Ha az adásvételi szerzödésed a Lajtán túl készült akkor elöször be kell vigyed az országba. Vám ecetera, és mivel már kétütemüt nem lehet üzembehelyezni brummoghatsz hozzá a fürdökádban. Ha üzemben volt a határon belül akkor legalább az elözö hajó könyvének egy másolata is szükséges volna.
Egy adásvételi szerzödés nem zárja ki a motor esetleges sötét multját. Legfeljebb jóhiszemü vásárlóként szerepel a vevö a további aktákban.
a hajót még nem adom el abba nagyon bele szerettem :D csak a motort :D .... YAMAHA csónakmotor 50LE, 3 henger, 3 karburátor, 2 ütem. 84 es gyártmány 3 évet futott kitűnő állapotban van!!! itt meg tekinthető http://buszter.cjb.hu az elérhetőségeim is itt láthatóak. ha érdekel vkit a motor sorszáma akor megadom és a yamha szervizben mindent megmondanak rólla a nagykönyvből ;) ... én 500 ezerre gondoltam de ez alkuképes ár ;) mivel fogalmam sincs mi az értéka hasonló motorok hasonló árban láttam ... de várom az ajánlatokat ;)
hali mindenkinek! Kin gondolná manapság egy nősülés ennyibe kerül :( fáj a szivem érte de meg kell válnom a motoromtól ... tudjátok amiről még régen beszéltem ... a http://buszter.cjb.hu oldalon meg tekinthető a motor menetközben pedig a videjo ;) még nem tudom mennyi lenne érte az ideális ár ha vkit érdekel irjatok bátran.
HI!BB budiprolyekt egyenlőre felfüggesztve 34cm max ami elfér magasságban.van egy emelt "álfenékrész"benne nagyobb vizsgálatot kell tavasszal megtenni hogy mi az előre a továbbiakban üdv ---haka
SziaBB.! bocsi valamit elszámoltam igazad van! a megadott cikkszámú budival az a bajom meg kell mérnem elfér e a magasság. mikor jössz haza? 14én reggel megtudom mérni ,kicsomagolom a hajót. üdv ---haka
Nem tudom te mit láttál de a Best.-Nr. 958310 170€ az testvérek között is 42.500 HUF + szállitási kts. ca. 25€. Valamivel kevesebb mint az általad megadott ár.
Szia BB! ezek sem semmi árak. szerintem itthon veszek ha nem mutatkozik valami egyéb lehetőség,elég drágának tünnek persze lehet hogy jó a minőség üdv haka
HI! akkor lehet még találkoztunk is annak idején 78- 79 -80 ban én is mentem megbízhatósági futamon azt hiszem 3x is. egyszer pestről a kopaszi gáttól ment a futam dunaujvárosig, másnap ott volt kőrverseny ez volt az első a többi meg szigetkerülés volt. a papp szigetről indult valaqmelyik. rég volt már ---villanybudi ha van akkor megköszönöm a fáradozásod ----haka
Azért kérdeztem ezt a lapkiadó tagságot, mert szerintem 74-79 ig én is ott tartottam a hajóm és ráadásul be voltam jelentve mint turaversenyzö. Úgy nem kellett adót fizetni a hajó után.
Szia BB. itthon találtam egy árlistát a budikról kézi pumpás 38000- 60 000 ft, motoros 135 000-175 000 ft külön szivattyú nagy teljesítményű 200 000-230 000 ft. nem semmi áraka némethez képest na ez a rablás de én se dolgozok olcsón ---haka
sszia!CS. az én időmben a szemlélettelis baj volt a lapkiadónál.voltak tehetségtelen sztárok neveket nem mondok nem sértek meg senkit. kölcsön 35-ös tohatsuval életem 3. hajóépítésével megnyertem a BÉKE és BARÁTSÁG kupát. ami aszoci országok legnagyobb versenye volt 83-ban dunaujvárosban megvertem az oroszokat ami addig lehetetlen volt technikailag is, meg politikailag is a lapkiadó az első futam után megvette alólam a motort a gazdájától. A 4. futam végén letépték szó szerint a motort a hajóról elvágták a kábeleket benzincsövet, távirányító kábeleket azért hogy nehogy elállítsak valamit a motoron.elvitték a még vizes motort ---. tették azután mindenféle hajóra de nem ment nekik, veszekedtek is miatta eleget./ A hajót nem vették meg tőlem/ nekem 100-105 km/ó ment. én meg vettem a magyar bajnokságra egy 40-es tohatsut. 18 000 schilingért 2 hét alatt jött meg japánból bécsiába. a csigákat én csináltam hozzá de "pesti csiga nem ment PL a matyéri tavon szeged mellett.az a víz sűrű volt az iszaptolMeg a halaktól. halastavon volt az a verseny. te még láthattad azt a motort a lapkiadónál. ---haka
szia BB!kezdem a végén volt lapkiadós korszakom is, de még erköcsi támogatást se kaptam, ez azidőszak egy rákosszentmihályi építkezés befelyezésével esik egybe nem volt pézem az eredmények realizálásához. én bíztam magamban úgy hogy gyorsan leléptem egy neve-nincs klubbhoz a PGSK-hoz/pestvidéki gépgyár sc/néhány 100 000 saját befektetésével jöttek az eredmények amit éreztem hogy bennem vannak. na ebből elég rég volt ha érdekel majd személyesen többet róla keress rá a hozzászólásaimra a 3 topikban kiderül az "előéletem" összeolvasva----más az úszótestből búvárszivattyúval lehetne gyorsan kinyomni a vizet levegő egyidejű beengedésével.
HellóBB ! az a" ki is engedheted belőle"1. közelítésben nekem nem áll össze. a vizet sűrített levegővel vagy mivel gondold kipumpálni/kinyomni belőle . 4.db tartóoszlop meg valamilyen csigás, csörlős 2 db hevederrel jön be hírtelen első közelítésben aproximative ami elég gyors is ---haka
Egy U alaku ponton volt, beálltam orral a hajóval az "U" 2 szára közé, az orrát felemeltem egy "V" alakú tartóra, ugyanúgy mint a hajószállító traileren, ott volt egy fül, ahová oda is lehetett lakatolni a hajót, a hajó far részénél pedig a vízbe engedve volt a hajó alatt egy tűzoltótömlő, amit csörlővel fel lehetettt tekerni, így kiemelte a hajót a vízböl.
Mondjuk ezzel a megoldással nagyob hajót már nehézkes kihúzni a "V" tartóra, de kisebbeket nagyon jól lehet tárolni ilyenen.
Viszont eléggé egyszerű a Csaba által is emlegetett rendőrségi stéghez hasonló hajókiemelő építése. Régebben láttam ilyen fedett stéget Csanádon, egy 430-ast tároltak kiemelve.
Talán valahogy meg lehetne szerezni rá az engedélyt. Kár lenne feladni, mert egy nagyon egyszerü jó ötlet. Még a katamaránt is ki lehetne emelni vele a vízböl.