Hogy őszinte legyek, én nem kérem ki a véleményét, csak fotózok. Eddig csak közömbös vagy kedves reakciókat kaptam. Úgy néztem rá, hogy lássa, nem gonosz szándékkal fotózom. Ilyet még nem tapasztaltam. De pl. tegnap 18-38 vezetőjének nem sok esze volt (138). Elszívott 3-4 cigit, majd az 5. után rájött (nagy dugó volt), hogyha becsukja az ajtót, nem megy az utastérbe a füst... (én eléggé éreztem, legelöl ültem). De ez meg a sötétebb fajta. Aki nem tudja vagy gyökérségből nem válaszol, na az ilyeneket nem bírom.
Van egy pár típus... (kb. valahogy ugyanígy állnak hozzá a vezetéshez is)
-nem fotózhatok
-fotózhatok
-le se sz.rja
-várjam meg amíg kiszáll
==>
Szerintem ez a legjobb:
-Magára csukja az ajtót és teli bagózza a buszt, esetleg zenét hallgat vagy telefonál, de azt is csak szabályosan fülhallgatóval. És ha kérdeznek tőle valamit azt mondja hagyják vezetni vagy nem tudja. :)
Másik, kelenföldi haver meg egyszerűen fél. Nem akar bajt magának, csak nagyon kirivó esetben jön ki a fülkéből, bár szerencsére nem volt még ilyen (egyzser zavart le szipust). A másik, hogy egy elég nagy százalék le se szarja, mi van a háta mögött. Ezek egy része felismerhető, nem is vigyáznak a buszokra semmilyen tekintetben.
Holnap mi is kitakarítunk annyi buszt, amennyit csak lehet :D A másik baj, hogy sokszor már a sofőrt veszik elő, ha nem engedi el ezeket a gyökereket. Dél-pesti haverom ezért nem is nagyon foglalkozik velük. A balhé se kell neki, meg tényleg nincs is értelme. Az újgazdag szülők úgyis elsikálják a dolgot.
Ahogy várható volt. Ezeket a gyökerek jelenleg semmi nem tartja vissza. Amíg nem lesz kamera vagy ilyesmi, ez nem is változik. Holnap pár ismerőssel majd javítunk a helyzeten (persze elsősorban kelenföldi kocsikat)
Gondoltam, hogy nem tudtad, hisz ezért szóltam neked! ;-) Telómba én is össze-vissza írom őket, viszont nem olyan nehéz a megfelelő helyre beírni a fórumba. Csak egy kis odafigyelés kell. ;-)
19-78 elvileg időben ment garázsba utasszállítással. 45-ösön akkor most mégis elfér a Volvo? Mik ki nem derülnek... 44: 01-93 (biztosította az alacsonypadlós szolgáltatást), 06-54 45: 01-26 276E F8: 10-52 Volt még 03-18, 10-49 is. 277 F6: 10-61 (kijelző se kint, se bent nem ment) GC (utasszállítás mellőzésével, aminek nagyon tudtam örülni az esőben): 00-67
Sorry, már javítottam. Sajnos nem feltűnőbb, mint a többi, mivel nem tudom hogyan kell dőlt betűt meg vastag betűt csinálni. A 272 esti szólói honnan szerelnek át? Elnézést, a számát sem igazán láttam, éppen hogy észrevettem, és a rendszámot kezdtem el hirtelen keresni, nem a járatszámot. De amúgy is átszerelgetős vonal, vagy az csak a transmanosokra vonatkozik?
Elnézést, 12-92 helyett 12-82, így lenne helyes. A többit is igyekszem figyelemmel követni, nem mindig sikerül. A 251-re csak azért írta azt, mert azon még utast nem láttam, se reggel, se napközben, se este.
Oks, lehet róla szó. A többiért bocs, pl. a 71/179-t nem tudtam, hogy átszerelgetős. A telómban meg össze-vissza vannak az adatok, majd legközelebb megpróbálom rendezni őket. Akkor majd ezentúl lesz 13/113/113A, 38/138, és 71/179l, ha úgy egyszerűbb.
Az nem az 58-ason van, hanem a Savoya Parki Tartalék, Knorrozás miatt.
Amúgy nem lehet sok busz amit beírtál, mert csak a 772, 773, 775, 776, 777, 778 és a 779 vagy nálunk.
Namost, ezekből elvileg:
07-72 az 153-as állandó,
07-73 szintén,
07-75-öt gyakran 90-esre viszi ki az éjszakás, de mivel tegnapelőtt azt vitte és a végzése a busznak az éjszakás szám kezdése után van, így azt nem vihette ki, tehát lehet a 07-75.
07-76 állandó 178/A.
07-77 igazság szerint 240-es vagy 112-esen van ma, szeretik az éjszakások kivinni, de elméletileg 178/A állandó.
07-78 és a 07-79 pedig a 15-öshöz tartozik, de őket ott el tudom képzelni, mármint a Savoyában.
hú, kicsit figyeljetek oda, mert ez így nagyon kesze kusza.
13-83 tegnap biztosan 155/156 volt, mivel Én vittem ki.
13-82 lehetett, de 13-10 volt a Savoya Tartalék.
valamint a 12-82 az 260-as. Valamint szerintem nem 150-es hanem 250-es volt, mert Kelenföld arra ad egy teljes délutános számot, és éjszakára is kivitték, ami garázsban végez.
1 apróság: 71/179-es, 13/113/113A és a 38/138-as egymásba átszerelő vonalak, szal. a kocsikiadásuk is közös. Legközelebb célszerűbb lesz így beírni. ;-)
Ill. nem lehetne, hogy sorrendbe írd be a járatokat? Picit nehezen áttekinthető így jelen formájában a listád. Köszi! :)
Nah majd meglássuk azt még :) Addig van még van majdnem egy hónap :D Ha valóban lesz váltás akkor az Óbudásokkal is csinálhatnánk egy búcsút rajta :D Úgy is Október 30-án (péntek) lenne az utolsó napjuk. Hétfő meg már november (2-a) :)
Akkor 02-36 máshonnan lett lebányászva a 93-asra, én pedig "jól" írtalak fel a papíromra helytelenül F01-re, ameddig nem mutogattad el, h. 13-as vagy :)
282E/284E: F01: Reggeli indulásai kimaradtak. Lehetséges, hogy 02-36 volt erre a számra kiadva, mert ő pótolt közben a 93-ason ezen időben. F02: 15-49 F03: 02-44** F04: 16-47 F05: 02-21 F06: HLN-327 F07: 15-34 F08: 16-40 F09: 03-08 F10: Reggeli indulásai kimaradtak. F11: 12-44 F12: 16-14 ^^ =) F13: 03-06 (Reggel a 282E/284E-en egy másik indulást vitt, pótólva az ottani kocsi kiesését.) F14: 02-48
*Pótlások **Nem biztos, hogy ezen a számon volt, mert ezt a számot 260-assal adja Dél-pest, és mivel eléggé össze-vissza jöttek a reggel a 182-es buszok, így szerintem ő másik forgalmi számon lehetett, csak itt pótólt.
Jaja...nagyon bejött:) Most h már 2 hete nincsenek itt a törzskocsik, és nem is lesznek, ugyanis Novembertől a 122- es a Trolié, így jó volt ma itt a 2 Volvo:)
196/196A: Hát eljött az utolsó Óbudás hétköznap... :-((( F1: FKU-945 F2: FKU-934 F3: 00-30 F4: 19-51 F5: 00-06 F6: FLR-707 F7: 08-46 F8: 11-84 F9: FKU-941 F10: FKU-942 F11: FKU-950 F12: 18-36 F21:04-62 F22: 17-02 F23: 08-06 F31:08-37 F32: 08-65 F33: 08-63 :-PPP (el lehet tőle is búcsúzni, (meg a gazdájától is, aki egy rendkívül jó buszvezető), remélem hétvégenként gyakran lesz még 196-os... :-((( )
Tudsz most a jelenlegi tarcsi számról többet? Van kötelező kanyarja 134(A)-n? Mikortól áll ki TARF-ba? Csak mert a kiiktatásit vágtam nagyon, de most....
(Ja és az őszi szünetre visszatér a 206-on a beugró...)
Ha nem vetted volna észre, a 3 db 96/296-ost már beírtam. És ez így megy minden nap... Ha gondolod, cserélhetünk, hogy Te a 96/296-ot írod forgalmik szerint, én meg a 196-osokat - nagyon szívesen cserélek! :-D
93-asokat még úgy, ahogy megértem, h. beírod, de a 136E-t minek? Ma mind a 11 busz beírtam, ami ki volt rá adva (ráadásul forgalmik szerint)... ;-) 185/F08-at (03-12) is beírtam már 1x. A többi nem a "hatáskörömbe" tartozik... :-) XD ---------------- Pár délutáni: 36: 12-39, 17-72 166: 03-31 266: 03-07 (pótlás)
2v: 13-46 178(A): 00-37, 10-61 176E: F3: 03-52 (szintén szerepelt 244-esen, 185-ösön és 217-esen - ritkább vonal nem volt, ahonnan pótolni lehetett volna) GC (utasokat Örsön otthagyva): 00-31
Én is csodálkosztam amikor látam az erdösór utcánál:):) Nagyon ritka amikor a 159-re zavarják,aszt nem tudom hogy egész nap ott volt e de szerintem igen:)
196-oson mindennap van egy 435-ös, de sztem ti ezt már tudjátok.:) Az lenne a kérésem, hogy holnap 2 előtt valaki betudná-e írni azt a 435-öst, aki 196-oson van, ha van?:))) XD XD XD Köszöntem!!:)
Akkor kérdeztem, amikor olvastam, bocs. 05-63 meg az Örs tartalék volt, azért pótolt ennyi helyen. Azért érdekes lenne 31-esről pótolni a 97E-t mérés idején.
Ma 20E: F3:BPO-858 F4:BPI-817 F21:KVW-970 F23:KVW-972 F25:JOX-715(?) (Ma csak ennyit láttam) 25: F1:BPO-319 F2:BPO-056 F3:BPI-290 F5:BPO-074 F6:BPO-643 F21:JUX-022 96/296:BPO-125,KTK.392 104/204: F1:BPO-321 F2:BPO-364 F3:BPO-340 F4:BPI-542(?) F5:BPO-344 F8:BPO-604 F21:KTK-402 F23:KTK-399 120: F2:BPO-715 F4:BPI-517 F11:JUX-023 121:BPO-317!!(eltévedt a sofőr...tévedésből a vk-nál kiment az Árpád útra:))) 124/125:BPO-186(?) 170:BPO-063!,313,BPI-264 196/196A: F1:FKU-942 F2:FKU-934 F3:BPI-963! F4:BPI-940! F5:BPI-970! F6:BPI-832! F7:BPI-767 F8:BPI-782! F9:FKU-941 F10:? F11:FKU-945(14:39 helyett 34-kor indult vk-ból,pedig még előtte BPO-861 időben 30-kor indult) F12:? F21:BPO-464(14:00-kor lerobbanva állt a Horváth cukrászda előtt az Árpád úton egészen 14:30-ig.) F22:BPI-765(Mikor elindult mért van olyan hangja mint1 repülőnek?:O) F23:BPO-861 F31:BPO-854(reggel 30-on vagy 122-őn pótolt.7:10 körül indult Kápról.) F32:BPI-197! F33:BPO-863!
220:BPO-317,350,381!,BPI-297!,JUX-014,017 U:BPO-604 14:23-kor Árpádnál Palota fele.
Ja.... 30/30A korán reggel 6- kor szét volt esve fatálisan-totálisan, és a külső infóim szerint még most is káosz van a vonalon, úgyhogy ma ne nagyon várjatok rendszámokat:S
244 F1: FJX-204 F2: 18-15 (a 6:14-es körében a Centin lerobbant, a következő indulása menetrendszéthúzással kimaradt) F3: 11-85 F4: 00-01 F5: 19-97 F6: FJX-194
23-asok: 17-57, 17-85, 17-87, 17-88, 17-89, 17-90, 17-91, 17-93 Valaki vicces kedvében volt :D Már csak a 786 és 792 hiányzott :D (Jó, 792 érdekes lett volna itt :D)
200% hátsó táblatartó.. :D És nem ez az egyetlen ilyen. De legalább a vezfülkei táblatartót összetákolták annyira, hogy ne akarjon a vezető fejére esni...
Reggel 6:19- kor kezdett 30- on, bevitte a 30A- s kezdését a Keletibe, majd vasmacska le, garázs, a 04-49 lett rá továbbküldve, ami a Stadion tartalék, de reggel még javában 30A, aztán az F7B- n végző 04-84 lett kihozva.
Am. minden fent volt feketén-fehéren az oldalon....
Ezt a kocsit mi lelte??? :O Olyan repedt hangja lett, mintha folyamatosan tépnének vmi textil anyagot, pl. farmert :S Először nem hittem a szememnek meg a fülemnek :D
Igen, 93/F02-re gondoltam. :) Most páran sztem elküldenek majd a frabcba: JLA-159-et is szívesen látnám a 93-ason. :P Hihetetlenül szép hangja van a kicsikének! :P --------------- Pár délutáni: 166: 12-39, 15-19, 16-16 182: 02-52, 02-58 266: 16-32 (?) 282E/284E: 16-14 ^^ =)
Nem kérem, jól írtam és jól láttam, a 01-78 volt az F1. Pont még akartam is egy egyszerre képet, mert a 175-ösön meg épp 01-76 volt. Tényleg jó lett volna egy képen egymás mellett 01-76, 01-77 és 01-78. :-)
Aki nem hiszi az így járt. XD De már múlt héten is volt valami a 01-77-tel, hogy 92-es is volt... lehet, hogy akkor van szerelés a 92-esről a 96/296-osra? Kéne egy indítási! :-)
196/196A: F10: 11-84 :-P Pont őt nem láttad. :-) F12: 18-36 (jól írtad)
Amúgy 00-06 16:40-kor a palotai temető után le volt robbanva a szentmihályi felé. Aztán amikor jöttem visszafelé, még 17:40-kor is ott állt, de akkor már ott volt a zavaros kocsi is.
F1:FKU-944 F2:FKU-945 F3:BPO-006! F4:BPI-951 F5:BPI-991! F6:BPO-023 F7:BPO-846 F8:FKU-941 F9:FKU-942 F10:? F11:FLR-707! F12:BPI-836(?) F21:BPO-464 F22:BPI-771 F23:BPO-861 F31:BPO-841 F32:BPO-015 F33:BPO-863 Du volt valami az Árpád Üzletháznál a kereszteződésnél,így nagy dugó alakult ki,kb 10 perc késéssel jártak a buszok.
Úgy érted a 93/F2 volt a 15-36?Reggel az F3 12-85 volt vele mentem...a 12-68 ideszokási feltételezését igazad van vonjuk vissza:)))Szívesebben látnék itt egy HLN-324-et vagy egy JLA-161-et:)))
Ha valamelyik már volt, bocs: 5: BPO-713 22: BPI-503, BPO-506 39: BPI-415, BPO-749 65: BPO-763 149: BPI-362, -514, -517, BPO-504, -716, érdekes felhozatal 155-156: bpi-334, -336 165: BPO-667 191: valóban ott volt a BPO-301
Éppen azért. U-937 mellett ő a kedven, és sztem a 33-on jobb dolga van mint itt. Imádom, kár lenne érte, és a 173 vonala nem túl Volvo-barát. Bér legalábbmár nincs Thököly.
130: F1: 01-64 F2: 01-88 F3: 03-75 F4: 12-02 F5:06-64 (?) F6: 01-82 F21: 10-31 F22: 10-48 (rossz az ajtónyitó gombja a vezetőfülkében, a szerencsétlen sofőr minden megállóban ott nyomkodta, míg sikerült kinyitni az ajtókat)
Nem csoda, hogy 14-11 mostanában nem jön 251-re, mivel ha minden igaz, átkerült Óbudára. Nem tudja valaki, hogy ha valóban átment Kelenföldről Óbudára, akkor mikor is ment át?
Én kérek elnézést, én csináltam egy Margit híd-Moszkva kanyart, aztán amit láttam beírtam. BPI-553 írta be egyébként a legprecízebben, de aki kereste fotózásra valamelyik buszt, az nem várhat este 7-ig. :-D + Úgy látom du.-n volt pár csere. (Képek majd később)
Elképzelhető, akkor pont őt nem láttam jól. (hátulról csak). Elvileg 7E-nek kellett volna jönnie, azért gondoltam úgy. U-906 volt Móriczon, és volt valamilyen SPAR-futás, arrafelé volt terelés, egy ideig a Szabadság híd is le volt zárva (pest felé)
Nem fotóztam, gép itthon maradt. Összeírtam mind a 19-et, ami kint volt úgy egy jó 1-1,5 órával ezelőtt, erre mi fogad? A 80%-uk már be van írva... :S :D
Tegnap a 6- ból csak 1 szenvedett kisebb sérülést, a 4- es ajtónál letépték az ajtónyitórendszer műanyagborítását...:S Ez a 04-78 volt, de szrt holnap már utcán lesz:)
109: 08-20, 08-72, FKU-940, 949. Bogdáni tartalék: 07-68 -> 22:45-kor pl éppen visszaért Bogdánira valami pótlásból. :-D Egyébként mennyi időre van a tartalék szolgálatba állítva?
Elnézést, igaz, 06-08 kelenföldi, én meg sötét. Viszont most felírtam mindent, így nem lesz pontatlanság. Az elmúlt 2 óra csodái: 7: X-228, 232, 11-56 173: X-196, 199, R-703 7E: 04-32, 04-36, 04-48, 04-83 173E: 11-83, 04-16, 04-19, 04-51 109: U-940, 948, 949, 11-24 5: KTK-397, 402 115: 02-32, 10-58 178: 10-66, 13-30 114: KPN-955 213: KXM-037, 040 187: KXM-043 240: 02-35 EGY JAVÍTÁS: 13-43 nem 240 hanem 153 13-40: 53 (ha jól láttam, elég szar hátul a FOK-GYEM, elöl meg ment a kijelzőteszt, tehát nem voltak összhangban egymással) 153: 13-43, 10-55 139: X-229 272: R-700, 05-52
Én 30-assal jöttem, a 04-79-el, azzal nem volt semmi, max. az, hogy tele volt :) (lehet azért, mert mindenkit ledöbbentett az, hogy 1 fradista is volt a buszon :D)
Viszont az nem volt korrekt dolog, hogy egy 204-es nem állt meg az egyik 30-as megállóban, pedig csak 2en voltunk a haverommal, és kicsit hamarabb hazaérhettünk volna. Az meg a másik, hogy a terelés nem is úgy volt, ahogy a honlapon van...
Itt a Baross utcánál meg az orrom előtt húzott el arrafelé, utána jövő 36-ossal mentem Szent Imrére, és akkor láttam, hogy a 179 treffjén állt. A 08-12 vezetőjétől kért valami segítséget, ami miatt volt is felzúdulás, hogy már 1 perce el kellett volna indulni :@ Most nem mindegy, hogy 1 perccel előbb, vagy 3-mal később? A Jvz. helyében én is segítettem volna a kollégámnak, pláne hogy maximum egy fél percre távozott a busztól. (Megjegyzem, a 38-asnak ilyenkor abszolút semmihez nem kell csatlakoznia, tehát pláne belefért az a fél perc...)
Amúgy 08-12-ből mikor került ki a csukló utáni belső FOK-GYEM? Néztem nem is kicsit, hogy az hova lett... :o
Elnézést, akkor lehet 00-63 vagy 67 is, sajnos nem emlékszem. 06-44, az is lehet, csak a szarvasnál állva már képtelen voltam megjegyezni őket :D 88: JVP-042, 049 272: R-700, 11-49