
85E : 04-32
BPI-553 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24694
Utóbbi... :-(
Előzmény: Törölt nick (24689)
BPI-553 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24693
4-6V: 11-85, 17-68, 18-47, 19-72, 19-90, 08-03, 08-04
54/55: 11-65, 03-07*, 97-30, 97-36
84E/89E/94E/294E: 03-08*, 08-08, 19-50 (?), 19-60, 97-33, 97-39
183: 02-06 13-92
254E: 03-12, 12-62, 16-44
266: 15-28

*Pótlások
Előzmény: BPI-553 (24681)
11-88 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24692
Oké, F6 az lehet 18-26, F12 meg a 00-23.
Mert nekem reggel a megszokott időben jött 00-23 (az F6 idejében), de viszont az F12 nem jött.

Amúgy délutánra jól felborult a 196-os: a cinkotásokat küldték villamost pótolni, a többi kocsi meg 10 perceket késett a Nyírpalota úton lévő útfelújítás miatt.

Mentem egy kört 08-48-cal a 196A-n: 30 perc alatt ért a Szentmihályitól Újpest-Vk.-ba.
Előzmény: MBen (24685)
11-88 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24691
Kiegészítés:

46/146:
F3: 01-58
F4: 10-15
F6: 00-54
F7: 03-54
F8: 03-55

96/296: 01-77.
F2: 12-03

146A:
F4: 10-15
F6: 00-54
F8: 03-55

175:
F1: 01-38
F2: 10-26
F3: ?

Villamospótló járat: 08-46, 11-84, 18-26.
Előzmény: 11-88 (24676)
1190 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24690
7 : 1171
32 : U921,X200
95 : 0182
99 : 1519
125 : 0143,0660
168E : 1017,0168
169E : 0475,1987
173 : 0881
204 : 0346

1946:Bosnyákon állt,elakadásjelzővel a templom elött

Törölt nick Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24689
Jah, köszi, csak furcsa volt, még nem láttam beírva.
Meg lettek javítva ezek szerint, vagy váztöréssel járnak?
Előzmény: BPI-553 (24684)
BPO 662 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24688

+29 : KXM-041; 07-64(F1); 07-69(F2); 07-65(F5)

157 : 06-18; 06-45; 12-21

63 : 00-47; 15-32; 15-59...

Előzmény: Dr.V.ker. (24678)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24687
az első napon kapásból kint volt.
Előzmény: Törölt nick (24682)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24686
Sziasztok!
106-on 00-15 15:40-kor lerobbant a Varsa utcánál.
MBen Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24685

Nálam 196 így van:

 

F6: 18-26

F10: 08-46 (ez biztos)

F12: 00-23

Előzmény: 11-88 (24676)
BPI-553 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24684
Dehogynem. Amióta átkerült Dél-pestre, azóta már jópárszor beírtam a 182/184/282E-284E trió valamelyikére. :) A héten még nem láttam.
Előzmény: Törölt nick (24682)
BPI-964 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24683
45
F6: 05-68

244
F3: 19-43
F5: 19-06
Volt még legalább 1 kört (14:34-es Örsös indulás: 00-20 (lehet, hogy 45-ösről garázsban kezdő átszerelő, de miután most változott a menetrend és indításim nincs a vonalhoz, így nem tudom)
Előzmény: BPI-964 (24663)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24682
02-17-tel mi van? Azóta, amióta átment Dél-Pestre, nem volt beírva sehová. Az ő váztörése ennyire súlyos? Pedig szerintem 02-36 kapásból komolyabb eset.
BPI-553 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24681
93:
F01: 16-12
F02: 15-31 (délután)
F03: 16-30
F04: 16-07
 
136E:
F01: 97-15
F02: 19-02 (délután)
F03: 05-39
F04: 17-78
F05: 19-02 (reggel)
F06: 17-36
F07: 97-15
F08: 17-81 (?)
F09: 05-81
F10: 05-62
F11: 05-71
 
182:
F01: 12-39
F02: 15-40
F03: 02-50
F04: 02-39
F05: ????
F06: 06-59
F07: 15-49
F08: 16-41
F09: 02-61
F10: 12-68
F11: 16-31
F12: 15-58
F13: 15-56
F14: 15-27
F15: 02-54
F18:00-50
 
183:
F01: 02-06
 
184:
F01: 15-45
F02: 16-37
F03: 02-18
F04: ?????
F05: 02-22
F06: 15-46
F07: 02-60
F08: 03-36
 
185/217:
F02: 12-39
F05: 12-90
F06: 16-14 ^^ =)
F08: 00-50
 
198:
F01: 01-06
F02: 10-40
F07: 01-10
F08: 01-07
F12: 02-64
F13: 15-63
 
217E:
F01: 15-54
F04: 06-65
F05: 15-36
 
282E/284E:
F01: 02-39
F02: HLN-325
F03: 16-47
F04: 12-74
F05: 02-21
F06: HLN-326
F07: 16-26
F08: 16-40
F09: 03-08
F10: 02-62
F11: 16-68
F12: 15-39
F13: 03-06
F14: 02-34


166: 15-55, 03-39
193E: 02-43 (?), 06-48
200E: 97-20
266: 15-33, 15-55, 16-32
293: 16-32
293i: 16-32
G: 08-44 (13:30-kor a Villanytelepnél)
T: 15-34 (10:55-kor a Villanytelepnél)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24679
Azt mondják, a 102-t visszakapja Kelenföld. Ez igaz? És akkor mi lesz a 128-129-cel? És a 155-156-tal (mivel a 102-128-129 fejében a 155-156 teljesen a miénk lett)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24678

Maiak:

29:

F3: 07-67

F11: KXM-033

 

118:

F1: 08-80

F2: ?

F3: 12-98

F4: 12-71

F5: ?, 204/F7

 

218:

F1: 19-62

F2: FJX-209

F3: 08-02

F4: FKU-923

F5: 08-77

 

237:

F1: 08-00

F2: 08-91

F3: 14-02(?? a Jablonka felől az F3 számában jött be a Szentlélek térre 9:10 körül, majd elment az Árpád fejedelem útján befelé...)

 

65: 13-84

137: 03-60, 06-62

Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24677
Oké, a 118-asnál is jó, szal nem értem, miért csak szeptemberben volt érvényes, mindegy. A 137-es viszont változott, azt egyenlőre nem tudom forgalmik szerint írni.
Előzmény: .BPO-346. (24660)
11-88 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24676
46/146:
F2: 12-60
F9: 10-69

96/296: 00-49, 03-11, 03-26, 03-47, 12-03.
F31: KTK-391
F32: KTK-392

130:
F1: 03-75
F2: 01-90
F3: 01-46
F4: 01-83
F5: ?
F6: 01-86
F21: 10-31
F22: 10-51

146A:
F9: 10-69

196/196A:
F1: FKU-934
F2: FKU-941
F3: 19-78
F4: 05-61
F5: 00-03
F6: 00-23 :-P
F7: 17-31 :-P
F8: 11-84 :-PPP (ilyen se volt még: Volvo helyett, és a gazdája van vele)
F9: FKU-942
F10: 18-26 (?)
F11: FJX-202
F12: 08-46 (?)
F21: 04-64
F22: 04-47
F23: 17-02
F31: 08-65
F32: 08-48
F33: 08-63

973:
F2: 19-78
F3: 00-03
BPI-779 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24675
35: JLA-161
66: 03-06, 11-87
119: 06-06
148: 17-25
BPI-791 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24674

32:00-06,00-30,08-74,19-94

93:

F1:16-12

F2:15-31

F3:16-30

F4:16-07

 

161:FKU-950,17-48

MBen Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24673

5: 01-63.

16/16A/116: 13-91, 13-93, 14-01, 14-17.

22: 07-07, 07-10, 07-50, 07-57, 13-61, KXM-019, 031.

39: 07-96, 14-02.

90/90A: 13-51, 13-59, 13-69, 13-71, 13-80, 13-81.

91/291: 05-17, 07-36, 07-41.

102: 07-12, 07-39, 07-49, 15-05.

128/129: 05-09, 07-54, 15-02.

139: 05-53, FKU-937, 939.

149: 05-06, 07-46, 13-57.

155/156: 02-19, 02-25, 02-28, 02-29.

191: 08-93.

196/196A: 08-46.

MBen Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24672
147-esen már 06-02 pótolja 00-46-ot(el is ment garba).
Előzmény: .BPO-346. (24670)
buszpótló-busz Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24671
86:
F1: U-916
F2: U-914
F3: U-901
F4: U-903
F5: U-907
F6: U-904
F7B: U-915 (Délelőtt normál műszak, majd Bu második rész)
F8B: U-905 (Bu első rész, délután rendes műszak)
F9: U-913
F10: U-908
F11: U-909
F12B: U-906
F13: U-911
F14: U-910

206:
F1: U-929
F2: 11-91
F3: 08-59
F4: 08-37
F5: 11-89
F6: 11-93
F7: 08-78
F8: U-930

.BPO-346. Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24670
30/30A:
F1B: 04-77
F2B: 04-79
F3: 04-43
F4: 04-84
F5B: 08-06
F6: 04-55
F7B: 04-47
F8: 17-71
F9B: 04-32
F10: 04-46
F11: 08-22
F12: 04-62
F13: 04-78
F14B: 04-71
F21: 11-97
F22: 08-53
F23: 08-75
F24: 17-94
F25: 11-95
F32B: 08-45
F33B: 08-60
F34B: 18-17

34/106:
F1: 08-40
F2: FKU-917
F3: 18-48
F4: FKU-927
F5: 08-64
F6: 00-26
F7: 00-15
F8: 18-52
F9: FKU-926
F10: ???
F11: FKU-902
F12: 11-94
F13: FKU-920

122:
F1: FKU-932
F2: 08-45
F3: 08-60
F4: 08-56
F34B: 18-17

126/126A:
F1: 03-50
F2: JUX-016
F3: 03-41
F4: 03-68

134/134A:
F1: 02-12
F2: 03-65
F3: KHZ-884
F4: 03-64
F5: JUX-025
F6: 12-01
F7: 07-68
F8: 12-98
F9: ???
F10: ???

147: 00-46; 03-28; 10-57
BPO 662 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 24669

57/257 : 03-35; 03-70; 12-79; KPN-964

64/164 : 00-63; 03-49; 03-69; 03-72; 06-44; 06-74; 15-47

Tartalék : 06-74

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!