Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Totya3 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 15396

Jeleztem, hogy a 2008-asokban nincs részecske szűrő. Nem tudom értelmezni a "városba kell" indokot sem, városban sem fogyaszt sokat egy diesel és kényelmesebb vezetni a nagy nyomatéka miatt (alapjáraton elindul). Egy jó motor nem füstöl városban sem. Érdekesek ezek az urban legendák! :)

Előzmény: chunter (15393)
Totya3 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 15395

Igen és a többire, ha van még, egészen a tempomat áramkörig. Bevallom, nem tudom, hogy külön áramköre-doboza van-e a tempomatnak, vagy az ECU oldja meg. Érdemes lenne megnézned az autodatában, hátha van valami infó róla.

Előzmény: sleon (15394)
sleon Creative Commons License 2016.06.20 0 0 15394

Kormány alatti csatlakozókra gondolsz?

Előzmény: Totya3 (15392)
chunter Creative Commons License 2016.06.20 0 0 15393

lehet hogy varosba kell majd a kocsi, ezert a benzines fele hajlok. 

Kis infó az itt olvasoknak, hogy beszeltem egy honda szervizvezetovel telefonon. 

Benzinesnek nincs baja, ha olajat szuroket cserelik benne. Motor láncos és a lánc nem hajlamos a szakadásra, 300ezernél kell neki egy revízió, akkor cserélik ha hangja van, de ő nem is emlékezett olyan esetre mikor cserélték volna. 

 

Dizel se különösebben problemas, ha volt gazdája, de a DPF szűrő nem tolerálja a városi használatot. Illetve ami még érdekes, hogy 10-ből 8 autós akinek el volt dugulva prémium adalékolt üzemanyagot tankolt, vagy saját maga töltött a gázolaj mellé ilyen löttyöket. Tehát dízelbe csak sima dízelt érdemes tenni, prémium agymosást el kell felejteni. 

Előzmény: Totya3 (15390)
Totya3 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 15392

Biztosan kontakt hiba, de ezt nehéz megmondani. Próbáld végigkövetni a csatikat és valami kontakt sprével befújni (WD-40 is jó, de van erre spéci is (Kontakt 60)). Akkut vedd le, nehogy...

Előzmény: sleon (15383)
Totya3 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 15391

Láttam olyan 2.2-es Accordot, amiben 540ezer volt és a kettős az eredeti volt benne...

Előzmény: sleon (15385)
Totya3 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 15390

Most látom, hogy 1.8ast néztél ki, jobban jársz egy 2.2-essel, szerintem... (5liter normálisan, 6,5liter sportosan és akkor nagyon megy).

Előzmény: chunter (15386)
Totya3 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 15389

Szia!

Nézd meg a lengéscsillapítókat, van amelyik folyik, pedig SACHS van bennük gyárilag. Nekem cserélni kellett (Kayaba, (KYB) került bele). Előfordul, hogy az óra és rádió kijelzőjén nem világít néhány szegmens. Jól lehet alkudni, de nem kell félni, csak szétszedni és végigforrasztani a vacak ólommentes forrasztásokat a kijelző lábain, normáis ónnal. Egyáltalán nem lehet rozsdás sehol, mert ha igen, az ezt jelenti, hogy törött volt és rosszul javították. Ha kipróbálod, 4-ben 1800 fordulatnál padlózd le és gyorsítás közben figyelt a fordulatszámot 3000-ig. Ha nem egyenletesen emelkedik, hanem megugrik időnként, akkor a kuplung gyengusz. Errői ítam az imént. Nem füstölhet eközben! Kivéve, ha valami nagyon extrém tuning van rajta, akkor is csak egy pamacsot nyomhat, utána el kell múlnia. Ha nem múlik, akkor rossz a tuning, vagy nincs megfelelő turbónyomás. A 2008-asokban még nincs részecske szűrő. Ha a turbónak van kicsi hangja lefújáskor(gázelvétel), az nem gond, nekem még tetszik is. Igaz új korában nem tudom, hogy ilyen volt-e...

A futóművel nem nagyon szokott gond lenni, ez még igazi robosztus cucc (nem úgy mint a 9. gen.), de nézd meg a gumikat, nem koptak-e félre. Ha igen az baj, bár lehet, hogy egy beállítás segítene, de az erőteljes kopás akár törésre, futómű geometria sérülésre is gyanút adhat.

A fékeket is nézd meg, ha túl nagy a kopás a tárcsán (1mm-nél nagyobb), alkudj.

A motorban vezérműlánc van, nem kell cserélni soha, viszont az olajat cseréld le majd. Én az ENEOS-t ajánlom, 5W40-et, a jobbikat. 6liter kell, de ne töltsd túl. Hallgasd meg a bordásszíj feszítő görgőket alapjáraton, mert nekem kicsit zajosak voltak (süvített az egyik). Nem drága, de alkudni lehet. Ha olyat veszel, aminek teliműanyag átlátszó az eleje a két lámpa között, lehet kapni gyönyörű fekete rácsot helyette, ami még jobban is szellőzteti is a motort. Autó formája lesz az elejének! :)

Ha nincs benne tolatóradar, az kell majd! :)

Cseréld le a légszűrőt(pollenszűrőt is) és az üzemanyag szűrőt is (bármit mond a tulaj). Az üzemanyag szűrőt nem könnyű lecserélni, szét kell bontani fél motorteret, legyél ott, ha nem magad cseréled, mert könnyen átvernek! Ha magad cseréled, szükség lehet hibakód kiütésére, mert hiába légteleníted és töltöd fel a szűrőt, beugorhat egy kics közös nyomócső nyomás esés indításkor.

A rugózását szokni kell (főleg egy Accord után), kicsit hangos a hirtelen úthibáknál, de maga a komfort nem rossz. Ellenben úgy kanyarodik mint egy gokart!!!

Ez egy igazi élményautó, sok örömöd lesz benne! Szerencsés vásárlást!

Előzmény: chunter (15384)
Totya3 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 15388

Én is kérdezni szeretnék egyet. Csal a sebességmérő óra +8-at. Lehet rajta állítani? Az ECU_ból pontos értékek jönnek(GPS-el egyező), az óra nem onnan veszi az értékeket? Nem is értem ezt...

Totya3 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 15387

Szia! Kicsit késve, de hátha segít: Kuplung. Nekem is csinálta, igaz csak akkor, ha nagyon meghúztam a tuningot( 4. 80-120. 4,45sec ECU-ról mérve(csal az óra +8-at)). Van erre egy két cég, akik 40%-al meg tudják erősíteni a benne lévőt. Elk ell vinni a lendkereket, tárcsát, szerkezetet és egy héten belül elkészítik. Mivel nem volt kedvem szétszedni a váltót és időm sincs, ezért inkább enyhítettem a tuningon (4. 80-120. 5,3sec). Egyszer, ha már elkopott, biztosan nem újat veszek 120-ért...

Előzmény: Vivaro1 (15373)
chunter Creative Commons License 2016.06.19 0 0 15386

Köszi, ma elmegyek megnézni egy 1,8 sportot. 200 felett van benne km, de állítólag volt gazdája és megkímélt. 

Kiderül majd. Azt meg tudná valaki írni, hogy milyen típushibái vannak?

Előzmény: sleon (15385)
sleon Creative Commons License 2016.06.16 0 0 15385

Nem nagyon aktív ez a topic sajnos sok válaszra ne számíts. Nekem 1.8 benzines van és nagyon jól működik a gép. Úgy tudom a kettős tömegűt és a többi drágább dolgokat 180.000 km körül kell cserélni illetve kb. eddig bírják. Zsebbe nyúlós a dolog.

Előzmény: chunter (15384)
chunter Creative Commons License 2016.06.16 0 0 15384

Sziasztok! 

Gondolkodom 2.2-es dízel civic vásárlásán, és ez ügyben kérnék tanácsokat. 

Úgy láttam, hogy az első szériák minősége nem igazán volt japános, aztán később szétcsaptak az angol munkások között. A kérdés az, hogy mi az az évjárat, amikor már az első gyermekbetegségek gyógyításra kerültek? 2008 körüliekkel szemezek jelenleg. 

 Ezen felül van-e bármi olyan típusspecifikus dolog, amit érdemes ellenőrizni az autón mikor megnézem?

Némi műszaki érzékem van, így nem rettenek meg akkor se ha alá kell kúszni. :)

 

A turbó és a kettős tömegű lendkerék a veszélyes tétel, ezek ellenőrzésére van-e valami javasolt módszer a típusnál. 

Válaszotok előre is köszönöm!

sleon Creative Commons License 2016.06.06 0 0 15383

Sziasztok!

 

2008 honda civic tempomat vezérlője sokszor kihagy, nem kapcsol be. Valaki tudja esetleg mi lehet a gondja? Valami kontakt hiba? 

rocknrolla Creative Commons License 2016.06.03 0 0 15382

sziasztok

 

tudom rossz helyen érdeklődöm de max irányítsatok át a megfelelő fórumba.

 

Azután érdkelődöm, hogy 2001 és 2005 között gyártott civicbe lehet valamilyen módon gyári (!) tempomatot szerelni? Amerikai modellekben láttam, hogy a kormány jobb szélén van ilyen vezérlő egység, de azok ugye másabbak az európába szántakhoz képest, nagyobb motor van bennük.

 

Erről lenne szó: http://www.ebay.com/itm/Cruise-Control-Switch-Standard-CCA1010-fits-02-05-Honda-Civic-/151678646792?fits=Make%3AHonda%7CModel%3ACivic&hash=item2350c07a08:g:oLgAAOSwjVVVsMVd&vxp=mtr

 

Azt már megtaláltam, hogy nem gyári tempomatot lehetne külön beleszereltetni, de sztem az pofátlanul drága (több mint 100 ezer huf) ha azt nézzük, hogy opelekbe ill. VW konszern autóiba 30 ezerért már az autóban van a cucc (anyag+beszereléssel együtt). 

 

Köszönöm a segítségeket előre is.

ChiliChili Creative Commons License 2016.05.01 0 0 15381

Két töltő is van, egyikkel sem működik, ráadásul a szivargyújtó sem működik, „be sem kattan” a helyére. Most jutott eszembe, hogy ez már első naptól így van, de nem foglalkoztam vele, nem dohányzó az autó és a töltők rendesen működtek, eddig.

XIV-XVI. kerületben tudtok ügyes autó-elektronika mágust vagy elkötelezett Honda-szerelőt?

Végülis, 8 évesen nem olyan nagy baj ez, csak kell, mert arról kapja a tápot a telefon(navi+zene) és ezek nélkül már nincs utazás. :)

Előzmény: Chaosmönger (15380)
Chaosmönger Creative Commons License 2016.05.01 0 0 15380

Magát a szivargyújtót próbáltad hogy működik-e? Ezek a szivargyújtós töltők néha elég rosszul illeszkednek, úgy érzed hogy teljesen a helyén van, közben meg mégsem.

Előzmény: ChiliChili (15379)
ChiliChili Creative Commons License 2016.04.30 0 0 15379

Közben látom, másnál is van hasonló gond. :)

Mi a szivargyújtó ikonja a biztosíték táblán és honnan tudom megállapítani műszer nélkül, hogy baj van?

Előzmény: ChiliChili (15378)
ChiliChili Creative Commons License 2016.04.30 0 0 15378

Valami elektromos gubanc lehet, nem megy a szivargyújtó töltő. Eddig erről ment a telefon, de egyik pillanatról a másikra eltűnt a jel az aljzatból. Járt már valaki így? Esetleg biztosíték gond lehet?

Totya3 Creative Commons License 2016.04.29 0 0 15377

Szia! Ezt is megnézheted, itthon is lehet kapni, azonnal...

YATOUR MP3/USB/SD/AUX illesztő

autodvd.hu nál vettem, hibátlan. Rá kell dugni a fejegység CD tár csatlakozójához. Úgy kell kérni, hogy honda 2.4 csatlakozóval. Be is szerelik, vagy venned kell műanyag kárpit kiszedő feszítő "vasakat", mert csavarhúzóval csak tönkreteszed. Ilyet az Unix-ban is lehet kapni.

Előzmény: Hmicky (15375)
Harvester Creative Commons License 2016.04.09 0 0 15376

Nekem xcarlink usb adapter volt a kocsimban, az ebayen vettem s magam szereltem be. 

http://www.xcarlink.co.uk/product.php?productid=12&cat=3&page=1

 

Előzmény: Hmicky (15375)
Hmicky Creative Commons License 2016.03.28 0 0 15375

Sziasztok!!

 

Segítséget szeretnék kérni!!

 

Van egy 8. generációs Civic Sedanom! 2008-as évjárat! A kérdésem az audio rendszeréről lenne. Sajnos ebben a kocsiban még nem kapott helyet az usb bemenet. A rádió maga képes mp3 lejátszására Cd ről. De nekem nem sikerült megszólaltatnom. Írtam egy adat cd tele mp3-al, és nem játsza le.

Esetleg tudna vki,hogy segíteni mit rontottam el???

A másik kérdésem az lenne, hogy ki milyen usb adapter használ, milyet érdemes venni ami ár lrték arányban megfelelő.

 

Előre is köszönöm.

Harvester Creative Commons License 2016.03.06 0 0 15374

Kedves fórumtagok! Eladtam 4 hónapja szeretett 2007-es 1.8LS 4ajtós Civicemet. Most találtam meg a régi holmik között 3 db gyári 15"-os dísztárcsát (Az LS gyárilag acélfelnis). Ha szüksége van rá valakinek egyben vagy darabonként, írjon nekem. Azért gondolom, hogy érdekes lehet valakinek, mert amikor a negyedik padkázás miatt elrepedt, akkor sehol nem tudtam használtan venni egy darabot, csak újat adtak volna csillagászati áron, vagy 4-es garnitúrában használtat. Végül én is egy teljes garnitúra gyári használtat vettem akkor az ebayen, de megmaradt az eredetiből három. 

Vivaro1 Creative Commons License 2016.03.04 0 0 15373

Na, mivel egyre nagyobb arányban tapasztalom a hibajelenséget a kuplung csúszására tudok gondolni, amit olvastam is, hogy ebben a szériában alul méretezett.

Előzmény: Vivaro1 (15371)
pettyusz Creative Commons License 2016.03.03 0 0 15372

Kedves Hondások!

 

Szeretnék én is közétek tartozni, de gondolom ehhez szükséges, hogy legyen ilyen autóm. A megfelelő darab kiválasztásában kérném segítségeteket. A tervem 2007-2010 közötti Civic, ami lehet sedan, vagy ufó 100 ezer körüli/alatti futásteljesítménnyel. Első sorban itthon nézelődnék. 1.8- as motorral gondolom, esetleg a sedán 1.6-os. Második autónak kellene, de napi használatra. Olvasgattam visszafelé a topicot, de ilyen amatőr kérdésre nem találtam meg a választ. Viszonylag egyszerű volt eddig az életem, mert teljesen hétköznapi (offos német) autóim voltak, de ebből elegem lett. Japán márkám eddig nem volt. Tudom, hogy a sedán és ufó között az egyedi ízlés dönt sokak szerint, engem az ár-érték aránya érdekelne, illetve a megbízhatóságról kialakult tapasztalat. Nagyon örülnék és hálás volnék, ha a vásárlásnál fontos, odafigyelni-valókról is kaphatnék tanácsokat (Hondás értelemben).

 

Nagyon köszönöm a jó szándékú segítséget!

Vivaro1 Creative Commons License 2016.03.02 0 0 15371

Sziasztok!

 

Egy ismerősnek a múlt hétvégén hoztunk el egy Civicet 2007. 01, havi 2.2CTDI 140le 145.000km valós.

Én hoztam haza, bitangul megy, DE! arra lettem figyelmes, hogy hirtelen gázadásra pl 3-4-5-6 fokozatokban a fordulatszám valamelyest megugrik. Eközben húz az autó rendesen, csak ezt a jelenséget nem tudom hova tenni.

 

Előre is köszönöm a válaszokat.

wastegate Creative Commons License 2016.02.12 0 0 15370

Rajta van a fedélen ...

 

w

Előzmény: Katoka91 (15366)
Béci27 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 15369

torrenten fennt van (ncore)

Előzmény: klachaza (15368)
klachaza Creative Commons License 2016.01.07 0 0 15368

Sziasztok.

A navigációs térképet lehet valahogy frissíteni? Europe 2005-2006 DVD lemez van benne(Ver.3.01)

2006 os civic 5D

 

Köszi

U452D Creative Commons License 2015.12.26 0 0 15367

Hi!
Hasonló cipőben...
Kézikönyvet keresgélek, sajnos magyarra még nem találtam rá.
Ha megfelel az angol:

http://www.hondatrading.ro/uploads/manuals/Manual_de_utilizare_Honda_5D.pdf


Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!