Keresés

Részletes keresés

Barbabianka Creative Commons License 2006.02.14 0 0 1940

Kerülgeted mint macska a forró kását.

A kérdés az volt, hogy vámolva vizsgáztatva van-e a motor.

bb

 

ps. Mióta nem jártál itt megjavult a helyesirásod. Gratulálok.

Előzmény: buszter (1939)
buszter Creative Commons License 2006.02.14 0 0 1939
itt magyarországon készült az adásvételi :)
Barbabianka Creative Commons License 2006.02.14 0 0 1938

Ha az adásvételi szerzödésed a Lajtán túl készült akkor elöször be kell vigyed az országba. Vám ecetera, és mivel már kétütemüt nem lehet üzembehelyezni brummoghatsz hozzá a fürdökádban. Ha üzemben volt a határon belül akkor legalább az elözö hajó könyvének egy másolata is szükséges volna.

Egy adásvételi szerzödés nem zárja ki a motor esetleges sötét multját. Legfeljebb jóhiszemü vásárlóként szerepel a vevö a további aktákban.

bb

 

Előzmény: buszter (1937)
buszter Creative Commons License 2006.02.14 0 0 1937
van egy adásvételim amivel vettem .... annyi elég ... remélem ...
Előzmény: Barbabianka (1936)
Barbabianka Creative Commons License 2006.02.14 0 0 1936
Papir van????
Előzmény: buszter (1935)
buszter Creative Commons License 2006.02.14 0 0 1935
a hajót még nem adom el abba nagyon bele szerettem :D csak a motort :D .... YAMAHA csónakmotor 50LE, 3 henger, 3 karburátor, 2 ütem. 84 es gyártmány 3 évet futott kitűnő állapotban van!!! itt meg tekinthető http://buszter.cjb.hu az elérhetőségeim is itt láthatóak. ha érdekel vkit a motor sorszáma akor megadom és a yamha szervizben mindent megmondanak rólla a nagykönyvből ;) ... én 500 ezerre gondoltam de ez alkuképes ár ;) mivel fogalmam sincs mi az értéka hasonló motorok hasonló árban láttam ... de várom az ajánlatokat ;)
Előzmény: Barbabianka (1934)
Barbabianka Creative Commons License 2006.02.14 0 0 1934

Rövid szerelem volt!(a hajóddal) vagy megfogott a rendörség?

Rövid, de látványos bugró libelléd után eltüntél mint Némo a 24. szélességi foknál.

Van valami papirod a hajóhoz??

Mit kérsz érte?

Mik a paraméterek?

bb

Előzmény: buszter (1933)
buszter Creative Commons License 2006.02.14 0 0 1933
hali mindenkinek! Kin gondolná manapság egy nősülés ennyibe kerül :( fáj a szivem érte de meg kell válnom a motoromtól ... tudjátok amiről még régen beszéltem ... a http://buszter.cjb.hu oldalon meg tekinthető a motor menetközben pedig a videjo ;) még nem tudom mennyi lenne érte az ideális ár ha vkit érdekel irjatok bátran.
hakapeci Creative Commons License 2006.02.14 0 0 1932
HI!BB budiprolyekt egyenlőre felfüggesztve 34cm max ami elfér magasságban.van egy emelt "álfenékrész"benne nagyobb vizsgálatot kell tavasszal megtenni hogy mi az előre a továbbiakban üdv ---haka
Előzmény: Barbabianka (1929)
hakapeci Creative Commons License 2006.02.14 0 0 1931
szia BB! máris jelentkezem a sörre most megyek budimagasságot mérni---üdv haka
Előzmény: Barbabianka (1929)
hakapeci Creative Commons License 2006.02.14 0 0 1930
Helló drusza vagyok---haka
Előzmény: hakapeszik maki (1928)
Barbabianka Creative Commons License 2006.02.14 0 0 1929

Tulajdonképen úgy terveztem, hogy a múlt hétvégét töltöm Bp-n. de a havazás miatt elhalasztottam az utat egy héttel.

Vagyis 17.-én indulok és 22.-én jövök vissza.

Nem hozunk össze egy talit szombat azaz 18.-án estére ?

Az idö nagyon rövid én tudom. De valahol egy korcsmában megihatunk közösen egy sört. Kinek volna kedve hozzá??

Üdv.

bb

Előzmény: hakapeci (1927)
hakapeszik maki Creative Commons License 2006.02.13 0 0 1928
Hoppá! Egy drusza!
Előzmény: hakapeci (1927)
hakapeci Creative Commons License 2006.02.13 0 0 1927
SziaBB.! bocsi valamit elszámoltam igazad van! a megadott cikkszámú budival az a bajom meg kell mérnem elfér e a magasság. mikor jössz haza? 14én reggel megtudom mérni ,kicsomagolom a hajót. üdv ---haka
Előzmény: Barbabianka (1926)
Barbabianka Creative Commons License 2006.02.13 0 0 1926

Nem tudom te mit láttál de a Best.-Nr. 958310 170€ az testvérek között is 42.500 HUF + szállitási kts. ca. 25€. Valamivel kevesebb mint az általad megadott ár.

bb

Előzmény: hakapeci (1925)
hakapeci Creative Commons License 2006.02.12 0 0 1925
Szia BB! ezek sem semmi árak. szerintem itthon veszek ha nem mutatkozik valami egyéb lehetőség,elég drágának tünnek persze lehet hogy jó a minőség üdv haka
Előzmény: Barbabianka (1924)
Barbabianka Creative Commons License 2006.02.12 0 0 1924
Előzmény: hakapeci (1923)
hakapeci Creative Commons License 2006.02.11 0 0 1923
HI! akkor lehet még találkoztunk is annak idején 78- 79 -80 ban én is mentem megbízhatósági futamon azt hiszem 3x is. egyszer pestről a kopaszi gáttól ment a futam dunaujvárosig, másnap ott volt kőrverseny ez volt az első a többi meg szigetkerülés volt. a papp szigetről indult valaqmelyik. rég volt már ---villanybudi ha van akkor megköszönöm a fáradozásod ----haka
Előzmény: Barbabianka (1922)
Barbabianka Creative Commons License 2006.02.11 0 0 1922

Ha látok valahol elektrongyos budit szólok.

Azért kérdeztem ezt a lapkiadó tagságot, mert szerintem 74-79 ig én is ott tartottam a hajóm és ráadásul be voltam jelentve mint turaversenyzö. Úgy nem kellett adót fizetni a hajó után.

bb

Előzmény: hakapeci (1921)
hakapeci Creative Commons License 2006.02.11 0 0 1921
Szia BB. itthon találtam egy árlistát a budikról kézi pumpás 38000- 60 000 ft, motoros 135 000-175 000 ft külön szivattyú nagy teljesítményű 200 000-230 000 ft. nem semmi áraka némethez képest na ez a rablás de én se dolgozok olcsón ---haka
Előzmény: Barbabianka (1917)
hakapeci Creative Commons License 2006.02.11 0 0 1920
sszia!CS. az én időmben a szemlélettelis baj volt a lapkiadónál.voltak tehetségtelen sztárok neveket nem mondok nem sértek meg senkit. kölcsön 35-ös tohatsuval életem 3. hajóépítésével megnyertem a BÉKE és BARÁTSÁG kupát. ami aszoci országok legnagyobb versenye volt 83-ban dunaujvárosban megvertem az oroszokat ami addig lehetetlen volt technikailag is, meg politikailag is a lapkiadó az első futam után megvette alólam a motort a gazdájától. A 4. futam végén letépték szó szerint a motort a hajóról elvágták a kábeleket benzincsövet, távirányító kábeleket azért hogy nehogy elállítsak valamit a motoron.elvitték a még vizes motort ---. tették azután mindenféle hajóra de nem ment nekik, veszekedtek is miatta eleget./ A hajót nem vették meg tőlem/ nekem 100-105 km/ó ment. én meg vettem a magyar bajnokságra egy 40-es tohatsut. 18 000 schilingért 2 hét alatt jött meg japánból bécsiába. a csigákat én csináltam hozzá de "pesti csiga nem ment PL a matyéri tavon szeged mellett.az a víz sűrű volt az iszaptolMeg a halaktól. halastavon volt az a verseny. te még láthattad azt a motort a lapkiadónál. ---haka
Előzmény: csóónakos (1919)
csóónakos Creative Commons License 2006.02.11 0 0 1919

Szia BB!

Én elég hosszú ideig voltam a Lapkiadónál /1983-1990-ig kb.A rómain.

Akkor még igen ifjú voltam és megelégedtem a mások által már levetett cuccal.Üdv,Cs

Előzmény: Barbabianka (1917)
hakapeci Creative Commons License 2006.02.11 0 0 1918
szia BB!kezdem a végén volt lapkiadós korszakom is, de még erköcsi támogatást se kaptam, ez azidőszak egy rákosszentmihályi építkezés befelyezésével esik egybe nem volt pézem az eredmények realizálásához. én bíztam magamban úgy hogy gyorsan leléptem egy neve-nincs klubbhoz a PGSK-hoz/pestvidéki gépgyár sc/néhány 100 000 saját befektetésével jöttek az eredmények amit éreztem hogy bennem vannak. na ebből elég rég volt ha érdekel majd személyesen többet róla keress rá a hozzászólásaimra a 3 topikban kiderül az "előéletem" összeolvasva----más az úszótestből búvárszivattyúval lehetne gyorsan kinyomni a vizet levegő egyidejű beengedésével.
Előzmény: Barbabianka (1917)
Barbabianka Creative Commons License 2006.02.11 0 0 1917

Jó reggelt Haka.

Nagyon egyszerü. A tartály alultól nyitott van benne egy szivattyú felül egy csap.

Leeresztéskor kinyitod a csapot, amitöl beáramlik a viz és elsülyed. Emeléskor bekapcsolod a szivattyút és az kinyomja belöle a vizet. Kiemelkedik.

A második lyukat a   ;o)  alatt irtam. Mint a kapitány aki fur még egy lyukat a hajójára, hogy kifolyon a viz. ;o)

üdv

bb

 

ps. Valahol olvastam, hogy te a Lapkiadónál versenyeztél. a Rómain??

Előzmény: hakapeci (1916)
hakapeci Creative Commons License 2006.02.10 0 0 1916
HellóBB ! az a" ki is engedheted belőle"1. közelítésben nekem nem áll össze. a vizet sűrített levegővel vagy mivel gondold kipumpálni/kinyomni belőle . 4.db tartóoszlop meg valamilyen csigás, csörlős 2 db hevederrel jön be hírtelen első közelítésben aproximative ami elég gyors is ---haka
Előzmény: Barbabianka (1915)
Barbabianka Creative Commons License 2006.02.10 0 0 1915

A képeken látható lift két tartályába beleengedik a vizet vagy kipumpálják belöle.

De az egyszerüdég kedvéért ha a tartályra fursz még egy lukat és ráteszel egy csapot akkor ki is engedheted belöle. :o)

bb

109ha300 Creative Commons License 2006.02.10 0 0 1914

Az enyém nagyon egyszerűen működött.

Egy U alaku ponton volt, beálltam orral a hajóval az "U" 2 szára közé, az orrát felemeltem egy "V" alakú tartóra, ugyanúgy mint a hajószállító traileren, ott volt egy fül, ahová oda is lehetett lakatolni a hajót, a hajó far részénél pedig a vízbe engedve volt a hajó alatt egy tűzoltótömlő, amit csörlővel fel lehetettt tekerni, így kiemelte a hajót a vízböl.

Mondjuk ezzel a megoldással nagyob hajót már nehézkes kihúzni a "V" tartóra, de kisebbeket nagyon jól lehet tárolni ilyenen.

 

Csabi

 

Előzmény: Thernitibi (1913)
Thernitibi Creative Commons License 2006.02.10 0 0 1913
Nem találom.

Viszont eléggé egyszerű a Csaba által is emlegetett rendőrségi stéghez hasonló hajókiemelő építése.
Régebben láttam ilyen fedett stéget Csanádon, egy 430-ast tároltak kiemelve.
Előzmény: Barbabianka (1910)
Barbabianka Creative Commons License 2006.02.10 0 0 1912

Talán valahogy meg lehetne szerezni rá az engedélyt. Kár lenne feladni, mert egy nagyon egyszerü jó ötlet.  Még a katamaránt is ki lehetne emelni vele a vízböl.

bb

Előzmény: hakapeci (1911)
hakapeci Creative Commons License 2006.02.10 0 0 1911
szia BB nagyon szép.csak ha vízen van ezt is engedélyeztetni kell mint úszóművet ---haka
Előzmény: Barbabianka (1910)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!