Hát ez az, engem is ez izgat, mert a fülketartó bak alá kellett már így is pakolni, hogy az egyik oldalt lévő nagyobb körmök ne súroljanak. A 4 cm-es körmök ellenére a tauruszból kinézett a belső....
Bocsi de nekem nem lóg ki olyan furán mint neked, nincs szétmenve a belső gumi ,szét szokott nyilni ,nemrég cseréltem én is ugyanezen okból ,szét rángatta a pót.
A külső átmérő egyezzen ,eszt viszont nem tudom hol lehet megtudni !A 16,9 az 42 cm széles ,a másik meg 48cm széles abbol nincs gond 38 -as legyen mindkettő.
És az a nagy lapos alátét az mi a tartó meg a gumibak között ? Ott egy gumibak alakú lemeznek kéne lenni ,de az nem lapos ,hanem olyan formára nyomott .
Szerintem az olyasmi magasságú lehet, namost én csak fejből mondom, de szerintem a 480, az a 18,4-nek felel meg szélességileg tehát azonos felni D mellett magasabb valemelyest a 16,9-től , de mivel /70 kb akkora lehet.
Ráadásúl mindent előbb engedélyeztetni kell beszerzés előtt.Pedig két órás műtét lenne csak, akár az út mellett is.Inkább trélerezünk.Amit ötven kilóméterről kérünk kölcsön:-) Meg fizetjük a daruzást.....
Üdv.Az alkatrészek minőségromlása ad munkát nekem is.Az eredeti féltengely kilenc évet bírt ki.Azután minden évben eltörik egyszer.Persze itt a közútnál a leg ólcsóbb verziót kell megvenni.
Szia. Akkor ezt már megtudtuk biztosan. És hol vannak azok a fúvókák ,hogy helyezkednek el? A 12000 óra nagyon szép eredmény. A 1025 hengerfejben állítólag keményfém kipufogószelep ülékek vannak.
Üdv! A 245-ös motorokban benne van a "olajfúvóka"=dugattyú fenék hűtés. A vezérműtengely más pár fokkal, ezt még nem mértem én is csak olvastam valahol. Én 952-est szedtem szét 12000üzemórás bontatlan motorral és 260-al kezdődtek abban is a cikszámok. Az 1025 ös hengerfeje csak a termosztát hát felfogatásában különbözik, szelepméret ugyan az, lehet hogy anyagában jobb minőségű.