Keresés

Részletes keresés

11-88 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25100
122-esen 2 Volvo? :-SS
A 196-ossal is ezt csinálták ma... 5 helyett 6 Volvo-t raktak ide. :-SS

96/296: 01-77.

175:
F1: 01-76
F2: ?
F3: ?

224:
F1: JUX-016
Előzmény: .BPO-346. (25099)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25099
30/30A:
F1B: 04-46
F2B: 04-79
F3: 04-43
F4: 04-78
F5B: 04-64
F6: 04-47
F7B: 04-55
F8: 04-70
F9B: 04-32
F10: 04-77
F11: 08-22
F12: 08-23
F13: 04-68
F14B: 04-71
F21: 08-54
F22: 08-58
F23: 17-58
F24: 08-41
F25: 08-56
F32B: 08-60
F33B: 18-48
F34B: 11-93

122: Ma nem volt bent elég 280- as reggel...:P
F1: FKU-926
F2: 08-60
F3: 18-48
F4: FKU-927
F34B: 11-93

126/126A:
F1: 03-41
F2: JUX-022
F3: 03-46
F4: 03-68
netinvestor1221 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25098
üdv!
5:BPO-637,BPI-265
7:BPI-145,BPI-157,BPI-168,FJX-216
7E:BPO-422,BPO-424,BPO-429,BPO-425,BPO-438,BPO-451,BPI-180,BPI-181
11/111:BPI-507
27:BPO-694
39:BPO-796
40E/188E:BPI-205
91/291:BPO-729
95:BPO-318,BPO-670,BPI-523
99:BPO-339,BPI-257,BPI-261,BPI-295,BPI-557,BPI-621,BPI-635,BPI-644,BPI-664
100:BPO-029
103:BPI-186
105:KXM-028
112:BPI-359
114:KXM-008
153:BPI-337
160/260:BPO-820,BPO-840,BPO-850,BPI-794
173:BPO-565,BPI-140,BPI-928,BPI-937,FKU-933
173E:BPO-420,BPO-421,BPO-427,BPO-433,BPO-434,BPO-436,448,454,465,476,482
178A:BPO-776,BPI-063
239:BPI-148
240E:BPO-373,BPI-200,BPI-278

BPI-779 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25097
23:
F1: LOV-873 (280-as helyett!)
F2:
17-85
F3: ??? (elvileg Van Hool, de szerintem 280-as lesz...)
F4: 18-02
F5: LOV-882
F6: LOV-876
F7: LOV-870 (280-as helyett!)
F8:
18-42 (2-es ajtó nem nyílik...)
F9: 18-10
F10:
LOV-871

23E:
F1: ??? (DE)
F2: ??? (DE)
F3: 17-88
F4:
17-79 :P
F5: ??? (kisBU)
F6:
17-91 (utasbaleset Ady Endre utcánál, kb. 3 órája ott áll - menetrend széthúzva)
F7: 18-49
F8: 17-12
F9:
17-87
F12: 23/F2

35: 02-53 (253GY kijelzővel...), 15-51
36: 17-93
66/66E: 08-71, 18-06, 18-43
148: 03-08 (Határ úti tartalék), 17-63
151: 08-13
166: 03-31
JLA-158 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25096
5: 01-00, 01-50, 02-12, 03-09, 03-13, 06-65, 16-09, 16-29, KTK-400
7E: 04-71
9: 17-48, 17-82, 18-01, 18-31, 19-75, 19-76, FKU-940, 947, 948, 949
70: 601, 602, 603, 605, 606, 607, 904, 922
78: 614, 919, 931, 938, 955, 960, 972
83T: 06-58, 06-71, 08-61, 17-47, 17-65
99: 00-60
105: 03-49
173: 00-09, 04-56, 17-83
173E: 04-60, 18-45
178/178A: 01-19, 02-27, 07-81, 10-10, 10-16, 10-58, 13-69
239: 01-19 (->178), 18-44
BPI-964 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25095
31
F3: 19-78

46
F1: 10-11

131/231
F13: 12-90

176E
F6: 01-66

276E
F1: 10-49
F5: 01-35
F9: 00-49

92: 10-27, 01-64
244: 00-05
Előzmény: BPI-964 (25077)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25094

Maiak:

29: KXM-033 (F11)

 

118:

F1: 06-63

F2: JUX-018

F3: 08-47

F4: 03-30

F5: JLA-158

 

218:

F1: 11-88

F2: FKU-939

F3: 08-64

F4: FKU-917

 

237:

F1: 08-00

F3: 08-92

 

34/106: FKU-908

121: 03-26

137: 03-70, 03-72, 06-44

143/186: 13-87, 13-91, JLA-159

lapaj74 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25093
+ 85E : 08-73 , 17-70, 18-15
lapaj74 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25092
+ 85 : r-709 , 735 , 742 , 18-18 , 18-29 , 18-34 , 17-15
1190 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25091
0863 és gazdája kis beugrót fog járni a 20E-n..
Előzmény: 11-88 (25086)
ksly435 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25090
BPO-538 @ 97E
Előzmény: Aron_son (25083)
ksly435 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25089
Ki? Az a gyökér aki két nap egymás után olyan buszt képes kiadni tartaléknak amiben még az alap járatok sincsenek benne...
Előzmény: BPI-964 (25076)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25088
20E: (AZ UTOLSÓ NÓGRÁDOS NAP)
F1: 11-97
F2: 00-25
F3: 08-45
F4: ???
F5: ???
F21: KVW-970
F22: KVW-967
F23: KVW-972-->A mai utolsó kocsi lesz.
F24: LCR-151
F25: KVW-968
F26: KWZ-189
F27: KWZ-217
F28: JOX-715
F29: JOX-714
F30: KWY-463
.BPO-346. Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25087
34/106: 08-02; 08-48; 08-74; 08-76; 08-77; 11-94; 19-62; FJX-209; FKU-902; FKU-921; FKU-923; FKU-924
134/134A: 06-62; 06-67; 08-47; 12-01; JUX-024
147: 03-28; 10-56; 12-58
11-88 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25086
46/146:
F2: 01-31
F9: 10-12

96/296: 01-41, 01-42, 03-11, 03-45, KTK-391, 395.
F2: 01-73

130:
F1: 01-80
F2: 00-69
F3: 06-72
F4: 12-02
F5: 03-16
F6: 01-86
F21: 10-31
F22: 10-48

146A:
F9: 10-12

196/196A: Hát eljött az utolsó Óbudás hétköznap... :-(((
F1: FKU-945
F2: FKU-934
F3: 00-30
F4: 19-51
F5: 00-06
F6: FLR-707
F7: 08-46
F8: 11-84
F9: FKU-941
F10: FKU-942
F11: FKU-950
F12: 18-36
F21: 04-62
F22: 17-02
F23: 08-06
F31: 08-37
F32: 08-65
F33: 08-63 :-PPP (el lehet tőle is búcsúzni, (meg a gazdájától is, aki egy rendkívül jó buszvezető), remélem hétvégenként gyakran lesz még 196-os... :-((( )

973:
F2: 00-30
F3: 00-06
BPI-779 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25085
23/F5: LOV-882 (Miért nem lehetett ugyanoda tenni az azonosítókat??? :-///)
cmexpress Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25084
103:

17-29 , 17-64 , 19-74 , FJX-228 , FJX-229 , FJX-235 , FLR-700
Aron_son Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25083
Köszönöm szépen!
Előzmény: BPI-964 (25076)
BPI-791 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25082

32:00-07,00-23,11-95,19-44

68:19-73

85:FLR-738,18-06,19-93

85E:08-30,17-75,18-50,19-64,19-65

93:16-12(F3)

148:19-31

161A:19-35

193E:03-36

261E:17-86

1433 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25081

13: 12-99

33: 05-52, 11-52, 11-53, 11-63, 17-92, FJX-220, 222, 223, 225, 227, 231

33E: 05-51, 11-15, 11-17, 11-51, 17-23, 17-83, 19-80, FJX-221

113: 01-70

113A: 12-69

233E: 00-28, 04-56, 04-73, 08-81, 17-30, 17-74, 17-81, 18-22, 18-46

251: 14-11

 

Tegnap délután 11-29 beugrott 233E-re, 33/33E pedig a vasúti átjáró építése miatt változatlanul terelve jár a Dózsa György útnál.

1433 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25080
Mára viszont visszatért a jól megszokott 14-11 251-esre :)
Előzmény: KOE-130 (25055)
1433 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25079
A 13-ason pótló 13-10 helyére délután és estére 06-24 érkezett. De legalább most már 415-ös is járt Diósdon.
Előzmény: Törölt nick (25035)
BPI-964 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25078
32
F6: 19-70
F13: FKU-925
Előzmény: BPI-964 (25077)
BPI-964 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25077
31
F1: FJX-205
F2: FJX-207
F3: 19-71
F4: 19-94
F5: 19-91
F6: 19-63
F7: 00-31
F8: 18-00

44
F1: 19-98
F2: 00-08
F3: FJX-204
F4: FJX-194
F5: 18-53
F6: 19-47
F7: 17-98

45
F1: 19-61
F2: 00-29
F3: 18-26
F4: 18-16
F5: 00-05
F6: 18-32
F7: 00-04
F8: 19-79

67
F8: 03-04
F10: 01-48
F11: 10-37

131/231
F1: 10-25
F2: 10-62
F3: 10-30
F4: 01-47
F5: 00-53
F11: 16-39
F12: 01-49
F13: 16-36

144
F2: 06-09
F3: 10-54
F4: 06-51
F5: 01-32

174
F1: 01-89
F2: 00-67
F3: 01-51

244
F1: FJX-187
F2: 19-66
F3: 11-85
F4: 00-01
F5: 19-97
F6: FJX-199

276E
F2: 06-01 (Örs tartalék lesz)
F3: 01-61
F15: 10-52
BPI-964 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25076
19-47 ma is Örs tartalék.
Előzmény: Aron_son (25038)
1190 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25075
104 : KTK-392
196/196A : 0030,0846,1951,U945
BPI-779 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25074
Az nem csak új fényezés, kívül-belül csillog (még) :D Talán második-harmadik napja forgalomban, mióta visszajött Fehérvárról.
Előzmény: Hornyi88 (25073)
Hornyi88 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25073
Tegnap:
173E: 17-74, 18-46

11-80 pedig 16 órakor Csóka utcánál haladt Kelenföld felé teljesen új fényezéssel! :-O
0132 Creative Commons License 2009.10.09 0 0 25072
Hát... Kb. fél hat magasságában láttam az Apor Vilmos téren felfelé menni.
Előzmény: Törölt nick (25005)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.08 0 0 25071
Nagyon kurvajó. Ő még elfogadható állapotú volt.
Remélem, legalább ha odakerül, kitakarítják a belsejét, arra nagyon ráfér.
Előzmény: I9-62 (25067)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!