Időpontot nem írtam, de ha TIPPELNI kellene, akkor max egy hónap. Azért írtam a tippelést nagybetüvel, hogy senki ne reklamáljon, ha több lesz. Rengeteg dolgom van még mire teljesen összeáll. Még vannak benne érdekes hibák, illetve a leírás sem két perces meló lesz.
Zsivány! A sok új objektum miatt mennyire várható a pálya belassulása? Mármint az fps-re értem.
Amúgy jó munkát hozzá, én a magam részéről türelmesen várom a v1.2-t, addig hajtom a v1.1-et szorgalmasan.
Mozdonyépítők, -átfestők, pályaépítők! Elkészült a négy darab file, ami megy majd a GameStar DVD-re. Helyhiány miatt három újságban lesz a megjelenés az alábbiak szerint:
Júliusi szám: Mozdony alapcsomag
Augusztusi szám: Mozdony átfestések
Szeptemberi szám: Bakony pálya, Szliva-Meggyes pálya
Ez most nem reklám akar lenni az újságnak, hanem egy kérdés felétek:
Így is jó nektek?
Ugyanis anno még a kérdésem egy számra vonatkozott. Csakhogy akkora lett az anyag (összesen 801 mega a 4 telepítő!), hogy az nem fér rá egyre, ráadásul először a mozdonyokat kell megjelentetni, csak utána lehet a pályákat.
Kösz! :) Zsivány, nagyságrendre tudnál tippet mondani mikortájt fogod (remélem) publikussá tenni a jelző-váltó-sorompó csomagod? A jelenlegi jelzőkkel több helyen problémáim vannak egy-egy bonyolultabb vágánycsomópontnál.
Talán már nem kell sokat várni. Tesztelés már folyamatban van. Mivel ez a Bakonyban történik, így hamarosan várható a Bakony V 1.2 is még több magyar objektummal.
Minden érdeklődő türelmét kérem, ez nagyon nagy falat. Rengeteg a hibalehetőség, és úgy szeretném kiadni, hogy később ne kelljen javítani rajta, mert a jelzőscript esetén nem mindig megy a "felülírom egy új fájllal" módszerrel.
Sajnos az már látszik, hogy egy-két apróság tekintetében majd kompromisszumot kell majd kötni a TS-sel. Aki nem fog tudni kompromisszumot kötni, az ne is várja a jelzőcsomagot.
A leírásban mindent elmagyarázok majd részletesen.
Miert? A 30-as vonalok a Balatonkeresztur-Balatonmariai nyilt vonali elagazas utan jonnek a mellekvonalrol a Bz-k es mennek Balatonszentgyorgyre, majd onnan Keszthely-Tapolca iranyaba. Keszthelyig van felsovezetek a 30a-n.
"Hinye Máté! Törlöm a pályám és újra nekikezdek. :))" Meg ne próbáld, Jadro! :) A képeidet azóta rendszeresen nézem a pályádról, mióta először beszéltünk róla mélben és nagyon ígéretes, engem megfogott. Úgyhogy arccal a vasút felé! :)
"Bz-vel a drót alatt, király! :-)" IST, sosem voltam a konvenciók embere :) a dieseleket ugyanúgy hajtom villamosított pályákon, mint az áramszedősöket.
Most hogy kiadta Balogh úr a 2109-es csőrit ezért ha lesz módom és időm rá felteszem a 2169-est, ja és még egy meglepetés gépet, ami eredeti modell lesz, nem átfestés.
Nem akarom túlreagálni a dolgot, de eddig nem volt divat itt ez a stílus. Gondolj arra is, hogy a kisgyermekek is olvashatják ezt a témakört. Bár kétlem, hogy újat tanultak volna tőled.
Sziasztok!
Buheráltam kicsit a V63 gépek engjeit, mert engem eléggé zavart, hogy legyorsulta pl a Taurusokat, ami enyhén szólva irreális.
A következő dolgokat írtam át:
V63.001:
Súly: 120 tonna (az eredeti engben a sorozat
gépek 116 tonná súlya szerepelt)
Maximális Sebesség: 120 kmh
Indító vonóerő: 510 kN (ez maradt)
Állandó vonóerő: 299 kN (490 helyett... )
Maximális áram: 1200 Amper
1200 tonnás vonattal 118 km/h volt a max sebesség amit elért
V63-007:
Súly: 118 tonna
Maximális Sebesség: 133 kmh (133.5 km/h áttétel a nullszéria gépei alatt)
Indító vonóerő: 436 kN (ez maradt)
Állandó vonóerő: 248 kN (410 helyett... )
Max Amper: 1200
750 tonnás vonattal 134 km/h volt a max sebesség amit elért
V63 017, 028, 032, 041
Súly: 116 tonna (maradt)
Max. Seb: 140 kmh (Krupp forgóvázas gépek 140-es áttétellel készültek)
Indító vonóerő: 384 kN (140 km/h áttétel miatt)
Állandó vonóerő: 248 (szintén 410 helyett... )
Max Amper: 1200
575 tonnás vonattal 148 km/h a max
V63 150, 152, 156
A 152-es Gigant teljesítményét visszaírtam 3600 kW-ra, nemtudom honnan jött az 5200kW. Le-ben tényleg 5200, de úgy meg nem szokás vilany mozdonyt megadni...
Súly: 118 tonna (átalakítás során balaszt súlyt kaptak)
Max seb: 160 kmh
Indító vonóerő: 319 kN
Állandó vonóerő: 206 kN
Max amper: 1200
575 tonnás vonattal 164 km/h a max.
Így élethűbb lett a gépek a mozgása, bár jóval gyengébek lettek az eredeti engine fileokhoz képest.
Akit érdekel, le tudja tölteni a http://m63.oldstars.hu/msts/v63_eng_update.zip címről.
Gábor
ui: a Bp-Vác javított activgitikkel és a Bp-Püspökladány vonal legkésőbb holnap felkerül.
Ejnye már Árvai úr... Nem vagyunk már kisiskolások, hogy nevelni kelljen a szép magyar beszédre. Ha nem érti, kérdezzen rá! Máskülönben van a fórumnak moderátora, aki -ha szükségét érzi- kigyomlálja az oda nem illő, esetleg másokat sértő bejegyzéseket. A nem tetsző rész kihagyására pedig a következő megoldást javaslom: amint a nemkívánatos részhez ér a tekintete, egy gyors, vízszintes irányú szemtengely-, esetleg fejmozdulattal elrántani a tekintetét.
És elnézést, ha megsértettem...
Matiz: Azt hiszem egy társtopicon már ajánlottam az Ultrawebet, mostanság elég megbízhatóak.
WolfY, Ptrmarci és www.arvai.hu: A második letöltéskor indított SZMV11b.exe rendben lefutott, ami megerősíti azt a gyanút, hogy a tegnapi letöltéskor megsérült a 117 MB -os fájl.
Csak a vállalati gépen futtattam a mai letöltést, ezen ugyan nincs fenn az MSTS, de gondolom ha itt lefutott rendben, otthon is ezt teszi.