Szerintem az olyasmi magasságú lehet, namost én csak fejből mondom, de szerintem a 480, az a 18,4-nek felel meg szélességileg tehát azonos felni D mellett magasabb valemelyest a 16,9-től , de mivel /70 kb akkora lehet.
Ráadásúl mindent előbb engedélyeztetni kell beszerzés előtt.Pedig két órás műtét lenne csak, akár az út mellett is.Inkább trélerezünk.Amit ötven kilóméterről kérünk kölcsön:-) Meg fizetjük a daruzást.....
Üdv.Az alkatrészek minőségromlása ad munkát nekem is.Az eredeti féltengely kilenc évet bírt ki.Azután minden évben eltörik egyszer.Persze itt a közútnál a leg ólcsóbb verziót kell megvenni.
Szia. Akkor ezt már megtudtuk biztosan. És hol vannak azok a fúvókák ,hogy helyezkednek el? A 12000 óra nagyon szép eredmény. A 1025 hengerfejben állítólag keményfém kipufogószelep ülékek vannak.
Üdv! A 245-ös motorokban benne van a "olajfúvóka"=dugattyú fenék hűtés. A vezérműtengely más pár fokkal, ezt még nem mértem én is csak olvastam valahol. Én 952-est szedtem szét 12000üzemórás bontatlan motorral és 260-al kezdődtek abban is a cikszámok. Az 1025 ös hengerfeje csak a termosztát hát felfogatásában különbözik, szelepméret ugyan az, lehet hogy anyagában jobb minőségű.
Én nem tudom, hogy nem-e azért csinálták azt a fesztivált, mert rontani akarták az üzletüket az minszkieknek, mert nagyon fogyott a traktoruk. De lehet benne igazság. :-)
A minőség romlása aláírható a globalizációnak, meg a nyereségnek, meg a megszűnt szigornak ami a szovjetunióban volt. Meg annak is, mint mindenhol máshol, pénzzel lehet igazán ösztönözni a melóst, máskülönben hanyagul dolgozik, ha nincs megfizetve...
Előbb próbáld ki így átfordítva, dolgozz vele egy napot így, hogy rakottan is lásd hogy viselkedik, aztán majd levonod a tanulságot. Ha nem jön be, visszafordítod.
Honnan származik? tudom volt az az ügy , de szerintem már rég lecsengett, a lemezesek is onnan jönnek csak szerintem sok a megrendelés ,a gyár csak úgy tudja teljesíteni ha hanyagolódik az összeszerelési minőség, pl. meghúzatlan csavarok, és több selejtes alkatrész átmegy a MEO-n.
Ha a képen bejelölt részt kivágnám az enyémen és úgy hegeszteném be hogy ne álljon vagy ne bukjon annyira lefelé a hátulja? Szerintetek azt meglehetne csinálni?
Hát a dugattyúkkal szerintem az a helyzet, hogy ugye nincs gyártás programban szívó motoros típus. (a lemezes 820 és társait ne vegyük, mert nem tisztázott honnan származnak, mindenki mond mindent, de senki nem tudja igazából)
Ezért megy mindenbe ugyanaz a dugattyú, kivéve a CR motorba, mert abba azért jobb minőségű kellene akkora nyomásra. De kitudja. :-)
Nem tudom,de valami nem volt rendben.Meg arra se tudok rájöni minek a kis kör záró,volt már pár perkins motor a kezembe,és annak is csak nyitott-csukott a termosztát és ennyi.
Ez nem rossz gondolat, lehetséges, hogy ez a hiba. Egy ponton akkor lelassul a víz áramlása és ekkor melegszik meg az egész. Bár tartósan meleg marad. akkor nem nyílna ki teljesen?
Lehetséges, hogy a kis tányér felfekszik és a termosztát meg nem tud kinyitni teljesen mert megakad.
Ezért szűk marad az átfolyási keresztmetszet....
Na majd holnap megnézem, van egy rossz 70 fokos ebből az újból és ha megtámasztom a tányért a felső része tud-e még attól tovább nyílni.
De csak nem vétett ekkora kezdő hibát az orosz vagy mégis?
Pont azt írom hogy a gyári turbós 952-n is szívó motoros hengerfej van, elvileg akkor csak a 1025ön van turbós hengerfej. Igen a 260 a hethengeresé, és ilyennel van szerelve a 820 már régóta. Kever ám Iván rendesen:))
Csak van benne, ez magyarázat lehet a gyengébb olajnyomásra az öreg szívómotorokhoz képest. Van ábrám a szívó és a turbós motor szelepvezérlési diagramjáról, 4 fokkal hamarabb zár a turbós szívószelepe és 4 fokkal később nyit a kipufogó szelepe.
Hebegést hallottam én is.
A keletagrós videóban is, hebeg az utólag turbózott 82.1-es.
Hebegés az attól van, valami olyasmit olvastam egy ifás truck trialos fórumban, hogy két henger valahogy "összedolgozik". Szívónál is tapasztalható a jelenség, a légszűrőnél pulzál a levegő. Egy tört pillanatra visszaáramlás van a szívócsőben.
És azok az ifások voltak bajban, mert ott nincs turbós vezérműtengely, mint az mtz-nél...
Turbós hengerfej? Még jobb hőterhelés tűrésű szelepülések? Szelepforgatós cuccok esetleg?
260-al kezdődő cikkszám tudtommal a hathengeres motoralkatrészeket jelenti. D-260 a hatos motor.