E topik a http://www.fortepan.hu gyűjteményben fellelhető városképek, részletek, helyszínek, esetleg korszakok-időpontok, személyek, járművek beazonosítására szolgál. A honlap szerkesztői az itt olvasható azonosításokat veszik át.
A Fortepan új kulcsszó-címke rendszeréről a Fortepan címkézés topikon kaphattok bővebb információt. Testvértopikunk a Budapest anno...
A Fortepanhoz lazán kapcsolódó egyéb témákkal forduljatok a
Kávézóna a FortePan-hoz topichoz
OFF Van első kézből egy történetem arról, "hogyan futott zátonyra Jugoszláviában a Szocialista forradalom" SzOT üdülőhajó :)) Nagyszerű 10 napos kirándulás volt, 4 nap le Csernavodáig (1 nap Konstancában) és 5 nap vissza. ON
Nagyon jó hogy dolgoztál vele, azért is, mert nálam hihetetlenül rosszúl lapoz kézi üzemmódban a fortepan oldal. Minden alkalmmal találok olyan képeket, amiket előtte nem láttam. No, ennek most vége! :)
www.fortepan.hu/_photo/display/9604.jpg
Budapest
Gellért-hegy – oldalában a Hegedűs villa
Királyi palota „kupola nélkül”
A romos Honvéd Főparancsnokság – mögötte a Honvédelmi Minisztérium
bal oldalon az 1944 évi elnevezések szerint: a Vezérkari Főnökség (Karmelita kolostor), mögötte a Várszínház (Karmelita templom) kicsit takarva a Miniszterelnökség (Sándor Palota)
jobb oldalon: Régi lovarda és istálló, mögötte az Udvarlaki őrség épülete
4429 Szeged, Tisza Lajos krt (akkoriban Lenin krt) 72, tervezők szövetkezete, most Lombard Bérlet kft irodaháza. Balról a Honvéd téri református templom parókiájának kapubejárata, ma olcsó- étterem bejárat.
Hmmm...rákerestem a számra, itt a topicban nem talált a kereső semmit...namost vagy a kereső nem jó, vagy én vagyok fáradt. Miért pont a Szocforr? Mert hetvenes évek eleje, nem oldalkerekes személyszállító, márpedig leginkább azok jártak Al-Dunát (főleg a FELSZABADULÁS gs), és a SZOT beutaltakat leginkább ez vitte, valamint egyedüli nagy személyszállító volt ebben az időszakban. Most Fortuna néven állóhajó, testvérei az EURÓPA, DNYEPR.