Keresés

Részletes keresés

ferri72 Creative Commons License 2014.09.19 0 0 85275

Szerintem az olyasmi magasságú lehet, namost én csak fejből mondom, de szerintem a 480, az a 18,4-nek felel meg szélességileg tehát azonos felni D mellett magasabb valemelyest a 16,9-től , de mivel /70 kb akkora lehet.

Előzmény: Makómiki (85271)
hori67 Creative Commons License 2014.09.19 0 0 85274

Csak nem kolegák vagyunk titokban?:-)))))

Előzmény: Józsi73 (85270)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.19 0 0 85273

Az a legolcsóbb nem nagyon látott fehéroroszországot az is biztos... :-)

Viszont ami a szerelést illeti, ott is kockát gurítják, a gömböt viszik. 

Előzmény: hori67 (85268)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.19 0 0 85272

Üdv Urak!

 

Megnéztem a rossz termosztáton, tud külön mozogni a kis tányér a felsőrésztől.

De csak befolyásol valamit, neked jó lett.

Előzmény: mtz1221 (85252)
Makómiki Creative Commons License 2014.09.19 0 0 85271

Üdv Mesterek!

Szerintetek a 16,9-es gumi helyére fel lehet tenni 480/70R38-est?

Józsi73 Creative Commons License 2014.09.19 0 0 85270

De van sok minden, amit nem kell engedélyeztetni................. (csak a dolgozóknak)

Előzmény: hori67 (85268)
hori67 Creative Commons License 2014.09.19 0 0 85269

Ráadásúl mindent előbb engedélyeztetni kell beszerzés előtt.Pedig két órás műtét lenne csak, akár az út mellett is.Inkább trélerezünk.Amit ötven kilóméterről kérünk kölcsön:-) Meg fizetjük a daruzást.....

Előzmény: hori67 (85268)
hori67 Creative Commons License 2014.09.19 0 0 85268

Üdv.Az alkatrészek minőségromlása ad munkát nekem is.Az eredeti féltengely kilenc évet bírt ki.Azután minden évben eltörik egyszer.Persze itt a közútnál a leg ólcsóbb verziót kell megvenni.

Előzmény: MTZ Betyár (85265)
ferri72 Creative Commons License 2014.09.19 0 0 85267

Szia. Akkor ezt már megtudtuk biztosan. És hol vannak azok a fúvókák ,hogy helyezkednek el? A 12000 óra nagyon szép eredmény. A 1025 hengerfejben állítólag keményfém kipufogószelep ülékek vannak.

Előzmény: vanyitom (85266)
vanyitom Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85266

Üdv! A 245-ös motorokban benne van a "olajfúvóka"=dugattyú fenék hűtés. A vezérműtengely más pár fokkal, ezt még nem mértem én is csak olvastam valahol. Én 952-est szedtem szét 12000üzemórás bontatlan motorral és 260-al kezdődtek abban is a cikszámok. Az 1025 ös hengerfeje csak a termosztát hát felfogatásában különbözik, szelepméret ugyan az, lehet hogy anyagában jobb minőségű.

Előzmény: ferri72 (85243)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85265

Én nem tudom, hogy nem-e azért csinálták azt a fesztivált, mert rontani akarták az üzletüket az minszkieknek, mert nagyon fogyott a traktoruk. De lehet benne igazság. :-)

A minőség romlása aláírható a globalizációnak, meg a nyereségnek, meg a megszűnt szigornak ami a szovjetunióban volt. Meg annak is, mint mindenhol máshol, pénzzel lehet igazán ösztönözni a melóst, máskülönben hanyagul dolgozik, ha nincs megfizetve...

Előzmény: ferri72 (85261)
ferri72 Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85264

Különben van benne legalább 8000, de még jól muzsikál, váltója is jó még ,difi is, .

Előzmény: mtz1221 (85257)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85263

Lehetni lehet, de meg ne csináld. :-)

Előbb próbáld ki így átfordítva, dolgozz vele egy napot így, hogy rakottan is lásd hogy viselkedik, aztán majd levonod a tanulságot. Ha nem jön be, visszafordítod.

Előzmény: Mtz 550E (85259)
ferri72 Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85262

Te mindennek ekkora feneket kerítesz? Amúgy gyári vonófejhez ne nyúlj azon kívül hogy max megfordítod, ne vagdoss és ne hegessz rajta!

Előzmény: Mtz 550E (85259)
ferri72 Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85261

Honnan származik? tudom volt az az ügy , de szerintem már rég lecsengett, a lemezesek is onnan jönnek csak szerintem sok a megrendelés ,a gyár csak úgy tudja teljesíteni ha hanyagolódik az összeszerelési minőség, pl. meghúzatlan csavarok, és több selejtes alkatrész átmegy a MEO-n.

Előzmény: MTZ Betyár (85255)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85260

Ezt én sem tudom, minek zárják.

Például a zsiguli sem zárja, vagy az ifa/rába termosztát sem, mondjuk utóbbiakban most nem vagyok biztos, de szerintem nem.

Előzmény: mtz1221 (85252)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85259

Előzmény: Mtz 550E (85258)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85258

Ha a képen bejelölt részt kivágnám az enyémen és úgy hegeszteném be hogy ne álljon vagy ne bukjon annyira lefelé a hátulja? Szerintetek azt meglehetne csinálni?

mtz1221 Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85257

De azért nem bánnád?:)

Előzmény: ferri72 (85256)
ferri72 Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85256

Az azt jelentené hogy 22 évig meg vagy 13-15 ezer üó-ig ment el eredeti hüvelyekkel,, nem hinném:)))))

Előzmény: mtz1221 (85253)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85255

Hát a dugattyúkkal szerintem az a helyzet, hogy ugye nincs gyártás programban szívó motoros típus. (a lemezes 820 és társait ne vegyük, mert nem tisztázott honnan származnak, mindenki mond mindent, de senki nem tudja igazából)

Ezért megy mindenbe ugyanaz a dugattyú, kivéve a CR motorba, mert abba azért jobb minőségű kellene akkora nyomásra. De kitudja. :-)

 

Előzmény: ferri72 (85249)
Mtz 550E Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85254

Még nem néztem ezeket a dolgokat hogy áll rúd meg hogy rángat-e! Mert most fordítottam át este! Majd holnap ki pórbálom!

Előzmény: MTZ Betyár (85248)
mtz1221 Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85253

Inkább ne lásd meg vagy 10évig.

Előzmény: ferri72 (85251)
mtz1221 Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85252

Nem tudom,de valami nem volt rendben.Meg arra se tudok rájöni minek a kis kör záró,volt már pár perkins motor a kezembe,és annak is csak nyitott-csukott a termosztát és ennyi.

Előzmény: MTZ Betyár (85250)
ferri72 Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85251

Elhiszem, de én ezekre a lemezes 90 lovas turbósokra lennék kíváncsi ,a 245,5 ös motorúakra, de ha 952-t javítani kell biztos meglátom.

Előzmény: mtz1221 (85245)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85250

Ez nem rossz gondolat, lehetséges, hogy ez a hiba. Egy ponton akkor lelassul a víz áramlása és ekkor melegszik meg az egész. Bár tartósan meleg marad. akkor nem nyílna ki teljesen?

Lehetséges, hogy a kis tányér felfekszik és a termosztát meg nem tud kinyitni teljesen mert megakad. 

Ezért szűk marad az átfolyási keresztmetszet....

Na majd holnap megnézem, van egy rossz 70 fokos ebből az újból és ha megtámasztom a tányért a felső része tud-e még attól tovább nyílni. 

 

De csak nem vétett ekkora kezdő hibát az orosz vagy mégis?

Előzmény: mtz1221 (85245)
ferri72 Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85249

Pont azt írom hogy a gyári turbós 952-n is szívó motoros hengerfej van, elvileg akkor csak a 1025ön van turbós hengerfej. Igen a 260 a hethengeresé, és ilyennel van szerelve a 820 már régóta. Kever ám Iván rendesen:))

Előzmény: MTZ Betyár (85247)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85248

A vonórúd, hogy áll vízszintesen üres póttal?

Ne felejtsd el, rakottan lejjebb fog menni a forgózsámolynál és akkor már felfelé fog állni valamennyire.

Menni mentél vele, rángatott most is?

Előzmény: Mtz 550E (85244)
MTZ Betyár Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85247

Üdv!

 

Csak van benne, ez magyarázat lehet a gyengébb olajnyomásra az öreg szívómotorokhoz képest. Van ábrám a szívó és a turbós motor szelepvezérlési diagramjáról, 4 fokkal hamarabb zár a turbós szívószelepe és 4 fokkal később nyit a kipufogó szelepe.

Hebegést hallottam én is.

A keletagrós videóban is, hebeg az utólag turbózott 82.1-es.

Hebegés az attól van, valami olyasmit olvastam egy ifás truck trialos fórumban, hogy két henger valahogy "összedolgozik". Szívónál is tapasztalható a jelenség, a légszűrőnél pulzál a levegő. Egy tört pillanatra visszaáramlás van a szívócsőben.

És azok az ifások voltak bajban, mert ott nincs turbós vezérműtengely, mint az mtz-nél...

Turbós hengerfej? Még jobb hőterhelés tűrésű szelepülések? Szelepforgatós cuccok esetleg?

260-al kezdődő cikkszám tudtommal a hathengeres motoralkatrészeket jelenti. D-260 a hatos motor.

 

Előzmény: ferri72 (85243)
berci66 Creative Commons License 2014.09.18 0 0 85246

Szerintem úgy jó, ha felfelé húzza pótkocsit, főleg terményhordáskor a szántóföldön...

Előzmény: Mtz 550E (85244)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!